Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Λύτρωση -Στάχυς

Λύτρωση

Μια πένθιμη ημέρα του Μαρτίου,
όπως οι καίριες της ζωής μου μέρες όλες,
στην πόρτα σου το είναι μου και πάλι έσυρα.
Εσύ, στη γνώριμη την κάμαρα καθόσουν,
με τους ωχρούς όλο πόνο βαμμένους τοίχους,
τα κρόσσια πάνω σου φορώντας των ψυχών μας.
Να μ’ ακούσεις ήρθα.
Κι ενώ μιλούσα εσύ, μ’ αφουγκραζόσουν στωικά,
σαν να ‘θελες ξανά το ξένο δράμα να βιώσεις.
Τα δάκρυα που κύλησαν στα μάτια σου αργά,
την πάλη της ψυχής σου επροδώσαν.
Το ξέρω, είσαι άνθρωπος μα είσαι και πατέρας.
Η λύτρωση που ζήταγα, εν τέλει εδόθη.
Κι ήσουν εσύ που την υπέγραψες.

Στάχυς

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό!!!

Ανώνυμος είπε...

Υπερέβεις τον εαυτό σου αυτή τη φορά Στάχυ....!!!!!!Πραγματικά υπέροχο!Βλέπω τον εαυτό μου, την ψυχή μου σε κάθε σου στίχο...

Ανώνυμος είπε...

Καλό, ανθρώπινο.

Ανώνυμος είπε...

Καλό ποίημα. Ο καθένας μας έχει ζήση τέτοιες στιγμές λυτρωτικές.
Μου αρέσει και η φωτό.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό με την μόνη διαφορά ότι εμένα ο πνευματικός με εξομολογεί σε κάποιο σημείο του ναού και όχι σε κάμαρα!! (γραφείο;)

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραια κι αυτο..

Ανώνυμος είπε...

Έχει σημασία ανώνυμε των 4.40; Ο Θεός λατρεύεται οπουδήποτε. Ακόμα και στα χειρότερα μέρη...!!!
Ας λείπουν λοιπόν τα κακεντρεχή σχόλια.
Στάχυ το ποίημά σου εξαιρετικό και αυτή τη φορά...!!!
Ευχαριστούμε.

Ανώνυμος είπε...

Το ποίημά σου -με μια μόνο λέξη- είναι υπέροχο! Απαρχής μέχρι τέλους

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο!
Τη λύτρωση βέβαια τη δίνει ο Κύριος!
w

Ανώνυμος είπε...

Aν έλειπε η κρίση για τον πνευματικό πατέρα (δηλ. ο στίχος:την πάλη της ψυχής σου επροδώσαν) θα ήταν ακόμα ωραιότερο.

Ανώνυμος είπε...

@7.46
είσαι αλλού για αλλού!

Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι για τη Λύτρωση κ. Στάχυ. Πολύ ωραίο. Καλή συνέχεια!
Συγκινητική η πατρική αγάπη των Πνευματικών μας πατέρων!
Μαρία Π.Μ.