Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Ακατανόητη Αγάπη - Στάχυς


Ακατανόητη Αγάπη

Όταν στο βαθύ σκοτάδι της ταλαιπώρου  βιωτής μου
την άνοιξη τ’ Απρίλη μέσα σε μια στιγμή μου φέρνεις,
και την Χάρη Σου απλόχερα σε μένα την εκχέεις,
δάκρυα χαράς και λύπης το πρόσωπό μου αυλακώνουν.
Ναι Κύριε, το ξέρω πόσο μ’ αγαπάς και το δείχνεις.
Πώς όμως αντέχεις τέτοια αγάπη;
Αν στο χάδι Σου, μ’ αγκάθινο στεφάνι σε στολίζω
κι αν στο κάλεσμα, με προδοσίας φιλί ανταποδίδω,
τότε γιατί να μ’ αγαπάς, να επιμένεις,
όταν γνωρίζεις πως όσο κι αν Εσύ με σώζεις, άλλο τόσο θα ξεφεύγω;
Πόσες φορές θα χρειαστεί το απολωλός πρόβατο να σώσεις;
Ίσως επειδή ελπίζεις, πως στο τέλος, μπορεί και να Σ’ αγαπήσει.


Στάχυς 

7 σχόλια:

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Πολύ ωραίο.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωρίες ευσεβείς σκέψεις αλλά δεν είναι ποίημα.

Ανώνυμος είπε...

Όσο περισσότερο διαβάζω το ποίημα, τόσο περισσότερο μου αρέσει και... αγγίζει την ψυχή μου...
Συγχαρητήρια

Ανώνυμος είπε...

Πολύ επίκαιρο...πολύ αληθινό...Με εκφράζει στο απόλυτο βαθμό...Στάχυ, μ' αρέσεις!Πάντα αγγίζεις θέματα που με απασχολούν και με βασανίζουν.Πολύ ωραίο ποίημα!

Ανώνυμος είπε...

Λιτό, απλό, όπως ταιριάζει στις μέρες που διανύουμε.Το διάβασα, το ξαναδιάβασα, το κατ ευχαριστήθηκα!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο.

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ Ο ΣΤΑΧΥΣ...