ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΡΙ
ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΕΩΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ
Ἐν Πειραιεῖ τῆ 16ῃ/9/2015
Ἡ κυριότερη αἰτία, ἀπό ὀρθοδόξου θεολογικῆς ἐπόψεως,
τῆς παγκοσμίου κρίσεως, πού διέρχεται σήμερα ἡ ἀνθρωπότητα, θά πρέπει νά ἑστιαστεῖ
στήν ἀπομάκρυνση, τήν ἀποστασία ἀπό τόν Ἅγιο Τριαδικό Θεό καί τήν ἀμετανοησία, ἡ
ὁποία ὁδηγεῖ στήν ὑποδούλωση καί αἰχμαλωσία στήν παναίρεση τοῦ συγκρητιστικοῦ
διαχριστιανικοῦ καί διαθρησκειακοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὁ σατανοκίνητος καί
δαιμονικός Οἰκουμενισμός, ὄργανο στά χέρια τῆς Μασονίας καί τοῦ διεθνοῦς
φρικώδους Σιωνισμοῦ, πού ἀποσκοπεῖ στήν ἐγκαθίδρυση τοῦ Ἀντιχρίστου, ὡς
μοναδικοῦ παγκοσμίου βασιλέως, ἀλλοιώνει τίς συνειδήσεις καί ἔχει διαβρώσει
σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα.
Ἀπόδειξη τῶν ἀνωτέρω –γιά νά περιοριστοῦμε μόνο
στά τελευταῖα οἰκουμενιστικά γεγονότα– εἶναι ἡ διαθρησκειακή συνάντηση γιά τήν
δῆθεν εἰρηνική συνύπαρξη Χριστιανῶν καί Μουσουλμάνων χωρίς τήν ἀποκήρυξη τοῦ ἐγκληματικοῦ
Κορανίου τοῦ δῆθεν αἰωνίου λόγου τοῦ Θεοῦ πού διατάσσει τήν «σφαγή τῶν ἀπίστων»,
πού πραγματοποιήθηκε σέ ξενοδοχεῖο τῆς Ἀθήνας στίς 2 καί 3-9-2015 , τό Διεθνές
Θεολογικό Συμπόσιο γιά τήν 75η ἐπέτειο ἀπό τήν ἵδρυση τῆς παπικῆς οἰκουμενιστικῆς
κοινότητας στό Ταιζέ ἀπό τίς 30-8 ἕως τίς 6-9-2015 , ἡ διαθρησκειακή συνάντηση,
ἡ ὁποία διοργανώθηκε ἀπό τήν οἰκουμενιστική κοινότητα τοῦ «ἁγίου Αἰγιδίου» στά
Τίρανα τῆς Ἀλβανίας στίς 6-9-2015 , τό Διεθνές Συνέδριο «ὀρθόδοξης
πνευματικότητας», πού ἔλαβε χώρα στήν οἰκουμενιστική μεικτή καί διομολογιακή
μοναστική κοινότητα τοῦ Μποζέ τῆς Ἰταλίας ἀπό τίς 9 ἕως τις 12-9-2015 καί τό Διεθνές Συνέδριο τῆς Ἐταιρείας τοῦ
Δικαίου τῶν Ἀνατολικῶν Ἐκκλησιῶν, πού πραγματοποιήθηκε στή Θεσσαλονίκη στίς
10-9-2015 .
Δυστυχῶς ὅμως στή Σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Θρόνου
καί τῶν Σεβ. Μητροπολιτῶν τῶν λεγομένων Νέων Χωρῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος,
πού πραγματοποιήθηκε στό Φανάρι ἀπό τίς 29-8 ἕως τίς 2-9-2015 ὁ
Παναγιώτατος Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος, ἐνέμεινε στό οἰκουμενιστικό
του κοσμοείδωλο. Τοῦτο ἀποδεικνύει καί ἡ ξένη πρός τήν ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία εἰσήγησή
του , πού ἐξεφώνησε στίς 29-8-2015 πρός τούς Ἱεράρχες τοῦ Θρόνου, μέ τήν ὁποία ἔδωσε
τίς κατευθυντήριες γραμμές γιά τίς σχέσεις, πού πρέπει νά ἀναπτύξουν μέ τούς αἱρετικούς,
τούς ἑτεροδόξους καί τούς ἀλλοθρήσκους, στηριζόμενος περισσότερο στίς ἀποφάσεις
τῆς Β΄ Βατικάνειας ψευδοσυνόδου καί τή νέα ἐκκλησιολογία τοῦ Παπισμοῦ, παρά
στήν Ὀρθόδοξη θεολογία καί παράδοση.
