Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2021

Οι Αρχιερείς μας αποφάσισαν «ίνα μη μιανθώσιν αλλ ίνα φάγωσιν το πάσχα»

Ο Πάπας Φραγκίσκος ήλθε στην Ελλάδα. Η Ορθόδοξη Εκκλησία μας αποφάσισε δια της Ιεράς Συνόδου, να του κάνει την μεγάλη χάρη να δεχθεί σε μια εθιμοτυπική επίσκεψη στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών τον Πάπα. Πως είναι δυνατόν οι Άγιοι Αρχιερείς μας να υποδεχθούν έναν «αιρετικό»! ακόμα περισσότερο να τον συνοδέψουν στις εδώ επισκέψεις τους ή να τον δεχθούν σε κάποιο Ορθόδοξο Ναό ως προσκυνητή.

Όλη η υφήλιος σήμερα είδε τον Πάπα Φραγκίσκο στην Λέσβο να χαιρετά τους κατατρεγμένους στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης στο Καρά Τεπέ Μυτιλήνης που έφτασε το πρωί συνεχίζοντας το πρόγραμμα της επισκέψεώς του στη χώρα μας. Πρόσφυγες και μετανάστες επεφύλαξαν θερμή υποδοχή στον προκαθήμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, φωνάζοντας του «σε αγαπάμε» και «καλωσόρισες».

Απούσα η Ορθόδοξη Εκκλησία, δηλαδή η ηγεσία της. Όσοι ανά τον κόσμο παρακολούθησαν ή θα διαβάσουν την είδηση και θα δουν τις φωτογραφίες και τα βίντεο θα έχουν την εντύπωση ότι η Λέσβος είναι νησί των Ρωμαιοκαθολικών. Η μόνη παρουσία, αυτή η σεμνή του επιχώριου Μητροπολίτη Μυτιλήνης κ. Ιακώβου, που τον καλωσόρισε κατά την άφιξή του στο νησί.

Η Λέσβος πλέον στα ειδησεογραφικά πρακτορεία, και στο κοινό, δεν είναι μόνο νησί των προσφύγων αλλά και των Ρωμαιοκαθολικών, από τις εικόνες που θα παρακολουθήσουν. Στην προηγούμενη Επίσκεψη του Πάπα τον συνόδευαν ο Οικουμενικός Πατριάρχης και ο Αρχιεπίσκοπος.

Σε κάποια στιγμή της ομιλίας του ο Πάπας είπε: «Αδελφοί ας μην απαρνηθούμε την ανθρωπιά που μας συνδέει. Τούτη την Κυριακή παρακαλώ το Θεό να μας αφυπνίσει. Να αφυπνίσει τις κωφές μας καρδιές. Ευχαριστώ τους κατοίκους του νησιού αυτού και της χώρας  για όλα όσα κάνουν».

Οι Αρχιερείς μας προτίμησαν να μην κάνουν τίποτα  «ίνα μη μιανθώσιν αλλ ίνα φάγωσιν το πάσχα» πήγαν στα Αρχιερατικά τους συλλείτουργα και πανηγύρια φορώντας τα απομεινάρια των βυζαντινών αυτοκρατόρων.

Ας έχουν ήσυχη την συνείδησή τους οι άγιοι μας Αρχιερείς διότι με την απόφασή τους αυτή "δόξασαν" την Ορθοδοξία, αφού πέρασε η γραμμή τους στις τεχνικές παρεμβολές τους. Στον κόσμο όλης της γης όμως πέρασε άλλο μήνυμα. Αλλά ποιόν ενδιαφέρει αυτό;…

Ας το πάρουν χαμπάρι οι άγιοι Αρχιερείς μας «Ἡ  Ορθοδοξία δεν κινδυνεύει  από τον Πάπα...» αλλά από τις ακρότητες και ιδιορρυθμίες τους.

Αναστάσιος Κ. Κωστόπουλος

41 σχόλια:

Δημήτρης Ρόδης είπε...

Γνώμη δύναται να έχουν όλοι, λέγει ο Πλάτων, γνώση όμως για να έχουν γνώμη έχουν; Ιδού το ερώτημα.

Γράφει κάποιος δηλαδή, μια γνώμη, που αφενός μεν δεν έχει την γνώση τις προϋποθέσεις δηλαδή για να την εκφράσει σωστά, αφετέρου δε, δεν υπολογίζει καν και τις γνώμες των Αγίων!

Το άνωθεν δεν αφορά προσωπικά τον αγαπητό Αναστάσιο, αλλά όλους τούς αδελφούς που βλέπεται τον πάπα ως κανονικό επισκόπο και το Βατικανό ως ''εκκλησία''.

Ενα λόγο Αγίου να δούμε, δηλαδή ενός που είχε φτάσει τόν φωτισμό, είχε νοερά προσευχή και λειτουργούσε και τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος, τα πράγματα γίνονται αμέσως ξεκάθαρα:

Λέγει λοιπόν μια τέτοια μορφή της ουκουμενικής αλλά οχι ''οικουμενιστικής''Ορθοδοξίας:

''Όλοι όσοι πιστεύουν αληθινά, αγαπούν εν αληθεία, όσοι δεν πιστεύουν αληθινά αγαπούν εν υποκρίσει. Ε­μείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί αγαπούμε όλους και επιθυμούμε να έρθουν σε επίγνωση της αληθείας. Έτσι μας δίδαξε «ο Θεός της αγάπης» έτσι αναπαύεται η συνείδησίς μας...

Λέγουν να ενωθούμε οι Ορθόδοξοι με τους Ρωμαιο­καθολικούς και εν συνεχεία με τους Προτεστάντας και με όλες τις γνωστές και άγνωστες αιρέσεις που επενόησε ο Διάβολος εν ονόματι τού Χριστιανισμού...

Κατό­πιν να ενωθούν και με τους Μωαμεθανούς, τους Ιου­δαίους, κατ' επέκτασι με τους Βουδδιστάς, Βραχμανιστάς, Σιντοϊστάς και με όλες γενικά τις θρησκείες της υφηλίου... Eίναι ένα ανακάτεμα αφανισμού της Αλήθειας...'' ~ Γερ. Εφραίμ της Αριζόνα

Φυσικά ενα τεράστιο πλήθος Αγίων λέγει τα ίδια. Τότε; Πως οι άλλες γνώμες, απο όσους δεν γνωρίζουμε εμπειρικά οσα εκείνοι; Μάλλον μας λείπει το ταπεινό φρόνημα να ομολογήσουμε πως εμείς δεν έχουμε την γνώση εκείνων για να εκφέρουμε σωστή γνώμη...

Καλή Κυριακή, χρόνια πολλά ο Άγιος Σάββας σήμερα και αμήν και καλοφώτιστα να είναι!

Ανώνυμος είπε...

Σε λεζάντα σου είχες πει, ότι είναι δοκιμασία να εκφράσεις την γνώμη σου ή να σιωπήσεις. Για εμένα καλά κάνεις και μιλάς. Δίκιο στα όσα γράφεις. Αλλά οι ταλιπμανιστές με την ευσέβεια που τρέχει και από τα μπαζάκια τους δεν αλλάζουνε νου αλλά μόνο τρίχωμα.

Ανώνυμος είπε...

Από ποτέ η Ορθόδοξη Εκκλησία νοιάζεται για το τί θα πει ο κόσμος; Η Ορθοδοξία κινδυνεύει από απόψεις σαν και τις δικές σας...

Ανώνυμος είπε...

Πας γυρεύοντας να σε διαγράψουν από το κόμμα.

Ανώνυμος είπε...

Την εντολή της αγάπης σε κάθε άνθρωπο την ξέχασαν; Είναι τόσο απαίδευτοι που φοβόνται τον αιρετικό πάπα γιατί δεν γνωρίζουν θεολογία οι δεσποτάδες που έβγαλαν κατά 70% την Σχολή με 6 και μπήκαμε με τα τότε προνόμια της ιεροσύνης και σε συζήτηση μαζί του δεν θα έχουν τι να πούνε πέρα από το ότι είναι αιρετικός και τις γνωστές ηθικολογίες. .

Ανώνυμος είπε...

Και από το ολίγο σου μυαλό Αναστάσιε κινδυνεύουμε γιατί η κομπλεξικότητά σου σου δεν έχει όρια

Ανώνυμος είπε...

Εκφράστηκε προ αιώνων δια στόματος Λουκά Νοταρά, Δούκα και Συμβουλάτουρα του Αυτοκράτορα:
«Κάλλιο σαρίκι τούρκικο παρά τιάρα παπική» δεν το γνωρίζεις.
Τι είναι αυτά που γράφεις;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...



Πολύ καλά τα λέει ο Αναστάσιος,
και εγώ ως ορθόδοξος χριστιανός ένιωσα ντροπή

Ανώνυμος είπε...

Προβλήματα δεν υπάρχουν μόνο εκεί που τραβάνε κάμερες!
Ο πάπας παρέμεινε για δύο ώρες, και αν, στή Λέσβο, ενώ βρισκόταν για δύο και πλέον μέρες στην Ελλάδα, συμμετέχοντας σε τιμητικές για τον ίδιο εκδηλώσεις. Αυτό χαρακτηρίζεται ανθρωπιά; Μάλλον προσηλυτισμός!

Ας μην μπούμε σε αξιολόγηση του έργου των ιεραρχών, αλλά και αν μπαίναμε δεν θα αποτελούσε η τακτική του πάπα και του τί έδειξαν οι κάμερες το μέτρο σύγκρισης για το πνευματικό έργο της Εκκλησίας!

Όσοι ποθούν την Ελλάδα επειδή είδαν εδώ τον πάπα καλώς να ορίσουν και ας απογοητευθούν. Θα βρουν σίγουρα άλλες ευκαιρίες που θα τους ανταμείψουν για την επίσκεψή τους (πνευματικές και υλικές).

Ανώνυμος είπε...

Η σύγχυση που υπάρχει στην Εκκλησία της Ελλάδας ως προς το ερώτημα του κ. Ρόδη «βλέπεται τον πάπα ως κανονικό επίσκοπο και το Βατικανό ως ''εκκλησία''» είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.
Ο γιός μου νυμφεύτηκε παπική στο θρήσκευμα στην Σάμο με ορθόδοξο γάμο. Η νύφη μου δεν έχει αλλάξει θρήσκευμα. Το παιδί τους το βάπτισαν Ορθόδοξα. Για την τέλεση του γάμου πήραν βεβαίωση από την ιερά Σύνοδο ότι μπορεί να γίνει. Αυτός ο γάμος είναι έγκυρος; Ο γιός μου παντρεύτηκε αιρετική αβάπτιστη;
Πότε θα πάρω απάντηση; Τότε η ιερά Συνοδος είχε δίκιο;
Από την μια βλέπω τον Κόνιτσας να γράφει τα μίρια όσα για τον πάπα και τους παπικούς. Από την άλλη ο Πειραιώς σήμερα εξαπέλυσε τα δικά του.
Ποιος έχει δίκιο; Τελικά στην Εκκλησία επικρατή μπάχαλο.
Η Σύνοδος πότε είχε δίκιο; Όταν επέτρεψε τον γάμο του γιού μου ή σήμερα που κατατάσσει τους παπικούς ως αιρετικούς;
Μαργαρίτα Κ.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά Δημήτρη! Ευχαριστούμε πολύ για το διακριτικό, σαφέστατο και ευγενέστατο σχόλιο σου που εύχομαι να εξέφρασε πολλούς από τους αναγνώστες του ιστολογίου.

Ανώνυμος είπε...

Η εκκλησία δεν πρέπει να στενοχωρειται για τη δημοσιότητα. Δεν την έχει ανάγκη. Εμείς δεν θα γίνουμε ποτέ καθολικοί. Μην στενοχωρειται λοιπον

Ανώνυμος είπε...

Τάσο έλειπε και ο "κορονιός" από τον πάπα χωρίς μάσκα παντού και χωρίς αγκονιές... ελευθερία!

Ανώνυμος είπε...

Μία από τις "ακρότητες και ιδιορρυθμίες" των Αρχιερέων μας είναι , να τιμωρούν τους Κληρικούς επειδή δεν εμβολιάζονται ή αυτό είναι φυσιολογική ενέργεια ;

Ανώνυμος είπε...

Ο Πάπας είναι Αρχηγός Κράτους και στην επίσκεψη του στη Λέσβο τον συνόδευσαν, πολύ σωστά, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής.
Οι Ορθόδοξοι Κληρικοί δεν είχαν κάποιο λόγο να βρίσκωνται εκεί.

Ἰ. Ἀ. Ἠ. είπε...

Δηλαδή πώς το φαντάζεται ο αγαπητός Αναστάσιος; Να παραταχθεί η Ιερά Σύνοδος στο αεροδρόμιο για την υποδοχή του Πάπα; Να οργανώσει εκδηλώσεις προς τιμήν του; Να τον παρασημοφορήσει για την προσφορά του στην Εκκλησία;
Ο Αρχιεπίσκοπος εθιμοτυπικά τον δέχθηκε και πολύ καλά έκανε. Αλλά ως εκεί.
Περισσότερα ούτε χρειάζονται ούτε επιτρέπονται.
Ούτε στα στοιχειώδη και τα αυτονόητα δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε πια;

Ανώνυμος είπε...

Έχεις ξεφύγει για τα καλά.
Σύνελθε!

Unknown είπε...

Τάσο στο Βροντο τα λες! Οι σωσμενοι δεν παίζονται.
Υάκινθος

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά η σύνοδος έπραξε... Λίγη σοβαρότητα παρακαλώ. Η εκκλησία κινδυνεύει από μέσα τελικά

Ανώνυμος είπε...

«Ας το πάρουν χαμπάρι οι άγιοι Αρχιερείς μας «Ἡ Ορθοδοξία δεν κινδυνεύει από τον Πάπα...» αλλά από τις ακρότητες και ιδιορρυθμίες τους.»

Σχετικά μέ ὅσα δηλώνει ἀνωτέρω ὁ ἀγαπητός ἐν Χριστῶ ἀδελφός Ἀναστάσιος, μεταφέρω ἀποσπασματικά ἀπό τήν ἱστοσελίδα:
http://www.imgap.gr/file1/antipapika.html
καί ἀπό «Κείμενα για την επίσκεψη του Πάπα στην Ελλάδα» τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Γουμενίσσης, Ἀξιουπόλεως καί Πολυκάστρου κ. Δημητρίου, τά ὁποία ἀφοροῦσαν τήν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα πρίν εἴκοσι χρόνια (2001) στήν Ἑλλάδα, ἀλλά ἐπίκαιρο ὅσο ποτέ καί γιά τήν σημερινή ἐπίσκεψή του (2021).

«ΓΙΑΤΙ νά μή δεχθούμε τήν επίσκεψη τού Πάπα; Πόσο χριστιανική θά ήταν η άρνησή μας, όταν κηρύσσουμε τήν αγάπη; ΤΙ φοβόμαστε εμείς, άν είμαστε σταθεροί στήν πίστη μας; ΜΠΟΡΕΙ μιά επίσκεψη νά μάς αλλάξει τά θρησκευτικά “πιστεύω”; ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, εφόσον στήν Ε.Ε. ανήκουμε μαζί μέ παραδοσιακά Ρκαθολικού θρησκεύματος κράτη, εφόσον συμμετέχουμε σέ θεολογικούς διαλόγους μέ τούς Ρκαθολικούς, δέν είναι παράλογη μιά άρνηση επικοινωνίας μέ τόν Πάπα; ΔΕΝ θά ήταν αγενές νά τόν αποπέμπαμε μέ μιάν άρνηση; Στό κάτω κάτω έρχεται προσκεκλημένος τού Προέδρου της Δημοκρατίας ως αρχηγός κράτους.
Τά προηγούμενα ερωτήματα είναι ΤΕΧΝΗΤΑ, ΔΙΚΟΛΑΒΙΣΤΙΚΑ, ΠΑΡΑΠΕΙΣΤΙΚΑ. Αγνοούν παντελώς καί δέν εξετάζουν καθόλου τήν ιδιαίτερη θρησκευτικο¬κοσμική ταυτότητα τού Πάπα καί τής Εκκλησίας του (ότι αυτή η ταυτότητα είναι μιά πνευματικά άρρωστη κατάσταση καί ισοδυναμεί μέ κάθετη απόρριψη τής αρχαίας κοινής σέ Δύση καί Ανατολή Ορθόδοξης θεολογίας¬εκκλησιολογίας). Μάς εγκλωβίζουν στή λογική ότι δέν έχουμε δικαίωμα στό ΟΧΙ (δικαίωμα αρνήσεως, απορρίψεως, έντιμης διαφοροποιήσεως), ότι μόνο τό ΝΑΙ είναι επιλέξιμο, δηλαδή ο ενδοτισμός καί ο συμβιβασμός.
Δυστυχώς τό δικαίωμα αρνήσεως ενοχλεί τήν μεθοδευόμενη παγκοσμίως ισοπέδωση συνειδήσεων καί προσώπων. Μάς πειθαναγκάζει μέ αξιώματα επικοινωνιακής πολιτικής νά υποκύψουμε σέ πρακτικές υπονομευτικές τής αυτοσυνειδησίας καί τού ήθους μας. Νά παραδεχθούμε ότι όλοι οι θρησκευτικοί δρόμοι έχουν κάποιαν αλήθεια, νά βρεθούμε μαζί μέ τούς θιασώτές τους, όχι γιά νά διακριβωθεί η αλήθεια, αλλά γιά νά τούς νομιμοποιήσουμε επικοινωνιακά πλήρως από τήν πλευρά μας.»

«ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ; θά επιμείνει ο απλός καί μή ενημερωμένος άνθρωπος. Η χριστιανική πίστη καί ιδιότητα τήν οποία καί εκείνος φέρει, όπως καί εμείς φέρουμε; Δέν θά έπρεπε νά μάς οδηγήσουν σέ προσέγγιση; Σέ μιά αμοιβαία επικοινωνία;
Νά απαντήσουμε καί σ' αυτόν τόν προβληματισμό μέ τήν απλή λογική. Δέν έχουμε κανένα απολύτως μίσος πρός τό πρόσωπο τού Πάπα ούτε καί πρός τόν θεσμό τής παπικής λεγομένης εκκλησίας. Δέν έχουμε μίσος καί κακία γιά τή φρικτή εκκλησιαστική κι εθνική μας υπονόμευση από τήν Παπική εκκλησία. Υπάρχει επικοινωνία σέ επίπεδο θεολογικού διαλόγου μέ αντιπροσωπείες εκατέρωθεν, ώστε νά αναζητηθεί η μόνη έντιμη καί θεάρεστη προσέγγιση, πάνω στήν κοινή πίστη τών πρώτων αιώνων.
'Ομως στήν παρούσα περίσταση είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό τό πλαίσιο επικοινωνίας. 'Εχουμε απέναντί μας μιά εκβιαστική (διά πολιτικών διαύλων) επιβολή τής παγιωμένης πολιτικής τού Βατικανού.
........
ΛΟΙΠΟΝ; Τί είδους αγάπη είναι αυτή, όταν θά παίξουμε ένα επικοινωνιακό θέατρο;»

