Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

«προστασία του πολίτη» !!!

Χθες το βράδυ, διαπίστωσα και εγώ, ότι δεν υπάρχει πλέον «προστασία του πολίτη» από την Ελληνική Αστυνομία του φερώνυμου υπουργείου.

Επέστρεφα από Λευκάδα και νιώθοντας υπερβολική δίψα σταμάτησα σε περίπτερο της οδού Δημητρίου Γούναρη των Πατρών να προμηθευτώ μια λεμονάδα. Μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα επιστρέφοντας στο αυτοκίνητο διαπίστωσα ότι έχει κάνει «φτερά» η τσάντα μου την οποία είχα στο κάθισμα του συνοδηγού.

Παίρνω τηλέφωνο το γνωστό μας «100», αδιαφόρησαν και μου είπαν να απευθυνθώ στην Ασφάλεια Πατρών. Μου δίνουν το τηλέφωνο και τους παίρνω. Η απάντηση ελάτε αύριο να κάνετε καταγγελία. Μετά από επιμονή μου, μου λένε «.. αν θες να έλθεις έλα». Κατέφθασα στο Μέγαρο της ένδοξης «Ελληνικής Αστυνομίας» το αρμόδιο Όργανο επαναλαμβάνει να πάω αύριο. Τους καταγγέλλω τον χώρο στο οποίο εποπτεύθηκα ότι κατευθύνθηκε ο κλέφτης. Ο Αστυνομικός τρόμαξε «και τι θες να πάω εγώ εκεί;» «αν δεν πάτε εσείς θα πάω εγώ μόνος» η απάντηση ήταν «με εκβιάζεις». Καμία προθυμία… κανένα ενδιαφέρον… Συνειδητοποίησα ότι κάποιοι από τους αστυνομικούς είναι «κότες;».

Το «γελοίο» της υποθέσεως όταν του ανέφερα ότι μεταξύ των κλαπέντων ήσαν και τα κλειδιά με διαβεβαίωσε ότι κατά την διάρκεια της νυκτός περιπολικό θα περνά από την περιοχή για έλεγχο. Και μη χειρότερα!!!

Τα χειρότερα όμως ήλθαν σήμερα όπου για την έκδοση νέας ταυτότητας το αρμόδιο Γραφείο της ενδόξου Ελληνικής Αστυνομίας μου είπε ότι μεταξύ των άλλων θα πρέπει να φέρω κάποιον Πολίτη να δηλώσει υπέρ εμού. Τους είπα ότι έχω Διαβατήριο, αλλά η Υπάλληλος με εξουσιαστική φωνή μου είπε δεν ισχύει χρειάζεται μάρτυρας.

Τώρα, ψάχνω να βρω, κάποιον γνωστό που να είναι διανοητικά ανάπηρος ή κάποιον ναρκομανή, να πιστοποιήσει υπέρ μου, ώστε να ξεφτιλιστεί το φαιδρό σύστημα της Ελληνικής Πολιτείας.

Ηθικό δίδαγμα: Ποτέ τα παράθυρα του αυτοκινήτου ανοικτά. Ποτέ το αυτοκίνητο ξεκλείδωτο ούτε για δευτερόλεπτα. Μεγάλη απογοήτευση δεν είναι, ότι από βλακεία, χάνεις κάτι, αλλά ότι δεν υπάρχει Δημόσια Διοίκηση, και δεν υπάρχουν όργανα Προστασίας του Πολίτη, διότι αυτά τα έχουν οι πολιτικοί, οι βιομήχανοι, οι δημοσιογράφοι, και τόσοι άλλοι για να του ψωνίζουν από τα παντοπωλεία.

ΥΓ. Ευχαριστώ το κλειδαρά, για την κατανόηση, την βοήθεια, και την προστασία που μου πρόσφερε με το άνοιγμα της κλειδωνιάς της πόρτας μου.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φαινόμενα της εποχής!
Θα σκληρήνει η βία όσο θα υπάρχει εξαθλίωση και κράτος αδιάφορο για τον πολίτη.

Ανώνυμος είπε...

καλά για ποια αστυνομία μιλάς; Στην πατρίδα μας δεν υπάρχει εδώ και πολλά έτη. Την αποτελούν κάποιες μισθοσυντήρητες κότες που την βγάζουν μέσα στα κτίρια. Το Υπουργείο τους έχει ως ονομασία: «Υπουργείο Προστασίας ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ Πολίτη. Τα πάντα έχουν ξεχαρβαλωθεί.

Ανώνυμος είπε...

Την πάτησες ιστολόγε αν νόμιζες πως θα έβρισκες καταφύγιο στην αστυνομία αυτή είναι για να βαρά διαδηλωτές, να κόβει κλείσεις και να το βάζει στο πόδι όταν αντιμετωπίζει την παραβατικότητα. Δεν είναι κότες όπως γράφεις αλλά λαγοί που τρέχουν να σωθούν. Τότε με τον Αλέξη είχαν κλεισθεί στην Ερμού και την λύση την έδωσε ο εμπορικός κόσμος. Να σου γίνει μάθημα και άλλη φορά να τους περιφρονείς. Είναι η μόνη αξία που τους πρέπει.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το «ευχαριστώ τον κλειδαρά» είναι η αποθέωση !!

Ανώνυμος είπε...

Τι περιμενες απο ενα κρατος υπο καταρευση και μια αστυνομια που μονο τον τιτλο εχει. ειναι όλοι τους ανικανοι.