Σχολιάζοντας μερικά βασικά σημεῖα τῆς εἰσηγήσεως
τοῦ Παναγιωτάτου, ἐπιθυμοῦμε νά τονίσουμε τά ἐξῆς :
Ἡ δεινή καί τραγική πραγματικότητα, πού εἶναι
πλήρως ἀντίθετη μέ τάς σκέψεις τοῦ Παναγιωτάτου, ἀποδεικνύει ὅτι ἡ Οἰκουμενι(στι)κή
Κίνηση, μέ ἀποκλειστική εὐθύνη, ὄχι τῶν μαχητικῶν καί ἀντιοικουμενιστικῶν ἱστολογίων,
ἐφημερίδων καί ἄλλων Μ.Μ.Ε., ἀλλά τῶν ἰδίων τῶν αἱρετικῶν καί ἑτεροδόξων ἀπό τή
μιά, καί τῶν οἰκουμενιστῶν ἀπό τήν ἄλλη, εἶναι ΑΛΥΣΙΤΕΛΗΣ. Οἱ μέν αἱρετικοί καί
ἑτερόδοξοι διακρίνονται γιά τήν ἔλλειψη εἰλικρίνειας καί μετανοίας, ἐμμένοντες
σατανικῶς στήν κακοδοξία. Οἱ δέ οἰκουμενιστές διακρίνονται γιά τήν ἔλλειψη
μαρτυρίας τῆς ὀρθοδόξου πίστεως, τόν ὑπερτονισμό τῆς ἀγάπης καί τόν ὑποτονισμό
τῆς ἀληθείας, τήν πρακτική τοῦ νά μή συζητοῦνται τά χωρίζοντα, ἀλλά τά ἑνοῦντα,
τήν ἄμβλυνση τῶν ὀρθοδόξων κριτηρίων, τήν ἀμοιβαία ἀναγνώριση ἐκκλησιαστικότητος
χωρίς διακοινωνία, πού εἶναι σχιζοφρενική κατάσταση, τόν διάλογο ἐπί ἴσοις ὄροις,
τήν ὑπογραφή καί υἱοθέτηση κοινῶν ἀντορθοδόξων κειμένων, τίς ἀντικανονικές
συμπροσευχές καί τόν λαϊκό Οἰκουμενισμό. Τό μόνο, πού ἐπιτυγχάνεται μέ τήν Οἰκουμενι(στι)κή
Κίνηση, εἶναι ἡ σύγχυση καί ὁ συγκρητισμός. Ἐνῷ ἐάν ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἀκολουθοῦσε
τήν Πατερική ὁδό μαχίμου ἐπανευαγγελισμοῦ τῆς Οἰκουμένης καί κονιορτοποιοῦσε
τίς αἱρέσεις μέ παγκόσμιο λόγο καί πατερική παρρησία, θἀ ἐδόξαζε τόν Θεό καί θά
διεσφάλιζε τό ἀνθρώπινο πρόσωπο. Ὁ καθηγητής ΜΜΕ τοῦ Πανεπιστημίου Χάρβαρντ κ.
Καμπουράκης ὡς μοῦ ἐγνώρισε εἶχε προτείνει τήν δημιουργία δορυφορικῆς
πλατφόρμας γιά τήν Ὀρθόδοξη μαρτυρία σέ 17 γλῶσσες ἀλλά συνήντησε παντοῦ
κλειστές πόρτες. Ἄν αὐτό εἶχε γίνει μέ τήν ἀείζωο χάρη τοῦ Τρισυποστάτου Θεοῦ
καί τήν παγκόσμια ἀναγνώριση καί τό Οἰκουμενικό μας Πατριαρχεῖο τότε θά εἶχε
τήν δυνατότητα καί τήν Θεολογική Σχολή τῆς Χάλκης νά ἀνοίξει καί τό διεθνές status νά τοῦ ἀναγνωριστεῖ ἀπό τήν Τουρκική Πολιτεία καί οἱ
περίπυστοι ναοί τῆς Κωνσταντινουπόλεως νά μή μεταβάλλονται σέ τεμένη ἀλλά νά τοῦ
ἀποδοθοῦν ὡς λατρευτικοί χῶροι .
Οἱ «χειροτονίες» γυναικῶν στόν ἱερατικό καί ἐπισκοπικό
βαθμό καί ἡ θεσμοθέτηση τῆς ὁμοφυλοφιλίας στόν Προτεσταντικό κόσμο ὅπως οἱ εἰσηγηταί
στήν Σύναξη Μητροπολίται Σασίμων κ. Γεννάδιος καί Αὐστρίας κ. Ἀρσένιος
παρεδέχθησαν, πού ἀποτελεῖ ἀνατροπή τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας
καί καθιερώνει μιά κίβδηλη ἀνθρωπολογία ὡς ἡ
κορωνίδα τῶν ἁμαρτιῶν, καθώς καί ἡ ἀναγνώριση τῶν «γάμων» μεταξύ τῶν ὁμοφυλοφίλων,
ἀποδεικνύουν ὅτι καθόλου δέν ἐπηρρεάστηκε οὔτε πλησίασε ἡ αἵρεση καί ἡ ἑτεροδοξία
πρός τήν ὀρθόδοξη κατεύθυνση, θεολογία καί ζωή.
