Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

"εις ενότητα πάντας εκάλεσε"


Ότε καταβάς τας γλώσσας συνέχεε,
διεμέριζεν έθνη ο Ύψιστος·
ότε του πυρός τας γλώσσας διένειμεν,
εις ενότητα πάντας εκάλεσε,
και συμφώνως δοξάζομεν το πανάγιον Πνεύμα.

Το όνομα του νέου Προκαθημένου της Εκκλησίας της Ουκρανίας, Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ. Επιφάνιου, ακούστηκε για πρώτη φορά παρουσία του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου κατά την Πατριαρχική Θεία Λειτουργία υπό του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου  στον Ιερό Ναό Παναγίας Αχειροποιήτου Θεσσαλονίκης

Στην Ομιλία Του ο Παναγιώτατος είπε: «Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός δικαίου αιτήματος που εκκρεμούσε χρόνια και κρατούσε εκατομμύρια ανθρώπους εντός ενός σχίσματος, αναμένουμε την επίσκεψη του Μητροπολίτου Κιέβου για να δουν οι Ουκρανοί αδελφοί μας ότι οι Έλληνες, οι διδάξαντες σε αυτούς την πίστη και τα γράμματα, ανοίγουν τις αγκαλιές τους και πάλι σε αυτόν τον λαό ως αδελφοί προς αδελφούς για να ενωθούν εν αληθεία και αγάπη με εμάς»

Η αναγραφή του ονόματος του Μακαριωτάτου Μητροπολίτου Κιέβου και πάσης Ουκρανίας κ.κ. ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ στα Δίπτυχα της Εκκλησίας της Ελλάδος έγινε με Απόφαση της έκτακτης Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος
για το ζήτημα της αυτοκεφαλίας της Ουκρανικής Εκκλησίας η οποία έλεγε «η  Ιεραρχία απεφάσισε όπως αποδεχθεί την απόφαση της παρελθούσης Διαρκούς Ιεράς Συνόδου και την εισήγηση του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, ήτοι αναγνωρίζει «το κανονικό δικαίωμα του Οικουμενικού Πατριαρχείου για την παραχώρηση του Αυτοκεφάλου, καθώς και το προνόμιο του Προκαθημένου της Εκκλησίας της Ελλάδος να χειρισθή περαιτέρω το ζήτημα της αναγνωρίσεως της Εκκλησίας της Ουκρανίας»

 «Πάτερ άγιε, τήρησον αυτούς εν τω ονόματί σου, ω δέδωκάς μοι, ίνα ώσιν εν καθώς ημείς. 21 ίνα πάντες εν ώσι, καθώς συ, πάτερ, εν εμοί καγώ εν σοι, ίνα και αυτοί εν ημίν εν ώσιν, ίνα ο κόσμος πιστεύση ότι συ με απέστειλας.
23 εγώ εν αυτοίς και συ εν εμοί, ίνα ώσι τετελειωμένοι εις εν, και ίνα γινώσκη ο κόσμος ότι συ με απέστειλας και ηγάπησας αυτούς καθώς εμέ ηγάπησας. 24 πάτερ, ούς δέδωκάς μοι, θέλω ίνα όπου ειμί εγώ κακείνοι ώσι μετ᾿ εμού, ίνα θεωρώσι την δόξαν την εμήν ην δέδωκάς μοι, ότι ηγάπησάς με προ καταβολής κόσμου».
(Ιω. 17, 11, 21,


Ας συγκρατηθούμε, ας επικρατήσει η αγάπη και η ενότητα στην Εκκλησία «οι πολλοι εν σώμά εσμεν εν Χριστώ, ο δε καθ’ εις αλλήλων μέλη» (Ρωμ. ιβ’ 5) με την υπακοή στην Ιεραρχία. Ας ακούμε τους λόγους του Κυρίου και Σωτήρος μας Ιησού Χριστού "… καὶ ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος"

Α.Κ.Κ.

60 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...


"Φοβηθῶμεν τάς φρικτάς συνεπείας ἑνός εἰσέτι σχίσματος. Μετά τήν χθεσινήν δήλωσιν τῆς Ὁμοδόξου τῶν Ρώσων Ἐκκλησίας τά ὄμματα ὅλων τῶν Ἐλλήνων καί ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων, τῶν ἁπανταχοῦ τῆς γῆς ἀδελφῶν μας εἶναι ἐστραμμένα πρός τό σεπτόν πρόσωπόν Σας.

Ἄς ἀναπαύσωμεν τόν λογισμόν καί τήν καρδίαν τῶν ἀδελφῶν μας, τοῦ Ὀρθοδόξου Χριστεπωνύμου Πληρώματος τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας.


Ἄς γνωρίζουν ὅτι παρά τά φαινόμενα ἕνας πολύ σεβαστός ἀριθμός Ἐπισκόπων τῆς Ἑλλαδικῆς ἡμῶν Ἐκκλησίας, ἀλλά καί πολυάριθμοι Κληρικοί τῶν ἄλλων βαθμῶν, Μοναχοί καί ἡ συντριπτική πλειοοψηφία τῶν εὐσεβῶν καί ὀρθοδόξων χριστιανῶν, οἱ ὁποῖοι ἐνσυνειδήτως ἀνήκουν εἰς τό Σῶμα τῆς Ἁγιωτάτης ἡμῶν καθ’ Ἑλλάδα Ἐκκλησίας, προσηλωμένοι ὄντες εἰς τήν μακραίωμνα παράδοσιν τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας, δέν ἀποδέχονται τό ἐν Οὐκρανίᾳ «ἐκκλησιαστικόν» μόρφωμα.

Βαθυσεβάστως
† ὁ Κυθήρων Σεραφείμ

Ανώνυμος είπε...

Ενότητα με ΟΛΟΦΑΝΕΡΗ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ;;;

Ανώνυμος είπε...

Την αλήθεια που να την δεις.... Υποστηρίζεις πάντα όσους σε γλύφουν. Μεγάλε άρχοντα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Οι διαφωνίες και οι αντίλογοι τέλος. Η Ιεραρχία αποφάσισε. Ο Αρχιεπίσκοπος υλοποίησε την απόφαση. Καλωσορίζουμε τους αδελφούς Ουκρανούς του Επιφαίνου. Προσευχόμαστε να φωτισθούν και οι Ιεράρχες του Πατριαρχείου Μόσχας και να μην προκαλούν την Εκκλησία και την Πατρίδα μας. Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό δεν υπομένει ας το ακούσουν οι Ρώσοι.

Ανώνυμος είπε...

Η ενότητα δεν κερδίζεται έτσι αλλά με αγάπη στους ομόδοξους αδελφούς της Ρωσίας και χωρίς βεβιασμένες ενέργειες που δεν έχουν εκκλησιαστικό περιεχόμενο.

Ποταμίσιος

Ανώνυμος είπε...

Ο Κυθήρων κ.κ. Σεραφείμ σχολιστή 1,36 αποτελεί την μοναδική εξαίρεση στην ΑΠΟΦΑΣΗ της Ιεραρχίας του. Ο Πειραιώς ως τώρα δεν μιλάει. Καλά θα κάνει να σταματήσει να προκαλεί. Νομίζω ότι από σήμερα θα σταματήσει να προκαλεί και να πηγαίνει αντίθετος με την ΑΠΟΦΑΣΗ γιατί θα καταντήσει σχισματικός. Όσο για τους Ρώσους την απάντηση την έδωσε ο ο Πρωτοπρεσβύτερος Παναγιώτης Μπαρούτης, Κληρικός της Ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού της Εκκλησίας της Κύπρου ο οποίος έγραψε αλήθειες που δεν πρέπει να ξεχνούν ότε ο Κυθήρων, ούτε ο Πειραιώς, ούτε ο κάθε Πατριώτης.

