Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Δίψα για λίγο ουρανό - Στάχυς


Δίψα για λίγο ουρανό

Μες στο ημίφως τόσα χρόνια τώρα ζώντας,
μ’ έναν βρώμικο για συντροφιά καθρέπτη απέναντί μου,
δυο πράγματα μου έλειψαν:
το κάλλος και το φως.
Η θύμησή τους, αχνά μέσα στο νου χαροπαλεύει ,
με την αυτιστική του ειδώλου μου λατρεία.

Τη γκρι της κάμαράς μου απόχρωση συνήθισα,
μα ωστόσο νιώθω αυτό το φως,
όλο και πιο πολύ να λείπει,
αυτό που κάποτε μου ζέσταινε το είναι.

Νυχτώνει,
και πριν η κάμαρα θανάτου χρώμα πάρει,
μία γουλιά ουρανό θα ήθελα με πόθο να ρουφήξω.
Κι έπειτα ας σβήσω,
ας χαθώ.

Αν γύρω σου και μέσα σου όλα καίγονται στο Φως,
το θάνατο γιατί να λογαριάζεις;

Στάχυς

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ Ο ΣΤΑΧΥΣ.

Ανώνυμος είπε...

Λίγο διψάμε εμείς, πολύ δίνει ο θεός!
Αρκεί να το έχουμε όραμα ζωής!

Ανώνυμος είπε...

PAROMIO ME TO POIIMA TOU AL.PAPADIAMANDH
FEGARI[MELOPOIHMENO]












Ανώνυμος είπε...

Βλέπω "Στάχυ" και ξέρω οτι θα διαβάσω κάτι καλό. Και αυτή τη φορά υπέροχος!!!

Ανώνυμος είπε...

Το άκουσα το ποίημα στο yutube, δεν νομίζω οτι είναι παρόμοιο αυτό του Στάχυ με το "φεγγάρι" του Παπαδιαμάντη. Βέβαια δεν γνωρίζω πολλά απο ποίηση....Δεν έχω την ευκαιρία να παρακολουθώ συχνά τη σελίδα αυτή, αλλά σήμερα που την άνοιξα και είδα αυτό το ποίημα μου άρεσε!.
Καλή δύναμη σε όλους!

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΕΙΟ.

Ανώνυμος είπε...

Α, ρε Στάχυ!!!
Το κάλλος και το Φως....!!!
Υπέροχο!!

Ανώνυμος είπε...

Στα τελευταία σου δημιουργήματα είσαι εξαιρετικός. Αυτό το διάβασα μετά απο μια δυσκολη μέρα δουλειάς και πήρα τα πάνω μου...

Ανώνυμος είπε...

Πόσο θα ήθελα, συνέχεια, το είναι μου να καίγεται στο Φως.....Πολύ δύσκολο, γι'αυτό και μας έφαγε η μιζέρια....

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με τον σχολιαστή των 2:00. Γεμίσαμε τη ζωή μας μαυρίλα , γίναμε γκρινιάρηδες και μίζεροι. Ο τελευταίος στίχος του ποιήματος μας δίνει τη λύση. Μπράβο Στάχυ και γι' αυτό το δημιούργημά σου!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το ποίημα, αλλά και οι φωτογραφίες τέλειες!!!!!!Φαίνεται οτι τον "πας" πολύ τον Στάχυ και το ψάχνεις πολύ το θέμα... Επί τη ευκαιρία, δεν θα μας πείτε ποιος είναι;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

JESUS!