Ἡ δήλωση παραίτησης τοῦ Γέροντος Μητροπολίτου
Περγάμου κ. Ἰωάννου Ζηζιούλα ἀπό τήν θέση τοῦ συμπροέδρου τοῦ Ἐπισήμου
Θεολογικοῦ Διαλόγου μεταξύ Ὀρθοδόξων καί Παπικῶν, ἄν καί τελικῶς δέν ἔγινε ἀποδεκτή
ἀπό τόν Παναγιώτατο Οἰκουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο, ὡς ἐκείνη τοῦ Σεβ. Ἀρχιεπισκόπου
Αὐστραλίας κ. Στυλιανοῦ πού εἶχε συνοδευθεῖ μέ τήν δηλωσή του περί «ἀνοσίου
παιγχνίου», ἀποτελοῦν ἀποδείξεις, ἴσως τίς πιό τρανταχτές, τῆς ἀκαρπίας τοῦ ἑκατόχρονου
ἐγχειρήματος τῆς Οἰκουμενι(στι)κῆς Κινήσεως καί ἐπιβεβαίωση τοῦ Παυλείου λόγου
«αἱρετικόν ἄνθρωπον μετά μίαν καί δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ, εἰδώς ὅτι ἐξέστραπται
ὁ τοιοῦτος καί ἁμαρτάνει ὤν αὐτοκατάκριτος» .
Ἡ αἵρεση δέν εἶναι ἁπλῶς μία ἰδιοτροπία στήν ἀντίληψη
τῶν θεολογικῶν πραγμάτων, ἀλλά μία δαιμονική στρέβλωση τῆς ἀποκαλύψεως τοῦ Ἁγίου
Τριαδικοῦ Θεοῦ, μέ τρομακτικές συνέπειες πέραν τοῦ πνευματικοῦ θανάτου.
Θά ἔπρεπε ὁ Παναγιώτατος νά ἀποφύγει τήν ἀναφορά
του στόν μῦθο τῆς «μαρτυρίας τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως» ἐκ μέρους τῶν οἰκουμενιστῶν
στά πλαίσια τῆς οἰκουμενι(στι)κῆς κινήσεως καί τῶν θεολογικῶν διαλόγων, διότι οἱ
ἐπαίσχυντες συμφωνίες τοῦ Μπάλαμαντ καί τοῦ Σαμπεζύ, ἡ υἱοθέτηση τῶν ἀντορθοδόξων
κειμένων τοῦ Πόρτο Ἀλέγκρε, τῆς Ραβέννας καί τοῦ Πουσάν, ἡ ὑπογραφή Κοινῶν
Δηλώσεων μέ τόν αἱρεσιάρχη Πάπα τῆς Ρώμης, οἱ ἀντικανονικές συμπροσευχές καί τά
ἡμισυλλείτουργα μέ αἱρετικούς καί ἀλλοθρήσκους, καταδεικνύουν ἀκριβῶς τό ἀντίθετο.
Ἀπόδειξη τῶν τραγικῶν συνεπειῶν τῶν αἱρέσεων εἶναι
ἡ βλάστηση τοῦ δαιμονιώδους Ἰσλάμ, μέ τό φρικιαστικό ἰδεολόγημά του περί ὑποταγῆς
τῶν πάντων, τό ὁποῖο ἀποτελεῖ ἕνα συμπίλημα τῶν χριστολογικῶν αἱρέσεων τοῦ Ἀρειανισμοῦ,
τοῦ Νεστοριανισμοῦ καί τοῦ Μονοφυσιτισμοῦ, πού ἀρνήθηκαν τήν κατ’οὐσίαν ἐνανθρώπηση
τοῦ Θεοῦ Λόγου καί ἀνεκήρυξαν πανηγυρικά τόν Θεό ἀπρόσιτο καί ἀμέθεκτο ἀπό τό ἀνθρώπινο
πρόσωπο καί ἑπομένως ἡ ὑποταγή (Ἰσλάμ) νά εἶναι ἡ μόνη πνευματική σχέση Θεοῦ
καί ἀνθρώπου.
Οἱ χριστιανικοί πληθυσμοί τῶν Κοπτῶν τῆς Αἰγύπτου,
τῶν Ἀβυσσηνῶν τῆς Αἰθιοπίας, τῶν Νεστοριανῶν Ἀσσυρίων καί τῶν Ἰακωβιτῶν
Μονοφυσιτῶν τῆς Συρίας σφαγιάζονται ἀπό τό πνευματικό τους ἔκγονο, τό Ἰσλάμ,
πού οἱ πατέρες τους ἀφρόνως δημιούργησαν μέ τήν σατανική στρέβλωση τῆς Ὀρθοδόξου
Χριστολογίας.
Ἡ ἰστορία δυστυχῶς ἐπαναλαμβάνεται. Ἄς θυμηθοῦμε
τήν γενοκτονία τῶν μονοφυσιτῶν Ἀρμενίων ἀπό τούς νεότουρκους Ἰσλαμιστές.
Κατόπιν ὅσων ἐλέχθησαν προηγουμένως, ἡ δήλωση τοῦ
Παναγιωτάτου, κατά τήν ὁποία οἱ συνθήκες ὑποχρεώνουν δῆθεν τούς Ὀρθοδόξους νά
μετέχουν σέ συμπροσευχές καί κοινή λατρεία μέ τήν ἑτεροδοξία, ἀποτελεῖ πλήρη ἐκκοσμίκευση
τῆς Ἐκκλησίας, συνιστᾶ κατάφωρη παραβίαση τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων καί τῆς Ἁγιοπατερικῆς
Παραδόσεως, ἡ ὁποία ρητῶς ἀπαγορεύει, καί μάλιστα μέ τήν ποινή τῆς καθαιρέσεως,
τίς συμπροσευχές καί τήν κοινή λατρεία καί εἶναι μία ἄπελπις προσπάθεια νά
συντηρηθεῖ τό πτῶμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τό ὁποῖο, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐκ τῶν ἀνωτέρω,
εἶναι ὀδωδώς καί τυμπανιαῖο, ἐφ’ὅσον ἡ ἑτεροδοξία δέν ἀποπτύσσει τίς πάμπολλες
αἱρέσεις της.
