Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019

Φαύλοι κύκλοι, εθελούσιοι - ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ


Φαύλοι κύκλοι, εθελούσιοι

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ

Φαύλοι κύκλοι παγιδεύουν το πολιτικό σύστημα στην Ελλάδα, αποκλείουν να ορθοποδήσει ποτέ η χώρα.
Κύκλου φαύλου παράδειγμα πρώτο: Η μετάθεση των κέντρων εξουσίας από τις εκλεγμένες κυβερνήσεις σε ιδιώτες, οικονομικούς παράγοντες. Καταλύτης, ναι, η ΕΡΤ.
Στα χαρτιά η ΕΡΤ είναι δημόσιος οργανισμός. Στην πράξη είναι στεγανά κυβερνητικός. Κάθε κυβέρνηση επαναστελεχώνει την ΕΡΤ με προσωπικό, που εγγυημένα θα προπαγανδίσει, διαφημίσει, εξυμνήσει το έργο της. Φυσικά, το ανθρώπινο υλικό που προσφέρεται για μια τέτοια ατίμωση του δημοσιογραφικού λειτουργήματος είναι ή από πεποίθηση ανήθικο (amoral) ή πολύ χαμηλών διανοητικών προσόντων. Κατά κανόνα, άθλιας γλωσσικής εκφραστικής, βάναυσης εμφανισιακής ακαλαισθησίας. Με εξαιρέσεις.
Με κάθε κυβέρνηση, χωρίς εξαίρεση, η ΕΡΤ απεμπολεί τον δημόσιο χαρακτήρα της, υπηρετεί αδιάντροπα τη διαφήμιση των κυβερνώντων. Τα αντιπολιτευόμενα κόμματα υποχρεώνονται να αναζητήσουν δυνατότητα άμυνας.
(Η «πρόνοια» του νόμου για μεταχείριση όλων των κομμάτων από την ΕΡΤ χρονικά ανάλογη με τον αριθμό βουλευτών κάθε κόμματος, απλώς φτιασιδώνει το κυβερνητικό μονοπώλιο.) Η αξιωματική αντιπολίτευση χρειάζεται δικό της κανάλι, τα υπόλοιπα κόμματα προσπαθούν να εξαγοράσουν ποσοστά επιρροής.
Ιδιοκτήτης σήμερα ραδιοτηλεοπτικού φορέα μπορεί να είναι μόνο ένας κροίσος, όχι ένα κόμμα. Το κόμμα μπορεί να συνεταιριστεί με έναν κροίσο: Να δεσμευτεί, πως όταν πάρει την εξουσία, θα εξασφαλίσει στον κροίσο «διευκολύνσεις» και προνόμια σκανδαλώδη. Η φαυλότητα του φαύλου κύκλου εδραιώνεται, η παραπληροφόρηση γίνεται αυτονόητη παράμετρος άσκησης της πολιτικής και η πολιτική ουσιώδης παράμετρος του εύκολου πλουτισμού. Εξουσιολαγνεία, λωποδυσία και αρνησιπατρία «εις σάρκα μίαν».
Πώς μπορεί να απαλλαγεί η ελληνική κοινωνία από αυτό τον φαύλο κύκλο παραπληροφόρησης - διαπλοκής - διαφθοράς; Με μια απλούστατη, αυτονόητη κατασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα της ΕΡΤ. Μόνο αυτό αρκεί. Και είναι αμέσως εφαρμόσιμο.
*
Κύκλος φαύλος δεύτερος: Ο αριθμός στην Ελλάδα των πρόωρα συνταξιοδοτημένων (πριν φθάσουν στα 50 τους χρόνια) και ο αριθμός των διορισμένων στο δημόσιο με ρουσφέτι (χωρίς κρίση - αξιολόγηση), υπερβαίνει κατά πολύ το στατιστικό σύνολο του παραγωγικού δυναμικού της χώρας. Δηλαδή, στην Ελλάδα το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού πληρώνεται από το κράτος, για να κάθεται. Να είναι σε μόνιμη αργία.
Είμαστε μια χώρα με στατιστικά βεβαιωμένη την παραίτηση της πλειονότητας του ενεργού πληθυσμού από κάθε έφεση δημιουργίας, προόδου, άμιλλας. Χώρα όπου άνθρωποι πληρώνονται για να παραμένουν ψυχικά τελματωμένοι, χωρίς οραματισμούς και στόχους, βυθισμένοι ανέλπιδα στο έρεβος του ποδοσφαιρικού κρετινισμού ή στον παραισθησιογόνο κομματικό φανατισμό. Συνταξιούχοι των «ευγενών ταμείων» πρόλαβαν και έζησαν μυθώδεις απολαβές, χώρια η «μεγάλη ζωή» με δωρεάν την «Ολυμπιακή» και τα υπερπολυτελή κρατικά ξενοδοχεία.
Πώς μπορεί να απαλλαγεί η ελληνική κοινωνία από τον φαύλο κύκλο: ρουσφέτι - εκφαυλισμός - εγκληματική αδικία και ανισότητα; Απλά, αυτονόητα, ακαριαία: με την καθιέρωση της μονοεδρικής εκλογικής περιφέρειας και της μικρής αυτοδιαχειριζόμενης κοινότητας, την κατάργηση του σταυρού προτίμησης. Μόνο αυτό.
*
Τρίτος κύκλος κατεστημένης φαυλότητας: Να διορίζει η εκάστοτε κυβέρνηση τις ηγεσίες στα κοινωνικά λειτουργήματα της Δικαιοσύνης, της Αμυνας, της Επιστήμης - Ερευνας.
Κάθε ένα από τα τρία αυτά κοινωνικά λειτουργήματα «χτίζει», μέσα σε δεκαετίες, την πυραμιδωτή αξιολόγηση - διαβάθμιση των λειτουργών του: συγκροτεί την «επετηρίδα» του. Καταγράφει επιδόσεις, υστερήματα, δυνατότητες, αποτιμά τον χαρακτήρα, τις αρετές, τις αδυναμίες, διαβαθμίζοντας αξιολογικά τις ατομικές περιπτώσεις.
Η ύπαρξη και λειτουργία της «επετηρίδας» είναι ο βασικός συντελεστής για την προσέλκυση «ανθρώπινης ποιότητας» (προικισμένων, εμπνευσμένων στελεχών) στα κοινωνικά λειτουργήματα. Οταν ο ταλαντούχος και εργατικός ξέρει ότι τα προσόντα του δεν λογαριάζονται, ότι θα τον υποσκελίσει ο μικρονοϊκός και ακαμάτης που έχει κομματική υποστήριξη, έγκαιρα θα εγκαταλείψει το δημόσιο λειτούργημα. Τις ζωτικές κοινωνικές ανάγκες θα τις διαχειριστούν οι αυλοκόλακες των κομματικά ισχυρών, οι δίχως ραχοκοκαλιά ατάλαντοι.
Το να εκλέγουν οι κοινωνικοί λειτουργοί της Δικαιοσύνης, της Αμυνας της Επιστήμης - Ερευνας την ηγεσία - διοικητική ιεραρχία του λειτουργήματός τους είναι τόσο στοιχειώδες και αυτονόητο (συνάρτηση της συλλογικής αξιοπρέπειας), ώστε η άρνησή του από τους επαγγελματίες της εξουσίας να συνιστά βάναυση (τυραννική) παραβίαση ανθρώπινων δικαιωμάτων.
Απειροι οι ανάλογοι και παρεμφερείς φαύλοι κύκλοι στις λειτουργίες του ελληνώνυμου κρατιδίου. Φαύλοι κύκλοι που μπλοκάρουν, όλο και πιο ασφυκτικά, αλλά «ανεπαισθήτως», τις δυνατότητες ιστορικής επιβίωσης του κρατιδίου. Ας συλλογιστεί ο αναγνώστης ένα τελευταίο, παραδειγματικό: Τι συνέπειες έχει το γεγονός ότι σε όλα τα ελληνικά σχολεία, σε όλες τις βαθμίδες, όλοι οι μαθητές παίρνουν προβιβάσιμους βαθμούς. Εχει θεσμικά καταργηθεί η κριτική αξιολόγηση, θεσμικά επιβληθεί ο συμβιβασμός με την ολιγόνοια, τον γενοκτόνο σκοταδισμό.