«Από το σύνολο του ανακοινωθέντος σας παραθέτω δύο αυτοτελείς και αυτόνομες προτάσεις που συνιστούν ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ... «Όμως αυτές οι καταχρήσεις του εθνικού αισθήματος δεν θα στεφανωθούν με επιτυχία» ... «Δεν θα καταστρέψουν την αιώνια φιλία του Ελληνικού και Σλαβικών λαών, η οποία πληρώθηκε με το αίμα Ρώσων στρατιωτών και σφυρηλατήθηκε με κοινούς αγώνες για την ελευθερία του αδελφού Ελληνικού λαού...».
Από πού να αρχίσει και πού να τελειώσει κανείς με τέτοιου μεγέθους παραχάραξη της αλήθειας...
Να μην ξεκινήσω με την ρωσσική απάθεια κατά την πολιορκία της Κωνσταντινουπόλεως το 1453 , ούτε με τους δύο ενορχηστρωμένους από την Ρωσσία ξεσηκωμούς των «Ορλοφικών» και του «Λάμπρου Κατσώνη» στον υπό οθωμανικό ζυγό Ελλαδικό χώρο, όπου αφού εκπλήρωσαν τους στόχους τους μας άφησαν στην διάθεση της οθωμανικής σπάθης...
Το 1821 αποκήρυξαν την Επανάσταση, έκλεισαν τα σύνορά τους στις παραδουνάβιες ηγεμονίες για να μην διασωθούν οι επαναστάτες, σύναψαν Ρωσσοτουρκική συμφωνία, απέλυσαν τον Καποδίστρια και μας ξαναθυμήθηκαν όταν ξέσπασε Ρωσσοτουρκικός πόλεμος...
Ας ξεχάσουμε την Συνθήκη του Αγίου Στεφάνου για σλαυοποίηση της Θράκης και της Μακεδονίας, ας ξεχάσουμε τον Μακεδονικό αγώνα και την βία των Σλαύων, αλλά και την στάση της Ρωσσίας, ας ξεχάσουμε τον Εθνικό διχασμό για να βγούμε στο πλευρό τους στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ας ξεχάσουμε την εκστρατεία μας στην Ουκρανία για να τους γλιτώσουμε από τον κομμουνισμό, εκτός και αν δεν ήθελαν να γλιτώσουν, ας ξεχάσουμε την χρηματοδότηση εκ μέρους τους και τον εξοπλισμό των Τούρκων για σφαγή των Ελλήνων της Μικράς Ασίας, ας ξεχάσουμε την στάση τους στον Ποντιακό Ελληνισμό, ας ξεχάσουμε την σοβιετική γενοκτονία κατά των Ποντίων πολιτών τους της Κριμαίας...
Τι θέλουν να ξεχάσουμε ότι χάρη στην δική μας στρατιωτική αντιπαράθεση με τον Άξονα γλίτωσαν από τους Ναζί; Θέλουν να ξεχάσουμε και τον ρόλο τους στον εμφύλιο;
Ε, είναι πολλά για να ξεχάσουμε το Βουλγάρικο σχίσμα, τον διωγμό των Ελλήνων από το Πατριαρχείο Αντιοχείας, την προσπάθεια κατάληψης του Αγίου Όρους με τους κελλιώτες μοναχούς, την προσπάθειά τους για εκδίωξη των Ελλήνων Αγιοταφιτών από τα Ιεροσόλυμα (την Ρωσσοπαλαιστινιακή Εταιρεία την θυμούνται καλά και την επανασύστησαν) ή την ένωση κοπτών και Πατριαρχείου Αλεξανδρείας, την προσπάθειά τους μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους για την μη ενσωμάτωση του Αγίου Όρους στον Εθνικό κορμό, αλλά την παραμονή του στην οθωμανική κυριαρχία, τις φυλακίσεις στις στρατιωτικές φυλακές Καβάλας εξεχόντων Αγιορειτών Ηγουμένων και πατέρων κατά την διάρκεια του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου...
Δεν μας πείθετε, γιατί τα σύμβολα των Μικρασιατών και του Ποντιακού Ελληνισμού -Άγιος Σμύρνης Χρυσόστομος και από Τραπεζούντος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρύσανθος- μας έμαθαν τι σημαίνει Μόσκοβος, οι Έλληνες γνωρίζουν, όπως και πόσο μας αγαπούν οι Σλαύοι...
Γνωρίζουμε ποιοι μας μάτωσαν, ποιοι μας πρόδωσαν, ποιοι θέλουν την Τρίτη Ρώμη... Νομίζουν ότι είμαστε μικροί και λίγοι, ξεχνούν ότι είμαστε ανθεκτικοί και μακραίωνοι...
Τους δώσαμε τα φώτα μας, αλλά δυστυχώς για αυτούς δεν θα τους αφήσουμε να μας βγάλουν τα μάτια μας. Εισήγαγαν στην πίστη μας την αίρεση του εθνισμού και ήρθε η ώρα να πληρώσουν...
Και αν κάποιοι που, επειδή ζούσαν με το σύμπλεγμα του ασήμαντου και αγνώστου, ζήλεψαν την δημοσιότητα και σημασία του Εφιάλτη, ο Θεός να τους συγχωρέσει, η ιστορία του Γένους ποτέ!!!»

Αυτά έγραψε ο Ελληνόψυχος κληρικός στον οποίο εκφράζω τις ευχαριστίες μου και του εύχομαι πάντα να είναι μάχιμος.
Άγγελος Σπυρόπουλος
Καλαμάτα

Ανώνυμος είπε...

Αγάπη με εκπτώσεις στις αρχές μας Ποταμίσιε δεν είναι δυνατή. Όχι να γίνει και η Ελλάδα προτεκτοράτο του Πατριαρχείου Μόσχας για τα ρούβλια. Έφτασε στο σημείο να γράψει η Συνοδος της Μόσχας ότι θα ενημερώσουνε τα τουριστικά γραφεία. Αυτό είναι κατάντια όταν όλα τα μετρούν με τα λεφτά τους. Τόσα χρόνια κομουνιστικό καθεστώς δεν τους έμαθε τίποτα;

Ανώνυμος είπε...

Η μητέρα Εκκλησία της Κωνσταντινουπόλεως και ο Προκαθήμενός της Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος πάντως δείχνοντας την αγάπη της συνεχίζει να προσεύχεται και να μνημονεύει τη Ρωσία.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ και νηφάλιε Ιστολόγε η μνημόνευση του Ουκρανίας Επιφανίου δεν έγινε σήμερα στην Θεία Λειτουργία από Ιεράρχη της Εκκλησίας της Ελλάδος αλλά από τον Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο όπως γράφεις. Αν ο Μόσχας κ. Κύριλλος διακόψει από σήμερα των Αθηνών κ. Ιερώνυμο, τότε θα παραβιάζει την απόφαση της Συνόδου του.

ORTHODOXIA ORTHO είπε...



Και τωρα που ενωθηκαν δηλαδη ετσι ''εξ αποστασεως'',εξωφλησαν το χρεος τους,οπου και αν υπαγουν?

Δεν γνωριζουμε οι Ορθοδοξοι ,πως Οι ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ,,,,,,,, διασφαλιζουν την ενοτητα και την ταξη της Εκκλησιας????
Οι ιδιοι προφυλασσουν απο αιρεσεις ,παρεκκλησεις και σχισματα..
Ο λαος τους που τους ακολουθησε αβλεπι,πηρε την Χαρη δηλαδη τωρα η αυτοι εχουν ιερωσυνη ωστε να αρχισουν οι συνιερουργιες?
Χωρις Πανορθοδοξες αποφασεις,ο,τι συμβαινει και γινεται λειτουργει μονομερως.
Αλλα και αυτες οι αποφασεις πρεπει να εχουν Ορθοδοξο χαρακτηρα!!!

