Καταπέλτης, ο Πειραιώς Σεραφείμ, κατά των ατοπημάτων του Κωνσταντινουπόλεως, που καταστρατηγεί τους θεόπνευστους ιερούς κανόνες και περιφρονεί την ευαισθησία του ορθοδόξου πληρώματος. Δεν απομένει παρά η διακοπή του μνημοσύνου του σκανδαλοποιού πατριάρχη, μπας και φρενάρει το θλιβερό οικουμενιστικό του κατήφορο.
Συγχαρητήρια στον Πειραιώς. Το κείμενο ίσως μεγάλο, αλλά έχει την απαραίτητη τεκμηρίωση. Τα ερωτήματα που θέτει είναι ουσιώδη και χρήζουν αμέσου και σαφούς απαντήσεως Συγαρητήρια. ακ
Επιτέλους υπάρχουν και Επίσκοποι που ασχολούνται με τα καυτά θέματα πίστεως με εξαιρετική σαφήνεια και παρρησία. Μπράβο στον Σεραφείμ. "Τοιούτος έπρεπε ημίν αρχιερεύς" Αναμένω με ενδιαφέρον τις απαντήσεις από την Πόλη.
1:59 Ο Σεραφείμ δεν είναι ανόητος να προσπαθεί να πείσει εσένα με τις τόσες παραπομπές που "αραδιάζει", όπως λές. Για σένα το κριτήριο της αλήθειας είναι το "εγώ" σου. Ό,τι δε συμφωνεί μ' αυτό είναι λάθος, όσες παραπομπές και αν "αραδιάζει" κανείς. Τέλεια παπο-προτεσταντική θρησκευτικότης!
Ο αείμνηστος μέγας Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρός Χριστόδουλος κάτι γνώριζε που δεν τον προήγαγε εις επίσκοπο της εν Ελλάδι Εκκλησίας. Δυστυχώς ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ.κ. Βαρθολομαίος τον τίμησε με το αρχιερατικό αξίωμα. Και μετά την έξωσή του από την Αυστραλία τον περιμάζεψε ο πρώην Πειραιώς κ.κ. Καλλίνικος για να τον διαδεχθεί εις τον θρόνο του Πειραιώς. Και ιδού τώρα καβάλησε το καλάμι και άντε να τον μαζέψεις. Αχ ! που είσαι μεγάλε ηγέτη Χριστόδουλε να βάλεις τάξη στους ατακτώντας Αρχιερείς.
Εις πάσα την κτίση οι ορθόδοξες Εκκλησίες 12.27 μνημονεύουν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Χιλιάδες οι πιστοί που προσέρχονται για να τον υποδεχθούν εις τα ταξίδια του δια να ευλογήσει. Αν σταμάτησες εσύ τον μνημόνευση του ονόματός του τότε θα τα βάψη και αυτός μαύρα από την στενοχώρια του. πάντα στην εκκλησία θα υπάρχουν και οι Δημάδες. Όμως ο Πατριάρχης θα συνεχίσει τον διάλογο της αλήθειας και της αγάπης για να φωτισθούν και να επιστρέψου όλοι οι παραπλανημένοι αδελφοί μας.
Δεν με τσούζουν καθόλου. Όπως δεν τσούζουν και τον Βαρθολομαίο. Όπως δεν τσούζουν και τους 80 μητροπολίτες της Ελλάδας. Όπως δεν τσούζουν και τα εκατομμύρια του Ελληνικού λαού. Σε ασπάζομαι εν αγάπη.
Εσείς οι παλαιοημερολογίτες είσθε χειρότεροι και από τους παπικούς. Εσείς είσθε οι Δημάδες. Ο εκάστοτε Πατριάρχης είναι διάδοχος άξιος των μεγίστων Πατέρων που δόξασαν τον θρόνο της Κωνσταντινούπολης.
Αφήστε τον Βαρθολομαίο να κάνει την διακονία του. Νισάφι πια αυτή η φαγωμάρα. Ο Σεραφείμ ας κοιτάξει να παρηγορήσει τους ανέργους και αυτούς που πεινούν. Τα όσα γράφει εδώ είναι για να περνούν οι δεσποτάδες την ώρα τους.