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εντυπωσιακός όπως πάντα ο Γιανναράς.
Σωστά τα γράφει αλλά κανένας τόσα χρόνια δεν τον ακούει. Τον διαβάζουν αλλά πονάει στους κρατούντες να τα πράξουν.

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή! Ντροπή! Ντροπή!
Τί λόγο θα δώσετε στον Κριτή των όλων;
Το σκεφθήκατε;

Αναστάσιος είπε...

Προς: 17 Ιουνίου 2019 - 5:29 μ.μ.

Πολλοί από σας ασκείτε την αρνητική κριτική σας χωρίς να διαβάστε τι λέει ο αρθρογράφος. Σας αρκεί μόνο η υπογραφή για την απόρριψή σας. Ο ταύρος όταν δει το κόκκινο πανί κάνει επίθεση.
Είναι μια από τις φασίζουσες γνωστές πρακτικές θρησκευτικών ανθρώπων που θέλουν να θεωρούν τους εαυτούς τους ως εκκλησιαστικούς.
Από τον γενικόλογο αφορισμό σας γράψτε -αν είστε σε θέση- τις αντιρρήσεις σας επί των θέσεων του Καθηγητού Γιανναρά.
Τέλος μη σας πιάνει ο πόνος για την απολογία μου. Δείτε τον δικό σας λόγο.

Ανώνυμος είπε...

Μιλάει σοβαρά ο διαχειριστής στο 6:52 μ.μ.;
Ο Μ. Αθανάσιος θα φιλοξενούσε άρθρα του Αρείου;
Ο Άγιος Κύριλλος θα φιλοξενούσε άρθρα του Νεστορίου;

Και δεν κοκκινίζει "να βγάζει γλώσσα" σε ανθρώπους που του δείχνουν τον σωστικό δρόμο της μετάνοιας;

Απορώ ποιός τον παρασέρνει και όχι μόνο δεν βλέπει τον εκκλησιαστικό δρόμο, αλλά και κατηγορεί άδικα για ..."φασίζουσες" πρακτικές τους ανθρώπους που του δείχνουν πώς βάδισε η Εκκλησία στο διάβα των αιώνων!

