Τετάρτη 5 Αυγούστου 2009

Αντί Δοξαστικού. – Αλεξανδρεύς

... .Αντί Δοξαστικού .

Πέτρου πρηνηδόν ευρισκομένου
τη του χοός εγγύτητι ο νους επαχύνθη.
Και ο τον Ιησούν Κύριον και Θεού Υιόν καλέσας
την του οράματος χαράν αίρεται αντί του πάθους·
καλόν εστί ημάς ώδε είναι λέγων.
Διό και τη άρσει του οράματος επιτιμάται
η γαρ της δόξης ώρα ούπω ήκει
αλλά του πάθους υπέρ του κόσμου.
Ανάμεινον ουν Πέτρε
ίνα μετά τον Σταυρόν και την Ανάστασιν ίδης.
Ο γαρ μετ’ εμού μη πάσχων
ουδέ της δόξης μου μετασχείν δυνηθήσεται.
Ο δε τον λόγον μου, ως Μωυσής και Ηλίας,
άχρι τέλους κρατήσας συν εμοί
αιωνίως παρά του Πατρός συνδοξασθήσεται.
Αλεξανδρεύς

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αλεξανδρέα, αν ο ύμνος αυτός δεν έφερε την υπογραφή σου, θα είχα την εντύπωση, πως είναι σύνθεση εκκλησιαστικού ποιητού. Ότι και να πω θα είναι ελάχιστο. Μένω έκπληκτος με την δεξιοτεχνία σου και σε αυτό τον τομέα.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό. Θα πρέπει να μας πει όμως κάποιος που γνωρίζει την ψαλτική αν βγαίνει να το αποδώσει ψαλτικά. Αν και σε αυτό τον τομέα πάει καλά τότε δίνω συγχαρητήρια.

Αριμαθαίος είπε...

Σε αυτό εδώ το πόνημά σου παρουσιάζεις μια άλλη πτυχή του πολυδιάστατου ταλέντου που μάλλον θα πρέπει να διαθέτης. Εύχομαι από καρδίας να συνεχίζεις να γράφεις διότι ωφελείς. Δεν σε γνωρίζω, ως εκ τούτου τους επαίνους τους λέγω με μικράν επιφύλαξη. Είθε να μην έχω κάνει λάθος και σε αδικήσω με την όποια υπερβολή μου.

Ανώνυμος είπε...

Καλό. Μου άρεσε.

Ανώνυμος είπε...

" Ο δε τον λόγον μου.....
άχρι τέλους κρατήσας συν εμοί
αιωνίως παρά του Πατρός συνδοξασθήσεται. "

Ευχαριστώ για το μήνυμα αισιοδοξίας. Δύσκολο μεν, ελπιδοφόρο δε.
Μαίρη

Ι. Ν. Αγ.Βαρβάρας-Οσ. Σάββα είπε...

Πολύ καλό το ποίημά σου.
Ίσως θα πρέπει να το δώσεις σε κάποιον φίλο σου ιεροψάλτη να το μελοποιήσει.

Σαλογραια η Ευαν.Παναγοπούλου-Κουτσούκου είπε...

Το είδα και γω και το αντιπαρήλθα.
Σκέφτηκα ότι ήταν του Αγιου Ιωάννου του Δαμασκηνού...δεν κατάλαβα ότι ήταν δικό σου...για Ονομααα!