ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΟΣ ΚΑΤΑΙΩΝΙΣΜΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΤΤΑΔΑΚΗΣ
Τηλεοπτικός και Διαδικτυακός, με την
Εκκλησία σε αποκλεισμό ! Και αυτό σε
μια Ελλάδα που κρατεί την Τριαδική
Αλήθεια Κεφαλίδα Συνταγματική, ! Όμως, Απόστολος Παύλος και Ιωάννης ο
Χρυσόστομος, Καινή Διαθήκη, και Διαμάντι Πατερικό είναι και στέκουν εδώ, απέναντι σε όσους αποτολμούν αντιστροφή
στα Άγια της Ορθοδοξίας, τα Όσια, τα Ιερά. Ως θα φανεί στο ενδεικτικό εράνισμα
που ακολουθεί, όσων είχαν πριν οκτώ χρόνια αναρτηθεί-«Αναστάσιος», 17.12.2015.
Τι συμβαίνει, δηλαδή, όταν στη θέση της
Αλήθειας του Θεού το ψέμα να χωθεί !.
****** ***
******
Α. Και αρχίζουμε με Απ. Παύλο, και κλασσικό χωρίο της προς Ρωμαίους
Επιστολής. 1,26κε.
«Διά τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις
πάθη ατιμίας. Αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν
την φυσικήν χρήσιν εις την παρά
φύσιν. Ομοίως δε και οι άρσενες, αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις
αλλήλους, άρσενες εν άρσεσιν την
ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι, και την
αντιμισθίαν ην έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες. Και καθώς ουκ εδοκίμασαν τον Θεόν
έχειν εν επιγνώσει, παρέδωκεν αυτούς ο Θεός
εις αδόκιμον νουν, ποιείν τα μη καθήκοντα».
Το ίδιο σε νεοελληνική μεταγραφή. «Γι αυτό
το λόγο, λοιπόν, τους παρέδωσε ο Θεός σε
επαίσχυντα πάθη. Οι γυναίκες αντικατέστησαν
τις φυσικές σχέσεις με αφύσικες. Το ίδιο και οι άντρες, άφησαν τη φυσική σχέση
με τη γυναίκα, και φλογίστηκαν με σφοδρό
πάθος ο ένας για τον άλλο, διαπράττοντας
ασχήμιες αρσενικοί με αρσενικούς, και πληρώνοντας έτσι με το ίδιο τους το
σώμα το τίμημα που ταίριαζε στην πλάνη τους. Και αφού θεώρησαν περιττό να
γνωρίσουν το Θεό ενσυνείδητα, τους παρέδωσε ο Θεός στη μωρία τους, κι έτσι κάνουν ανάρμοστα πράγματα».
****** *** ******
Β. Πάμε στον Άγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο, Ομιλία 4η στην προς
Ρωμαίους Επιστολή, ερανίσματα.
1.
«Όλα
τα πάθη είναι άτιμα, μα πιο πολύ απ’ όλα η
μανία του άντρα να πάει με άντρα-«Πάντα
μεν ουν άτιμα τα πάθη, μάλιστα δε η κατά αρρένων μανία». Γιατί στα διάφορα
αμαρτήματα πάσχει κυρίως η ψυχή, καθώς ντροπιάζεται πιο πολύ από ό,τι στις
αρρώστιες το σώμα-«Και γαρ πάσχει εν
τοις αμαρτήμασιν η ψυχή μάλλον και καταισχύνεται ή το σώμα εν τοις
νοσήμασιν». Και πρόσεξε εδώ ότι,
στην περίπτωση της πλανεμένης πίστης ο Απόστολος τους αποστερεί από κάθε
δυνατότητα συγχώρεσης-«Θέα δε πώς αυτούς
και ενταύθα συγγνώμηςς αποστερεί, καθάπερ επί δογμάτων». Αφού για τις
γυναίκες λέει, αντικατέστησαν τις
φυσικές σχέσεις με αφύσικες-«μετήλλαξαν
την φυσικήν χρήσιν». Και δεν μπορεί να πει κανείς πως εννοεί ότι προέβησαν
σ’ αυτό επειδή εμποδίστηκαν στη νόμιμη σχέση με τον άντρα, ούτε ότι επειδή δεν
μπορούσαν να ικανοποιήσουν με φυσικό τρόπο αυτή την επιθυμία, ξέπεσαν σε τούτη
την αλλόκοτη λύσσα-«Προς την αλλόκοτον
ταύτην λύσσαν εξώκειλαν» …
Και για τους άντρες λέει το ίδιο με
διαφορετική έκφραση. «Άφησαν τη φυσική σχέση με τη γυναίκα»- «Αφέντες την φυσικήν χρήσιν της θηλείας». Και
όπως τις γυναίκες, όμοια και τους άντρες εξαιρεί από κάθε δυνατότητα απολογίας.