Ανώνυμος είπε...

Δεν διαβάζουν για να μην το εξομολογηθούνε. Ο Γιανναράς για μια ελάχιστη μειοψηφία ευσεβιστών κάνει τζιζζζ!!!

Ανώνυμος είπε...

Για την παρούσα ανάρτηση εκφράζω ευχαριστίες. Τώρα αν μερικούς τους πόνεσαν οι αλήθειες τους συνιστώ ξίδι… θα τους κάνει καλό.

Ανώνυμος είπε...

Δεν λέω ότι το συγκεκριμένο άρθρο δεν έχει δίκαιο.
Αλλά ας μπει τουλάχιστον μια σημείωση από κάτω ότι δεν συστήνουμε τον αρθρογράφο για τα εκκλησιαστικοθεολογικά ζητήματα, λόγω των απαράδεκτων απόψεων του.

Αναστάσιος είπε...

Προς: 17 Ιουνίου 2019 - 7:21 μ.μ.

Προσπαθώ να είμαι ευγενικός και σοβαρός γι’ αυτό δεν θα σας απαντήσω.
Ανόμοιες οι συγκρίσεις σας.

Ανώνυμος είπε...

Καθόλου δεν ήσασταν ευγενικός στο πρώτο σχόλιο σας.
Γιατί ανόμοιες οι συγκρίσεις;
Ο Γιανναράς νομίζετε έχει ορθή πίστη;

Και δεν είναι σοβαρότητα το να ακολουθείτε τον συρμό. Έτσι κάνουν όλοι κοσμικοί αλλά και μοντέρνοι "εκκλησιαστικοί". Δεν ακολουθούν τους Πατέρες αλλά και ούτε ενδιαφέρονται για την πίστη.

Ποιοί νοιάζονται σήμερα για την περιφρούρηση της ορθής πίστης;

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι έτσι 7:29 μ.μ.
Οι κακοδιδασκαλίες του Γιανναρά δεν σε αφορούν;
Δεν πρέπει να γίνει λόγος και γι΄ αυτές για να μην παρασύρονται οι ανίδεοι;

Ανώνυμος είπε...

Αν είσαι εσύ γιανναρικός 7:21 μ.μ. , δεν μπορείς να αποκαλείς τους άλλους ευσεβιστές.

Ανώνυμος είπε...

Επί 40 χρόνια ακούω και διαβάζω κατά του Γιανναρά.Σοβαρή επιχειρηματολογία δεν βλέπω. Ουσιαστική κριτική δεν συναντώ. Γενικόλογους αφορισμούς που προδίδουν μυωπική γνώση και θεώρηση, για να μην ειπώ παντελή άγνοια του Γιανναρικού έργου. Αυτή η υπεροψία ενίων εκκλησιαστικών υποκρύπτει ανασφάλειες και φοβίες. Ζουν και λειτουργούν με το φαρισαικό σύνδρομο του αυτοσωσμένου!!!!!!
Ιφ

Ανώνυμος είπε...


Εδώ δεν έχουμε θέματα δόγματος, πίστεως, και χριστιανικού τρόπου ζωής. Είναι ένα κείμενο σκιαγραφικό για τό τί μπορεί να γίνει και να διορθωθεί ένα μέρος του πολιτικού συστήματος. Ξέχασε μόνο να προτείνει το κόψιμο δυό εκατοντάδων βουλευτών από τούς 300 πού έχουμε. Εκατό μάς φθάνουν και μάς περισσεύουν δεν χρειαζόμαστε περισσότερους! Οι περισσότεροι άλλωστε από αυτούς είναι τεμπέληδες και χαραμοφάηδες πού επειδή έχουν ένα όνομα από το τζάκι του πατέρα τους ( πχ. Μητσοτάκης, Καραμανλής, κλπ χωρίς να εξαιρούνται και πολλοί άλλοι Συριζαίοι, Πασόκοι,κλπ-κλπ ) δεν έχουν δουλειά να κάνουν ούτε και δικηγορία να ασκήσουν ( άσε τώρα πού θα απολύονται και οι κλέφτες...) μάς έρχονται φυτευτοί να τούς ψηφίσουμε για να βρούνε έτσι εργασία. Κι΄εμείς σαν κουτορνίθια τούς δίνουμε εργασία ψηφίζοντάς τους για να έχουν να τα σπάνε μετά στα ξενυχτάδικα, στίς διακοπές τους, στα ταξίδια τους, κλπ. Μόνο σε καμιά ψηφοφορία άν χρειασθούν όπου και πάλι βασιλεύει στο ότι πεί ο αρχηγός τους. .Γιά τον τόπο πού γεωγραφικά ανήκουν, για βελτίωση των συνθηκών των συμπολιτών τους, για έργα πού πρέπει εκεί να γίνουν, τίποτα, άκρα σιωπή...Λοιπόν τί χρειάζονται; Ο Γιανναράς στά όσα σωστά λέει ( κυρίως επί της πολιτικής καί της κοινωνικής κατάστασης) δεν χάνουμε και τίποτα άν τον ακούσουμε. Από θρησκευτικής "ανανεώσεως" βέβαια έχει κάποιο πρόβλημα, γνωστό αυτό. Εκεί άς μη τον ακούσουμε. Τα καλά λοιπόν τα ακούμε, τα σκάρτα όχι. Είναι πολύ απλό! Καί μη τα βάζουμε και με τον Αναστάση πού έχει κάποιο ευρύ πνεύμα και ανασκαλεύει λίγο τα πράγματα ψάχνοντας για διάφορα νέα κείμενα πού συνήθως κάποιοι άλλοι φοβούνται καί να τα παρουσιάσουν...

a

Ανώνυμος είπε...

Μπορούμε άνετα να κάνουμε κριτική στο Δημόσιο και να αναδείξουμε τα προβλήματα της Δημόσιας Διοίκησης, αρκει βέβαια να πούμε ότι κι εμείς ήμαστε Δημόσιοι Υπάλληλοι, (Καθηγητής Πανεπιστημίου εν προκειμένω), και όταν συνταξιοδοτούμεθα πάλι από το Δημόσιο λαμβάνουμε την Σύνταξη μας.
Ζούμε δηλαδή από αυτό που κατηγορούμε.

Ανώνυμος είπε...

Προς γιανναρικό/κή Ιφ. 8:56 μ.μ.

Για να μην έχεις δει ουσιαστική κριτική επι του Γιανναρικού έργου, φαίνεται ότι διαβάζεις μόνο τα φιλογιανναρικά και γιανναρικά έργα.

Τόλμησε να διαβάσεις και τα αντιγιανναρικά έργα για να βγεις από τον λάκκο των κακοδιδασκαλιών του.

Ανώνυμος είπε...

Προς a (10:11 μ.μ.) φιλικά

Όποιος θέλει να παρακολουθήσει τις σωστές ή λάθος πολιτικές-κοινωνικές παρεμβάσεις του Γιανναρά μπορεί να το κάνει μέσα από άλλα site.
Αν ένας δεν ξέρει τίποτα για τις κακοδιδασκαλίες του Γιανναρά και δει να τον προβάλλει ο (έμπιστος γι΄ αυτόν) διαχειριστής του παρόντος μπλογκ και κάποια στιγμή αλλού πέσει πάνω στις κακοδιδασκαλίες του Γιανναρά δεν θα νομίσει ότι είναι εγκεκριμένο πρόσωπο από τα εκκλησιαστικά μπλογκ και άρα έχει και σωστές απόψεις;

Ανώνυμος είπε...

Κόμπλεξ Τάσο

Ανώνυμος είπε...

Το Κόμπλεξ το έχουν αυτοί που πετάνε λέξεις χωρίς να το αιτιολογούν.
Σαν τον 11:45 μ.μ.

Unknown είπε...

Έχω διαβάσει όλο τον Γιανναρά και όλους όσοι των απορρίπτουν. Για αυτό καλά θα κάνετε να βάζετε τον
Μυαλό σας να δουλεύει πριν πιάσετε την γραφίδα.
Ιφ

Ανώνυμος είπε...

Η συνταξιοδότηση (όχι απ' τα 50 που γράφει ο Γιανναράς, αλλά...),απ' τα 40!!! (και δη σε ευαίσθητους κλάδους για την ασφάλεια της χώρας, όπως στις Ένοπλες Δυνάμεις) υπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα, ή τα βλάπτει;

Ανώνυμος είπε...

Το κόμπλεξ το έχουν οι φανατίλες. Αυτοί που η πόρωση έχει διαβρώσει σε τέτοιο βαθμό το πετσί τους που σε τίποτα δεν διαφέρουν από τους ακραίους ισλαμίστές.
Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που η προκατάληψή τους για ένα άτομο, σε καμία περίπτωση δεν τους αφήνει να το κρίνουν αντικειμενικά, ακόμα και στην περίπτωση που μιλά σωστά.
Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που μονοπωλούν τον Κριτή των Πάντων, ντρέπονται για τα χάλια των άλλων και είναι βέβαιοι πως Αυτός ο Κριτής είναι..δικός τους!
Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που χρησιμοποιούν άστοχους παραλληλισμούς και επιχειρήματα, σε μια προσπάθειά τους να ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ τη δική τους, προσωπική άποψη.
Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που θεωρούν αγένεια το να διαφωνείς απλά μαζί τους.
Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που αρέσκονται να βάζουν ταμπέλες σε όποιον διαφωνεί μαζί τους, σε περίπτωση που υποψιαστούν πως αυτός υποστηρίζει θέση που δεν τους αρέσει..π.χ γιανναρικός: είναι ας πούμε γι' αυτούς ο ένθερμος υποστηρικτής του Γιανναρά, άσχετα αν απορρίπτει την όλη φιλοσοφία του Γιανναρά και απλά συμφωνεί με ένα άρθρο του..
Το κόμπλεξ το έχει αυτός που η παιδεία του δεν τον αφήνει να σεβαστεί τη γνώμη του συνομιλητή του, έστω και διαδικτυακά, ενώ οι αρχές του δημοκρατικού διαλόγου και της ελεύθερης έκφρασης-ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ!- του είναι άγνωστες..
Κύριε Αναστάσιε, συνεχίστε την προσπάθειά σας στο να είστε ευγενικός..είναι κάτι το οποίο σπανίζει στις μέρες μας..