Ἡ μέν αἵρεση τοῦ Παπισμοῦ συνεχίζει νά ἐμμένει στό
παγκόσμιο πρωτεῖο ἐξουσίας τοῦ Πάπα τῆς Ρώμης, στή διασάλευση τοῦ μυστηρίου τῆς
Ἁγίας Τριάδος καί στήν ἄρνηση τῆς θεώσεως τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου μέ τήν κτιστή
χάρη. Ἡ δέ αἵρεση τοῦ Προτεσταντισμοῦ ἐμμένει κι αὐτή στήν εἰκονομαχία, στήν ἄρνηση
τοῦ μυστηρίου τῆς Ἐκκλησίας καί τοῦ μυστηρίου τῆς Ἀειπαρθένου Θεοτόκου. Ἐπιπλέον,
ἡ αἵρεση τοῦ Μονοφυσιτισμοῦ, παρά τίς ψευδολογίες τῆς ἐπαίσχυντης συμφωνίας τοῦ
Σαμπεζύ τῆς Γενεύης τό 1991 , μνημονεύει τούς αἱρεσιάρχες Σεβήρο καί Διόσκορο
καί ἀρνεῖται τήν ἐν δυσί φύσεσι Ὀρθόδοξη Χριστολογία, προσθέτουσα καί τίς
κακοδοξίες τοῦ Μονοθελητισμοῦ καί τοῦ Μονοενεργητισμοῦ, καθώς καί τίς αἱρέσεις
τοῦ Θεοπασχητισμοῦ καί τῆς ἰκανοποιήσεως τῆς Θείας Δικαιοσύνης.
Σχετικά μέ τό θέμα τῶν μικτῶν γάμων, στούς ὁποίους
ἀναφέρεται ὁ Παναγιώτατος, αὐτοί ἔχουν καταστεῖ ἕνα ἀπό τά μέσα, μέ τό ὁποῖο
προωθεῖται ὁ λαϊκός Οἰκουμενισμός, μέ ἀπώτερο στόχο νά νοθευθεῖ καί νά ἀλλοιωθεῖ
ἡ πίστη τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν. Σύμφωνα μέ τήν κανονική ἀκρίβεια τῆς Καθολικῆς
Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας , οἱ μικτοί γάμοι ἀπαγορεύονται. Κατ'οἰκονομίαν, ὅμως, ἡ Ἐκκλησία
δέχεται καί τελεῖ μικτούς γάμους μέ τήν προϋπόθεση ὅτι τό αἱρετικό μέλος θά ἀποκηρύξει
τήν αἵρεση καί τήν πλάνη του γραπτῶς, καί θά συμφωνήσει ὅτι τά παιδιά θά
βαπτιστοῦν καί θά ἀνατραφοῦν μέ τό ὀρθόδοξο δόγμα. Ἡ χρησιμοποίηση τῆς οἰκονομίας
τῆς Ἐκκλησίας ὡς δικαιολογία γιά συμπροσευχές καί κοινή λατρεία εἶναι ἐντελῶς ἄστοχη.
Ὅσον ἀφορᾶ στήν Ἁγία καί Μεγάλη Σύνοδο τοῦ 2016,
τήν ὁποία ὁ Παναγιώτατος χαρακτήρισε ὡς μή Οἰκουμενική, διότι δέν συμμετέχουν οἱ
ἐκ τῆς Δύσεως «χριστιανοί», διερωτώμεθα : Πῶς εἶναι δυνατόν νά συμμετέχουν οἱ ἑτερόδοξοι
«χριστιανοί» τῆς Δύσεως, ὅταν εἶναι καταδικασμένοι ἀπό Οἰκουμενικές Συνόδους ἐπί
αἱρέσει; Ὅπως π.χ. ἀπό τήν Γ΄ Οἰκουμενική γιά τήν ἄρνηση τοῦ ἀειπαρθένου τῆς
Θεοτόκου, ἀπό τήν Ζ΄ Οἰκουμενική γιά τήν εἰκονομαχία καί τήν ἄρνηση τοῦ
μυστηρίου τῆς Ἐκκλησίας καί ἀπό τήν Η΄ Οἰκουμενική γιά τό Filioque; Κατά τήν συλλογιστική τοῦ Παναγιωτάτου, οἱ Ε΄, ΣΤ΄ καί
Ζ΄ Οἰκουμενικές Σύνοδοι, κακῶς ὀνομάζονται Οἰκουμενικές, ἐπειδή δέν συμμετεῖχαν
οἱ ἀντιχαλκηδόνιοι λαοί τῶν Ἀρμενίων, τῶν Κοπτῶν τῆς Αἰγύπτου, τῶν Ἀσσυρίων καί Ἰακωβιτῶν τῆς Συρίας καί τῶν
Κοπτῶν τοῦ Μαλαμπάρ τῶν Ἰνδιῶν;
Ἡ Σύνοδος αὐτή κατ’ἀρχήν προγραμματίστηκε ὡς Οἰκουμενική,
ἔστω κι ἂν ὀνομάστηκε Πανορθόδοξη. Ὅμως, τὰ τελευταῖα χρόνια οἱ οἰκουμενιστὲς τὴν
ἀποχαρακτήρισαν καὶ διέγραψαν τὸν Οἰκουμενικὸ της χαρακτῆρα. Διότι, ἂν συγκαλοῦνταν
ὡς Οἰκουμενική, θά εἶχε τήν ὑποχρέωση νὰ ἀναγνωρίσει ὡς 8η καὶ 9η Οἰκουμενικὲς
Συνόδους τίς Συνόδους ἐπί Μ. Φωτίου καί ἁγίου Γρηγορίου Παλαμᾶ! Αὐτὸ, ὅμως, θά ἐνοχλοῦσε
τὸ Βατικανό, ἐπειδή αὐτὲς οἱ Σύνοδοι καταδικάζουν τὸν Παπισμό ὡς αἵρεση.