Οσο για τους Ρωσσους,μεγαλυτερη αγαπη απο το να τους πεισει κανεις[απαντω στον 2.37] να αποκηρυξουν τον οικουμενισμο δεν υπαρχει,γιατι τοτε μονον Το Αγ.Πνευμα ενωνει οταν ολες οι Εκκλησιες ειναι ομογνωμες στο ιδιο φρονημα,την Ορθοδοξια.
Αυτος ειναι ο μεγιστος ηρωισμος κ οχι η ενωσις σε σαθρο δογμα για να τρεχουμε να κανουμε μυστηρια με σχισματικους αιρετικους και ουνιτες.διοτι η πιστη,,,,υπακουοντας στην αληθεια ,λαμβανει αυτο που θελει.Ποια αληθεια?Το πνευμα ειναι η αληθεια!

''Ενω-τικη προσπα-θεια'' ειν'αυτη και ειναι αδιανοητη,αν θελετε και αντιθετα σχολια.
Ας μιλησουν και αλλοι!
Αυτη ειναι η αποψη μου!

Ανώνυμος είπε...

Αυτοί Άγιε Κυθήρων κ. Σεφαμείμ που «δέν ἀποδέχονται τό ἐν Οὐκρανίᾳ «ἐκκλησιαστικόν» μόρφωμα» στην Ελλάδα είναι περίπου 2450 αν κρίνω από τις υπογραφές. Εκ των οποίων μερικές είναι με τα μέλη όλης της οικογένειας. Κακά τα ψέματα κανένα μας δεν μας ενδιαφέρει το θέμα αυτό. Προσωπικά αν και το παρακολουθώ με αφήνει αδιάφορο. Έχω άλλα προβλήματα, όπως λέει και ο πατέρας μου «αυτά είναι παπαδίστικα».

Ανώνυμος είπε...

Καλά κάνεις κ. Κωστόπουλε και κρατάς την μέση και βασιλική οδό. Ο Ιερώνυμος δεν έχει μιλήσει. Σήμερα δεν είπε τίποτα αυτός. Τον φοβάμαι μην κάνει πίσω. Είναι αρβανίτης μουλωχτός. Αφήνει άλλους να μιλούν. Γιαυτό ταίριαξε και με τον Τσίπρα που έκανε δημοψήφισμα και μετά έκανε κολοτούμπα. Αν δεν τον ακούσω τον Ιερώνυμο να μνημονεύει αυτός τον Επιφάνιο δεν πιστεύω τίποτα.
Υπομονή έως τότε....

Ανώνυμος είπε...

Η ενότητα πάνω από όλα. Ναι στην Εκκλησία της Ουκρανίας με Μητροπολίτη τον Επιφάνιο. Αυτό αποφάσισε η σεπτή Ιεραρχία.

Ανώνυμος είπε...


Είναι στα καλά του ο δεσπότης των Κυθήρων; υποστηρίζει την Ρωσία από το Φανάρι; Είναι Έλληνας η Ρώσος; Οι Ρώσοι ποτέ δεν μας συμπαραστάθηκαν και τώρα με την Τουρκία έχει φιλίες ο Πούτιν με το Ερντογάν. Η Ελλάδα με το Φανάρι είναι ένα. Επιτέλους πάντα η διχόνοια θα μας καταστρέφει;

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο σίγουρο είναι ότι βρήκαμε ένα ακόμη θέμα για να... σκοτωνόμαστε μεταξύ μας!

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε ως Εκκλησία της Ελλάδος ένα καθήκον, να διατηρήσουμε την ενότητα. Παρά την αντίθεση των δυνάμεων της Ρωσίας που προσπαθούν να μας χωρίσουν. Κύριο καθήκον μας είναι η υπακοή στην απόφαση της Ιεραρχία και η απομόνωση όσων προσπαθούν να υπερασπισθούν αλλότρια εκκλησιαστικά συμφέροντα.

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσετε πολλές δεκαετίες στο πηδάλιο της Εκκλησίας Ουκρανίας Μητροπολίτα Επιφάνιε και να σας αξιώσει ο Κύριος μέχρι βαθέος γήρατος να διακονήτε το όραμα της εν Χριστώ ενότητος του λαού του Θεού όλης της Ουκρανίας.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, υπάρχει Εκκλησιαστικός διχασμός ;;; Και τις ιδιοτροπίες των αρχιερέων που ζουν σε άλλες εποχές θα πληρωθούν από τον κοσμάκη;;; Να βγουν στην σύνταξη ή να παραιτηθούν και να πάνε σε κανένα μοναστήρι όπως η Εσφιγμένου με τον Μεθόδιο.

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται να εισερχόμαστε σε μια πρωτόγνωρη περίοδο στην ιστορία της ελλαδικής εκκλησίας όπου φιλοδοξίες Μητροπολιτών και διχαστικές τάσεις υπερσυντηρητικών δεν θα εκφράζονται πλέον συγκαλυμμένα αλλά απροσχημάτιστα και δημόσια. Καταντούν την Εκκλησία πολιτικό κόμμα.

Ανώνυμος είπε...

Το σχόλιο του σχολιαστή 2:42 μ.μ. είναι απαράδεκτα μονόπλευρο και απορρίψιμο εντελώς!!

Από κάθε πλευρά απορρίψιμο!!!

Το δίκαιο το έχουν οι σεβασμιώτατοι μητροπολίτες Κυθήρων Σεραφείμ και Πειραιώς Σεραφείμ.

Τα άλλα δεν ισχύουν αν τα δούμε πιο προσεκτικά και ψύχραιμα.

Ανώνυμος είπε...

Ξεχνάει ο/η
ORTHODOXIA ORTHO 3:42 μ.μ.
ότι στον οικουμενισμό έρχονται πρώτοι οι Φαναριώτες και όχι η Μόσχα;;;

Ξεχνάει ότι η Εκκλησία της Ρωσίας δεν μετέσχε στο Κολυμπάρι-ΨευτοΣύνοδο;
Ξεχνάει ότι λέγεται ότι γι' αυτό ο Βαρθολομαίος για την εκδικηθεί προχώρησε στην Αυτοκεφαλία της σχισματικής Ουκρ. εκκλ.κοινότητας;

Ανώνυμος είπε...

Προς τον "Αγγελο Σπυρόπουλο"

Και ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός αποτελούσε τότε ανάμεσα στους προδότες της Πίστης μας, την λαμπρή ΕΞΑΙΡΕΣΗ!

Οπως τώρα οι λίγοι μητροπολίτες που αντιτάχθηκαν στην αντικανονικότητα και αδικία του "αυτοκέφαλου" στους σχισματικούς!

Φίλος της αλήθειας

Ανώνυμος είπε...

Τα γεμάτα χολή περισσότερα ανώνυμα αντιρωσσικά σχόλια τα έχεις γράψει ένας νεωτεριστής φανατισμένος φιλοφαναριώτης.
Στον ίδιο φανατισμένο του φταίνε οι δηλώσεις του μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ , δηλώσεις με πολύ πόνο, αγάπη και φόβο Θεού!

Ανώνυμος είπε...

Φαίνεται να εισερχόμαστε σε μια πρωτόγνωρη περίοδο στην ιστορία της ελλαδικής εκκλησίας όπου φιλοδοξίες Μητροπολιτών και διχαστικές τάσεις υπερσυντηρητικών δεν θα εκφράζονται πλέον συγκαλυμμένα αλλά απροσχημάτιστα και δημόσια. Καταντούν την Εκκλησία πολιτικό κόμμα.

Ανώνυμος είπε...

