Σάλος έχει ξεσπάσει στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος από τα αναθέματα του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ κατά του Πάπα Βενέδικτου του 16ου, του Λούθηρου, του Καλβίνου, όλων όσοι συμμετέχουν στους διαχριστιανικούς και διαθρησκειακούς διάλογους, τους ραβίνους, τους μουφτήδες και τους ιμάμηδες.
Τα αναθέματα «εξαπολύθηκαν» κατά τη διάρκεια της γιορτής της Ορθοδοξίας. Η στάση του Ιεράρχη προκάλεσε σάλο καθώς πριν από τουλάχιστον έναν αιώνα η Εκκλησία σταμάτησε την ανάγνωση των αναθεμάτων. Και ο θόρυβος έλαβε διάσταση από το γεγονός ότι στα αναθέματα του ο Μητροπολίτης Πειραιώς ενέταξε τον Πάπα, τον Μαρτίνο Λούθηρο, τους Ραβίνους και τους Ιμάμηδες οι οποίοι δεν συμπεριλαμβάνονται στις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων που συνέταξαν το λεγόμενο Συνοδικό που διαβάζεται την Κυριακή της Ορθοδοξίας και αναφέρεται στην νίκη της διδασκαλίας της Εκκλησίας για τις Εικόνες και την απόρρηψη όλων των αιρετικών δοξασιών του Αρείου, Νεστορίου και άλλων που αμφισβήτησαν την είτε την θεία είτε την ανθρώπινη φύση του Χριστού.
Όμως από τα αναθέματα του κ. Σεραφείμ δεν γλύτωσαν ούτε οι διαχριστιανικοί και διαθρησκειακοί διάλογοι στους οποίους συμμετέχουν σχεδόν όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες με πρώτες το Οικουμενικό Πατριαρχείο και την Εκκλησία της Ελλάδος.
Η κίνηση του Μητροπολίτη, όπως εκτιμούν αρχιερείς, έρχεται να προστεθεί σε σειρά ενεργειών και δηλώσεων του κατά της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, των προτεσταντικών ομολογιών και των άλλων μονοθειστικών θρησκειών δημιουργώντας ακόμη περισσότερα προβλήματα στην παρουσία της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διεθνές γίγνεσθαι σε μια μάλιστα ιδιαίτερα κρίσιμη εποχή.
Πηγή: Το Βήμα
20 σχόλια:
Αν κάποιος παπάς πρόσθετε αναθέματα των ιδίων προσώπων τώρα θα ήταν κατηγορούμενος στο επισκοπικό δικαστήριο.
Τώρα που τα πρόσθεσε επίσκοπος, όλα μέλι γάλα.
Ζήτω σε μας.
Αυτά τα αναθέματα γράφτηκαν πολύ προ του Σχίσματος. Τώρα πως και πρόσθεσε ο Πειραιώς νέο κατάλογο αναθεματισθέντων. Τι έγινε βρε παιδιά ο καθένας κάνει ότι θέλει στην Εκκλησία.
Το ωραιότερο ότι αναθεμάτισε και τους Χιλιαστές θα γελάει ο κόσμος με τα καμώματα αυτά. Θα τους πιάσει σκορδοκαΐλα τους χιλιαστές μετά τον αναθεματισμό. όχι πλέον στον ευτελισμό των ιερών και των οσίων από τους δεσποτάδες για νε κερδίσουν κάποιο πεντάλεπτο δημοσιότητας.
ΑΝΑΘΕΜΑ , ΑΝΑΘΕΜΑ , ΑΝΑΘΕΜΑ , σε όλους τους ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ .
Εμπρός για νέες Σταυροφορίες ενάντια στους αλόδοξους και στους άπιστους.
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ.
Γ.Ο.Χ.
Τα αναθέματα είναι κατάπτωση για τον χριστιανό. Σέβομαι ότι είναι Επίσκοπος και σιωπώ αλλά δεν μπορώ να ανεχθώ τέτοιες εκδηλώσεις που με ντροπιάζουν ως χριστιανό και έλληνα.
ANASTASIE DEN EINAI ΘΕΜΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.ΤΟ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ.
Από στόμα κορακιού…. Ακούς «κρα»…..
Γιατί τα αναθέματα αποτελουν κατάντια για το χριστιανό;Κατάντια υπηρξαν και για το μέγα Φωτιο;Κι ο απόστολος Παύλος εξαπέλυσε ανάθεμα.Κατάντια υπηρξε και γι αυτον;
Μράβο στον Πειραιώς την μοναδική φωνή της αληθείας.
Μπράβο και πάλι μπράβο.
Συγχαρητήρια Αγιε Πειραιώς.
Ανακοίνωση προς όλα τα παπαγαλάκια: Πειραιώς Σεραφείμ προς Παν.Ανδριόπουλο... (http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=8715)
ΥΓ. 1.: Δεν προσέθεσε αναθέματα, τα ανέφερε μετά το πέρας του Συνοδικού
ΥΓ. 2.: Ανάθεμα = ανά+θέμα = αλλάζω τόπο = θέτω κάποιον εκτός Εκκλησίας. Κατάντια είναι να μην διαβάζονται για λόγους αγαπολογίας. Οι παλαιοί ιερείς δηλαδή που τα διάβαζαν τι ήσαν;
Γ.Ν.Α., φοιτητής Θεολογίας Αθηνών
Ο Πειραιώς είναι άξιος συγχαρητηρίων.Αψηφά τους εκκοσμικευμένους δήθεν χριστιανούς που θέλουν να αρέσουν στον κόσμο και ορθοτομεί το λόγο της αληθείας.Οι επικριτές του καλό θα είναι να μελετήσουν αμερόληπτα την εκκλησιαστική ιστορία και θα τον δικαιώσουν.Αποτελεί τη φωνή της μαχόμενης Ορθοδοξίας.
Χριστιανικές Εκκλησίες με μικροδιαφορές δογματικές. Πολλά μας ενώνουν λίγα μας χωρίζουν. Εδώ στην Σύρο είμαστε γείτονες και αδελφοί. Τα αναθέματα μας πληγώνουν. Πως θα αντικρύσω τον γείτονα;
Δεν ξέρεις ότι ο αντίχριστος θα προέλθει από τους παππικούς;;; Έχω πάει στη Σύρο... Σιχάθηκα να περπατώ στα σοκάκια με τα τάγματα των καπουτσίνων και κάτι άλλες αηδίες... Έφριξα μέσα στην Εκκλησία τους με το άγαλμα του Αγ. Ανδρέα.. Ο καημένος...
Η Ελλάδα έχει αλλάξει. Στο λεκανοπέδιο και στον Πειραιά υπάρχουν πολλοί ρωμαιοκαθολικοί. Με τον τρόπο αυτό μόνο ο θρησκευτικός ρατσισμός θριαμβεύει. Πρέπει να σταματήσουν οι διαχωρισμοί και τα γκέτο.
Ο αντίχριστος δηλαδή ο διάολος είναι στα μυαλά μερικών που πολεμούν την ενότητα της εκκλησίας που ίδρυσε ο Ιησούς Χριστός. Να φρίξεις και να σιχαθείς την αρρωστημένη σου σκέψη και όχι τα Συριανά σοκάκια.
Την καλύτερη απάντηση την έγραψε ο κ. Πανώτης αλλά δεν τολμά ο Αναστάσιος να την δημοσιεύσει. Κρατά ισορροπίες με τους ταλιμπάν που διαβάζουν το μπλοκ του. Κύριε Ιστολόγε να υπηρετείς την αντικειμενικότητα και να μην φοβάσαι όσους με εγκάθετους φοβερίζουν τους υγιά σκεπτόμενους ορθοδόξους χριστιανούς.
Απ ότι δείχνει το σχόλιο του ανωνύμου των 12:41 κι ο οικουμενισμός εχει τους ταλιμπάν του.
Δεν αρμόζει η λέξη ταλιμπάν για κανένα Ορθόδοξο Χριστιανό.
Μη πληγώνετε το σώμα της εκκλησίας που είναι σώμα Χριστού. Όσοι επέλεξαν τις αιρέσεις έθεσαν μόνοι τους τον εαυτό τους εκτός και βλάπτουν με τις νοθευμένες τους διδασκαλίες γιατί δεν είναι φωτισμένοι από το Άγιο Πνεύμα.
Όπως το σάπιο φρούτο βγαίνει εκτός για να μη χαλάσουν τα άλλα ή όπως το ψωριασμένο πρόβατο το βγάζει ο βοσκός για να μην κολλήσουν και τα άλλα. Πόσο μάλλον για τις αθάνατες ψυχές.
Ορθόδοξος
Today is documentation weather, isn't it?
Ντροπή να διαβάζουν αφορισμό οι υπηρέτες του Χριστού που υπήρξε η ΑΓΑΠΗ.
"Ντροπή να διαβάζουν αφορισμό οι υπηρέτες του Χριστού που υπήρξε η ΑΓΑΠΗ".
Ο αφορισμός 1:10 16/1/2015 αποτελεί το έσχατο πνευματικό-παιδαγωγικό όπλο της Εκκλησίας για τα ατακτούντα μέλη της. Γι αυτό και πρέπει να επιβάλλεται μετά μεγίστης προσοχής και όχι για ψύλλου πήδημα. Η τοποθέτησή σου όμως είναι απόλυτη αφού αποφαίνεται αξιωματικά ότι "είναι ντροπή" να επιβάλλουν αφορισμό οι διάκονοι της Εκλησίας. Κάτι τέτοιο όμως αντίκειται στην πράξη της Εκκλησίας και το Κανονικό της Δίκαιο και αποτελεί ασέβεια στη μνήμη μεγάλων αγίων και πατέρων της Εκκλησίας που εν συνόδοις αναθεμάτισαν αιρετικούς και άλλους σκανδαλοποιούς.
Δημοσίευση σχολίου