Ἡ θέση τοῦ Παναγιωτάτου ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία
δέν δύναται πλέον νά συγκαλεῖ Οἰκουμενική Σύνοδο, ἐξ αἰτίας τῆς μή συμμετοχῆς τῶν
Δυτικῶν, εἶναι παντελῶς ἑσφαλμένη. Οὐσιαστικά διακηρύσσει μέ τήν θέση του αὐτή ὅτι
ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία εἶναι ἐλλειματική, ἀσθενής καί ἀτελής Ἐκκλησία, καί μόνο ὅταν
«ἑνωθεῖ» μέ τόν Παπισμό καί τόν Προτεσταντισμό, θά εἶναι τέλεια Ἐκκλησία, ὁπότε
θά μπορεῖ τότε μαζί μέ τούς Δυτικούς νά συγκαλεῖ Οἰκουμενική Σύνοδο. Ἡ θέση, ὅμως,
αὐτή ἀπέχει παρασάγκας ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία.
Τό θέμα τοῦ κοινοῦ ἑορτασμοῦ τοῦ Πάσχα μεταξύ Ὀρθοδόξων
καί ἑτεροδόξων, πού πρόκειται νά ἐξετάσει ἡ Μεγάλη Σύνοδος, εἶναι κολοσσιαίας
σημασίας διότι μία σύνοδος, ὅπως τήν προσδιορίζει ὁ Παναγιώτατος, μέ οἰκουμενιστικές
προδιαγραφές καί προϋποθέσεις, δέν μπορεῖ ν’ἀλλάξει ἀπόφαση Οἰκουμενικῆς
Συνόδου καί συγκεκριμένως τῆς Ἁγίας Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου τῶν ἁγίων 318
Θεοφόρων Πατέρων. Ἄν αὐτό συμβεῖ, τότε νά προετοιμαζόμεθα γιά νέο
παλαιοημερολογητικό σχίσμα πού θά ἔχει δυστυχῶς καί κανονική θεμελίωση.
Τέλος, ἡ πρόσφατη σύναξη τῶν Ἱεραρχῶν τοῦ Θρόνου ἀποτελεῖ
μία μικρή πρόγευση τῶν ὅσων πρόκειται νά διαδραματιστοῦν στήν μέλλουσα νά
συγκληθεῖ Ἁγία καί Μεγάλη Συνόδου τοῦ 2016. Τονίζουμε, ὅμως, μέ ἰδιαίτερη ἔμφαση
ὅτι μία Σύνοδος, ἡ ὁποία θά βασίζεται στήν ἀρχή τῆς περιεκτικότητας καί τοῦ οὐμανισμοῦ-ἀνθρωπισμοῦ
καί θά νομιμοποιήσει τήν παναίρεση τοῦ συγκρητιστικοῦ διαχριστιανικοῦ οἰκουμενισμοῦ,
θά ἀποτελέσει πραγματική τορπίλλη στά θεμέλια τῆς πανορθοδόξου ἑνότητος, διότι
θά δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα ἀπ’ὅσα δῆθεν θά λύσει καί θά ὁδηγήσει σέ
ἀναταραχές, σύγχυση καί σχίσματα. Πάντως, μία τοιαύτη Σύνοδος δέν πρόκειται νά
γίνει ἀποδεκτή ἀπό τόν Ὀρθόδοξο κλῆρο καί τόν λαό τοῦ Θεοῦ, θά καταγραφεῖ στήν ἐκκλησιαστική
ἱστορία ὡς ληστρική καί ψευδοσύνοδος, ὅπως καί τόσες ἄλλες, καί οἱ ἀποφάσεις
της θά καταστοῦν ἀνίσχυρες, διότι ὁ Οἰκουμενισμός παραποιεῖ τήν εἰκόνα τοῦ
Θεανθρώπου, ἀποβαίνει ὀλετήρας τῆς Ἀληθείας καί ὁδηγεῖ ἀναποδράστως στόν
πνευματικό καί φυσικό ὄλεθρο.
Ο Μ Η Τ Ρ
Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ
+ ὁ
Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ
24 σχόλια:
Να θυμήσουμε στον Άγιο Πειραιώς ότι σε αυτή την σύνοδο θα είχε κληθεί και ο ίδιος ως βοηθός επίσκοπος του Αυστραλίας όπου ήταν, αλλά παραιτήθει απο Ιεράρχης του Θρόνου για να επιστρέψει ατην Ελλάδα... Δεν του κακόπεσε λοιπόν ο Πειραιάς!!!