Ανώνυμος είπε...

Αλήθειες σπουδαίες και επίκαιρες για τις μέρες μας. Επιτέλους κάποιος τολμά να τα γράψει αυτά που όλοι στις παρέες μας λέμε.

Ανώνυμος είπε...

Προς ΙΦ. 2:56 μ.μ.
Δεν έχεις διαβάσει τα αντιγιανναρικά έργα. Αν τα είχες διαβάσει δεν θα έλεγες αυτά τα άμυαλα που γράφεις. Βάλε το μυαλό σου να δουλέψει πριν αρχίζεις να υποστηρίζεις τις ψυχοβλαβείς αιρετικές θεωρίες.

Ανώνυμος είπε...

Το κόμπλεξ το έχει ο ΦΑΝΑΤΙΛΑΣ Γιανναρικός ανώνυμος 3:27 μ.μ.

Η συμβουλή στον διαχειριστή και η συζήτηση δεν έχει να κάνει με δημοκρατικό διάλογο και ελεύθερη έκφραση, η πρόταση προς τον διαχειριστή, όπως στρεβλωμένα τα βλέπει ο φανατίλας Γιανναρικός 3: 27 μ.μ. και γράφει ό,τι του κατέβει!!!

Η συμβουλή στον διαχειριστή. Έχει να κάνει με βελτίωση της ποιότητας του μπλογκ του με βάση τα πνευματικά κριτήρια που λείπουν από τον φανατίλα Γιανναρικό ανώνυμο 3:27 μ.μ.

Αλλά που καθαρή σκέψη στον φανατίλα Γιανναρικό!

Ανώνυμος είπε...

Από όλο το κατεβατό βλακειών του ανώνυμου 3:27 μ.μ. καταλάβαμε ότι σύμφωνα με τη "λογική" του, το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που δίνουν συμβουλές με πνευματικά κριτήρια και όχι με τα κοσμικά που έχει γεμίσει το μυαλό του.

Πάνω στο ζουμί τίποτα δεν έχει να πει γιατί μπορεί να βγάλει λόγο ουσιαστικό. Μόνο έκθεση ιδεών με βάση τις κοσμικόστροφες βλακείες του ξέρει, μαζί με επίθεση προς τους συμβουλεύοντες πνευματικά τον διαχειριστή.

Τέτοιους να ακούει ο διαχειριστές και μετά θα βαρύνει συνέχεια την ψυχή του με αμαρτίες και δεν θα ξέρει τί λόγο θα δώσει την ημέρα της Κρίσης!!!

Ανώνυμος είπε...

Το κόμπλεξ το έχουν οι φανατίλες που έχουν τόσο αντιορθόδοξο φανατισμό που ταυτίζουν την ορθόδοξη άποψη με τις απάνθρωπες πράξεις των ακραίων ισλαμιστών σαν τον 3:27 μ.μ.!

Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί το που νόμισαν ότι όλα επιτρέπεται και εν τέλει δεν πιστεύουν στον Κριτή των όλων και αδικούν όσους τους θυμίζουν για τον Κριτή των όλων!

Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί οι φανατίλες οπαδοί του Γιανναρά που δεν δέχονται αντίρρηση για την ανάρτηση άρθρων του Γιανναρά.

Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που δεν έμαθαν να ακούν την ορθόδοξη άποψη και όταν την ακούν παθαίνουν αμόκ, διότι τους ελέγχει για τις αμαρτωλές πράξεις τους και μετά τα βάζουν με τους ανθρώπους που εκφράζονται ορθόδοξα.

Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που δήθεν είναι αντίθετοι με αυτούς που "βάζουν ταμπέλλες" όπως λένε, αλλά κατα βάθος τους πειράζει η αλήθεια που τους πονάει, γι΄ αυτό και είναι πρόθυμοι να βάλουν οι ίδιοι ταμπέλλες (ω της αντιφατικότητας τους!) σε όσους μιλάνε ορθόδοξα!

Το κόμπλεξ το έχουν αυτοί που χρησιμοποιούν άστοχα παχιά λόγια περι ελεύθερης έκφρασης και δημοκρατικού διαλόγου (μια από τις πιο γνωστές καραμέλες των σύγχρονων κοσμικών) όταν ακούν μια ορθόδοξη πρόταση που δεν τους αρέσει γιατί έμαθαν μόνο να τους χαϊδεύουν τα πάθη και τα αυτιά τους! Αλλά ξεχνούν ότι έτσι γίνονται οι πιο αντιδημοκράτες.


Ορθόδοξος Έλληνας

Ανώνυμος είπε...

Ο ανώνυμος 3:27 μ.μ. έχει φάει με το σωρό τη λάσπη της κοσμικίλας και τα βλέπει όλα ανάποδα!

Δημοκρατικό είναι το δικαίωμα των ανώνυμων ή επώνυμων σχολιαστών να καταθέσουν τις όποιες προτάσεις τους για την κατ΄αυτούς βελτίωση του μπλογκ.
Αυτό έκαναν και οι σχολιαστές μας, γράφοντας με βάση τα πνευματικά κριτήρια που αποφεύγουν κάθε αίρεση και αποκλίνοντα λόγο από την Πίστη.

