Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Ολιγάρκεια - Ζήνων

Ολιγάρκεια

Με τα ψίχουλα της αγάπης σου
διατηρώ τις ζωτικές λειτουργίες μου ακόμα
Δεν ξοδεύω πια για γλέντια της ψυχής
-θα μου λείψουν αύριο οι δυνάμεις στης ανάσας την πάλη!-
Η καρδιά μου έμαθε σιωπηλά να γιορτάζει!
Με τα ψίχουλα της αγάπης σου
φυτοζωώ.

Κάποτε ζήλευα τους δαιτυμόνας σου
Της καρδιάς σου τους εκλεκτούς
Με το βλέμμα καρφωμένο επάνω τους
ή μάλλον επάνω σου κάθε φορά που τους κοίταζες
μετρούσα της αγάπης την ένταση
καθώς γέλαγες με το στόμα ανοικτό
-τα δόντια σου μαργαρίτες
το λακκάκι στο μάγουλο, πρόκληση-
και φτερούγαγε μέσα μου η χαρά της χαράς σου.

Σήμερα περιμένω το βλέμμα σου
προσποιούμενος συνεχώς τον χαρούμενο
Έμαθα να αντέχω με λίγα απομεινάρια της τραπέζης σου!
Ακριβό μάθημα κι ανεξίτηλο
σα σφραγίδα πυρωμένη στη φλόγα που αγγίζει το μέτωπο.
Καληνύχτα!

Ζήνων

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν γνωρίζω τι μπορεί να θέλει να μας πει ο ποιητής. Όμως στην δική μου σκέψη έτσι όπως εγώ το ένιωσα το ποίημα είπε πολλά. Μου αρκούν αυτά που αισθάνθηκα εγώ για να πω ένα ευχαριστώ.
Στ. Π.

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ!
Σ.

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζω σιωπηλά τα ποιήματά σου, (όσο μου επιτρέπει ο λιγοστός μου χρόνος) αλλά αυτό το ποίημα με εντυπωσίασε περισσότερο απ’ όλα μέχρι σήμερα. Ακόμη και από το ακροτελεύτιο του ποιήματος σου Θλίψη. Διαπιστώνω μια σφριγηλή δομή μια διαφορετική θεματολογία εικόνων και ένα άρτιο αποτέλεσμα.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για το ταξίδι ψυχής που μου χάρισες μέσα απο τούς στίχους σου ...Να είσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό. Μίλησε στην καρδούλα μου. Έχει μια ζεστασιά.

Ανώνυμος είπε...

Διάβασα το ποίημα σου και σε διάβασα πολλές φορές ... υπέροχο ... πραγματικά υπέροχο!

Ανώνυμος είπε...

Όταν αγαπάς και δεν αγαπιέσαι τότε η ζωή είναι ΚΟΛΑΣΗ. Ανθρώπινη παρηγοριά δεν υπάρχει. Μόνο Θεία, ουράνια.
Θέλει πολύ κόπο. Και πονάει πολύ...

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό, ρεαλιστικό και ταπεινό ποίημα.
Ο τίτλος και μόνο μας παραπέμπει στο "Η αγάπη αναζητεί πάντα ένα τρόπο".
Συγχαρητήρια Ζήνωνα!
Δ.

Ανώνυμος είπε...

Νιώθω μια αγαλλίαση καρδιάς…
Σε ευχαριστώ ποιητή μου!!!