«ἡ διαθρησκειακή συνάντηση γιά τήν δῆθεν εἰρηνική συνύπαρξη Χριστιανῶν καί Μουσουλμάνων χωρίς την ἀποκήρυξη τοῦ ἐγκληματικοῦ Κορανίου τοῦ δῆθεν αἰωνίου λόγου τοῦ Θεοῦ πού διατάσσει την «σφαγή τῶν ἀπίστων»,» αυτά γράφει ο κ. Σεραφείμ. Θέλω να μου απαντήσει αποκηρύσσει αυτόν τα κείμενα της Παλαιάς Διαθήκης. Αποκηρύσσει τους πολέμους χριστιανών ορθοδόξων εναντίων ορθοδόξων κ. α. τ.
Μόνο μετά από την απάντηση σε αυτά να τολμάει να ζητά αποκηρύξεις άλλων πιστευμάτων ιερών βιβλίων.
Σεβασμιώτατε.
Σας συγχαίρω
Προσυπογράφω όλα όσα «εν πνεύματι και αληθείᾳ» καταγράψατε.
Τώρα ένα απομένει η αποτειχίσή σας από την Εκκλησία της Ελλάδας- η οποία συμπράττει με τις κακοδοξίες -τις οποίες ομολογήσατε με πρωτοπόρο το Οικουμενικό Πατριαρχείο.
Αν αυτό δεν γίνει, τότε σε τίποτα δεν διαφέρει ο λόγος σας, από αυτούς τους προεκλογικούς, των πολιτικών αυτών των ημερών.
Νικόλαος Αθανασόπουλος
Αργολίδος 18
Κυψέλη.
Δεν κατανοώ τι θέλει να πει ο 5.36!! Ανοησίες. Άντε απο εκεί!!
Αφιερωμένο εξαιρετικά στου Πειραιά τον δεσπότη
που έφυγε τον Μητροπολιτικό Ναό Αθηνών
για να γίνει δεσπότης στο [τρισκατάρατο] οικουμενικό
και αφού έδεσε τον γάιδαρό του
ήλθε και άραξε στο πρώτο το λιμάνι
«Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μου τα ‘πες με το πρώτο σου το γάλα.
Μα τώρα που η φωτιά φουντώνει πάλι
εσύ κοιτάς τα αρχαία σου τα κάλλη
και στις αρένες του κόσμου μάνα μου Ελλάς
το ίδιο ψέμα πάντα κουβαλάς»
Εσύ 6.31 που δεν καταλαβαίνεις σου δίνει την απάντηση ο ακριβώς κάτω απο σένα σχολιάσας! Κατάλαβε λοιπόν ότι ο Πειραιώς ότι βρίζει αυτα έκανε και στην Αυστραλία αλλα και επι των ημερών του Μακαριστού Χριστοδούλου!
Ότι θέλετε λέτε. Είστε συκοφάντες!! Ζήτω ο Πειραιώς!! Αυτός είναι επίσκοπος!!
Εσύ που λες ότι είμαστε συκοφάντες ψάξε και βρες πότε που έγινε Επίσκοπος...
Τι ανοησίες είναι αυτές;; Πάντα τα ίδια πίστευε και πάντα τα ίδια έλεγε. Είστε συκοφάντες!!
6.21
Δεν ειναι ποτε δυνατον να γνωριζουμε πιο πολλα απο καποιους που γνωριζουν τους Ι. Κανονες της Ορθοδοξου εκκλησιας και αγωνιζονται με διακριση,με συνεση,με ανοχη,με ορθα κριτηρια επεξεργασμενα ,με θειο φωτισμο,ετσι ωστε να παραμεινει η εκκλησια αμωμη και σταθερη στα δογματα ,στην πιστη των αγιων Πατερων!
Ολοι οι θεοφοροι Πατερες αγωνιζονταν παντοτε στη βαση της καθαροτητας των δογματων ,αλλα κυριως προς οφελος ολοκληρου της εκκλησιας!!! Αυτος δε ο αγωνας θεωρειται ως μαρτυριο λεγει ο αγιος Διονυσιος Αλεξανδρειας!
Για τη σωστη πιστη χρειαζεται ελεγχος! Ετσι λοιπον,το περιεχομενο του κειμενου δεν αφηνει αφορμη για κατηγοριες.
Τις παρεκκλισεις των σχισματων να φοβασαι περισσοτερο!
Οι ενιστάμενοι προς τον Πειραιώς αν έχουν τα κότσια ας αναιρέσουν με επιχειρήματα τις αιτιάσεις του που είναι σοβαρές.
Αλλά αυτοί ασχολούνται με το πρόσωπό του.
"Ου ζητητέον τις ο λέγων αλλά τι το λεγόμενον".
Αν είχα πρόσβαση προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ θα του έλεγα:
1. Δεν έπρεπε να βγάλει «Ανακοινωθέν». Αλλά τις σκέψεις του αυτές να τις έστελνε ονομαστικά σε όλους τους Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος που έλαβαν μέρος, αλλά και σε αυτούς που ανήκουν στις λεγόμενες «νέες χώρες» και δεν πήγαν.