Τους κατηγορεί, όχι μόνο για το ότι ενώ είχαν τη δυνατότητα αυτής της απόλαυσης
την εγκατέλειψαν, και πέρασαν σε μια άλλη, αλλά και για το ότι αφού ατίμασαν τη
φυσική σχέση με τη γυναίκα έτρεξαν στην παρά φύση-«Και αφέντες ην είχον, επ’ άλλην ήλθον, αλλ’ ότι την κατά φύσιν
ατιμάσαντες, επί την παρά φύσιν έδραμον». Και όσα γίνονται παρά φύση είναι
και πιο δύσκολα, και πιο αηδή, και αποκρουστικά σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που θα
έλεγε κανείς, πως μπορεί να μην έχουν ηδονή-«Δυσκολώτερα δε τα παρά φύσιν και αηδέστερα, ώστε ουδέ ηδονήν έχοιεν
ειπείν». Η γνήσια ηδονή είναι η φυσική-«Η γαρ γνησία ηδονή η κατά φύσιν εστίν» …
Πρόσεξε όμως και πόσο εμφαντικά χρησιμοποιεί
τις λέξεις. Δεν είπε «ερωτεύτηκαν» ή «επιθύμησαν ο ένας τον άλλο», είπε. «φλογίστηκαν με σφοδρό πάθος ο ένας για
τον άλλο»-«Εξεκαύθησαν εν τη ορέξει
αυτών εις αλλήλους» … Κάθε τι που παραβαίνει το νόμο του Θεού προκαλεί σε
αλλόκοτες επιθυμίες, όχι σε νόμιμες και φυσικές-«Παν γαρ υπερβαίνον τους παρά του Θεού τεθέντας νόμους των αλλοκότων
επιθυμεί, ουχί των νενομισμένων» …
2.
Τώρα επειδή άκουσες να λέει ότι «φλογίστηκαν ο ένας για τον άλλο με
σφοδρό πόθο», μη νομίσεις πως το νόσημα αυτό είναι θέμα απλής επιθυμίας. Η κύρια αιτία του εντοπίζεται στην περίσσια
της πνευματικής ραθυμίας τους, αυτή ανάβει την επιθυμία.-«Και γαρ το πλέον της αυτών ραθυμίας εστίν, η και την επιθυμίαν
ανήψεν». Γι αυτό δε λέει,
«παρασύρθηκαν ή βρέθηκαν να κάνουν ένα παράπτωμα, αλλά τι λέει.-«Την ασχημοσύνην κετεργαζόμενοι», διαπράττοντας
ασχήμιες ντροπιαστικές, διαπράττοντας όχι έτσι αόριστα μια κάποια αμαρτία, αλλά
ενσυνείδητα και προμελετημένα αυτή την αμαρτία.-«Έργον έθεντο την αμαρτίαν, ουχ απλώς έργον, αλλά και εσπουδασμένον».
