Κυριακή 1 Μαΐου 2011

Ζωή II - Στάχυς



Ζωή II

Απάνω σε ψηλό βουνό εβρέθηκα μια μέρα,
μ’ ένα χαλί χρωματιστό μπροστά μου απλωμένο.
Τα μάτια σφάλισα μετά, το πέλαο να ρουφήξω,
που χρύσιζε και μου ‘στελνε μια δροσερή αρμύρα.
Λιβάδια εσυνάντησα και μυρωδάτα δάση,
μα και ποτάμια απέραστα και βρωμερά σοκάκια.
Σε βάλτους μέσα βούλιαξαν τα πόδια μου ως το γόνα
κι αγκύλωσαν τ’ αγκάθια τους τα πάλλευκα φτερά μου.
Κι όπως παλεύει η ψυχή να κρατηθεί στο σώμα,
έτσι κι εγώ αψήφησα τα νύχια στο κορμί μου
και βούτηξα στο πέλαγος με πιότερο γινάτι.

Τέλος, γυμνός και ξέπνοος κι ολούθε πληγωμένος,
απ’ τ’ όνειρο εξύπνησα πνιγμένος μες στο κλάμα.
Στο χέρι μου εκράταγα τριαντάφυλλα δροσάτα
ένα λευκό αγγελικό και ένα θανάτου μαύρο.
Τότες μόνον εννόησα πως όνειρο δεν ήταν.
Ζωή πρέπει να λέγεται, με αίμα και στεφάνια.
Στάχυς  

6 σχόλια:

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Ωραίο

Ανώνυμος είπε...

Μόλις το είδα ανέτρεξα να διαβάσω το προηγούμενο που είχε θέμα "Ζωή". Και τα δύο μου αρέσουν, μόνο που αυτό νομίζω ότι είναι πιο εξελιγμένο ποιητικά.Αυτό δείχνει ότι προχωράς και σε ενδιαφέρει να βελτιώνεσαι...Η τελευταία εικόνα μ' άρεσε πολύ...Συγχαρητήρια και αυτή τη φορά!

Ανώνυμος είπε...

Σαν να βλέπω τη δική μου ζωή.Φίλε τί να πώ....πάλη...πάλη...πάλη η ζωή.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο!Είσαι παραγωγικός το τελευταίο διάστημα, χωρίς να χάνεις την ποιότητα σου.

Ανώνυμος είπε...

Είσαι υπέροχος!

Ανώνυμος είπε...

σταχυ...
μου εεις παρει τα μυαλα!!!

δοξα τω θεω...

με γοητευει απιστευτα το γραψιμο σου..