Ο αδαμάντινος μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ ασφαλώς και είναι καλά και φωτισμένος.
Εσύ κοίταξε να δεις αν είσαι καλά 5:25 μ.μ. με την τυφλή και αντιεκκλησιαστική υπακοή που έχεις στο Φανάρι σαν να είναι άλλο Βατικανό...

Ανώνυμος είπε...

Πόσες φορές θα γράψει το ίδιο Ακριβώς σχόλιο ο ελευθερίων ηθών οικουμενιστής ;;
Κοιτάξτε τα Ακριβώς ίδια οικουμενιστικά και ελευθερίων ηθών σχόλια
6:21 μ.μ. και 7:00 μ.μ.

Τους Ορθόδοξους με φόβο Θεού τους ονόμασε ο αθεόφοβος "υπερσυντηρητικούς" !!!

Ανώνυμος είπε...

Την ιστορία την γράφουν οι νικητές.

Ανώνυμος είπε...

Γέλασε κόσμε γέλασε.
Οι Ρώσοι οπισθοχωρούν.
Οι αποφάσεις τους είναι για εσωτερική κατανάλωση.
Οι εκβιασμοί τους δεν πέρασαν.

Ο αναπληρωτής επικεφαλής του Τμήματος Εξωτερικών Εκκλησιαστικών Σχέσεων του Πατριαρχείου Μόσχας, π. Νικολάι Μπαλασόφ εκανε δηλώσεις:

«Ο Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος μνημονεύει τον Μητροπολίτη Επιφάνιο σε κάθε λειτουργία. Αν θεωρούσαμε οτι η συλλειτουργία με τον Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο σημαίνει την αναγνώριση της Ορθόδοξης Εκκλησιας της Ουκρανίας, τότε θα έπρεπε να διακόψουμε την επικοινωνία με όλους τους Προκαθήμενους των Ορθόδοξων Εκκλησιών»
«Έτσι, οι συνέπειες που προβλέπονται στην απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας από τις 17 Οκτωβρίου, μπορούν να επέλθουν σε περίπτωση που ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών ο ίδιος θα μνημονεύσει το όνομα του επικεφαλής των σχισματικών ή με κάποιον άλλο τρόπο, μέσω π.χ. μιας επιστολής ή συλλειτουργίας θα πιστοποιήσει την αναγνώριση της μη κανονικής εκκλησίας των σχισματικών».

Γέλασε κόσμε γέλασε.
Στουδίτης

Ανώνυμος είπε...

Οι διχαστικές τάσεις προέρχονται απο φανατισμένους φαναριωτόφιλους που στάζουν χολή για την ομόδοξη Ρωσία και την Εκκλησία της!

Ανώνυμος είπε...

Θα σταματήσω να διαβάζω τις δηλώσεις των Ρώσων γιατί είναι γελοίες και απαράδεκτες.
Ο γνωστός γυρολόγος των Ορθοδόξων Εκκλησιών και όχι μόνο ο μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων μιλώντας στο κανάλι «Russia 24″ δήλωσε ότι «Η Ελληνική Εκκλησία δεν είναι εντελώς αυτοκέφαλη, όπως η Ρωσική Εκκλησία, επειδή έχει πολύ ισχυρή εξάρτηση από τον Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης».
«Ο Χριστιανισμός υπήρξε στην Ελλάδα από τον 1ο αιώνα, αλλά για πολλούς αιώνες, η Ελλάδα υποδουλώθηκε στους Τούρκους και «σε μεγάλο βαθμό χάρη στη Ρωσία και τα ρωσικά όπλα τον 19ο αιώνα, η Ελλάδα απελευθερώθηκε από τον τουρκικό ζυγό».
«η ελληνική κυβέρνηση κήρυξε αυτοκέφαλη Ελληνική Εκκλησία, δηλαδή ανεξάρτητη, αφού ο Πατριάρχης της Κωνσταντινούπολης βρισκόταν στο έδαφος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και θεωρήθηκε σύμμαχος του τουρκικού σουλτάνου», εξήγησε το δεξί χέρι του ρώσου Πατριάρχη κ Κυρίλου.

Καμιά ενότητα με τους μοσχοβίτες αρχιερείς αν δεν ζητήσουν συγνώμη από την Εκκλησία της Ελλάδας.
Στουδίτης

Ανώνυμος είπε...

Οσες αναρτήσεις με τροπάρια, εικόνες και συλλείτουργα και άν δημοσιευθούν, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μία Ορθόδοξη Εκκλησία αρνείται την αναγνώριση και άλλες 11 επιφυλάσσονται ακόμη να αποφασίσουν.
Επομένως η κατάσταση παραμένει ρευστή.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον 5:40 μ.μ.
Το κρίμα γι' αυτό το φέρει το Φανάρι!

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ 5:25.Η ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΑΔΙΑ ΕΙΤΕ ΕΘΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΑΙΡΟΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.ΤΩΡΑ Η ΡΩΣΙΑ ΒΑΛΕΙ ΒΕΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟΤΕ ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ.

Ανώνυμος είπε...

Ενώ οι πανσλαβιστες Ρώσοι είναι «αθώες περιστερες», ε;
Ουδείς αναμάρτητος, φίλε!

Ανώνυμος είπε...

Επιφανιου του Μακαριώτατου... ΠΆΜΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΤΗ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μόλις σταματήσεις να διαβάζης τις δηλώσεις των Ρώσων, αγαπητέ Στουδίτη 7 - 59, άνοιξε κανένα βιβλίο για να δείς ότι πράγματι η μισή Ελλήνική Επικράτεια υπάγεται πνευματικώς στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, ότι πράγματι ο Ρωσικός στόλος έλαβε μέρος στη ναυμαχία του Ναυαρίνου, που έδιωξε τον Ιμπραήμ από την Πελοπόννησο, στερεώνοντας έτσι την Ελληνική Επανάσταση, και ότι πράγματι η Εκκλησία της Ελλάδος αποσχίστηκε από το Οικουμενικό Πατριαρχείο το 1833, για να μπορεί να αυτοδιοικείται μέσα στο ελεύθερο Ελληνικό Κράτος.
Πρώτα να εξακριβώνουμε τα θέματα και μετά να απαιτούμε να μάς ζητήσουν συγγνώμη.

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

,,,,,,

6.30 στο Κολυμπαρι δεν μετεσχε η Ρωσια, αλλα μετεσχε με κοινη δηλωση με τον Πα πα στην Αβανα που ειναι μια δευτερη Κρητη?

Ποιος ειναι ο σκοπος του ''μη παραδεχθειτε'' τα εργα που δειχνουν την στροφη κ καταστροφη?
Μηπως οταν υπογραφαν Αυτοκεφαλες Ορθοδοξες Εκκλησιες κειμενα οπως ο παπισμος ειναι εκκλησια του Χριστουκλπ[αν θυμαμαι το '93,,,,,οι υπολοιπες εκκλησιες που δεν μετειχαν και δεν υπεγραψαν,γιατι δεν απαιτησαν ανακληση της υπογραφης,παρα σιωπωντας φανηκαν σαν να αποδεχονταν την αιρεση του παπισμου?
Ολοι ειμαστε υπευθυνοι 6.30!
Αυτο μονο δεν μπορω να ξεχασω 6.30!

Μηπως οι αγιοι Πατερες δεν μιλουσαν στο πληρωμα της εκκλησιας,δεν εγραφαν επιστολες οταν ξεσπουσε τρικυμια και η θαλασσα αγιευε,πως ...''Ο Θεος μπορει οποιαδηποτε στιγμη να σταματησει την αναταραχη'' αλλα ''σεις μεινετε αγρυπνοι για να μην γκρεμιστει η τοσο ωραια Οικοδομη της Εκκλησιας και παει ο κοπος σας χαμενος και ετσι γρηγορα αφανιστει το χωραφι Του Θεου''????
''Παραμεινατε λοιπον σταθεροι στην πιστη και Αντισταθειτε!''????