Ανώνυμε 7:18 Το πρώτιστο έργο των επισκόπων είναι η θεολογία. Μετά ακολουθούν τα λοιπά. Θυμίσου τις Πράξεις : δεν είναι καλό να αφήσουμε το λόγο του θεού και να διακονούμε τα τραπέζια. Όχι πως δεν χρειάζεται αυτό. Αλλά χρειάζεται διάκριση και ιεράρχιση. Σήμερα έχουν αλλάξει τα κριτήρια και κρίνουμε από την Εκκλησία από το κοινωνικό της έργο. Η απόλυτη εκκοσμίκευση. Πάντως ο Πειραιώς δεν υστερεί ούτε στο έργο της αγάπης προς τους εμπερίστατους.
Το πρόβλημα του Σεραφείμ δεν είναι στις δημόσιες σχέσεις και την φιλανθρωπία. Οι παπάδες του είναι καλοί και τον βγάζουν ασπροπρόσωπο. Το πρόβλημα του είναι ότι μένει στο γράμμα των Κανόνων και όχι στην ουσία. Δυστυχώς δεν έχει ως παράδειγμα την ποιμαντική των Αγίων Πατέρων αλλά μεμονωμένων ακραίων που μιλάνε για ορθοδοξία ενώ απέχουν από αυτή. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος από ελλαδικής πλευράς είναι γνώστες του τύπου αλλά και της ουσίας της Ορθοδοξίας. Πολίτης
Εγώ τους ονομάζω έτσι όπως τους ορίζει η Εκκλησία. Εσύ που μπορεί να είσαι αναρχοαυτόνομος στην Εκκλησία όπως πολλοί παπάδες και παντελονοφόροι λαϊκοί ας τους λες όπως θέλεις. Υπάρχει η ελευθερία της γνώμης και στην πατρίδα και στην Εκκλησία. Εμένα ο Γέροντάς μου με έχει μάθει να πειθαρχώ στις αποφάσεις της Εκκλησίας και όχι των ανθρώπων της Εκκλησίας που το παίζουν ερμηνευτές των Κανόνων και Βικάριοι του Θεού. Πολίτης
Εσύ Πολίτη, ταυτίζεις τις ιδεοληψίες σου με την εκκλησιαστική διδαχή. Επειδή επιμένεις στανικά στην πλάνη σου,γιατί άραγε;, σου έχουν υποδειχθεί τουλάχιστο 15 δογματικές πλάνες της παρασυναγωγής των Παπικών, άνοιξε επιτέλους μια Συμβολική, κατά προτίμηση του Χρήστου Ανδρούτσου, κι άσε μας ήσυχους!
Πολίτη 1;58 απάντησε στα επιχειρήματα του Πειραιώς. Ο Γέροντάς σου τι σου λέει για το αν μπορεί ένας ορθόδοξος επίσκοπος να σκύβει και να παίρνει την ευχή του πάπα.
Η επιστολή αυτή δεν έπρεπε να κοινοποιηθεί εις δημόσια διαβούλευση. Κακό προξενεί και όχι καλό. Έπρεπε να την στείλει στον Πατριάρχη για να λάβει γνώση των απόψεων του συνεπισκόπου του. δεν έχω να προσθέσω οτιδήποτε για να μην ρίξω λάδι στην φωτιά.
Άριστα έπραξε ο Πειραιώς και κοινοποίησε τη μνημειώδη αυτή επιστολή. Ο λαός του Θεού δε θα πρέπει να μένει στο σκοτάδι της άγνοιας. Θα πρέπει να γνωρίζει με ποιους έχει να κάνει και τι πρεσβεύουν οι τελευταίοι.
Το αν έπραξε άριστα θα το δείξει το μέλλον. Μεγάλη χαρά κάνουν οι παλαιοημερολογίτες με τον κόσμο που τους στέλνει συστημένους ο Μητροπολίτης Πειραιώς. Άρθρα γνωστού παρεκκλησιαστικού περιοδικού και την επιστολή αυτή την μοιράζουν σωρηδόν οι παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις. Κάνουν καλές δουλειές αυτό τον καιρό. Είμαι βέβαιος όμως ότι υπό του Σεπτού Κέντρου της Ορθοδοξίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου θα υπάρξει τεκμηριωμένη απάντηση στα γραφόμενα του Πειραιώς. Υπομονή!!
Αλληθεύοντες, ελπίζω η απάντηση να είναι στα γραφόμενα του Πειραιώς και όχι σε άλλα άσχετα πράγματα, ή γενικόλογοι αφορισμοί. Περιμένω πραγματικά να δω τι θα πουν. Θα έχει ενδιαφέρον έτσι και αλλιώς. Ξ.Κ.
Η επιστολή του σεβ. Πειραιώς θέτει το δάκτυλο επί των τύπων των ήλων : Το βασικό ερώτημα είναι αν ο Παπισμός αποτελεί Εκκλησία (εν εκκλησιολογική εννοία) ή αίρεση με βάση την Ορθόδοξη εκκλησιαστική παράδοση. Αν είναι Εκκλησία είναι βλασφημία να τον χαρακτηρίζουμε ως αίρεση και αν είναι αίρεση είναι αδιανόητο και απαράδεκτο να χαρακτηρίζεται ως Εκκλησία. Σε αυτό το καίριο και καθοριστικό ερώτημα καλείται - ουσιαστικά υποχρεούται πλέον - να απαντήσει το Φανάρι με απόλυτη σαφήνεια και χωρίς υπεκφυγές. Από την απάντηση στο ερώτημα αυτό κρίνονται όλα. π. ΑΚΓ
ΞΚ Σιγά μην απαντήσει το Φανάρι στα συγκεκριμένα θέματα του Πειραιώς. Η απάντηση θα είναι άλλα λόγια να αγαπιώμαστε. Στοιχηματίζω ότι θα του λέει ποιος είσαι εσύ που αντιδράς, έχουμε πανορθόδοξες αποφάσεις και τα τέτοια.
Συμφωνώ απόλυτα με την ουσιαστική και σοβαρή παρέμβαση του π. Α.Κ.Γ. Πρέπει να πέσουν οι μάσκες και να ξεκαθαρίσουν όχι μόνο η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης άλλα και οι υπόλοιπες με ξεκάθαρη Συνοδική απόφαση τί είναι γι’ αυτούς οι Παπικοί; Όλα τα υπόλοιπα είναι για να περνά η ώρα μας με αντεγκλήσεις προσωπικών απόψεων.
Ευχαριστώ τον "Αληθεύοντα εν αγάπη". Δεν θα συμφωνήσω όμως με το σχόλιό του στις 11:20. Νομίζω ότι τόσο οι έντονες παρεμβάσεις του σεβ. Πειραιώς, όσο και των λοιπών που ασκούν κριτική στις αντιπαραδοσιακές οικουμενιστικές κινήσεις κάνουν μεγάλη "χαλάστρα" στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες, διότι αποδεικνύουν ότι δεν έχει υποταχθεί το "νέο" ημερολόγιο στον οικουμενισμό, ούτε αυτοί μπορούν να αυτοσυστήνονται ως οι μοναδικοί πολέμιοι του παπισμού και του οικουμενισμού. Όσο πιο πολλοί Επίσκοποι καταγγέλλουν τον οικουμενισμό τόσο μεγαλύτερη ζημιά γίνεται στους παλιοημερολογίτες και τόσο πιο πολύ αναστέλλεται η προς αυτούς προσχώριση των - όχι άδικα - σκανδαλισθέντων Ορθοδόξων. Απόδειξη : η εχθρότητά τους έναντι του σεβ. Πειραιώς. π. ΑΚΓ
Eιδικά ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρ. Σαββάτος είναι μέγας γνώστης της...ουσίας της Ορθοδοξίας. Τον είχα δει να λειτουργεί και είχα ακούσει επανειλημμένα να κηρύττει ως αρχιμανδρίτης στον Άγιο Νικόλαο Καλλιθέας όπου εκκλησιαζόμουν τακτικά και είχα αποκομίσει τη χείριστη εντύπωση γενικώς.... Είναι γνωστό ότι έγινε μητροπολίτης χάρη στον Σύρου Δωρόθεο... Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας... Άλλωστε, μόνο Ουνίτες τον εκτιμούν.... Ιων
Ο "Γέροντας" του Πολίτη είναι ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρ. Σαββάτος; Μέγας Γέρων, τωόντι.... Αυτός και ο Σεβ. Σύρου κ. Δ. Πολυκανδριώτης... Ιων
Σεβαστέ π. A.K.Γ. ζω στο εξωτερικό και γνωρίζω τα τεκταινόμενα στην Εκκλησία. Εδώ δυστυχών δρουν οι παλαιοημερολογίτες που προσπαθούν να διευρύνουν την κοινότητα τους από την δικιά μας Εκκλησία. Κυκλοφορούν φωτοτυπίες των άρθρων του περιοδικού Σωτήρ και τώρα σε φυλλάδιο η επιστολή του Πειραιώς. Αυτά συμβαίνουν και σε μοναστήρια του λεκανοπεδίου.
48 σχόλια:
Καταπέλτης, ο Πειραιώς Σεραφείμ, κατά των ατοπημάτων του Κωνσταντινουπόλεως, που καταστρατηγεί τους θεόπνευστους ιερούς κανόνες και περιφρονεί την ευαισθησία του ορθοδόξου πληρώματος. Δεν απομένει παρά η διακοπή του μνημοσύνου του σκανδαλοποιού πατριάρχη, μπας και φρενάρει το θλιβερό οικουμενιστικό του κατήφορο.
Λόγια για εσωτερική κατανάλωση είναι τα όσα γράφει ο Σεραφείμ.
Ούτε με χρήματα δεν θα διάβαζα 72 σελίδες. Δεν έχει άλλη εργασία να κάνει από το να γράφει .
Ούτε με χρήματα δεν θα διάβαζα 72 σελίδες. Δεν έχει άλλη εργασία να κάνει από το να γράφει .
Ομολογουμε ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ!!!
Ευχαριστουμε ως πνευματικα παιδια !π
12:56
Δίκιο έχες αγαπητέ μου να μη διαβάζεις, καλύτερα να βλέπεις το Σουλεϊμάν. Το διάβασμα κάνει κακό.
Συγχαρητήρια στον Πειραιώς.
Το κείμενο ίσως μεγάλο, αλλά έχει την απαραίτητη τεκμηρίωση.
Τα ερωτήματα που θέτει είναι ουσιώδη και χρήζουν αμέσου και σαφούς απαντήσεως
Συγαρητήρια.
ακ
"Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα".
Τους αφυπνίζει ο Σεραφείμ αλλά αυτοί το χαβά τους!
τα κείμενα του επισκόπου Πειραιώς είναι δομημένα άριστα. Δόξα τω Θεώ! υπάρχουν και τέτοιοι επίσκοποι.
Επιτέλους υπάρχουν και Επίσκοποι που ασχολούνται με τα καυτά θέματα πίστεως με εξαιρετική σαφήνεια και παρρησία.
Μπράβο στον Σεραφείμ.
"Τοιούτος έπρεπε ημίν αρχιερεύς"
Αναμένω με ενδιαφέρον τις απαντήσεις από την Πόλη.
Μεγάλη η επιστολή αλλά άξιζε το διάβασμα. Σαφήνεια λόγου και γραφής.
Ο άγιος Πειραιώς όσες παραπομπές και αν μας αραδιάσει δεν μπορεί να μας πείσει ότι είναι σωστή αυτή η ακραία γραμμή.
Η επαινετέα προάσπιση των ιερών θεσμίων διαβάλλεται σαν "ακραία θέση"! Μετά πώς να μην πάμε κατά...Βεελζεβούλ!
1:59
Ο Σεραφείμ δεν είναι ανόητος να προσπαθεί να πείσει εσένα με τις τόσες παραπομπές που "αραδιάζει", όπως λές. Για σένα το κριτήριο της αλήθειας είναι το "εγώ" σου. Ό,τι δε συμφωνεί μ' αυτό είναι λάθος, όσες παραπομπές και αν "αραδιάζει" κανείς.
Τέλεια παπο-προτεσταντική θρησκευτικότης!
Ο αείμνηστος μέγας Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κυρός Χριστόδουλος κάτι γνώριζε που δεν τον προήγαγε εις επίσκοπο της εν Ελλάδι Εκκλησίας. Δυστυχώς ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως κ.κ. Βαρθολομαίος τον τίμησε με το αρχιερατικό αξίωμα. Και μετά την έξωσή του από την Αυστραλία τον περιμάζεψε ο πρώην Πειραιώς κ.κ. Καλλίνικος για να τον διαδεχθεί εις τον θρόνο του Πειραιώς. Και ιδού τώρα καβάλησε το καλάμι και άντε να τον μαζέψεις.
Αχ ! που είσαι μεγάλε ηγέτη Χριστόδουλε να βάλεις τάξη στους ατακτώντας Αρχιερείς.
Εις πάσα την κτίση οι ορθόδοξες Εκκλησίες 12.27 μνημονεύουν τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. Χιλιάδες οι πιστοί που προσέρχονται για να τον υποδεχθούν εις τα ταξίδια του δια να ευλογήσει. Αν σταμάτησες εσύ τον μνημόνευση του ονόματός του τότε θα τα βάψη και αυτός μαύρα από την στενοχώρια του. πάντα στην εκκλησία θα υπάρχουν και οι Δημάδες. Όμως ο Πατριάρχης θα συνεχίσει τον διάλογο της αλήθειας και της αγάπης για να φωτισθούν και να επιστρέψου όλοι οι παραπλανημένοι αδελφοί μας.
Σε τσούζουν 5:17 τα όσα αληθινά γράφει ο Πειραιώς και αντιδράς με έλλειψη ψυχραιμίας!
Δεν με τσούζουν καθόλου. Όπως δεν τσούζουν και τον Βαρθολομαίο. Όπως δεν τσούζουν και τους 80 μητροπολίτες της Ελλάδας. Όπως δεν τσούζουν και τα εκατομμύρια του Ελληνικού λαού.
Σε ασπάζομαι εν αγάπη.
Προς 5:24: τα όσα είπες περί Δημάδων ταιριάζουν γάντι στον πατριάρχη.
Εσείς οι παλαιοημερολογίτες είσθε χειρότεροι και από τους παπικούς. Εσείς είσθε οι Δημάδες. Ο εκάστοτε Πατριάρχης είναι διάδοχος άξιος των μεγίστων Πατέρων που δόξασαν τον θρόνο της Κωνσταντινούπολης.
Αφήστε τον Βαρθολομαίο να κάνει την διακονία του. Νισάφι πια αυτή η φαγωμάρα. Ο Σεραφείμ ας κοιτάξει να παρηγορήσει τους ανέργους και αυτούς που πεινούν. Τα όσα γράφει εδώ είναι για να περνούν οι δεσποτάδες την ώρα τους.
Eίδα ότι η επιστολή του Πειραιώς έχει και πατρινό ενδιαφέρον (σ. 9, 10, 62.
Μπράβο στην Πάτρα !
Η κριτική στα κείμενα του Πειραιώς περιορίζεται σε ύβρεις.
Αν έχετε τα κότσια απαντήστε του με θεολογικά επιχειρήματα!
Για τα λοιπά ντροπή σας!
Ανώνυμε 7:18
Το πρώτιστο έργο των επισκόπων είναι η θεολογία. Μετά ακολουθούν τα λοιπά.
Θυμίσου τις Πράξεις : δεν είναι καλό να αφήσουμε το λόγο του θεού και να διακονούμε τα τραπέζια. Όχι πως δεν χρειάζεται αυτό. Αλλά χρειάζεται διάκριση και ιεράρχιση.
Σήμερα έχουν αλλάξει τα κριτήρια και κρίνουμε από την Εκκλησία από το κοινωνικό της έργο.
Η απόλυτη εκκοσμίκευση.
Πάντως ο Πειραιώς δεν υστερεί ούτε στο έργο της αγάπης προς τους εμπερίστατους.
Εύστοχο το σχόλιο του 8;28.
Δυστυχώς έχουμε αλλοίωση των κριτηρίων.
Εκεί ποντάρουν και οι του Φαναρίου
Το πρόβλημα του Σεραφείμ δεν είναι στις δημόσιες σχέσεις και την φιλανθρωπία. Οι παπάδες του είναι καλοί και τον βγάζουν ασπροπρόσωπο. Το πρόβλημα του είναι ότι μένει στο γράμμα των Κανόνων και όχι στην ουσία. Δυστυχώς δεν έχει ως παράδειγμα την ποιμαντική των Αγίων Πατέρων αλλά μεμονωμένων ακραίων που μιλάνε για ορθοδοξία ενώ απέχουν από αυτή.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος και ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος από ελλαδικής πλευράς είναι γνώστες του τύπου αλλά και της ουσίας της Ορθοδοξίας.
Πολίτης
Προς Πολίτη: σε τι συνίσταται η ποιμαντική των Αγίων Πατέρων;
Στο να ονομάζουν τους αιρετικούς σχισματικούς, όπως κάνεις εσύ στα σχόλιά σου;
Εγώ τους ονομάζω έτσι όπως τους ορίζει η Εκκλησία. Εσύ που μπορεί να είσαι αναρχοαυτόνομος στην Εκκλησία όπως πολλοί παπάδες και παντελονοφόροι λαϊκοί ας τους λες όπως θέλεις. Υπάρχει η ελευθερία της γνώμης και στην πατρίδα και στην Εκκλησία. Εμένα ο Γέροντάς μου με έχει μάθει να πειθαρχώ στις αποφάσεις της Εκκλησίας και όχι των ανθρώπων της Εκκλησίας που το παίζουν ερμηνευτές των Κανόνων και Βικάριοι του Θεού.
Πολίτης
Εσύ Πολίτη, ταυτίζεις τις ιδεοληψίες σου με την εκκλησιαστική διδαχή. Επειδή επιμένεις στανικά στην πλάνη σου,γιατί άραγε;, σου έχουν υποδειχθεί τουλάχιστο 15 δογματικές πλάνες της παρασυναγωγής των Παπικών, άνοιξε επιτέλους μια Συμβολική, κατά προτίμηση του Χρήστου Ανδρούτσου, κι άσε μας ήσυχους!
Πολίτη 1;58 απάντησε στα επιχειρήματα του Πειραιώς.
Ο Γέροντάς σου τι σου λέει για το αν μπορεί ένας ορθόδοξος επίσκοπος να σκύβει και να παίρνει την ευχή του πάπα.
Η επιστολή αυτή δεν έπρεπε να κοινοποιηθεί εις δημόσια διαβούλευση. Κακό προξενεί και όχι καλό. Έπρεπε να την στείλει στον Πατριάρχη για να λάβει γνώση των απόψεων του συνεπισκόπου του. δεν έχω να προσθέσω οτιδήποτε για να μην ρίξω λάδι στην φωτιά.
Άριστα έπραξε ο Πειραιώς και κοινοποίησε τη μνημειώδη αυτή επιστολή. Ο λαός του Θεού δε θα πρέπει να μένει στο σκοτάδι της άγνοιας. Θα πρέπει να γνωρίζει με ποιους έχει να κάνει και τι πρεσβεύουν οι τελευταίοι.
9:13
ΦΟΒΕΡΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!
Μη φοβου το μικρον ποιμνιον διοτι ευδοκησε ο πατηρ σας να σας δωση την βασιλειαν.Λουκ 12-32]π
Το αν έπραξε άριστα θα το δείξει το μέλλον. Μεγάλη χαρά κάνουν οι παλαιοημερολογίτες με τον κόσμο που τους στέλνει συστημένους ο Μητροπολίτης Πειραιώς. Άρθρα γνωστού παρεκκλησιαστικού περιοδικού και την επιστολή αυτή την μοιράζουν σωρηδόν οι παλαιοημερολογίτικες παρατάξεις. Κάνουν καλές δουλειές αυτό τον καιρό. Είμαι βέβαιος όμως ότι υπό του Σεπτού Κέντρου της Ορθοδοξίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου θα υπάρξει τεκμηριωμένη απάντηση στα γραφόμενα του Πειραιώς. Υπομονή!!
Είναι λεβέντης ο Σεραφείμ!! Άξιος!!! Είναι ο μόνος που υπάρχει σήμερα στην λεγόμενη Εκκλησία της Ελλάδος!!
Αλληθεύοντες,
ελπίζω η απάντηση να είναι στα γραφόμενα του Πειραιώς και όχι σε άλλα άσχετα πράγματα, ή γενικόλογοι αφορισμοί.
Περιμένω πραγματικά να δω τι θα πουν.
Θα έχει ενδιαφέρον έτσι και αλλιώς.
Ξ.Κ.
Η επιστολή του σεβ. Πειραιώς θέτει το δάκτυλο επί των τύπων των ήλων :
Το βασικό ερώτημα είναι αν ο Παπισμός αποτελεί Εκκλησία (εν εκκλησιολογική εννοία) ή αίρεση με βάση την Ορθόδοξη εκκλησιαστική παράδοση.
Αν είναι Εκκλησία είναι βλασφημία να τον χαρακτηρίζουμε ως αίρεση και αν είναι αίρεση είναι αδιανόητο και απαράδεκτο να χαρακτηρίζεται ως Εκκλησία.
Σε αυτό το καίριο και καθοριστικό ερώτημα καλείται - ουσιαστικά υποχρεούται πλέον - να απαντήσει το Φανάρι με απόλυτη σαφήνεια και χωρίς υπεκφυγές.
Από την απάντηση στο ερώτημα αυτό κρίνονται όλα.
