Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Στον αδελφό µου Μιχάλη - Ευτυχία Γερ. Μάστορα


Στον αδελφό μου Μιχάλη

Ήρθες και µ' ηύρες στ' όνειρο, στον ύπνο το βαθύ µου,
κι ήτανε των Ταξιαρχών, που είχες τ' όνομά σου,
και πέρασα απ' το σπίτι σου να σε πολυχρονίσω,
µα ήταν το σπίτι σου κλειστό κι ήταν αμπαρωμένο,
και πήρα το τηλέφωνο, να σέ 'βρω στην Αθήνα
και χτύπησε ... και χτύπησε ... κι απόκριση δεν πήρα.
Τέτοιαν ημέρα σήμερα πώς έφυγες, πού πήγες,
και δε σε βρίσκω πουθενά να σε πολυχρονίσω;
Κι από την έγνοια την πολλή ταράχτηκε η ψυχή µου
και τ' άνοιξα τα µάτια µου κι ήτανε βουρκωμένα.

Κι όπως ο ύπνος µ' άφηκε κι ο λογισµός ξυπνάει,
το δάκρυ από τα µάτια µου κυλά και δε στεγνώνει,
που θα 'ναι των Ταξιαρχών και θα 'σαι μοναχός σου,
στο άσπρο σου μνήμα, στους Παξούς, στον Άγιο Κωσταντίνο.
Μηδέ βοριάς µηδέ νοτιάς: µου κλείνουνε το δρόµο
µηδέ θαλασσοταραχή µέ σταματάει μακριά σου,
και ταξιδεύω κι έρχοµαι να σέ 'βρω στο Νησί µας.

Πήγα και λειτουργήθηκα πέρα στον Ταξιάρχη
κι ο παπα-Σπύρος λειτουργός, μαζί κι ο παπα-Αντρέας
και τα θολά τα µάτια µου σε βλέπουν στο ψαλτήρι,
κι ύμνους ακούω και ψαλμούς κι ακούω εσύ να ψέλνεις.

Και σαν τελειώνει η εκκλησιά, ερχόμαστε κοντά σου,
και συναζόμαστε πολλοί στ' άσπρο σου μνήμα γύρω,
αδέλφια, πρωτοξάδερφα και φίλοι και γνωστοί σου,
και το καντήλι ανάβουμε και το λιβάνι καίμε
κι αντί για δώρα και γλυκά, σού φέρνουμε λουλούδια
κι αντί να σε φιλήσουμε, το μνήμα σου φιλούμε
κι αντί για πολυχρονισμό, σού κάνουμε τρισάγιο.

Ευτυχία Γερ. Μάστορα (Παπαγεράσιµου) 

Παξινοί Δεκαπεντασύλλαβοι

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι ευγενική ψυχή η κ.Μάστορα!

Να την έχει ο Θεός καλά.

Ν.εανια.Σ

Χαράλαμπος Γερ.Στανίτσας είπε...

Συγχαρητήρια για την βράβευσή της!
Η κ.Μάστορα έχει χάρισμα στο γράψιμο!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραίαο κ.Μαστορα..
αν εγραφα έτσι θα ήθελα να είναι !!

Ανώνυμος είπε...

πολυ αληθινό και ταυτόχρονα μελαγχολικό κ νοσταλγικο..!
αλλά ωραίο να πεθαίνεις τη μέρα της γιορτής του αγίου σου!

Ανώνυμος είπε...

Στο εύχομαι ανώνυμε 9 ιανουαρίου 2012 2:59 μ.μ. με όλη μου την ψυχή!!!

Ανώνυμος είπε...

Μήπως Μιχάλη θέλησες μ' Αγγέλους να γιορτάσεις
και ήρθε ο Αρχάγγελος και πήρε την ψυχή σου
για να γιορτάσετε μαζί με τους Αγγέλους όλους;
Εκεί στη βασιλεία Του πρέσβευε και για μένα...

Ανώνυμος είπε...

αχ ευχαριστώ..να εύχεσαι αγαπητε ανωνυμε των 10.38 να είναι και χριστιανα τα τέλη μου..