Ανώνυμος είπε...

Άξιος ο Πατριάρχης της Ορθοδοξίας και του Γένους! Παναγιώτατε σας αγαπάμε. Είς πολλά έτη Δέσποτα!

Ανώνυμος είπε...

Για ORTHODOXIA ORTHO 12:36 π.μ.

Αν δεν ήσουν τόσο άσχετος/άσχετη, θα ήξερες ότι η Συνοδική "πανορθόδοξη" προσπάθεια κατοχύρωσης των αιρέσεων που έγινε στην Κρήτη είναι ένα πολύ μεγαλύτερο σκαλοπάτι από απλές δηλώσεις στην Αβάνα του Πατριάρχη Μόσχας και ακόμα και από τις υπογραφές στο Μπάλαμπαντ του Λιβάνου (1993) που αναφέρεις! Αυτό είναι γνωστό σε όλους που έχουν κάποια σχέση.

Μην προσπαθείς να μπαλώσεις τα αμπάλωτα του Φαναρίου. Το Φανάρι είναι περισσότερο βυθισμένο στην αίρεση του Οικουμενισμού από το Πατριαρχείο της Ρωσίας.

Η τιμωρία του Φαναρίου στο Πατριαρχείο της Ρωσίας με το Ουκρανικό "Αυτοκέφαλο" για την μη συμμετοχή του Πατριαρχείου της Ρωσίας στην "Σύνοδο" της Κρήτης μας κάνει να στεκόμαστε με πολύ συμπάθεια απέναντι στη Ρωσική Εκκλησία.

Αντιαιρετικός και Αντιοικουμενιστής

Ανώνυμος είπε...

Ο ανώνυμος οικουμενιστής με την υπογραφή "Στουδίτης" να αλλάξει υπογραφή και να βάλει "Οικουμενιστής και Αντιρρώσος" που του ταιριάζει απόλυτα.

Το "Στουδίτης" είναι το αντίθετο με το "Οικουμενιστής".

Αντιαιρετικός και Αντιοικουμενιστής

Ανώνυμος είπε...

Ο κόσμος γελάει με τα σχόλια του "Στουδίτη". Δεν γελάει με την ειρηνική προσπάθεια αποφυγής σχίσματος του Πατριαρχείου Ρωσίας με την δηλώση του μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίων.

Ανώνυμος είπε...

" Θέλουν να ξεχάσουμε και τον ρόλο τους στον εμφύλιο;" (σχόλιο 2:42 μ.μ.)

Ε όχι και στο σχόλιο 2:42 μ.μ. να χρεώνεται η Ρωσία συνολικά την συμμετοχή της σταλινικής άθεης δικτατορίας στον Εμφύλιο της Ελλάδας!! Θα πρέπει να το χρεωθεί μόνο η σταλινική δικτατορία που καταπίεζε και βασάνιζε και σφαγίαζε και τον ίδιο τον ορθόδοξο ρωσικό λαό!

Ανώνυμος είπε...

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης για ουκρανική αυτοκεφαλία: Σφάλμα η αναγνώριση από την Εκκλησία της Ελλάδος


Την απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος σχολίασε στο Sputnik, ο Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, ομότιμος καθηγητής Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ).

Αρνητικά σχολιάζει την απόφαση που έλαβε η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, αναφορικά με την αυτοκεφαλία της σχισματικής ουκρανικής εκκλησίας ο Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, ομότιμος καθηγητής Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης:

«Κακώς έγινε η αναγνώριση και ήταν πολύ μεγάλο συνοδικό σφάλμα. Όπως έγινε μάλιστα η διαδικασία, δια βοής στη συνέλευση της Ιεραρχίας, χωρίς ψηφοφορία, ήταν λάθος. Την ίδια στιγμή τα επιχειρήματα που αναπτύχθηκαν από τον Αρχιεπίσκοπο στην εισήγηση του είναι εσφαλμένα, τόσο από θεολογικής, όσο και από ιστορικής άποψης. Στη βάση ψευδών επιχειρημάτων, κακώς έγινε αυτή η αναγνώριση της αυτοκεφαλίας από την Εκκλησία της Ελλάδος. Η εκτίμηση μου είναι ότι δημιουργείται μια αναστάτωση στο σύνολο της Οικουμενικής Ορθοδοξίας, η οποία θα έπρεπε να αποφευχθεί».


Ο ιερέας, καθηγητής και ιστορικός, που μίλησε στο Sputnik, έχει γράψει βιβλίο («Το Ουκρανικό Αυτοκέφαλο») του οποίου υπότιτλος είναι «αντικανονική και διαιρετική εισπήδηση της Κωνσταντινούπολης» και έχει μάλιστα μεταφραστεί και στη ρωσική γλώσσα.

Την ίδια στιγμή, επισημαίνει ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πρωτοφανείς καταστάσεις:

«Δεν ξέρω πως θα αντιδράσουν οι άλλες αυτοκέφαλες εκκλησίες. Πιστεύω ότι αρκετές θα παραμείνουν σταθερά στην υποστήριξη του Μητροπολίτη Ονούφριου. Κάποιες άλλες θα πιεστούν να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Εκκλησίας της Ελλάδος».

Παράλληλα όπως σημειώνει, η κανονική εκκλησία της Ουκρανίας θα έχει πρόβλημα κοινωνίας με την ελληνική εκκλησία, ενώ το Πατριαρχείο της Μόσχας θα αποστασιοποιηθεί από την Ελλάδα:

«Θα έχουν πρόβλημα κοινωνίας με εμάς. Αφού εμείς κοινωνήσαμε με τους ακοινώνητους σχισματικούς, καθιστάμεθα και εμείς ακοινώνητοι. Εκτίμησή μου είναι ότι η Εκκλησία της Ρωσίας θα διακόψει τους δεσμούς με την Εκκλησία της Ελλάδος όπως έκανε και με το Οικουμενικό Πατριαρχείο. Αυτό θα έχει αντίκτυπο στον θρησκευτικό τουρισμό που πραγματοποιούν οι Ρώσοι στην Ελλάδα. Ήδη η Μόσχα δεν συμμετέχει στους διαθρησκευτικούς διαλόγους. Τα πράγματα δυσκολεύουν.

Ως καθηγητής και ιστορικός εξέθεσα τις απόψεις μου για τους λόγους που δεν έπρεπε να αναγνωριστεί το αυτοκέφαλο. Δεν το έκανα εθνοφυλετικά, καθώς πρέπει να βάζουμε την πίστη μας πάνω από το έθνος. Έλληνες, Ρώσοι, Ρουμάνοι, Γεωργιανοί, είμαστε ένα σώμα, αυτό της Ορθοδοξίας. Δυστυχώς η εκκλησία της Ελλάδος ενήργησε εθνοφυλετικά, εθνικιστικά και όχι ορθόδοξα, κανονικά και εκκλησιολογικά».

Ανώνυμος είπε...

Ερωτηθείς αν το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης μπορεί να συμφωνήσει έστω και την ύστατη στιγμή, με το Πατριαρχείο Μόσχας απαντά ότι και οι δύο παραμένουν αμετακίνητοι στις θέσεις τους:

«Ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου προσπάθησε να κάνει μια μεσολαβητική προσπάθεια ώστε να βρεθεί κάποια λύση, ο Οικουμενικός τον επέπληξε. Μόνο αν τα πράγματα χειροτερέψουν αν οδηγηθούμε σε σχισματικές διαιρετικές καταστάσεις, μετά από την εξέλιξη αυτή ίσως τότε σκεφθούν ότι πρέπει να υπάρξει κάποιος τρόπος ώστε να επιλυθούν τέτοιες διαφορές».