Για ποιό διαδίκτυο γενικά και αόριστα μιλάει ο 3:27 μ.μ.; Δεν έγινε λόγος γενικά και αόριστα για το διαδίκτυο, αλλά για την βελτίωση του παρόντος μπλογκ!
Ο ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ανώνυμος 3:27 μ.μ. μπορεί να επισκεφθεί τόσες σελίδες στο διαδίκτυο και πλατσουρίσει και να φάει κάθε πνευματική λάσπη.

Οι προτάσεις έγιναν για το παρόν μπλογκ από αγάπη στον ιστολόγο με μόνο μέσω την πειθώ. Γιατί τόση μαύρη συκοφαντία και μίσος κατά της ορθόδοξης άποψης από τον 3: 27 μ.μ.;;;;
Γιατί τέτοιος ανήθικος παραλληλισμός με ακραία ανατριχιαστικές ενέργειες αλλοθρήσκων;;;
Αυτός ο ίδιος μοιάζει με αυτούς με την μαύρη προπαγάνδα που κάνει και τις ΜΑΥΡΕΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ που ρίχνει στους ορθόδοξους που γράφουν την άποψη τους. Και το κάνει χωρίς τσίπα!

Φανατίλας σκέτος ο 3:27 μ.μ.! Θα χάσει την ψυχή του, αν συνεχίσει την ίδια πορεία μίσους προς την ορθοδοξία.

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο 18 Ιουνίου 2019 - 3:27 μ.μ. είναι τελείως παλαβό, άδικο και συκοφαντικό σε όσους προφέρουν μια άλλη άποψη, εν προκειμένω την ορθόδοξη.
Το ίδια βλάσφημα θα έλεγε ο ανώνυμος και για τους Αποστόλους αν άνοιγε τα μάτια του και καθόταν να διαβάσει προσεκτικά την Αγία Γραφή όπου έχει αυστηρούς λόγους και δεν συμβιβάζεται με κακοδιδασκαλίες!

Τα ίδια βλάσφημα και άδικα θα έλεγε και για τους Πατέρες της Εκκλησίας αν καθόταν να τους διαβάσει λίγο!

Είναι σκοτισμένος από την κοσμική αντίθεη συνήθεια του "όλα επιτρέπονται" και γι΄ αυτό μαζί με κόμπλεξ, συκοφαντεί τον Ορθόδοξο λόγο.

Με αγανάκτηση
Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Ο/η γιανναρικός/ή 2:56 μ.μ. που πάσχει από την γιανναραίικη λόξα της πλάνης μπορεί να μας πει ποιούς έχει διαβάσει από αυτούς που τον απορρίπτουν; Γιατί εμένα μου φαίνεται ότι τίποτα δεν έχει διαβάσει και μας δουλεύει.

Μπορεί να μας πει συγκεκριμένα τί έχει διαβάσει;


Ορθόδοξος

υ/γ
Την παρατήρηση να σκέφτεται πρώτα πριν γράψει να την απευθύνει στον εαυτό του/της και όχι στους σωστά γράφοντες τις ορθόδοξες ενστάσεις τους.

Ανώνυμος είπε...

Το να δώσουν κάποιοι σχολιαστές την προτεραιότητα να μην βλαφτεί η πίστη δεν πρέπει να μας ξενίζει και να μας κάνει αλλοπρόσαλλους σαν τον 3:27μ.μ. και να γράφουμε ό,τι μας κατέβει.

Απο την άλλη κανείς δεν είπε ότι έχει σε κάτι άδικο ο Γιανναράς από αυτά που γραφει το άρθρο. Μόνο μίλησαν από άλλης όψεως ενθυμούμενοι τις απορριπτέες καινοφανείς θεολογικές θεωρίες του Γιανναρά με σκοπό να μην πλανηθεί κανείς απο δαύτες.

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζω 1.51 τον διαχειριστή του μπλοκ είναι αγύριστο κεφάλι ειδικά όταν το πας κόντρα οπότε μην ελπίζεις σε συμμόρφωση. Σταμάτα να μπαίνει διότι με τα όσα γράφεις μάλλον κακό κάνεις.

Ανώνυμος είπε...

