Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Μήπως νομίζεις πως η φιλανθρωπία δεν είναι αναγκαία, αλλά προαιρετική; - Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

Μήπως νομίζεις πως η φιλανθρωπία δεν είναι αναγκαία, αλλά προαιρετική; Μήπως νομίζεις πως δεν αποτελεί νόμο, αλλά συμβουλή και προτροπή; Πολύ θα το ‘θελα κι εγώ έτσι να είναι. Και έτσι το νόμιζα. Μα με φοβίζουν όσα λέει η Γραφή για εκείνους που, την ημέρα της Κρίσεως, ο Δίκαιος Κριτής βάζει στ’ αριστερά Του, σαν κατσίκια, και τους καταδικάζει (Ματθ. 25:31-46). Αυτοί δεν καταδικάζονται γιατί έκλεψαν ή λήστεψαν ή ασέλγησαν ή έκαναν οτιδήποτε άλλο απ’ όσα απαγορεύει ο Θεός, αλλά γιατί δεν έδειξαν φροντίδα για το Χριστό μέσω των δυστυχισμένων ανθρώπων.   
Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

κ.Κωστόπουλε είναι η 2η φορά που έρχομαι στην αγ.Σκέπη να σας επισκφθώ και δεν σας βρήκα!

εύχομαι να είσαστε καλά.

Ν.εανια.Σ

Αναστάσιος είπε...

Αγαπητέ μου Νεανία επί 26 χρόνια στο Βιβλιοπωλείο της Ζωής ήμουν τυπικός και έλαβα την απόλυση .
Τώρα που στην Αγία Σκέπη προσφέρω εθελοντική εργασία πηγαίνω όπως γνωρίζεις 11 -13.30. αν με είχες πάρει τηλέφωνο θα ερχόμουν νωρίτερα μόνον για να σε δω επωδή έχω αρκετό καιρό να τα πούμε.

Ανώνυμος είπε...

Το γνωρίζω αγαπητέ μου κ.Κωστόπουλε το γνωρίζω καλά.Δυστυχώς τους έντιμους ανθρωπους δεν τους θελουν!
Θα έρθω λοιπόν στις συγκεκριμένες ώρες της εθελοντικής εργασίας σας.
Καλό μεσημέρι!!!
Ν.εανια.Σ