Τέλος επισημαίνει ότι: «Αν η Εκκλησία της Ελλάδος δεν είχε προβεί σε αυτήν την αναγνώριση, τότε ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα είχε απομονωθεί και ίσως τον φώτιζε ο Θεός να καταλάβει ότι έκανε λάθος. Τώρα η Εκκλησία της Ελλάδος του δίνει το δικαίωμα να αρχίσει να πιέζει και άλλες αυτοκέφαλες εκκλησίες αναγνωρίζουν.

Το ίδιο είχε γίνει και με την υπόθεση του παλαιού και νέου ημερολογίου όπου πιέστηκε πάλι η εκκλησία από πολιτικές δυνάμεις. Έτσι έχουμε σχίσμα εορτολογικό, άλλοτε γιορτάζουμε εμείς, σε άλλη ημερομηνία τα Ιεροσόλυμα και το Άγιο Όρος».

Η απόφαση της Εκκλησίας της Ελλάδος

Το Σάββατο, η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνώρισε το δικαίωμα του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίου να χορηγήσει αυτοκεφαλία καθώς και το προνόμιο του αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου να χειρισθεί περαιτέρω το ζήτημα, σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Ιεραρχίας.

Κατά την έκτακτη συνεδρίαση, κάποιοι μητροπολίτες ζήτησαν αναβολή για το συγκεριμένο ζήτημα.

Η ρωσική εκκλησία επισήμανε ότι η απάντησή της θα δοθεί από την Ιερά Σύνοδο του Πατριαρχείου Μόσχας.

Το χρονικό της αυτοκεφαλίας

Τον Ιανουάριο του 2019, ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος εκχώρησε αυτοκεφαλία στην αποκαλούμενη Εκκλησία της Ουκρανίας. Είχε προηγηθεί η λεγόμενη «ενωτική σύνοδος» στο Κίεβο για τη συγκρότηση της αυτοαποκαλούμενης «νέας εκκλησίας» της Ουκρανίας, με επικεφαλής τον Επιφάνιο.

Τόσο η Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία του Πατριαρχείου Μόσχας όσο και η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν αναγνώρισαν την ίδρυση της νέας δομής όπως και την απόφαση του Οικουμενικού Πατριαρχείου να χορηγήσει αυτοκεφαλία, με το Πατριαρχείο Μόσχας να μιλάει για «νομιμοποίηση του σχίσματος» που θα έχει σοβαρές και καταστροφικές συνέπειες για εκατομμύρια ορθόδοξους χριστιανούς.

Λάμπρος Ζαχαρής sputniknews.gr

Ανώνυμος είπε...

Τρισαρχιερατικό Συλλείτουργο τελέσθηκε σήμερα 20/10/2019 στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου, με προεξάρχοντα τον Μητροπολίτη Ταλλίνης και πάσης Εσθονίας κ. Στέφανο και συλλειτουργούντας τον οικείο Ποιμενάρχη, Μητροπολίτη Δημητριάδος και Αλμυρού κ. Ιγνάτιο και τον Επίσκοπο Ολβίας κ. Επιφάνιο, Ιεράρχη της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ουκρανίας.
Αυτά τα Συλλείτουργα δεν θα είναι... είδηση, αλλά αυτονόητη εκκλησιολογική πραγματικότητα, όπως συμβαίνει ανάμεσα σε όλες τις Αδελφές Ορθόδοξες Εκκλησίες.
Ελπίζω να το καταλάβουν μια ώρα αρχύτερα όλοι οι πολέμιοι της ενότητας της οικουμενικής Ορθοδοξίας, για το καλό της Εκκλησίας της Ελλάδας και φυσικά και εκείνων που ακόμη συμπεριφέρονται ως υιοί απειθείας και ανυπακοής προς Εκείνην.
Στουδίτης

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

11.57
Ριξε μια ματια αν θελεις στην κοινη Δηλωση που υπεγραψαν ο Πα πας Ρωμης με τον Πατριαρχη Μοσχας.
Δες καλα τα αρθρα ,κυριως το 24,25,28.
Επισης,επειδη εμεις οι λαικοι δεν γνωριζουμε πολυ καλα απο Ι.Κανονες, καλον ειναι να μαθαινουμε,γιατι και εγω ετσι? Δεν θεωρω τον εαυτον μου αριστο γνωστη των Ι.Κανονων και ειδικα αυτων που περιεχουν την εκπτωση της κοινωνιας και της ιεροσυνης,γι'αυτους που ενωθηκαν η προκειται να ενωθουν με καταδικασμενους εκτος εκκλησιας ειτε και την απαγορευση των μελων της ,να μην εχουν εκκλησιαστικη κοινωνια μετα την καταδικη και την αποκοπη αιρετικων ειτε σχισματικων απο την Ορθοδοξη εκκλησια.
Δεν σημαινει πως δεν εχουμε συμπαθεια προς ολους,αλλα δεν σημαινει και πως κοιταμε να μπαλωσουμε τα αμπαλωτα ,επειδη αμπαλωτα ειναι πολλων ,γιατι και αν δεν εχουμε τους Κανονες ως οδοδεικτες για την διαφυλαξη της Ιερας Παραδοσεως,εχουμε το Ευαγγελιο και τους αγ.Πατερες .
Γιατι ειδες ποτε στην ιστορια της εκκλησιας κοινες δηλωσεις ορθοδοξων Πατριαρχων μετα αιρετικων καταδικασμενων?
Το να δοκιμαζουμε τα πνευματα αν ειναι εκ Θεου επειδη παρουσιαζονται κατα καιρους ψευδαποστολοι ,ειναι εντολη του Ευαγγελιου,γιατι δεν ειναι δικαιο να ριχνουμε αναθεματα μονον σε εναν τη στιγμη που την αναθεση της ποιμνης την εμπιστευτηκε Ο Κυριος σε ολους εξισου.
Η Εκκλησια ,εχω μελετησει,εξαντλει ολα τα ορια προκειμενου να φερει με φιλαδελφο τροπο οχι εναν ουτε πολλους,αλλα ολους αυτους που ναυαγησαν στην Πιστη για να τους οδηγησουν στη θεογνωσια ειτε μετα επιστολων ειτε και προφορικα διοτι ειναι πολυ ευκολο με μια μικρη προσθηκη να μετατραπει το ψευδος για αληθεια.
Ο γαρ αιρετικος δεχομενον της αυτου εγκλημασι υποκειται .Αγαπη δε πνευματικη κατα τον Ι.Χρυσοστομο δεικνυοιν το διορθωσαι και σκοπησαι το συμφερον του πλησιον
Αν λοιπον πιστευουμε πως χαριν της συμπαθειας''αγαπη'' το λενε μερικοι ,να δινουμε ισχυ στην πλανη,ειναι αδυνατον να εγερθουμε στην ασφαλη βαση της Ορθοδοξου Πιστεως.
Δεν θα μπω στη σκακιερα του Μοσχας που θελει να κανει ρουα και ματ,γιατι η θεογνωσια ειναι κατι πολυ ανωτερο γιατι η οικοδομιση της Εκκλησιας γινεται πανω στην Ορθη Πιστη και Ομολογια,οπου ολοι στηριζομαστε στο αυτο Θ ε μ ε λ ι ο !!!
''Δεχθωμεν π α ν τ ε ς ΜΙΑΝ ΠΙΣΤΙΝ εχοντες''PG62,83]
MHN JEXNAME H EKKΛΗΣΙΑ κλυδωνιζεται αλλ'ουκ καταποντιζεται'' ουτε θα καταποντισθει.
Εκεινο που κινδυνευει ειναι η ενοτητα στην πιστη διοτι το ...'''...το γαρ της Εκκλησιας ο ν ο μ α [ΟΝΟΜΑ] ΟΥ ΧΩΡΙΣΜΟΥ ΑΛΛ'ΕΝΩΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΕΣΤΙ''.ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.

ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ,βγηκε το πληρωμα της εκκλησιας και μιλησε ακομη και αν δεν ελαβαν μερος καποια Πατριαρχεια τα οποια ειχαν και διακοινωνιες με μονοφυσιτες.
Μηπως επρεπε να μεινουν στο απυροβλητο οι κοινες Δηλωσεις του Πα πα Ρωμης και του Πατρχ.Μοσχας? Η μηπως να αφησουμε στο απυροβλητο ολες τις συμφωνιες του Μπαλαμαντ,του Πορτο Αλεγκρε κλπ του Πουσαν σα να μηντρεχει τιποτα.ολιγον εγκυος γινεται? Αυτη δεν ηταν η οδος ?
Πως θα οδηγηθουμε προς την αγιοτητα με το να αμνηστευσουμε τις πλανες και ολα αυτα τα συγχωροχαρτια των αιρεσεων και των σχισματικων?
Στο Πορτο Αλεγκρε [2006] μεταξυ αλλων επικροτηθηκε πως καθε εκκλησια ειναι καθολικη οχι στην ολοτητα της αλλα οταν ειναι σε κοινωνια με τις αλλες εκκλησιες[...]
Η μηπως η Ρωσια δεν ειναι μελος του πσε την οποια αναγνωρισαν ως εχουσα εκκλησιαστικη υποσταση.
Αν λοιπον οι κεφαλες συμβιβαστηκαν στην παγκοσμιοποιηση,εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων,με ποση δυσκολια η Εκκλησια θα καταστησει αξιο το εργο της Σωτηριας?????
1

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

2
https//Mospat.ru/gr/2016/02/13/news 128/78/

Κοινη Δηλωση Παπα Ρωμης και Πατρχ.Μοσχας στην Κουβα.

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Ακομα 11.57
Ριξε μια ματια στα Γραφικα χωρια της Κ.Δ
Πραξ 5-29
Α`Κορ 10,20-22
Εφ 5-11
Τιμ Α 4-1
Εβρ 3-16-19
και τελευταιο
Ματθ.5-19
Ειναι και πολλα ακομα..

Ανώνυμος είπε...

Το σωστό είναι
https://mospat.ru/gr/2016/02/13/news128178/

Ανώνυμος είπε...

Στον οικουμενιστή 20 Οκτωβρίου 2019 - 3:43 μ.μ.

Υιοί της απειθείας και ανυπακοής προς την Εκκλησία είναι πρώτα απ΄ όλους οι οικουμενιστές!

Η κάθε Σύνοδος δεν εκπροσωπεί πάντα την Εκκλησία!

Οι Ορθόδοξοι που εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους σε αντικανονικότητες δεν μπορεί να χαρακτήριζονται ως "υιοί της απειθείας" από τους οικουμενιστές!

Ορθόδοξος Αντιοικουμενιστής

Ανώνυμος είπε...

Οι πρώτοι πολέμιοι της ενότητας είναι οι φανατισμένοι οικουμενιστές φιλοφαναριώτες σαν τον ψευτοστουδίτη.

Μην πείτε ότι τα λέω από το μυαλό μου. Προσέξτε αντίφαση και υποκρισία του φανατισμένου φιλοφαναριώτη ψευτοστουδίτη μεταξύ δύο σχολίων δικών του στην ίδια ανάρτηση, σε απόσταση μόλις μιας μέρας:

Σχόλιο δικό του διχασμού με στόχο την Εκκλησία της Ρωσίας χθες:
"Καμιά ενότητα με τους μοσχοβίτες αρχιερείς αν δεν ζητήσουν συγνώμη από την Εκκλησία της Ελλάδας." 19 Οκτωβρίου 2019 - 7:59 μ.μ. ΄

Υποκριτικό σχόλιο δικό του "ενότητας" με στόχο τους Ορθόδοξους που δεν υποτάσσονται με κλειστά τα μάτια στο Φανάρι σήμερα:
"Ελπίζω να το καταλάβουν μια ώρα αρχύτερα όλοι οι πολέμιοι της ενότητας της οικουμενικής Ορθοδοξίας, για το καλό της Εκκλησίας της Ελλάδας και φυσικά και εκείνων που ακόμη συμπεριφέρονται ως υιοί απειθείας και ανυπακοής προς Εκείνην". 20 Οκτωβρίου 2019 - 3:43 μ.μ.

Απο αυτό καταλάβαμε πώς πρώτος πολέμιος της ενότητας της οικουμενικής Ορθοδοξίας είναι ο ίδιος ο οικουμενιστής φιλοφαναριώτης ψευτοστουδίτης.

Ανώνυμος είπε...

Ο/Η ORTHODOXIA ORTHO δεν καταλάβε σωστά το σχόλιο του Αντιαιρετικού και Αντιοικουμενιστή 11:57 π.μ..
Αν το καταλάβαινε δεν θα κουραζόταν άδικα να γράψει τα σχόλια που έγραψε.
Δεν κάνει κακό να το ξαναδιαβάσει πιο προσεκτικά, μιας και δεν είπε ο Αντιαιρετικός και Αντιοικουμενιστής 11:57 π.μ. ότι το Πατριαρχείο Μόσχας είναι αμέτοχο σε οικουμενισμός. Αν το έλεγε τότε θα είχε σημασία η κούραση της γραφής των σχολίων που έγραψε για τον οικουμενισμό του Πατριαρχείου Μόσχας.

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα ήλθε η ενότητα. Οι Ρώσοι κάνουν πίσω. Οι Ουκρανοί επίσκοποι συλλείτουργουν στην Ελλάδα.
Δες:
https://anastasiosk.blogspot.com/2019/10/blog-post_988.html
Διορθόδοξο συλλείτουργο στον Μητροπολιτικό Ναό του Βόλου
Στουδίτης

Ανώνυμος είπε...

1) Να διαφωνήσω με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων, ως προς την αντίδραση του κόσμου, γιατί ΟΥΔΕΠΟΤΕ η Εκκλησία της Ελλάδος ενημέρωσε σοβαρά το χριστεπώνυμο πλήρωμά Της. Ακολουθεί την πάγια τακτική της, να μην ενημερώνει, εκτός και εάν το θέμα πλήττει τα οικονομικά.
2)Ο πατρινός π. Αναστάσιος, έχει χαθεί. Αναζητώ την άποψή του και την θέση του για την υπόθεση και δεν βρίσκω τίποτε στο διαδίκτυο. Οι θέσεις του είναι σοβαρές και τεκμηριωμένες. Σας ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Ο "Άγγελος Σπυρόπουλος" 19 Οκτωβρίου 2019 - 2:42 μ.μ. κάνει μεγάλο λάθος που ξεχωρίζει τον Πειραιώς Σεραφείμ από τον Κυθήρων Σεραφείμ και προσπαθεί αν εμφανίσει μόνον τον Κυθήρων Σεραφείμ.

Να τί έγραψε μετά τη Σύνοδο της Ι.Σ.Ι. για το Ουκρανικό, ο Πειραιώς Σεραφείμ, ---μεταφέρω ένα κομμάτι μόνο.