«ΚΑΙ ποιόν θά ωφελήσει αυτό τό θέατρο;
ΕΜΑΣ; πού αυτοαναγορευόμεθα διακριτικότεροι τών Πατέρων καί εναρετότεροι τών Θεοφόρων, γιά νά κατοχυρώσουμε στό διηνεκές τήν αδιαλλαξία τής πολιτικής τού Βατικανού; γιά νά δημιουργήσουμε ενδο(καί εξω¬)ελλαδικά τήν ψευδέστατη εντύπωση πώς τίποτε δέ μάς χωρίζει καί τού αναγνωρίζουμε σωτηριώδη πνευματική ισοδυναμία; γιά νά προκαλέσουμε σκανδαλισμό τής συνειδήσεως τών πιστών καί απευκταίους ενδοεκκλησιαστικούς κραδασμούς;»

«Καί ο μέν Πάπας είναι ΥΠΕΡ τήν Παπική εκκλησία. Εμείς, όμως, είμεθα ΥΠΟ καί ΕΝΤΟΣ καί ΕΚ τής Εκκλησίας. Δέν μάς ανήκει, αλλά Τής ανήκουμε, μέ φόβο Θεού καί όχι φόβο ανθρώπων. Ως χριστιανοί έχουμε διδαχθεί τό “πειθαρχείν δεί Θε'ώ μάλλον ή ανθρώποις”.»

Περισσότερα στό ἐκτενές κείμενο τοῦ Σεβασμιωτάτου.
Μέ ἐκτίμηση
Θεόδωρος Σ.

Ανώνυμος είπε...

κ.Αναστασιε, η κριση σας σεβαστή μεν, αλλά ΟΧΙ αποδεκτή! Δοξα τω Θεώ, που η Ιεραρχία κράτησε αν οχι χαρακτήρα, τουλάχιστον τα προσχήματα! Στην Ελλάδα ήρθε ο αρχηγός του κράτους του βατικανού, που τυγχάνει να είναι για τις ψυχές που τον ακολοθούν ο αρχηγός μιας θρησκείας, για μας τους Ορθοδόξους είναι ο αρχηγός μιας αίρεσης! Τίποτε παραπάνω.
Ο Ποντιφηκας λοιπόν, ήρθε ως άλλος σωτήρας για να προσφέρει τι; Λίγα δάκρυα και μια συγνώμη; Συγνώμη για μας τους Ορθοδόξους, σημαίνει εμπρακτη μετάνοια! Εχετε παραλήψει το γεγονός οτι ο ποντίφηκας έχει "καταγωγή" από το τάγμα των Ιησουιτών...αλλά και ως Ποντιφηκας, δεν εχει ανακαλέσει το τάγμα των ουνιτών! Να μη πούμε για τα δογματικά σημεία όπως οτι το Δεύτερο Πρόσωπο της Αγίας Τριάδος κατ΄ αυτόν και την αίρεσή του ειναι κτιστό. Εχετε δε παραλήψει τους λόγους των Αγίων Πατέρων για τις αιρέσεις. Μια αναδρομή στον Αγιο Νικόλαο...ετσι επειδή έτυχε στο εορτολόγιο, δεν θα έβλαπτε! Σας εύχομαι Ορθόδοξα Χριστούγεννα.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκιο κ. Κωστόπουλε.
Ζω και εργάζομαι οικογενειακά στην Ισπανία Μαδρίτη οι γείτονες γνωρίζουν ότι είμαι Έλληνας και Ορθόδοξος. Οι ειδήσεις είχαν εκτενές αφιέρωμα στην επίσκεψη του Φραγκίσκου. Οι ακριβώς δίπλα μου οι γείτονες μου είπαν ότι στην Ελλάδα κυριαρχούμε εμείς, εσείς είσαστε μια μειοψηφούσα κοινότητα, μόνο οι Ρώσσοι είναι ορθόδοξοι.
Αυτά για να τα ακούσουν οι απουσιάζοντες Δεσποτάδες μας. Η Πατρίδα συνεχίζει να μας πληγώνει την υπερηφάνεια μας. Να σκεφθεί το έθνος το ανάδελφο και όλους εμάς τους Ορθόδοξους της ξενιτειάς.

Ανώνυμος είπε...

Άσε τους ακραίους να λένε τα ποιήματά τους κάθε φορά. Λάθος της Συνόδου που δεν συνόδευσε τον πάπα στην Μυτιλήνη.

Ανώνυμος είπε...