Ούτε πάλι λέει απλώς, «επιθυμία», αλλά
συγκεκριμένα, «ντροπιαστικές ασχήμιες»-«ασχημοσύνην»-γιατί
και την ανθρώπινη φύση ντρόπιασαν, και το νόμο του Θεού καταπάτησαν-«Και γαρ και την φύσιν ήσχυναν, και τους
νόμους κατεπάτησαν» … Τώρα αν δεν αισθάνονται έτσι, αλλά κι ευχαριστιούνται
μ’ αυτό που κάνουν, μην εκπλαγείς, γιατί και οι μαινόμενοι και πάσχοντες από
ψυχική νόσο, ενώ αδικούν τους ίδιους τους εαυτούς τους πολύ διαπράττοντας πράγματα
άθλια κι ελεεινά, πράγματα που κάνουν τους άλλους να δακρύζουν γι αυτούς,
εκείνοι γελούν και ευχαριστιούνται μ’
αυτά.- «Ει δε ουκ αισθάνονται, αλλ’ ήδονται, μη
θαυμάσης. Και γαρ και οι μαινόμενοι και οι φρενίτιδι κατεχόμενοι νόσω, πολλά εαυτούς αδικούντες και ελεεινά
πράσσοντες, εφ’ οις αυτούς έτεροι
δακρύουσι, γελώσι και εντρυφώσι τοις γενομένοις αυτοί».
3. Δεν υπάρχει μεγαλύτερος παραλογισμός από
αυτή την ύβρη. Αν ο Παύλος αναφερόμενος στην πορνεία λέει, «κάθε άλλο αμάρτημα
που μπορεί να διαπράξει κανείς βρίσκεται έξω από το σώμα του, αυτός όμως που
πορνεύει βεβυλώνει το ίδιο του το σώμα», τι να πύμε γι αυτή τη μανία;-«Τι αν είποιμεν περί της μανίας ταύτης;» Τι
άλλο παρά ότι είναι τόσο χειρότερη από την πορνεία, όσο δεν μπορεί να
περιγράψει κανείς. Γιατί δε θα πώ βέβαια ότι έγινες γυναίκα, αλλά ότι και
έχασες το να είσαι άντρας, και δεν μεταπήδησες σ’ αυτό το φύλο … Αλήθεια τι
μπορεί να είναι πιο μυσαρό και πιο εναγές από έναν άντρα που πορνεύεται-«Τι γαρ ανδρός πορνευομένου μυσαρώτερον; Τι
δε εναγέστερον;». Τι τρέλα, λοιπόν, κι αυτή, τι παραπληξία αληθινή ! Από
πού τους κατέβηκε στο νου μια επιθυμία κατά πάντα στην ανθρώπινη φύση εχθρική,
και τόσο κατώτερη από αυτήν, όσο το σώμα από την ψυχή;-«Ω της μανίας ! Ω της παραπληξίας ! Πόθεν εισεκώμασεν η επιθυμία αύτη,
τα των πολεμίων διατιθείσα την ανθρωπίνην φύσιν, μάλλον δε και εκείνων
χαλεπώτερα, όσω και ψυχή σώματος αμείνων;» Και από τα άλογα ζώα πιο ανόητοι
οι υποχείριοι σ’ αυτήν, και από τα σκυλιά πιο αναιδείς-«Ω και αλόγων υμείς ανοητότεροι, και κυνών αναιδέστεροι;» Τέτοια
μείξη σ’ αυτά πουθενά, καθένα ακολουθεί τους όρους του φύλου του. Ενώ εσείς
εξευτελίσατε το φύλο σας, το καταντήσατε πιο άτιμο και από των αλόγων ζώων. Από
πού γεννήθηκαν αυτά τα κακά; Ασφαλώς από τη μανία της ηδονής, και αυτή από την
απόρριψη του Θεού ! Όταν αποβάλει κανείς το σεβασμό του Θεού, φεύγουν και
χάνονται όλα τα καλά !
4. Για να μη μας συμβεί αυτό οφείλουμε να
κρατάμαε καλά το σεβασμό και την πίστη στο Θεό ! Τίποτε δεν οδηγεί σε βέβαιη
καταστροφή, όσο η αποκοπή από την άγκυρα αυτή, όπως τίποτε δε σώζει τον άνθρωπο
αληθινά, όσο το να κρατιέται από αυτήν καλά ! … Ας ντυθούμε με πίστη και αρετή
για να απολαύσουμε την αληθινή και
γνήσια από αυτήν ηδονή. Και να πετύχουμε τα υπεσχημένα αγαθά, με τη χάρη
και τη φιλανθρωπία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού στον οποίο με τον Πατέρα και το
Άγιο Πνεύμα ανήκει η δόξα και η τιμή και η δύναμη στους αιώνες των αιώνων.