2. Οι θέσεις και οι προβληματισμοί του, να σταλούν στην Αγία και Ιερά Σύνοδο του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, καθώς και στην προϊσταμένη του αρχή την Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος.
3. Επειδή το θέμα είναι σημαντικό, να ζητήσει από τα Μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος να υπογράψουν αίτηση ώστε το θέμα αυτό να συζητηθεί στην Ιεραρχία της Ελλάδος που έχει προγραμματισθεί.
4. Κατ΄ επέκταση να το έστελνε και σε όσους έλαβαν μέρος κληρικούς και λαϊκούς στα διάφορα πρόσφατα συνέδρια.
Εγώ αυτό θα έκανα και θα ανέμενα απαντήσεις.
Αντί αυτού μας γράφει γενικά τις θέσεις του για να αξιοποιηθούν με ποιο τρόπο;
Τέλος θα του έλεγα να κρατούσε και μια στάση ψυχρότητας με την Εκκλησία Κωνσταντινουπόλεως και τα μέλη της. Έχει κοντά του στην Μητρόπολή του, ένα πρώην μέλος της Αγίας και Ιεράς Συνόδου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, που ως Αρχιερέας του Θρόνου συμβαδίζει με όσα εδώ μας αναφέρει τεκμηριωμένα ο Σεβ. Πειραιώς.
Τέλος, αν ενθυμούμαι καλά, όταν προ ετών πήγε στο Άγιο Όρος για να χοροστατήσει ο Σεβ. Πειραιώς σε κάποια πανήγυρι, έκαψε λιβανωτό επαίνων για τον κ. Βαρθολομαίο. Αυτά δεν είναι αναγκαία. Ας μην πήγαινε πουθενά.
"Ου ζητητέον τις ο λέγων αλλά τι το λεγόμενον". Που το είδες αυτό φίλτατε;
Μπορεί ένας αναξιόπιστος να μου μιλήσει και να διδάξει αξιοπιστία.
Θα πρέπει «ο λέγων» να έχει πρόσωπο σπαθί, για να ισχύει «το λεγόμενον».
Τις παρεκκλισεις των σχισματων να φοβασαι περισσοτερο!» αν υπήρχε έστω και υπονοούμενο σχισματικής παρακλήσεως ο νομομαθείς και γνώστης των ιερών Κανόνων κ. Σεραφείμ θα έπρεπε να τους καταγγείλει στα συνοδικά δικαστήρια τα οποία γνωρίζει αφού σε αυτά διέπρεψε επί Χριστοδούλου. Όπως οι περισσότεροι επίσκοποι είναι αργόσχολος και αυτού το χόμπι είναι οι επιστολές σε βασίλισσες, πρωθυπουργούς, υπουργούς, πατριάρχες κλπ. Θα του πρότεινα να πέρναγε δημιουργικά τις ώρες του βοηθώντας στα συσσίτια που κάνουν καθημερινά οι παπάδες του σε αναξιοπαθούντες αδελφούς. Έτσι θα έβλεπε τι σημαίνει αγάπη και θα καταλάβαινε τι ζητά ο κόσμος.
ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΛΕΓΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΟΙ ΕΠΙΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ;
ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΑΦΟΥ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΖΟΝΤΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ!
εξαιρετικός ο λόγος του σεβασμιωτάτου.
Λόγος μεστός καθαρά θεολογικός και καθόλου φανατικός.
Εύγε ακόμα μια φορά!
Την ευχή σας τίμιε Ιεράρχα του Χριστού.
Η Αλήθεια και η πραγματικότης είναι Μία.
Όπως Μια είναι και η Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία.
Ο Άγιος Πειραιώς Σεραφείμ Μετζελόπουλος
Είναι ο νέος Άγιος Μάρκος Εφέσου ο Ευγενικός.
Ορθοτομεί τον Λόγο της Αληθείας.
Είναι ο μοναδικός που την Κυριακή της Ορθοδοξίας τόλμησε να αναθεματίσει τον μιαρό πάπα της Ρώμης τον Βενέδικτο.
Τόσο έπιασε ο αφορισμός του Αγίου Πατέρα Σεραφείμ που σε λίγο ο τρισκατάρατος Πάπας παραιτήθηκε του πολιτειακού του αξιώματος.
Του Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ ΠΟΛΛΑ τα ΕΤΗ!
10.44
Ολες οι Μητροπολεις εχουν εργο τα συσσιτια των φτωχων αδελφων και ξενων απο αλλες πατριδες!
Αλλα οι ανθρωποι δεν μπορουν να ζησουν με τον αρτον μονον αλλα και με τον λογο Του Θεου!
Ποιοι αγρυπνουν για τη σωτηρια του Λαου 10.44;Πως αυτο επιτελειται;
''Ερμηνεια αγ.Νικοδημου:
''Και επι των τειχων σου Ιερουσαλημ κατεστησα φ υ λ α κ α ς ολην την ημεραν,και ,..