"Τη 5η του μηνός Νοεμβρίου μνήμη του αγίου ενδόξου οσιομάρτυρος Κοσμά του Πρώτου και των συν αυτώ εν Καρυαίς Αγίου Όρους οσιομαρτύρων των υπό των Λατινοφρόνων αναιρεθέντων, Ιωάννου (Βέκκου), φημί, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως και Ιωάννου Αυτοκράτορος του Παλαιολόγου εν έτει 1280".
Τι συμπτώσεις...
π. ΑΚΓ

Ανώνυμος είπε...

Αναφορικά με τον διαρκώς ασχημονούντα Υάκινθο: εκ κόρακος εξελεύσεται κρα.

Ανώνυμος είπε...

https://averoph.wordpress.com/2016/04/20/%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CE%AC%CF%80%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B8%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%B8%CE%B1-%CE%B5/

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα το σχόλιο κάποιου π. ΑΚΓ το π. έχω την εντύπωση ότι υποδηλώνει ιερέα ΟΡΘΟΔΟΞΟ και μας θυμίσει το μαρτύριο που πέρασαν οι άγιοι αυτοί.
Δεν γνώριζα τον βίο του αλλά ψάχνοντας μαθαίνεις.
Αξιότιμε κ. Κωστόπουλε σας γνωρίζω διότι μέχρι τον διορισμό μου προ ολίγου χρόνου στο Νοσοκομείο εργαζόμουν ως νοσηλεύτρια στο Ίδρυμα που έχει την ευλογία να σας έχει Διευθυντή. Στο Ίδρυμα είναι δύο κληρικοί ΑΓΙΟΙ που κάθε φορά που τους φρόντιζα μου έδιναν ευχές. Το ίδιο έκαναν και με το υπόλοιπο προσωπικό. Στο Ίδρυμα γνώρισα ως επισκέπτες διαμάντια της ιεροσύνης.
Για κακιά μου τύχη προ λίγων εβδομάδων πέρασα τα μαρτύρια της νοσηλείας όχι από Λατινόφρονα αλλά από αγωνιστή της Ορθόδοξης πίστης. Σας είχα τηλεφωνήσει για τα όσα καθημερινά πέρναγα από την ειρωνεία, τους λεκτικούς προπηλακισμούς και την μείωση της προσωπικότητάς μου από αυτό τον ιερέα. Έφτασα στο σημείο να σας πω ότι αν δεν είχα κάποια υποδομή από την οικογένειά μου θα αλλαξοπιστούσα.
Ο ασθενής από κορωνοϊό κληρικός ήταν αρνητής της πανδημίας. Με μείωνε επειδή είχα κάνει το εμβόλιο ως εργαζόμενη λέγοντάς μου με ειρωνικό τρόπο πολλά όσα φανταστικά έπλαθε με το μυαλό του. κάθε φορά που πήγαινα μου συμπεριφερόταν ως σκουπίδι. Δεν του απαντούσα διότι ήταν ασθενής και ιερέας και έκανα υπομονή κάποια μέρα θα φύγει. Τώρα όμως δεν άντεξα να γράφουν για τα μαρτύρια των λατινοφρόνων και να μην γράφει ο ιερέας αυτός και για τα μαρτύρια των σημερινών Ορθόδοξων νοσηλευτριών από αντιεμβολιάστες κληρικούς που μας μειώνουν την προσωπικότητα και ως ανθρώπους. Ποτέ δεν υποστήριξα κάποια θέση γιατί να δέχομαι την αισχρή αυτή από μέρους του πολεμική; Δοξάζω τον Θεό που έκανα υπομονή. Έχω την εντύπωση ότι ο αχάριστος αυτός κληρικός δεν θα άλλαξε γνώμη αφού έφυγε και ούτε ένα ευχαριστώ δεν είπε. Να είναι καλά και να συνεχίζει όπως έβριζε το νοσηλευτικό προσωπικό να βρίζει και τους ενορίτες του που παίρνουν μέτρα κατά του covid-19
Ας γνωρίζει οι κληρικός αυτός ότι το μεροκάματό μας το βγάζουμε με πνεύμα θυσίας και όχι με αγιαστούρες.
Νοσηλεύτρια

Ανώνυμος είπε...

Τρεις σκέψεις:
1. Ο Θεός που λατρεύουμε Ορθόδοξοι και Ρωμαιοκαθολικοί είναι ο ίδιος; Αν ναι υπάρχει βασιμότητα στα όσα λέτε αν και η έκταση της φιλοξενίας-συνοδείας δεν μπορεί να οριστεί σαφώς. Δηλ. δεν μπορεί ο φιλοξενών να είναι σα "σκυλάκι" πίσω από τον επισκέπτη σε όλες του τις μετακινήσεις. Η φιλόξενία α) ζητείται και β) παρέχεται με όποιο τρόπο μπορεί ο φιλοξενών και αυτό δεν είναι παρεξηγήσιμο, αλλά αναδεικνύει και το γεγονός της ευθύνης που επιδεικνύει ο φιλοξενών απέναντι και σε όλες τις άλλες υποχρεώσεις του.

2. Αν δεν λατρεύουμε τον ίδιο Θεό, εις εκ των δύο είναι αιρετικός. Μετά πρώτης και δευτέρας νουθεσίας παραιτού δε λέει ο Απ. Παύλος; Οπότε η προσέγγιση των δύο μερών έχει προϋποθέσεις. Χρειάζεται μετάνοια από τη μία μεριά. Ας περιοριζόταν λοιπόν το ενδιαφέρον του πάπα στη Λαμπεντόζα που βρίσκεται στην ιταλική επικράτεια και έχει και εκεί ικανές μεταναστευτικές ροές.
Σαν αντιπαράδειγμα και μελέτη περίπτωσης ας αναλογιστούμε μία επίσκεψη του Οικουμενικού Πατριάρχη στη Λαμπεντόζα! Γιατί δεν έχει πραγματοποιηθεί κάτι ανάλογο; Υπάρχει λόγος να γίνει; Ποια θα ήταν οι συμπεριφορά των Ρωμαιοκαθολικών;

3. Με το σκεπτικό του Αναστασίου αντίστοιχης αντιμετώπισης θα έπρεπε να τυγχάνουν όλοι οι επισκέπτες άλλων δογμάτων ίσως και θρησκειών. Οι διαφορές στο δόγμα (μιλώντας σε επίπεδο λατρευτικής κοινότητας) είτε περιορίζονται "σε ιώτα εν ή μία κεραία" είτε σε ξεκάθαρα άλλο "θεό" καθιστούν ειδωλολατρεία αν δεν κάνω λάθος.

Ο άγιος Νικόλαος να είναι αρωγός στον αγώνα του καθενός και πρωτίστως της Εκκλησίας!

Ανώνυμος είπε...

Προς Νοσηλεύτρια, 6 Δεκεμβρίου 2021 - 10:28 π.μ.

Τι κρίμα για σας! Ο ιερέας αυτός σαν σωστός ποιμένας σας προφύλαξε από τους λύκους των ημερών μας και εσείς όχι μόνο του δαγκώνετε το χέρι (αυτό είναι το λιγότερο), αλλά τρέξατε στην αγκαλιά των προβατόσχημων λύκων που θα κατασπαράξουν την ψυχή σας...

Ανώνυμος είπε...

Διορθωση ημαρτηκοτος:
Αυτοκράτορας το 1280 ήταν ο Μιχαήλ Η' ο Παλαιολόγος και όχι ο Ιωάννης.
π. ΑΚΓ

Ανώνυμος είπε...

Προς την κα Νοσηλεύτρια

Η συμπεριφορά που είχε ο νοσηλευόμενος κληρικός που περιγράφετε (που ο Θεός να τον συγχωρέσει) είναι ακριβώς αυτή η συμπεριφορά που υιοθετούσαν αυτοί που αναίρεσαν τους μοναχούς στο Άγιο Όρος μόνο που το προχώρησαν στο "αποκτείναι".
Ειλικρινά συγχαρητήρια για τη στάση σας κατά τη διακονία σας. Ο Θεός να σας το ανταποδώσει!

Σα στάση απέναντι στα γεγονότα της επικαιρότητας αποφασίστε με ποια ιεράρχηση χρειάζεται να αναδείξουμε-αντιμετωπίσουμε την περιγραφείσα κατάσταση. Πρώτα σε επίπεδο προσωπικό και έπειτα σε κοινωνικό και δει θρησκειο-κοινοτικό ή αντιστρόφως.

Και τέλος αφού απαιτείτε από τον π.ΑΚΓ να πει για τη στάση αυτού του κληρικού θα περίμενα από εσάς στο ίδιο πλαίσιο να αναδείξετε επίσης τη στάση α) άλλων συναδέλφων σας που πιθανόν στέκονται στον αντίποδα της δικής σας συμπεριφοράς και φέρονται σε συνεργάσιμους ή/και ανεμβολίαστους ασθενείς σαν να είναι ζώα και β) της κυβέρνησης που έχει στερήσει την εργασία από συναδέλφους σας ανεμβολίαστους (που μεταδίδουν καθώς και οι εμβολιασμένοι επίσης τον ιό) και έχει επιβαρύνει εσάς (γεγονότα που κρατούν ζωντανή τη φωτιά της περιγραφείσας από εσάς κατάστασης).

Η πίστη σας μάλλον έχει κλονιστεί και δεν το έχετε καταλάβει. Φαίνεται από την εκτίμησή σας στις αγιαστούρες στην τελευταία φράση του σχολίου σας.

Ανώνυμος είπε...

