Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Ο αγρός της Εκκλησίας παράγει και ζιζάνια που έσπειρε ο εχθρός.- Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος

Οι φονταμενταλιστικές ομάδες, οι φανατικοί, ανάμεσα στους οποίους βρίσκονται και θεολόγοι και ιεράρχες, και οι οποίοι δρουν λίγο – πολύ παντού στον ορθόδοξο κόσμο σήμερα, συνιστούν έναν εξίσου σοβαρό λόγο, όχι μόνο για τη χρονική καθυστέρηση της σύγκλησης, αλλά και για τον επαπειληθέντα κίνδυνο ματαίωσης της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Η αντίθεση των ομάδων αυτών σε κάθε ιδέα προσέγγισης των άλλων Χριστιανών έμμεσα επηρέασε και τις τοπικές μας Συνόδους, που επιχείρησαν και επιχειρούν ακατάσχετες τροπολογίες στα κείμενα και στους όρους των εγγράφων που ετοιμάστηκαν από τις Προσυνοδικές Διασκέψεις. Δεν έχουμε αυταπάτες. Για τις ομάδες αυτές, εμείς όλοι βρισκόμαστε μέσα στην αίρεση και στην αποστασία.
Ούτε άγνωστες, ούτε και πρωτόγνωρες στην Εκκλησία είναι αυτές οι καταστάσεις. Ο αγρός της Εκκλησίας παράγει και ζιζάνια που έσπειρε ο εχθρός. Η Εκκλησία θα ζει έτσι, μέχρι τη συντέλεια των αιώνων.
Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Χρυσόστομος

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο Κύπρου Χρυσόστομος, και ο Αλβανίας Αναστάσιος δεν μάσησαν τα λόγια τους για τις εσωτερικές αντίδικές αντιδράσεις προσώπων και ομάδων.
Και μόνο που άκουσα την καταδίκη αυτή άξιζε που έχασα το σημερινό μπάνιο. Πάνω από την απόλαυση την προσωπική η Εκκλησία ΜΑΣ.
Επιτέλους ξεκάθαρες κουβέντες.

Ανώνυμος είπε...

Έχουν τέτοιο θράσος οι αποδέκτες του μηνύματος, που μέσα στην ζέστη της εποχής, θα το νιώσουν ως βροχή αναψυχής.
Όλοι αυτοί έχουν εγωισμό μεγάλο. Είναι οι Πάπες της Ορθοδοξίας και οι άλλοι μειοδότες και προδότες.

Ανώνυμος είπε...

Χρυσόστομο τον λένε….
Ως Χρυσόστομος μίλησε!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ειναι απο πολλες αποψεις απαραδεκτα και συκοφαντικα καποια πραγματα που ανεφερε. Το απιστευτο ειναι να τα θαυμαζει κανεις αυτα. Αυτη και μονο η ομιλια φανερωνει τι μπορουμε να περιμενουμε απο τη συνοδο. Ποσο μπορει να φωτιστει αραγε καποιος που μιλα με αυτο το τροπο; Αλλωστε ειναι δυνατο το Πνευμα να λεγει αλλα στους συγχρονους αγιους και αλλα σε καποιους επισκοπους. Ειναι φανερο οτι το Αγιο Πνευμα μιλησε σε πολλους αγιους και για τη συνοδο και για τον οικουμενισμο.

Ο ακολουθος ειναι λογος πραγματικου θεολογου που λεει τα πραγματα με το ονομα τους.


Σήμερα ποὺ σπανίζει ἡ νοερὰ προσευχὴ στοὺς Ἐπισκόπους, καὶ δὲν ἔχουν συναντήσει ποτὲ ἕναν Πνευματικὸ Πατέρα μέ πνευματικὴ κατάσταση, εἶναι δυνατὸν αὐτοὶ νὰ βγάλουν ὀρθόδοξες ἀποφάσεις

Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Ἐμπειρικὴ Δογματικὴ» Τόμος Β΄ Μητροπολίτου Ναυπάκτου Ἰεροθέου,
προφορικὲς παραδόσεις τοῦ π. Ἰωάννου Ρωμανίδη
Οἱ ὀρθόδοξες προϋποθέσεις τῶν Συνόδων

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2016/06/blog-post_3.html



Ανώνυμος είπε...

Αραγε οι συγχρονοι προορατικοι γεροντες να ανηκουν και αυτοι στα ζηζανια ; Και ο αγιος Παισιος ;Και ο αγιος Ιουστινος Ποποβιτς ;και ο πατηρ Αθανασιος Μυτιληναιος ;και ο Αυγουστινος Καντιωτης ; και ο γεροντας Εφραιμ ο Κατουνακιωτης ;


Άγιος Ιουστίνος ο Πόποβιτς 1971


Προς την Ιερά σύνοδο της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας «Υπόμνημα » με τίτλο: «Περί την μελετωμένην “Μεγάλη Σύνοδο” της Ορθοδόξου Ἐκκλησίας. Υπόμνημα πρός την Σύνοδο της Ιεραρχίας της Σερβικής Ορθοδόξου Εκκλησίας»
Εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, διὰ τὴν ὁποίαν ὁ Θεάνθρωπος εἶναι τὸ πᾶν καὶ τὰ πάντα, οὐδὲν ἐπιτρέπεται νὰ ρυθμίζεται “κατὰ ἄνθρωπον”, “κατὰ τὴν παράδοσιν τῶν ἀνθρώπων, κατὰ τὰ στοιχεῖα τοῦ κόσμου καὶ οὐ κατὰ Χριστόν”… Ἐὰν καὶ τὰ σύγχρονα προβλήματα τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας δὲν λύωνται μὲ τὸν Θεάνθρωπον καὶ κατὰ τὸν θεανθρώπινον, ἀποστολικόν, ἁγιοπατερικὸν τρόπον, εἶναι ἀδύνατον νὰ λυθοῦν ὀρθοδόξως καὶ θεαρέστως…Προσωπικῶς δὲν βλέπω, ὅτι κατὰ τὰς σημερινὰς περιστάσεις ὑπάρχει πράγματι ἀναπόφευκτος ἀνάγκη διὰ τὴν σύγκλησιν τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Ἐὰν ὅμως ὑπάρχῃ, ἡ παροῦσα στιγμὴ εἶναι ἡ πλέον ἀκατάλληλος εἰς τὴν ἱστορίαν τῆς Ἐκκλησίας μας… Πᾶσα νέα Οἰκουμενικὴ Σύνοδος δὲν θὰ εἶναι οὔτε Ἁγία, οὔτε Οἰκουμενική, οὔτε Ὀγδόη, ἐὰν πρωτίστως δὲν δεχθῇ τὰς προγενεστέρας οἰκουμενικὰς καὶ ἀσαλεύτους ἀποφάσεις των».

http://agiotokos-kappadokia.gr/%CF%80%C ... %AF%CE%B1/

Ανώνυμος είπε...

Ο Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης είχε συμβουλεύσει:
«Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία πάντα λειτουργοῦσε μέ Συνόδους. Τό ὀρθόδοξο πνεῦμα εἶναι νά λειτουργεῖ ἡ Σύνοδος στην Ἐκκλησία καί ἡ Γεροντική Σύναξη στά Μοναστήρια.»
Με βάση τα λόγια του Οσίου και Θεοφόρου π. Παϊσίου θα πρέπει όλοι οι φονταμελιστές κληρικοί και λαϊκοί να πειθαρχήσουν στις αποφάσεις της Αγίας και μεγάλης Συνόδου.
Ας τα ακούσουν αυτά όσοι προκαλούν και παρασύρουν ανθρώπους εκτός της Εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

Να σταματήσουν τα παραμάγαζα να θεωρούν τους εαυτούς τους ως υποστηρικτές της αλήθειας. Υποστηρίζουν τις πλανεμένες ιδέες τους που είναι έξω από το πνεύμα της Εκκλησίας.
Καλά τα είπε ο Κύπρου. Ίσος καλύτερα από όλους.
Βλέπω όμως οι εχθρικές πλανεμένες σελίδες και πρακτορεία να συνεχίζουν την προπαγάνδα τους κατά των Συνοδικών αποφάσεων. Προτού να δουν τα κείμενα τα κρίνουν αιρετικά.
«Ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον βαπτίσαμε»

Ανώνυμος είπε...