Γράφει ο 3:27.
Προς 7:08: Εξακολουθείς φανατισμένα να φανατίζεσαι, να αποκαλείς φανατίλες τους άλλους και να τους βάζεις ταμπέλες (με αποκαλείς φανατίλα γιανναρικό 4 φορές, κάτι το οποίο προδίδει το μένος σου, γιατί φανατισμός αυτό ακριβώς είναι). Όσο για τις "συμβουλές" προς τον διαχειριστή για βελτίωση της πνευματικής ποιότητας του μπλοκ, μάθε πως άλλο είναι η συμβουλή που δίνεται με διάκριση κι άλλο αυτή που δίνεται με επίθεση, έπαρση και βεβαιότητα πως στον χώρο της θρησκείας αυθεντίες είμαστε μονάχα εμείς. Και συμβουλή δεν είδα πουθενά!
Προς 1:51: Ο φανατίλας λοιπόν γιανναρικός κοσμικίλας διερωτάται πού ή σε ποιο από τα πιο πάνω σχόλια διαφάνηκαν, έστω και έμμεσα ή πλαγίως, συστάσεις στον ιστολόγο με..αγάπη! Εε τότε φαντάζομαι πώς είναι οι συστάσεις σας γενικότερα, όταν δίνονται..χωρίς αγάπη! Γιατί αγάπη δεν είδα πουθενά! Και μάθε πως η Ορθή Χριστιανική Πίστη δεν είναι κτήμα σου!
Προς 11:00: Ο παλαβός φανατίλας που διαφώνησε μαζί σας, δηλώνει κι αυτός ένας αγανακτισμένος Ορθόδοξος Χριστιανός. Αγανακτισμένος με όσους τρέχουν να αποκαλέσουν αιρετικούς και κοσμικούς αυτούς που διαφωνούν μαζί τους. Και άκου, τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, δεν τους διαβάζεις μόνο εσύ. Ξύπνα! Τους διαβάζουν κι άλλοι! Και ακόμα κάτι: Κατάλαβες απ' όσα έγραψα πως υιοθετώ τη φιλοσοφία του "όλα επιτρέπονται"; Και αποκαλείται μετά συκαφάντη εμένα;
Προς 12:08: Δεν ξενίζει καθόλου το να δοθεί προτεραιότητα να βελτιωθεί η Πίστη, να βελτιωθεί το μπλογκ, να βελτιωθεί ο άνθρωπος, να βελτιωθεί ο κόσμος! Ξενίζει όμως η προκατάληψη, ο φανατισμός, η διαστρέβλωση των λόγων του άλλου απλά και μόνο επειδή δεν συμφωνεί με όσα λέμε..πολλές ταμπέλες παιδιά..πολλές..ούτε αιρετικοί είμαστε, ούτε τίποτα. Βαφτισμένοι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, όπως και σεις και κάποιες φορές απογοητευμένοι και αγανακτισμένοι..όπως και σεις..

"Ελευθερία είναι το δικαίωμα να λες στους ανθρώπους αυτό που δεν θέλουν ν' ακούσουν".

Mark Twain

Unknown είπε...

Διαβάζω Γιανναρά και όχι μόνο από 20ετων και είμαι 60. Τότε δεν υπήρχαν τα διαφωτιστικά ιστολόγια για να διαφωτιστώ. Μου λέτε ποια ιστολόγια έχω διαβάσει για να μάθω για τον Γιανναρά! Ρε φίλε με θεωρείς ηλίθιο; Η μήπως νομίζεις οτι πιπιλιζω καραμέλες; Αλήθεια με ποιοι δικαίωμα επεχετε θέση ανακριτή; Και εν πάσει περιπτώσει καταγράψτε τις αιρέσεις του Γιανναρά και στείλτε τες στα αρμόδια όργανα της Εκκλησίας...αυτή θα ήταν μια θαρραλέα πράξη. Όχι πετροπόλεμος!Αν και το όνομα Γιανναράς έχει και μια σημειολογία διαφορετική: Ζηζιούλας, Νησιώτης,Θερμός,Παπαθανασίου,Ματσουκας,Γουεαρ, "ΣΥΝΑΞΗ",Πατριάρχης και πάει λέγοντας...
Ιφ

Ανώνυμος είπε...

Και τί είναι αυτοί Ιφ.;
Είναι Πατέρες της Εκκλησίας;
Ποιός σου είπε ότι είναι υπεράνω κριτικής;
Ποιός σου είπε ότι συμβαδίζουν με την Παράδοση της Εκκλησίας;
Και δεν είναι καθόλου πετροπόλεμος η κριτική και στα μπλογκ.
Όσο για τα αρμόδια όργανα της διοικ. της Εκκλησίας εδώ .. ας μην το σχολιάσω καλύτερα. Μόνο για χιούμορ κάνει...

Ανώνυμος είπε...

Ο φανατίλας 3:26 μ.μ. συνεχίζει τον χαβά του να προσπαθεί να μπαλώσει τα αμπάλωτα. Ζεί στον γιανναραίικο κόσμο των κακοδιδασκαλιών.

Οι συμβουλές στον διαχειριστή υπάρχουν πιο πάνω στα σχόλια. Άνοιξε τα μάτια σου και μην κάνεις τον χαζό.

Η αγάπη δεν είναι η κοσμικίλα που νομίζεις. Η αγάπη έχει σχέση με την αλήθεια. Αλλά πού να το καταλάβεις!

Ανώνυμος είπε...

Αν διαβάζεις Πατέρες ανώνυμε 3:26 μ.μ και υποστηρίζεις αυτά που υποστηρίζεις με τόσο φανατισμό και με συκοφαντίες για όσους λένε τις Πατερικές συμβουλές για καταδίκη των κακοδιδασκαλιών, τότε φαίνεται δεν καταλαβαίνει ΤΙΠΟΤΑ από όσα διαβάζεις.

Εκτός και αν μας κοροϊδεύεις ότι διαβάζεις Πατέρες. Που μάλλον αυτό θα ισχύει.