Ολην την νυχτα,οι [οποιοι] δια τελους ου σιωπησονται μιμνησκομενοι Κυριου''Ησ.ξβ 6
Και αυτοι λεγει ο αγιος πατηρ ειναι οι σκοποι,οι βιγλες,οι παρα Κυριου δοθεντες εις τον νεον Ισραηλ,δηλαδη, εις τους χριστιανους ως λεγει ο Ιεζεκιηλ,για να φανερωνουν...................>
Τα δ ι κ α ι ω μ α τ α του Κυριου εις αυτους και να τους επιστρεψουν απο την αμαρτια κ την πλανη!Αν πμως σιωπησουν,το αιμα εκεινων εχει να ζητηθη την ημερα της Κρισεως,επειδη δεν ακουσαν λεγει ο Μ.Βασιλειος.Και αυτη η αναφορα και οικοδομησις με ολους τους τροπους που εκφραζουν τη Βουλη Του Θεου,ειναι κατα τη γνωμη μου το κυριοτερο ΧΡΕΟΣ για τη σωτηρια ολων των Ορθοδοξων!
Γι'αυτο λοιπον οι διδασκαλοι της Ορθοδοξου Εκκλησιας,με την αφυπνιση,ποιουν ανθρωπους αληθειας!
Το χειροτερο απο ολα ειναι,ο ακουων και μη προσεχων να μισει το δικαιον.Και γιαυτους ο ψαλμωδος αναφωνει ''οι μισουντες το δικαιον πλημμελησουσι'' ψλμ,λγ 22]..
"Θα πρέπει «ο λέγων» να έχει πρόσωπο σπαθί, για να ισχύει «το λεγόμενον».
Εύσχημος τρόπος αποφυγής απαντήσεως όταν στριμώχνεται κάποιος.
Οι αιτιάσεις του μητροπολίτη είναι σαφείς. Οι απαντήσεις ανύπαρκτες, πράγμα απόλυτα φυσικό και λογικό. Η σοφιστεία περισσεύει.
Να τα πει στους συναδέλφους του δεσποτάδες και όχι να το κάνει σόου το όλο θέμα.
Εν τέλει η ιστορία θα δείξει αν αυτά που λέει ο Πειραιώς είναι ορθά η μη! Ας τα πει στον Άγιο Προικονήσσου Ιεράρχη του Οικ. Πατριαρχείου του οποίου έχει δώσει και γραφείο μεσα στην μητρόπολη και μετά ας τα πει και σε εμάς. Ας πάψει ο ίδιος να σκανδαλίζει τον λαό με τις υπερπολυτελείς αρχιερατικές του στολές και τελος καταλάβετε ότι ο σούπερ αντι οικουμενιστής Πειραιώς ήταν βοηθός επίσκοπος του Αυστραλίας Στυλιανού! Την μέρα που θα ομιλήσει ο Αυστραλίας Στυλιανός περι του Πειραιώς Σεραφείμ να σας δω αν θα τον υποστηρείζετε.. Ο φανατισμός σας κατέφαγε την Ορθοδοξία μας!
Εξαιρετικός ο Σεβασμιωτάτος. Οι συκοφάντες να κοιτάξουν αν είναι πραγματικοί Ορθόδοξοι ή αιρετικοί. Αίσχος!! Μακάρι να είχαμε και άλλους σαν τον Άγιο Πειραιώς.
Δεν κάνει κανένα σόου και είναι ορθότατα και Ορθοδοξότατα όσα λέει ο Σεραφείμ.
Νά μή κοιτάμε τί ήτανε και τί έκανε ένας άνθρωπος παλιά και τα ενδεχόμενα ανθρώπινα λάθη του, αλλά να κοιτάζουμε τί κάνει τώρα και πόσο ωφελεί την Ορθόδοξη Εκκλησία με την σημερινή στάση του ! Ένα μικρό παράδειγμα για όλα αυτά είναι η θεολογική πορεία τού μαχητικού καθηγητού Πανεπιστημίου πατρός Θεοδώρου Ζήση πού στά τελευταία φύλλα του "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ" είδαμε σχετικά κείμενα. ------------Όταν ήταν νεώτερος συμφωνούσε με το κλίμα του Πατριαρχείου στό οποίο και ανήκε. Όταν όμως κατάλαβε οτι ο Πατριάρχης αρμένιζε πρός τον Πάπα και τον Οικουμενισμό διεχώρισε την θέση του και έφυγε από εκεί.Καί ήταν ο μόνος ! Ήταν λοιπόν μ΄ αυτούς, όσο τα πράγματα ήταν αλλιώς. Έφυγε από αυτούς όταν τα πράγματα στράβωσαν...-------------ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ να κάνει κάθε Πειραιώς καί κάθε Ζήσης; ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΘΟΣ επειδή τότε ήταν κρυμμένο και δεν είχε φανερωθεί για να κανονίσουν την στάση τους; Τί θέλανε δηλαδή να κάνει ο Απόστολος Παύλος, να κυνηγάει τούς Χριστιανούς μέχρι να πεθάνει επειδή μέχρι τότε τούς κυνήγαγε; -------------ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΤΩΡΑ : Τί θέλουνε κάποιοι ; Είσαι στην αμαρτία, έ λοιπόν να παραμείνεις εκεί και να πεθάνεις στήν αμαρτία; ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΙΣ εμπαθείς σοφιστείες ΠΟΥ ΛΕΝΕ για να κατηγορήσουν κάποιους πού διαφοροποιήθηκαν σήμερα, βλέποντας τα νέα δεδομένα με ποιό καθαρό μάτι απ΄ ότι παλαιότερα...
Αττικός
Δημοσίευση σχολίου