Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Συγκλονίζει ο π. Χριστόδουλος Παπαϊωάνου πατέρας του Κυπριανού: «Θα συγχωρώ τους αιτίους»

 Μεγαλείο ψυχής δείχνει ο π. Χριστόδουλος Παπαϊωάννου Θεολόγος καθηγητής, εφημέριος Αυγόρου, που θρηνεί για την απώλεια του παιδιού του, του 23χρονου Κυπριανού, που άφησε την τελευταία του πνοή στα Τέμπη.

«Είναι δύσκολο για έναν γονιό να χάνει το παιδάκι του που το μεγάλωσε ώρα με την ώρα μέρα με την μέρα. Ο χειρότερος εφιάλτης της ζωής μου, γιατί έχω έξι παιδιά, ήταν να χάσω παιδί. Κι όμως τώρα το βιώνω. Κακία δεν μπορώ να ακούω αυτό το κυνηγητό που γίνεται. Είμαστε όλοι άνθρωποι, όλοι μπορεί να κάνουμε λάθη. Ας τους συγχωρήσουμε. Εγώ εκείνο βρήκα μέσα μου στήριγμα. Ότι βοηθάω και τον εαυτό μου και την ψυχή του Κυπριανού. Δεν μπορεί να σε παρηγορήσει άνθρωπος, ούτε τα φάρμακα, ούτε οι ψυχολόγοι, ούτε τα λόγια των ανθρώπων»..

 «Θα συγχωρώ τους αιτίους για να παρηγορηθεί η ψυχή μου και η ψυχή αυτού που έχει φύγει. Όταν εκνευρίστηκα κάποια στιγμή για τα λάθη, ένιωσα μέσα μου ότι προδίδω τον Κυπριανό.

Γιατί εάν εγώ τώρα είχα κάτι με τον γιο μου και έφυγε ‘έτσι ξαφνικά, δεν θα μπορούσα να ησυχάσω. 

Καλή Ανάσταση. Αυτό θα του έλεγα,. 

Αυτός ήταν πολύ ακριβής στη συνείδησή του. Δεν άφηνε στη συνείδησή του κρατούμενα ο Κυπριανός. Από μωρό ήταν έτσι. Ήταν πολύ καθαρό παιδί».

6 σχόλια:

Αθανάσιος Κοταδάκης είπε...

Σας ασπαζομαι πατερ με ενα δακρυ απο το Χριστο. Αθανασιος Κοτταδακης

Ανώνυμος είπε...

Μάθημα προς χριστιανούς… τα λόγια του ιερέα… μα πάνω από όλα του πατέρα που έχασε αναπάντεχα τον γιό του, άδικα στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Υποκλίνομαι και τον προσκυνώ.
π. Νεόφυτος

Ανώνυμος είπε...

Ο δυνατός συγχωρεί. Δεν κρατάει το στιλέτο της εκδικήσεως, αλλά το σφουγγάρι της συγγνώμης, που σβήνει παλιούς και νέους λογαριασμούς.

Ανώνυμος είπε...

Πόσο μου θυμίζετε πάτερ μου τον Άγιο Διονύσιο...τον Άγιο Νεκτάριο ...πρότυπα ανεξικακιας και αγάπης βαθιάς ακόμη και στον εχθρό...Έχετε δίκιο...μόνο με στη την αγάπη του Χριστού θα απαλύνετε τι βαθύ σας πένθος και θα ξεκουράσετε αναπαύονται την ψυχούλα του αγνού παιδιού σας που όλοι πιστεύουμε ότι είναι κάτοικος του ουρανού...Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για το παράδειγμα σας. ..καλή δυναμη

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι ορθοδοξία γιατί ή αγάπη τού Θεού είναι στάση ζωής μπορεί όλοι να κάνουμε σενάρια για το ποιος φταίει αλλά ο Σταυρός τού κυρίου πού ήλθε και έγινε ο άρτος ο ζων ο εκ τού ουρανού καταβας και εξηλθε νικών και εινα νικήσει έτσι και εμείς πάμε με τον νικητή αφού ή γνώση περί Θεού δεν αποδεικνύεται δια τής λογικής αλλά δια της προσευχής καλόν παράδεισο σε όλους και καλή μετάνοια σε εμάς

Γιάννης Ιωαννίδης είπε...

Άξιος και υπεράξιος, θα ελκύσει πολλές ψυχές στον Κύριο με το άγιο παράδειγμά του. Μαζί με τον Κυπριανό ας δέονται για την ειρήνη του σύμπαντος κόσμου και την γαλήνη στην ταλαίπωρη και αναρχοκρατούμενη πατρίδα μας.