Ανώνυμος είπε...

Ο 9.32 τα γράφει μια χαρά. Όμως οι πορωμένοι δεν διαβάζουν απλά ακούνε συνθήματα ανεγκέφαλων και τα ακολουθούν. Το μέγα πρόβλημα της Εκκλησίας ήταν οι οπαδοί των Γεροντάδων. Αφού ο Γέροντας το λέει δεν χρειάζεται να ψάξουν να διαβάσουν να σκεφθούν. Έτσι πιπιλίζουν τις ανοησίες χωρίς να μπορούν να αρθρώσουνε αντίλογο. Αυτή είναι η εκκλησιαστική κατάντια των θρησκευόμενων Ελλήνων.

Ανώνυμος είπε...

Προς 9:40:
Ανοίγω διάπλατα τα μάτια μου χωρίς να παριστάνω τον χαζό, αλλά συμβουλές πιο πάνω δεν εντοπίζω. Και φυσικά δεν εντοπίζω, επειδή για μένα συμβουλή ειν' άλλο και για σένα άλλο. Όπως συμβαίνει και με την αγάπη: κοσμικίλα η δική μου, αληθινή και ουσιαστική η δική σου!!
Τώρα, όσο για τα αμπάλωτα, σε πληροφορώ πως τα δικά μου φροντίζω να τα μπαλώνω μέσα μέσα. Για τα δικά σου δεν ξέρω..Και πάψε τα λογοπαίγνια και τις εκφρράσεις διότι όταν ο άλλος κάνει διάλογο μαζί μας λέμε πως αντιλέγει άμα διαφωνεί και όχι πως συνεχίζει τον χαβά του..ξέρεις χρειάζεται και λίγη ευγένεια πού και πού..φαίνεται τελικά πως είναι είδος προς εξαφάνιση..ακόμα και μεταξύ πιστών που γνωρίζουν καλά την..αληθινή..αγάπη..
Προς 9:42:
Τον φανατισμό και τις συκοφαντίες και τα..κοσμητικά επίθετα ψάξε τα αλλού! Όχι σε μένα! Τώρα, όσο για την ανάγνωση Πατερικών κειμένων, ε εντάξει αφού διεκδικείτε και την ανάγνωση των Πατέρων, μου φαίνεται πως κι αυτοί σας ανήκουν. Δεν έχω και ζυγαριά ακριβείας να ζυγίσουμε τι διάβασες και τι διάβασα..Αλλά ξέρεις τι; Δεν είναι Πίστη αυτό! Πίστη είναι να με αγαπάς και να σ' αγαπώ, να με συμπαθείς και να σε συμπαθώ, να σε νοιάζομαι να με νοιάζεσαι γιατί στο πρόσωπό σου βλέπω το πρόσωπο Του Θεού μου! Και όταν διαφωνούμε, μπορείς σε παρακαλώ να είσαι ήρεμος και ευγενικός μαζί μου;
"Χριστός Ανέστη χαρά μου!"

Ανώνυμος είπε...

Οι αγαπολογίες με την περιφρόνηση των ιερών νόμων δεν είναι αληθινές και δεν μας φέρνουν στην σωτηρία.

Η αγάπη του Θεού δεν έχει σχέση με την αθώωση των αμαρτιών!

Ανώνυμος είπε...

Δεν μίλησα σε καμία περίπτωση για μια αγάπη που επιβραβεύει ή απενοχοποιεί την αμαρτία. Και επιτέλους, δεν είναι δυνατόν να πάψω ποτέ να μιλώ για αγάπη επειδή κινδυνεύω να κατηγορηθώ για αγαπολογία.
Εξάλλου, "αγαπόμετρο" έχει μόνο Ένας και μόνο Αυτός γνωρίζει αν αγαπούμε αληθινά ή αν απλά αγαπολογούμε.. ή αν απλά κατηγορούμε..
Τώρα, Αυτός ο Θεός, μπορεί όχι μόνο να αθωώσει αμαρτίες, αλλά και να τις διαγράψει ολότελα, εφόσον προηγηθεί αληθινή και ειλικρινής μετάνοια ή και να μην τις διαγράψει ποτέ!
Αυτό όμως μπορεί να το κάνει μόνο ο Θεός! Μόνο!

Ανώνυμος είπε...

Προς 3: 02

Αν δεν έχεις καταλάβει σε πόσο μεγάλες αμαρτίες και δυσσέβειες οδηγούν οι θεωρίες του Γιανναρά, καλύτερα να μην μιλάς, γιατί παίρνεις μεγάλο κρίμα στο λαιμό σου.

Η αγαπολογία δεν έχει σχέση με την αγάπη. Η αγάπη πάει μαζί με την αλήθεια. Και η αλήθεια στο συγκεκριμένο θέμα είναι με τους αντιγιανναρικούς σχολιαστές.

Ανώνυμος είπε...

Προς 20-6-2019 11:09 π.μ.

Σκέφθηκες άραγε το ενδεχόμενο τους πορρωμένους και ανεγκέφαλους φανατικούς γιανναριστές να εκπροσωπείς εσύ που τόσο εύκολα βρίζεις τους ορθόδοξα σχολιάζοντες;