Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Μαραμένα τριαντάφυλλα - Ἰων


Μαραμένα τριαντάφυλλα

Χθες βράδυ, άργησα να κοιμηθώ.
Μια μουσική, μια μελωδία γλυκιά
όλο το είναι μου κατέκλυζε,
σαν μια κηλίδα που απλώνεται,
σαν αίμα απ’ ανοικτή πληγή που ρέει.
Κι ήσουν εσύ που τραγουδούσες
τότε, στα πρώτα χρόνια.
Σεπτέμβρης θα’ ταν, θυμάσαι;
Αυτό το βλέμμα, αυτά τα χάδια,
τα τριαντάφυλλα που έπεφταν
όταν εσύ γελούσες.
Κανένα τριαντάφυλλο δεν πέταξα,
όλα τα κράτησα, τα φύτευα στον κήπο.
Κάθε φορά που δείλιαζα,
κάθε φορά που τρόμαζα,
στον μυστικό το κήπο πάντοτε επέστρεφα
κι έπαιρνα θάρρος και ρούφαγα ελπίδα.
Τι κι αν εγέρασε και πάλιωσε το σπίτι;
Τι κι αν μαράθηκαν τα τριαντάφυλλα στον κήπο;
Εσύ, σα ρόδο αέναο ανθισμένο,
θα ‘σαι για πάντα πλάι μου.
Στη θύμηση, στην κάθε μου ανάσα,
μεσ’ στης ψυχής μου τα ανήλιαγα τα βάθη.
Ίων

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχος!

Ανώνυμος είπε...

Μου άγγιξες μια πληγή ποτ χρόνια τώρα έχω και δεν μπορεί να κλείσει. Δεν μου την ίασες. Μου θύμισες πως υπάρχει…..
Πέρα από ωραιολογείς… είσαι άπαιχτος….

Ανώνυμος είπε...

Τα μαραμένα τριαντάφυλλα τα έχουν πολλοί στη θύμησή τους.
Πολύ καλό Ίων

Ανώνυμος είπε...

Όλο καινούργιες συνεργασίες κ. Τάσο έχετε....!!!!!και μάλιστα πολύ καλές...Δεν ξέρω ποιος είναι ο Ίων αλλά μου αρέσει πολύ!!!!Μου βγάζει πολύ τρυφερότητα αυτό το ποίημα..Καλή συνέχεια!

Ανώνυμος είπε...

Το καλό Ίων , είναι ότι εσύ το ρόδο σ ου το έχεις ακόμα δίπλα σου, έτσι τουλάχιστον κατάλαβα από το ποίημα σου (μπορεί να κάνω και λάθος)
....εγώ που δεν το έχω;;;;;;;Για μένα είναι μόνο στη θύμηση...Όπως και να'χει μου άρεσε αυτό που διάβασα.

Ανώνυμος είπε...

Κατά βάση τρυφερό και ρομαντικό. Μου αρέσουν τέτοια ποιήματα. Μου πάνε….
Μαίρη

Ανώνυμος είπε...

Συγκινητικά ωραίο κ. Ίων! Σας ευχαριστούμε για την καλωσύνη, την ευαισθησία και την ευγένεια που αναδύονται από το ποίημά σας.
Μαρία Π.Μ.

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο...το αμάραντο ρόδο σας Ίων....θερμά σας ευχαριστούμε...έτσι ομοίως αμάραντο σας εύχομαι και το ταλέντο και η έμπνευση στο διηνεκές.!

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο...το αμάραντο ρόδο σας Ίων....θερμά σας ευχαριστούμε...έτσι ομοίως αμάραντο σας εύχομαι και το ταλέντο και η έμπνευση στο διηνεκές.!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς ήρθες στην μεγάλη παρέα των συνεργατών του κ. Αναστάσιου Ίωνα.
Φαίνεται ότι ο Αναστάσιος συνεχίζει την παράδοση και ανακαλύπτει συνεχώς νέες, πετυχημένες συνεργασίες.
Πολύ τρυφερό, ευαίσθητο και αισθηματικό το ποίημά σας. Μου άρεσε, με άγγιξε, με συγκίνησε.
Πολύ θα ήθελα πάντως να δω και τη γνώμη του Αλεξανδρέως για το ποίημα. Σχόλιο για το περιεχόμενο αλλά και για τη δομή του ποιήματος.
Συγχαρητήρια και περιμένουμε κι άλλα.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο, γλυκό, τρυφερό, ρομαντικό....ευαίσθητο!Μου θυμίζει κάτι απο μια άλλη εποχή, όχι τόσο "στεγνή" σε συναισθήματα , όσο τη σημερινή.

Ανώνυμος είπε...

Αναστάσιε ο ιστοχώρος σου εκτός από πνευματική όαση έχει γίνει πλέον και λογοτεχνική όαση. Τα ποιήματα τα οποία παρουσιάζεις θα μπορούσαν να δημοσιευθούν στα καλύτερα λογοτεχνικά περιοδικά. Σε συγχαίρω διότι προσφέρεις χώρο να εκδηλώσουν το τάλαντό τους τόσοι δημιουργοί.
Ο Ίων έχει τάλαντο. Το έχει δουλέψει αυτό που μας πρόσφερε. Τον συγχαίρω διότι έχει ευαισθησίες τις οποίες αποτύπωσε υπέροχα στο δημιούργημά του αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό.
Αποπνέει ρομαντισμό.
Μου άρεσε υπερβαλλόντως.

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο!