Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023

Ο Ιησούς με όλη του τη θεότητα φοράει τις ανάγκες μας.

«Ο Ιησούς με όλη του τη θεότητα φοράει τις ανάγκες μας. Συναρμόζει τις επιθυμίες μας. Γίνεται τέλειος άνθρωπος και λαμπρύνει τη φύση μας. Έρχεται και λέει σε καθέναν από εμάς:

“Αδελφέ μου, ξέρω τον φόβο σου, τη δίψα σου, τον πόνο σου, την αγωνία σου, την κούρασή σου, το άγχος σου.

Τα έζησα μέχρι Σταυρού. Για 'σένα.

Για να μπορείς να βαδισεις τον δρόμο που σου άνοιξα για τα λίγα χρόνια που θα ζήσεις στη γη αλλά και για να 'μαστε αγκαλιά μια αιωνιότητα.

Δώσ' μου τα σκοτάδια σου να στα διαλύσω, τα κομμάτια σου να τα ενώσω.

Πιάσε το χέρι μου να σε τραβήξω έξω απ' αυτό που σε βασανίζει.

Δώσ' μου τη θλίψη σου, πάρε την ειρήνη μου.

Δεν μ' ενδιαφέρει αν με γνώρισες από παιδί, αν με έμαθες μεγάλος, πού γεννήθηκες ή τι έκανες πριν με γνωρίσεις. Αρκεί να πεις το ναι και το δώρο μου είναι δικό σου”.... ».


Απόσπασμα από τις πνευματικές σκέψεις που συνοδεύουν τον μήνα Δεκέμβριο στο Ημερολόγιο 2023 της ΧΦΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: