Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021

Θέλω να γίνω παπάς ζήτησε το 4-χρονο παιδάκι στο Κονγκό

 

Θέλω να γίνω παπάς ζήτησε το 4-χρονο παιδάκι στο Κονγκό

Συνεχίζουμε την ανταπόκριση που λάβαμε από τον ιερομόναχο π. Χαρίτωνα στο Ανατολικό Κονγκό που επλήγη από την έκρηξη του ηφαιστείου Νιραγκόνγκο.

Λάβαμε νεότερο μήνυμα του χθες βράδυ Κυριακής, 27.6.2021.

Δείτε προηγούμενη ανάρτηση με τίτλο: «Πάτερ δωσ' μου ψωμί!»
____

Πήγαμε επιτέλους και η Λειτουργία ξεκίνησε στις 10:15, αλλά ο ταπεινός κόσμος που περίμενε τη Θεία Λειτουργία μετά από 8 μήνες δεν έφυγε, με υπομονή μας περίμεναν.






Τελειώσαμε κατά τις 1:00 το μεσημέρι, πεινασμένοι αλλά ευχαριστημένοι όλοι. Πόσο μεγάλη ήταν η έκπληξή μου!

Με πλησίασε το …λεγόμενο “κοριτσάκι” και μου λέει

- ευχαριστώ πολύ πάτερ, αλλά θέλω να σας πω κάτι στο αυτί.

κάθισα σε μια καρέκλα, και μου λέει:

- "Θέλω να γίνω παπάς",

και του λέω:

- "όχι παιδί μου, τα κοριτσάκια δεν μπορούν να γίνουν ιερείς, αλλά μπορείς να γίνεις μοναχή".

Και μου λέει:

- "όχι πάτερ, εγώ δεν είμαι κορίτσι. Είμαι αγόρι… με λένε Ελισσαίο".

Η μαμά του δεν είχε ρούχα να του φορέσει και του είχε  βάλει τα ρούχα της αδελφής του.

Ο Ελισσαίος είναι στην πρώτη φωτογραφία.


27.6.2021
Ιερομόναχος, π. Χαρίτων Ilunga Musungayi

___

ακούστε πρόσφατη συνέντευξή του στο ραδιόφωνο της Πειραϊκής Εκκλησίας με τη Σοφία Χατζή:

https://youtu.be/TCFlXkA4VKg



















1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Συγκινητική ιστορία. Ας βοηθήσουμε όσο μπορούμε. Εκεί το έχουν ανάγκη. Εδώ τα μαζεύουν για αλλότρια πράγματα.