Αμήν.
Αθανάσιος Κοτταδάκης
8 σχόλια:
Ηχηρη σιωπη. Το καιριο ερωτημα ειναι ποιος μπορει σημερα να βαλει στο πλαι εναν Παυλο και ενα Χρυσοστομο !Αθαν. Κοττ.
Η σιωπή τα λέει όλα κ. Κοτταδακη.
Όταν ο λόγος αποδεικνύεται ανίσχυρος μπρος στην τρέλα, τότε σιωπας και περιμένεις με φόβο την εξέλιξη των πραγμάτων.
Φυσικά αυτό δεν αφορά στους ποιμένες οι οποίοι αντί να μιλήσουν με σθένος και παρρησία, κρυπτονται φοβούμενοι μήπως κάποιος τις λοιδωρησει.
«Ηχηρη σιωπη»
Ἀξιότιμε κ. καθηγητά,
κατ’αρχήν συγχαρητήρια γιά τό σθένος ἀλλά καί τήν εὐαισθησία σας νά ἀσχοληθεῖτε καί νά γράψετε γιά ἕνα φλέγον θέμα τῶν ἡμερῶν μας, τό ὁποῖο καταιονίζει (καταβρέχει) τήν ἑλληνική κοινωνία μέ «ασχημοσύνην» καί ἐπιθυμεῖ νά καταστήσει τους πολίτες της «αλόγων ανοητότερους, και κυνών αναιδέστερους».
Ὡς γνωστόν, γιά τό συγκεκριμένο θέμα ἡ θέση τῆς Ἐκκλησίας μας εἶναι «ἐξ ἄκρας συλλήψεως» ξεκάθαρη καί δέν ἀφήνει περιθώρια γιά παρανοήσεις καί ἀμφιβολίες.
Καί ἀσφαλῶς, χρέος πάντων τῶν εὐσεβῶν καὶ Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, Ἀρχιερέων, Ἱερέων, Διακόνων, Μοναχῶν καὶ πάσης Ἐκκλησιαστικῆς Τάξεως, εἶναι ἡ μαρτυρία τῆς Ἀποστολικῆς καί Πατερικῆς διδασκαλίας, ἀπό τή θέση καί τό μετερίζι πού θεία χάριτι ἔχει δοθεῖ καί κατέχει ὁ καθένας μας.
Τί πλέον τούτου;
Ὅμως, γιά τό καίριο ἐρώτημα τοῦ σχολίου σας, θέλω νά σᾶς θυμίσω τό «Ἐξ Ἑσπερίας ὁ κίνδυνος» ποὐ εἴχε καταγράψει κάποτε ἀποτυπώνοντας τήν ἀγωνία του ὁ μακαριστός π. Θεόκλητος Διονυσιάτης.
Ἡ ἠχηρή σιωπή προφανῶς καί ὀφείλεται στήν ἔλλειψη ἤ στήν ἀλλοίωση καί διαστρέβλωση τῶν ὀρθοδόξων κριτηρίων μας, ὡς δυτικόπληκτοι κι «ἐμβολιασμένοι» μέ τόν ἰό τοῦ προτεσταντιμοῦ, τοῦ καθολικισμοῦ, τῶν αἱρετικῶν, «οἷς οὔκ ἔστι σωτηρία», ὅπως χαρακτηριστικά ἀναφέρει ὁ π. Θεόκλητος.
Πρός ἐπίρρωση τῶν ἀνωτέρω, μεταφέρω ἀποσπασματικά ἀπό κείμενο τοῦ Γραφείου ἐπί τῶν Αἱρέσεων καί Πραθρησκειῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Πειραιῶς ἀπό τήν κατωτέρω διεύθυνση:
http://aktines.blogspot.com/2024/01/blog-post_28.html#more
«ΝΕΑ ΦΡΙΚΤΗ ΕΚΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΙΣΜΟΥ
(Αναφορά στην καθιέρωση «ευλογίας» ομόφυλων ζευγαριών)
Ο πλήρης ευτελισμός, η τέλεια κατάπτωσις του Παπισμού γίνεται όλο και πιο αισθητή, όλο και πιο κραυγαλέα στην εποχή μας.
...........
Η κατάπτωσή του έχει επιταχυνθεί με την ηγεσία του σημερινού «Πάπα» Φραγκίσκου, ο οποίος, με τις ολέθριες αποφάσεις του, τις οποίες επιβάλλει με την απεριόριστη εξουσία του στην «εκκλησία» του, την έχει απογυμνώσει εντελώς από κάθε ίχνος εκκλησιαστικής ζωής.
Μιά από τις πιο ολέθριες πτώσεις του είναι η απόφασή του, όχι μόνον να απενοχοποιήσει το φοβερό αμάρτημα των ομοφυλοφιλικών σχέσεων, αλλά να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα, να επιτρέψει την «ευλογία των ομόφυλων ζευγαριών».
..........
Πριν από λίγο καιρό διέταξε τους «κληρικούς» του «τα τρανς άτομα», (εγχειρισμένους ομοφυλόφιλους, άνδρες και γυναίκες), ότι «μπορούν να είναι νονοί σε βαπτίσεις, κουμπάροι σε θρησκευτικούς γάμους και θα μπορούν να βαπτίζονται»[2]!
...........
Πρόσφατα όμως προχώρησε ακόμη περισσότερο: Σε «ευλογίες» ομόφυλων ζευγαριών, ακολουθώντας έτσι ουσιαστικά τον αιρετικό Αγγλικανισμό και την πληθώρα των προτεσταντικών παραφυάδων. Η τρομακτικών διαστάσεων είδηση μεταδόθηκε σαν αστραπή από τα ΜΜΕ όλου του κόσμου και προκάλεσε πραγματικό σοκ σε κάθε θρησκευόμενο, ακόμα και στους κόλπους του Παπισμού.
..........
Λυπούμαστε βαθύτατα για τη νέα έκπτωση του αμετανόητου αιρετικού Παπισμού και ανησυχούμε για τα εκατομμύρια των πιστών της παπικής «εκκλησίας», οι οποίοι είναι εγκλωβισμένοι σε αυτή την ασφυκτική μέγγενη, η οποία τους οδηγεί στην απώλεια. Λυπούμαστε και ανησυχούμε και για τους πάμπολλους «ορθοδόξους» οικουμενιστές, οι οποίοι θεωρούν τον Παπισμό ως «αληθινή εκκλησία» και επιδιώκουν, πάση θυσία, την ένωση με την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία μας, την μόνη αληθινή Εκκλησία του Χριστού.
Κλείνουμε την ανακοίνωσή μας με μια ανησυχητική επισήμανση. Δυστυχώς βλέπουμε ότι πολλοί κληρικοί όλων των βαθμών και άλλοι εκκλησιαστικοί παράγοντες, ατενίζουν με συμπάθεια και συγκατάβαση το θανάσιμο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, ενίοτε και με λόγια και πράξεις αναγνωρίσεως, ως «φυσική ατομική επιλογή», συντασσόμενοι με το σύγχρονο πανίσχυρο παγκόσμιο κίνημα των ΛΟΑΤΚΙ. Παραβλέπουν δυστυχώς όλοι αυτοί τα θεόπνευστα και αιωνίου κύρους λόγια της θείας αποκαλύψεως: «μη πλανάσθε• ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί ούτε αρσενοκοίται ούτε πλεονέκται ούτε κλέπται ούτε μέθυσοι, ου λοίδοροι, ουχ άρπαγες βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι» (Α΄Κορ.6,9-10)!
Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών»
Μέ ἐκτίμηση
Θεόδωρος Σ.
Αποκαλ.Ιωάννου (κεφ κβ,11,15)
'' Ο αδικών αδικησάτω έτι, και ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι,...και ο άγιος αγιασθήτω έτι. Μαρτυρώ εγώ παντί τω ακούοντι τους λόγους της προφητείας του βιβλίου τούτου, εάν τις επιθεί επί ταύτα ,επιθήσει ο Θεός επ΄αυτόν τας πληγάς τας γεγραμμένας εν τω βιβλίω τούτω...''