"Ὁ Μητροπολίτης Πειραιῶς εὐχαριστεῖ τόν Μητροπολίτην Κυθήρων καί διακηρύσσει ὅτι δικαιώνονται πλήρως ὅσοι ἐναντιώνονται στήν ἄκυρη Aὐτοκεφαλία τῶν σχισματικῶν "


Αἰσθάνομαι τήν ἠθική ὑποχρέωση δημοσίως νά ἐκφράσω τήν ἀπέραντη εὐγνωμοσύνη μου στόν Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων καί Ἀντικυθήρων κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ διά τήν πεπαρρησιασμένην, οὐσιαστικωτάτην καί ἀκριβοδικαίαν ἔκθεσιν τῶν διαδραματισθέντων κατά τήν ἔκτακτη σύγκληση τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τῆς 12/10/2019 πού ἀποδεικνύει τό ἀδαμάντινον ἦθος καί τήν τεραστίαν πνευματικήν ποιότητα τοῦ Σεβ. ἁγίου Κυθήρων. Ὀφείλω νά διευκρινίσω ὅτι ὁ Σεβ. καταγράφων τά γεγονότα τῆς συγκληθείσης ἐκτάκτου Ἱεραρχίας, ἄνευ οὐδεμιᾶς ἐπικοινωνίας μέ τήν ἐλαχιστότητά μου, ἀπέδωσε τήν πραγματικότητα τῆς παρεμβάσεώς μου κατά τήν διαδικασίαν, γράφων χαρακτηριστικῶς: «Εἰς αὐτό τό «μῆκος κύματος» ἐκινήθησαν καί οἱ Σεβ. Μητροπολῖται: Καισαριανῆς Δανιήλ, Μεσογαίας Νικόλαος, Πειραιῶς Σεραφείμ (διεισδύσας ἐπιτυχῶς εἰς τήν προβληματικήν τοῦ ὅλου θέματος ἀπό κανονικῆς καί ἐκκλησιολογικῆς πλευρᾶς) καί ἡ ταπεινότης μου», διαλύων οὕτω ὡς αὐτόπτης καί αὐτήκοος μάρτυς τήν εἰς βάρος μου παρασιώπηση. Τόν εὐχαριστῶ ἐκ βάθους ψυχῆς δεόμενος τοῦ Παναγίου Κυρίου τῆς Ἐκκλησίας μας καί Δομήτορος ὅπως ἐπιδαψιλεύει εἰς Αὐτόν εὐδαίμονα ἔτη πλήρη χαρίτων καί εὐλογιῶν, ἐπ’ ἀγαθῷ καί προόδῳ τῆς λογικῆς ποίμνης τοῦ Χριστοῦ."

Ανώνυμος είπε...

Ας λένε ότι θέλουν αυτοί οι δυο δεσποτάδες και οι δυο παπάδες που προτρέπουν με τις ενέργειές τους σε σχίσμα. Θα παραμείνουν μόνοι τους. Σύσσωμος ο Ορθόδοξος πιστός λαός επιθυμεί την Ενότητα. Ενότητα την οποία επί δεκαετίες διασφαλίζει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος με τις συνετές θέση του για την επικράτηση της αληθείας και της ειρήνης στην Εκκλησία. Ως σήμερα αυτό έχει αποδείξει ο χρόνος. Ότι οι αποφάσεις του Πατριάρχη Βαρθολομαίου είναι μετά από προσευχή και φωτισμό του Παναγίου Πνεύματος.
Αυτή την ενότητα διασφαλίζει και η παρουσία του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου στην Εκκλησία της Ελλάδας με τους σώφρονες χειρισμούς του σε λεπτά θέματα. Κατάφερε να ειρηνεύσει την Ιεραρχία και να λάβουν απόφαση ιστορική.
Αυτοί που φωνάζουν, μας συσπειρώνουν κοντά στην διοικούσα Εκκλησία μας, ενώ οι ίδιο όλο και απομακρύνονται, και χάνουν τον έλεγχο των χειρισμών τους, γιατί τους έχει εγκαταλείψει το Πνεύμα του Θεού.
Στουδίτης

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει να κάνει με ποιον είμαστε!!Δηλαδή αν είμαστε με το φανάρι η την Μόσχα!!! Έχει να κάνει με την κανονικότητα! Δεν μπορώ να αποδέχομαι κάτι
μόνο και μόνο επειδή δεν το δέχεται κάποιος (που δεν τον πάω) και με πιέζει να μην το δεχτώ ούυτε κι εγώ.Καταντήσαμε δύο στρατόπεδα!!Ένα με την Ρωσία κι ένα με το Φανάρι!! Αντί να τασσόμαστε με αυτόν που συμπαθούμε, πρέπει να δούμε το σωστό ποιο είναι!!! Εντάξει να μην γίνει σχίσμα κλπ , αλλά δεν μπορώ να δεχτώ ότι πας και δίνεις αυτοκεφαλία σε σχισματικούς, αχειροτόνητους χωρίς αποστολική διαδοχή!! Είχε η Ουκρανία μητροπολίτη με εκατομμύρια πιστούς και χιλιάδες εκκλησίες. Δηλαδή επειδή αποκόπηκε το πολιτικό σκηνικό της Ουκρανίας από τους Ρώσους, πρέπει ντε και καλά με το ζόρι να αποκοπούν κι εκκλησιαστικά;;;; Η μητέρα εκκλησία δεν είναι ο Πατριάρχης, δεν έχουμε πρωτεία όπως οι παπικοί. Όλοι είμαστε ίσοι!! Μόνο τιμητικά είναι ο πιο παλιός!! Όχι για να μοιράζει αυτοκέφαλα κατά το δοκούν χωρίς συνόδους κανονικές που να συμμετάσχουν όλοι!! Πήξαμε στον οικουμενισμό!!Και κανείς δεν μιλάει!!!Κι αν μιλήσει κανείς τρώει bulling. Ο Θεός να μας φωτίσει όλους να φυλαχθουμε απο την αίρεση και τον οικουμενισμό. Αρχίσαμε και τα συλλείτουργα κιόλας!!!Εμείς τι θα κάνουμε τώρα;; Θα πηγαίνουμε στην ενορία μας και θα έχουμε το νου μας μήπως έχει καλέσει ο μητροπολίτης μας κάποιον σχισματικό από Ουκρανία;; Κι αν έχει καλέσει;; Θα φεύγουμε ή θα καθόμαστε να κοινωνήσουμε;;; Πάει να σπάσει το κεφάλι μου από την στεναχώρια!!Που φθάσαμε;;;

Οχι στον οικουμενισμό!!!! είπε...

Οι Ορθόδοξοι θ' ακούσουν τί λένε οι Ορθόδοξοι μητροπολίτες και όχι τί λέει ο κάθε οικουμενιστής σαν τον ψευτοστουδίτη!!

Οσο πιο πολύ κραυγάζουν οι οικουμενιστές φαναριώτες τόσο μας συσπειρώνουν στην Ορθοδοξια και στους Αντιοικουμενιστές μητροπολίτες!!

Ανώνυμος είπε...

Ολοι οι πιστοί συσπειρωμενοι γύρω από τους Ορθόδοξους μητροπολίτες!!!

Μακρυά απο τους οικουμενιστές πλανεμένους!!!

Ανώνυμος είπε...

Παναγιώτατε μεγάλη η συμβολή Σας όλα αυτά τα χρόνια της Πατριαρχίας Σας για την ενότητα πασών των Αγίων του Χριστού Εκκλησιών. Η αναγνώριση της Αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ουκρανίας ήταν σωτηρία για εκατομμύρια χριστιανούς της χώρας αυτής. Πολλά τα έτη Σας. Να ζήσετε, και να χαρείτε τους κόπους Σας, τα πνευματικά Σας παιδιά σε όλο τον κόσμο, την Ρωμηοσύνη και ο Θεός με τις πρεσβείες της Κυρίας Θεοτόκου της Εφόρου και Προστάτιδος της Πόλεως την οποία αγαπάτε και τιμάτε να Σας χαρίζει υγεία και όλες τις ουράνιες ευλογίες.