Προς Νοσηλεύτρια: και μόνο ο τρόπος που γράφεις για "αγιαστούρες" φανερώνει πολλά...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σοβαρή η -ουσιαστικώς- επώνυμη μαρτυρία της νοσηλεύτριας. Φαντάζομαι ότι αναφέρεται στον ίδιο ιερέα που όταν πήγε να εξομολογήσει σε "αργυρόνυμο" χωριό της περιοχής διεμήνυσε "αυτοί που έχουν κάνει το εμβόλιο να μην τολμήσουν να πλησιάσουν καν την πόρτα του εξομολογητηρίου". Ίσως πάλι να πρόκειται για τον ιερέα που ερωτούσε με το τέλος της πρώτης καραντίνας τα πνευματικά του τέκνα γιατί δεν εκκλησιάζονταν κατά τη διάρκεια της καραντίνας και για τον λόγο αυτό τους έβαζε πολύμηνο επιτίμιο αποχής από τη Θεία Κοινωνία. Ίσως όμως να πρόκειται για τον ιερέα ο οποίος παρέσυσρε γνωστό στέλεχος της εκπαιδεύσεως να μην εμβολιαστεί -οι γλώσσες λένε ότι ο δυστυχής άφησε την οικογένειά του και πήγε να εκκλησιαστεί ξημερώνοντας της Αναστάσεως μαζί με τον εν λόγω ιερέα- κόλλησε κορονοϊό και κατέληξε από ανακοπή.
Τελικά όμως μήπως πρόκειται για τον ιερέα που όσο ήταν προϊστάμενος του Ναού έστειλε αναφορές για όλους -ζώντες νυν και κεκοιμημένους- τους συνεφημερίους του στην Μητρόπολη για πραγματικά ή φαντασιακά τους ατοπήματα.
Βέβαια η κάθε νοσηλεύτρια έχει δίκιο να μην τον κατονομάζει διότι μπορεί να πρόκειται για ιερέα που έχει ιδιαίτερη αγάπη στα δικαστήρια και κρυβόμενος πίσω από νομικές λεπτομέρειες τους κυνηγά απηνώς.
Οπότε πού να μπλέξει η δύστυχη;
Αναρωτιέμαι μόνο, όλοι αυτοί οι ιερείς δεν γνωρίζουν ότι όσο κι αν αργεί η δίκαιη τιμωρία για όλα τους τα ατοπήματα στο τέλος έρχεται και μάλιστα βαρύτερη αφού όσο καθυστερεί η τιμωρία αυτοί αποθρασύνονται πράττοντες όλο και χειρότερα;
w
ΥΓ. Ή μήπως τελικά δεν πρόκειται για πολλούς ιερείς;;;;

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη, υπάρχει τέτοιος ιερέας;;;; (γιατί κάτι τέτοιο υπονοείται...)

Που έδιωξε ανθρώπους από την εξομολόγηση;;;;;;

Για οποιονδήποτε λόγο...

Και είναι ακόμα ιερέας;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Πάει τώρα μια νοσηλεύτρια να τα βάλει με εναν ενδεχομένως γνωστό κληρικό της Πάτρας, που ίσως τον ακολοθούν ένα πλήθος ομοιδεατών γύρω από τις απόψεις του περι covid19 κ.λ.π.
Που πας κοπέλα μου....!!!!
Οι άνθρωποι αυτοί φορούν παρωπιδες που σημαίνει στενότητα αντίληψης.
Συνέχισε το λειτούργημά σου προς τον Άνθρωπο, για να μάθουν τι σημαίνει Λειτούργημα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ θα ήθελα να μάθαινα το ονοματάκι του εν λόγω ιερέα... Γιατί δε το επικοινωνείτε απευθείας στη μητρόπολη; Και ο επίσκοπος ας αναλάβει τις ευθύνες του... τρόποι υπάρχουν για να συνετίσει απαράδεκτους ιερείς...Αν το θελήσει βέβαιως...
Το ίδιο συστήνω και στον σχολιαστή w που φαίνεται ότι γνωρίζει πολλά...

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνούμε

Ανώνυμος είπε...

Κατά οικονομία το έκανε η Σύνοδος. Δεν το καταλαβαίνετε;

Ανώνυμος είπε...

Άρρητα ρήματα

Ανώνυμος είπε...

Αφού το παίζετε έξυπνη και μιλάτε ονομαστικά γιατί δεν μας λέτε το ονοματάκι σας; Κι εσύ ιστολογε ανώνυμα κατηγορείς; Ντροπή

Ανώνυμος είπε...

Η εύκολη απάντηση είναι να βάλετε μία ταμπέλα σε όσους στέκονται απέναντι στη στάση της κας νοσηλεύτριας (εν προκειμένω "αυτοί που φοράνε παρωπίδες").

Αλλά να δώσετε μια απάντηση σε όσα λένε αυτοί είναι κάτι που ποτέ δεν προσπαθήσατε είτε γιατί δε θέλετε να μπείτε στον κόπο είτε γιατί δεν έχετε κάποιο ουσιαστικό αντίλογο. Επομένως ο εν λόγω χαρακτηρισμός σας επιστρέφεται για ίδια χρήση.