Έξω οι κύνες και οι φαρμακοί και οι πόρνοι και οι φονείς και οι ειδωλολάτραι, και πας ο φιλών και ποιών ψεύδος. ''
Ειμαι στην αντιπερα οχθη με Θεοδωρο Σ. και οσα γραφει και την πηγη απο οπου τα γραφει. Να τα εχει και να τα χαιρεται. Αθαν. Κοτταδακης
«Πίσω ἀπό τή γνησιότητα τῆς πίστεως ἔρχεται ἡ ἐπίσκεψις τῆς θείας χάριτος»
Ἅγιος Θεοφάνης ὁ Ἔγκλειστος
Ἀξιότιμε κ. καθηγητά,
ἀφοῦ δέν εἴστε σέ θέση νά ἀκούσετε τόν ἀντίλογο, προφανῶς τό καίριο ἐρώτημα πού θέσατε ἀποδεικνύεται ρητορικό.
Ἄν ὅμως δέν εἶναι ρητορικό τότε γνωρίζετε ποιοί τηροῦν «ἠχηρή σιωπή» καί ποιοί εἶναι ἐκείνοι πού ὑψώνουν φωνή διαμαρτυρίας.
Ὅπως γνωρίζετε πολύ καλά καί τό «ὅτι οὐδεὶς ἐν Πνεύματι Θεοῦ λαλῶν λέγει ἀνάθεμα Ἰησοῦν, καὶ οὐδεὶς δύναται εἰπεῖν Κύριον Ἰησοῦν εἰ μὴ ἐν Πνεύματι Ἁγίῳ.» Α΄ Κορ. ιβ΄3).
Αὐτή θεωρῶ πώς εἶναι καί ἡ καίρια ἀπάντηση στό καίριο ἐρώτημά σας «ποιος μπορει σημερα να βαλει στο πλαι εναν Παυλο και ενα Χρυσοστομο».
Μέ ἐκτίμηση
Θεόδωρος Σ.
Το ερώτημα και είναι και μένει καίριο και αποφασιστικό. Και η απάντηση είναι αυταπόδεικτη σιωπή ηχηρή «ως φωνή υδάτων πολλών. «Κανένας, δηλαδή, δεν μπορεί να βάλει στο πλάι για το θέμα αυτό έναν Απόστολο Παύλο και έναν Άγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο» ! Κι αυτό δε χρειάζεται, ούτε ηρωισμό, ούτε απονομή συγχαρητηρίων για να το γράψει κανείς. Μάλιστα από κάποιον που χώνεται εδώ κι εκεί και κάνει με γαλατική ευγένεια βέβαια φτηνή, κοινή, ανεύθυνη προπαγάνδα αντί-δυτική ! Και παραπέμπει σε χώρο που βγάζει «θεομάχο» και «αγιομάχο» όποιον μαζί του δε συμφωνεί. Και τέλος, το και πιο σπουδαίο αρνείται να δεχτεί όσα στην Πανορθόδοξη Σύνοδο της Κρήτης έχουν αποφασιστεί για τη σχέση της Ορθοδοξίας με τη Δυτική Χριστιανοσύνη ! «Ικανόν εστί» ! Αθανάσιος Κοτταδάκης
Πιθανόν ο σχολιαστής 10 - 27 να ζεί σε παράλληλο σύμπαν, όταν ισχυρίζεται ότι "Κανείς δέν μπορεί να βάλει στο πλάι .....".
Η πραγματικότητα που βλέπουμε γύρω μας είναι ότι ΒΕΒΑΙΩΣ μπορούν να τούς βάλουν στο πλάι καί μάλιστα ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ (Ευρωπαίοι, Αμερικανοί) οι οποίοι έχουν ήδη νομοθετήσει κατά του Αποστόλου Παύλου καί του Χρυσοστόμου καί υπέρ των ομοφυλοφίλων καί μάς πιέζουν να κάνουμε καί εμείς το ίδιο.
Καί με αυτούς τούς καταπατητές του Παύλου καί τού Χρυσοστόμου μερικοί ημέτεροι επιθυμούν διακαώς να κάνουμε "Διάλογο", για να μάς δώσουν τα φώτα τους, δηλαδή το σκότος μέσα στο οποίο ζούν.
Δημοσίευση σχολίου