Κραυγές πρὸς σκληροὺς ἀρνητές
Ἀρχιμ. Δανιἠλ Ἀεράκη
«Τὸ βρήκαμε στὸ κινητό της μαζὶ μὲ ἄλλα μικρὰ κείμενα, πού ἔγραψε γιὰ κάθε ἕνα ἀπό μας, χρησιμοποιώντας τὴν τελευταία δύναμι πού τῆς εἶχε ἀπομείνει. Παρακαλοῦμε νὰ τὸ κοινοποιήσετε, γιατί, ἔστω καὶ ἕνα παιδάκι νὰ γλιτώση τὴν ὀρφάνια, ἡ ψυχὴ τῆς ἀδελφῆς μας θὰ χαμογελάση ἀπό ἐκεῖ πάνω πού τώρα βρίσκεται. Σὲ ἀγαπᾶμε, Θεανώ μας! Ὑγεία σὲ ὅλους τοὺς ἀνθρώπους».
Τὸ κείμενο τῆς μακαριστῆς πλέον Θεανοῦς ἔχει ὡς ἑξῆς:
«Εἶμαι 43 χρονῶν. Ἔχω δύο μικρὰ παιδάκια, τὴν Θεοδώρα μου καὶ τὸν Γιαννάκη μου. Εἶμαι στὸ νοσοκομεῖο, στὴν πτέρυγα covid στὴν Καβάλα. Ἂν εἶχα κάνει τὸ ἐμβόλιο, αὐτὴν τὴν στιγμὴ μπορεῖ νὰ μὴν ἤμουν σὲ αὐτὴν τὴν κατάσταση. Λίγο αὐτὰ πού ἄκουγα ἀπό τὸν ἕναν καὶ τὸν ἄλλον, λίγο ἡ ἀναβλητικότητά μου, δὲν τὸ ἔκανα. Τί κέρδισα; Δὲν κέρδισα... Τὸ ἀντίθετο, ἔχασα τὴν ζωή μου, τὰ παιδιά μου, τὴν οἰκογένειά μου. Μιὰ φορὰ μπῆκα στὸ σύστημα καὶ ἔβαλα τὰ στοιχεῖα μου γιὰ νὰ τὸ κάνω, καὶ βγῆκε astrazeneca, ἄστο, λέω, ἄλλη φορά... Ἄλλη; Ποιὰ ἄλλη; Δὲν ὑπάρχει ἄλλη φορά.
Τὰ πράγματα εἶναι πολὺ δύσκολα. Οἱ γιατροὶ τὸ λένε καὶ ἐμεῖς δὲν ἀκοῦμε... Ἀκοῦμε τὸν ἕναν καὶ τὸν ἄλλον, πού δὲν εἶναι γιατροί. Ὁ καθένας μας ἔχει ἕνα γιατρὸ πού ἐμπιστεύεται. Ἄς τὸν ρωτήση τί γίνεται στὰ νοσοκομεῖα...».
• Εἶναι ἀνάγκη νὰ φτάση κανεὶς στὸ «Ἀμήν», γιὰ νὰ κραυγάση καὶ νὰ προειδοποιήση; Ὁπωσδήποτε ὅλοι κάποια στιγμὴ θὰ φύγουμε ἀπό τούτη τὴ ζωή. Ἄλλο ὅμως νὰ φύγης, γιατί ὁ Κύριος σὲ καλεῖ, καὶ ἄλλο νὰ φύγης γιατί δὲν θέλησες νὰ δεχτῆς ἰατρικὲς προσφορές, ποὺ πάλι ὁ Κύριος χαρίζει. Ἄλλο νὰ πέση τὸ σπίτι ἀπό κάποιο σεισμό, καὶ ἄλλο νὰ πέση γιατί σου ἔλεγαν ἄλλοι νὰ μὴ τὸ ὑποστυλώσης καὶ σὺ τοὺς πίστεψες.
• Πολλοὶ ἀδελφοί μας φτάνουν στὶς ΜΕΘ. Ἀρκετοὶ προτοῦ νὰ διασωληνωθοῦν αἰσθάνονται τὴν ἀνάγκη, ὅπως ἡ Θεανώ, νὰ προτρέψουν στὸ νὰ σπεύσουν οἱ «περιλειπόμενοι» νὰ ἐμβολιαστοῦν. Ὑπάρχουν ὅμως, δυστυχῶς, καὶ ἄλλοι (λίγοι ἴσως), πού οὔτε πρὸ τῶν πυλῶν τοῦ θανάτου μεταμελοῦνται πού ἔπεσαν θύματα παραπληροφορήσεως. Καὶ ὄχι μόνο, ἀλλὰ καὶ ἐπιτίθενται στοὺς γιατροὺς τῶν νοσοκομείων, πού μόνο τό καλό τους θέλουν.
• Καὶ καλὰ οἱ λοιποὶ «ἀρνητές». Εἶναι σκληροί. Δὲν συγκινοῦνται οὔτε ἀπό τὸν ἀρχικὸ κορωνοϊό, οὔτε ἀπό τὶς μεταλλάξεις Δ καὶ Ο, οὔτε ἀπό τούς θανάτους ἐκ τῆς πανδημίας, πού ξεπέρασαν τὶς 20.000. Οἱ ρασοφόροι, εἴτε «προφητολόγοι» μοναχοί, εἴτε «πνευματικοὶ(!)», πού ἐκφοβίζουν πιστοὺς καὶ ὡς κανόνα τοὺς βάζουν τὴν ἀποφυγὴ τοῦ ἐμβολίου, αὐτοὶ δὲν συγκινοῦνται τουλάχιστον ἀπό κραυγὲς ἀγωνίας σὰν τῆς Θεανοῦς;
5 σχόλια:
Ας ανοίξουν τα αυτιά τους να ακούσουν και τα μάτια τους να δούνε οι σύγχρονοι κωφοί και τυφλοί. ‘Όλοι αυτοί που ανήκουν στο θανατηφόρο κίνημα των αντιεμβολιαστών.
Γιατί δημοσιεύετε μονάχα τα σχόλια που συμφωνούν με την ανάρτηση;
Είστε υπέρ της λογοκρισίας και κατά του ελευθέρου διαλόγου;
Σας αναπαύει κάτι τέτοιο;
Αυτό έχω ζητήσει κι εγώ στον κ. Κωστόπουλο. Να μας πει με ποια κριτήρια εγκρίνονται τα σχόλια. Αλλά εις μάτην!
Του είπα ότι αν τα αντίθετα με την άποψη του σχόλια ή/και αυτά που τον φέρνουν προ αδιεξόδου δεν τα δημοσιεύει αρκεί να κάνει μόνο τις αναρτήσεις του και να απενεργοποιήσει τα σχόλια. Ή να ξεκαθαρίσει ότι μόνο τα σχόλια που συμφωνούν με τις αναρτήσεις θα δημοσιεύονται για να μη δημιουργείται μια επίπλαστη εικόνα ελεύθερου διαλόγου και να μην αφιερώνουμε κι εμείς χρόνο στο δημόσιο διάλογο και εν τέλει αυτά που γράφουμε, και μας παίρνει ικανό χρόνο, να μένουν στο γραμματοκιβώτιό του. Μακάρι να το κατανοούσε!
Μπορεί να πει ότι τα θέλει επώνυμα, αν και πάλι δεν ξέρω αν θα τα δημοσιεύει. Πάντως η αλήθεια δεν έχει ονοματεπώνυμο. Αν κάτι το βρίσκω σωστό και αληθές δε χρειάζεται απαραίτητα να ξέρω και ποιος το έγραψε.
Εικάζω ότι δε θα το αναρτήσετε, αλλά σας παρακαλώ ακούστε έναν ιερέα, γιατρό, που συμμετέχει ενεργά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα. Σας παρακαλώ μην το παρακάμψετε. Αν το αναρτήσετε δε κιόλας, θα είναι ιδιαιτέρως προς τιμή σας!
https://youtu.be/SvXhxKsbu74
Το πολίτευμα της εκκλησίας του Χριστού είναι συνοδικό και παράλληλα ιεραρχικό. Όποιος δεν κάνει υπακοή στην εκκλησία θέτει τον εαυτό του εκτός εκκλησίας. Η εκκλησία δεν είναι ένας ανθρώπινος οργανισμός, αλλά το σώμα του Χριστού και κοινωνία θεωσεως. Όλοι πρέπει να κάνουμε υπακοή στην εκκλησία. Το θέμα του εμβολίου και τα μέτρα προστασίας κατά του φονικού ιού δεν απειλούν την πίστη μας και δεν αλλοιώνουν τα δόγματα της εκκλησίας ώστε να κάνουμε παρακοή στην εκκλησία. Όποιος έχει διαφορετική άποψη από την εκκλησία μπορεί να την στείλει γραπτώς και να την αξιολογήσει η εκκλησία. Όταν βλέπω επισκόπους να κάνουν παρακοή στην σύνοδο θλιβομαι πραγματικά, διότι ο επίσκοπος έχει δώσει φοβερές υποσχέσεις κατά την χειροτονία του ότι θα κάνει υπακοή στην σύνοδο. Ακόμα και σε θέματα πίστεως οι πατέρες της εκκλησίας τον αγώνα τους τον έκαναν μέσα στην εκκλησία με σεβασμό στο συνοδικό και ιεραρχικό σύστημα της εκκλησίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό είναι αυτό του Αγίου Μαξίμου του ομολογητου. Ο Άγιος Μάξιμος τα έβαλε με όλους και με όλα. Όμως τον αγώνα του τον έκανε μέσα στην εκκλησία με σεβασμό στο συνοδικό και ιεραρχικό σύστημα της εκκλησίας. Τελικά η ΣΤ οικουμενική σύνοδος δικαίωσε τον μεγάλο Άγιο και πρύτανη της θεολογίας και υιοθέτησε την διδασκαλία του. Εμείς κάνουμε υπακοή στην μητέρα εκκλησία που είναι ο ίδιος ο γλυκύτατος Χριστός παρατεινόμενος εις τους αιώνες. Φτάνουν πια οι αθεολόγητες τοποθετήσεις, το σφράγισμα του αντιχρίστου, κ.λ.π. Εμείς οι χριστιανοί ορθόδοξοι ως μέλη της εκκλησίας του Χριστού έχουμε σφραγίδα. Η σφραγίδα αυτή λέγεται άγιο βάπτισμα και άγιο χρίσμα. Στόχος του χριστιανού είναι να ανανεώνει συνεχώς αυτήν την σφραγίδα με την μετάνοια, την μυστηριακή ζωή, την τήρηση των εντολών του Χριστού μας, τον αγώνα να καθαρίσουμε την καρδιά μας από τα πάθη και να θεραπεύσουμε τον νου μας που είναι ο οφθαλμόςτης ψυχής ώστε να στρέφεται προς τον Θεό. Η ζωή μας και κυρίως η ψυχή μας είναι τόσο σημαντικές για να τις αφήνουμε στα χέρια των πλανεμενων, αιρετικών, γκουρού γερόντων, δολοφόνων σωμάτων και ψυχών. Η εκκλησία οφείλει όμως να καταδικάσει συνοδικως όλες τις αιρέσεις των αρνητων, αντιεμβολιαστων, κ.λ.π, διαφορετικά θα θρηνούμε συνεχώς συνανθρώπους μας.
Δημοσίευση σχολίου