π. ΑΚΓ
ΞΚ
Σιγά μην απαντήσει το Φανάρι στα συγκεκριμένα θέματα του Πειραιώς.
Η απάντηση θα είναι άλλα λόγια να αγαπιώμαστε.
Στοιχηματίζω ότι θα του λέει ποιος είσαι εσύ που αντιδράς, έχουμε πανορθόδοξες αποφάσεις και τα τέτοια.
Πάνω απ τις πανορθόδοξες αποφάσεις ίστανται οι οικουμενικές σύνοδοι! Αυτό δεν το γνωρίζουν στο Φανάρι ή στρουθοκαμηλίζουν;
Ορθή η τοποθέτηση του πΑΚΓ.
Περιμένουμε με ενδιαφέρον
Συμφωνώ απόλυτα με την ουσιαστική και σοβαρή παρέμβαση του π. Α.Κ.Γ.
Πρέπει να πέσουν οι μάσκες και να ξεκαθαρίσουν όχι μόνο η Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης άλλα και οι υπόλοιπες με ξεκάθαρη Συνοδική απόφαση τί είναι γι’ αυτούς οι Παπικοί; Όλα τα υπόλοιπα είναι για να περνά η ώρα μας με αντεγκλήσεις προσωπικών απόψεων.
Ευχαριστώ τον "Αληθεύοντα εν αγάπη".
Δεν θα συμφωνήσω όμως με το σχόλιό του στις 11:20.
Νομίζω ότι τόσο οι έντονες παρεμβάσεις του σεβ. Πειραιώς, όσο και των λοιπών που ασκούν κριτική στις αντιπαραδοσιακές οικουμενιστικές κινήσεις κάνουν μεγάλη "χαλάστρα" στους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες, διότι αποδεικνύουν ότι δεν έχει υποταχθεί το "νέο" ημερολόγιο στον οικουμενισμό, ούτε αυτοί μπορούν να αυτοσυστήνονται ως οι μοναδικοί πολέμιοι του παπισμού και του οικουμενισμού.
Όσο πιο πολλοί Επίσκοποι καταγγέλλουν τον οικουμενισμό τόσο μεγαλύτερη ζημιά γίνεται στους παλιοημερολογίτες και τόσο πιο πολύ αναστέλλεται η προς αυτούς προσχώριση των - όχι άδικα - σκανδαλισθέντων Ορθοδόξων.
Απόδειξη : η εχθρότητά τους έναντι του σεβ. Πειραιώς.
π. ΑΚΓ
Eιδικά ο μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρ. Σαββάτος είναι μέγας γνώστης της...ουσίας της Ορθοδοξίας.
Τον είχα δει να λειτουργεί και είχα ακούσει επανειλημμένα να κηρύττει ως αρχιμανδρίτης στον Άγιο Νικόλαο Καλλιθέας όπου εκκλησιαζόμουν τακτικά και είχα αποκομίσει τη χείριστη εντύπωση γενικώς....
Είναι γνωστό ότι έγινε μητροπολίτης χάρη στον Σύρου Δωρόθεο...
Τα υπόλοιπα τα αφήνω στην κρίση σας...
Άλλωστε, μόνο Ουνίτες τον εκτιμούν....
Ιων
Ο "Γέροντας" του Πολίτη είναι ο σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρ. Σαββάτος;
Μέγας Γέρων, τωόντι....
Αυτός και ο Σεβ. Σύρου κ. Δ. Πολυκανδριώτης...
Ιων
Σεβαστέ π. A.K.Γ. ζω στο εξωτερικό και γνωρίζω τα τεκταινόμενα στην Εκκλησία. Εδώ δυστυχών δρουν οι παλαιοημερολογίτες που προσπαθούν να διευρύνουν την κοινότητα τους από την δικιά μας Εκκλησία.
Κυκλοφορούν φωτοτυπίες των άρθρων του περιοδικού Σωτήρ και τώρα σε φυλλάδιο η επιστολή του Πειραιώς.
Αυτά συμβαίνουν και σε μοναστήρια του λεκανοπεδίου.
Όσοι μασουλάνε θα τα βάλουν τώρα με το Σεραφείμ?? Άξιος ο Πειραιώς!! Είναι λεβέντης!! Αυτός έπρεπε να είναι Οικουμενικός Πατριάρχης!!
Πω ..το σχολιο των 11:53 φοβερο και η Ορθοδοξια στα υψη !!π
Δημοσίευση σχολίου