Περιόδευσαν σε όλη την Ελλάδα.
Έδωσαν χιλιάδες ευρώ για εκτύπωση εντύπων.
Έκαναν ημερίδες και ομιλίες.
Σπίλωσαν ονόματα Επισκόπων, κληρικών και Θεολόγων.
Πολέμησαν τις αποφάσεις της εκκλησίας περισσότερο και από τις μασονικές στοές.
Την ονόμασαν την Σύνοδο ΛΗΣΤΡΙΚΗ προτού την δουν.

Επιτέλους η Εκκλησία τους έθεσε στο περιθώριο.
Ένα τους απομένει να ζητήσουν συγνώμη για τις ψυχές που σκανδάλισαν και παραπλάνησαν.
Η Εκκλησία θα τους συγχωρήσει διαφορετικά πρέπει η Εκκλησία της Ελλάδας και οι μητροπολίτες τους να τους τιμωρήσουν. Πρέπει να τεθούν σε αργία για κάποιο χρονικό διάστημα για όσα κακά προξένησαν.
π. Νεόφυτος

Ανώνυμος είπε...

Aπαράδεκτες και διχαστικές δηλώσεις!

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτες και διχαστικές δηλώσεις!
Έγραψε αδελφός προ ολίγου.

Σε παρακαλώ οι δηλώσεις όλο αυτό τον καιρό τις οποίες έκαναν οι παρακάτω τι ήταν;
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ
Ο Μητροπολίτης Γορτυνίας Ιερεμίας
Ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ
Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος
Ο προηγούμενος του Μεγάλου Μετεώρου π. Αθανάσιος
Ο Ομότιμος Καθηγητής π. Γεώργιος Μεταλληνός
Ο Ομότιμος Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης
Ο Αρχιμανδρίτης π. Κύριλλος Κωστόπουλος
Ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Διονύσιος Τάτσης
Ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος
Ο Πρωτοπρεσβύτερος π. Πέτρος Χιρς
Ο μοναχός π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης
Ο Ομότιμος Καθηγητής κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης
Εφημερίδες: Ορθόδοξος Τύπος, Σωτήρ, Ερώ κλπ
Το γραφείο Αιρέσεων Μητροπόλεως Πειραιώς κλπ.

Η μόνη που πρέπει να έχει φωνή και να καθοδηγεί είναι οι Συνοδικές αποφάσεις και όχι οι προσωπικές απόψεις μελών της Εκκλησίας.
π. Νεόφυτος

Ανώνυμος είπε...

Την σωστή απάντηση την προσφέρει ο Άγιος Παΐσιος όπως την γράφει ο 12:27.

Ανώνυμος είπε...

Ο αγιος Παισιος ειπε οτι το ορθοδοξο πνευμα ειναι να λειτουργει η εκκλησια με συνοδο. Δεν ειπε ποτέ οτι καθε συνοδος ειχε ορθοδοξο πνευμα. Το αν ειναι θεοπνευστη αυτο θα το κρινει η συνειδηση της εκκλησιας. Δυστυχως καποιοι θελουν εκ των προτερων να κανουμε υπακοη στη συνοδο αυτη χωρις να εξετασουμε τι θα πει. Μα τις ληστρικες και ψευδοσυνοδους ποιος τι εκρινε και τις απεριψε ;Ασφαλως ο λαος. Εδω στη προκειμενη περιπτωση εχουμε το σαφη λογο πολλων αγιων περι της συνοδου και του οικουμενισμου . Δυστυχως καποιοι εχουν εσφαλμενη αποψη περι της υπακοης. Αν καναμε υπακοη στη συνοδο που καθαιρεσε το Χρυσοστομο θα ηταν ακομη καθαιρεμενος .

Ο λαος του Θεου θα δει τα υπογραφεντα κειμενα και θα κρινει αν θα ειναι αποδεκτη .

Ανώνυμος είπε...

Ολοι οσοι προαναφερθηκαν εκαναν το καθηκον τους και ανεπτυξαν ενα σαφη και τεκμηριωμενο αντιοικουμενιστικο λογο. Ανεμεσα σε αυτους θα πρεπει να προστεθει και το αγιο Ορος.

Πολυ αξιοσημειωτη και η ακολουθη ανακοινωση του

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ: «Έσχατος κριτής επί θεμάτων πίστεως είναι η συνείδηση του πληρώματος της Εκκλησίας».

http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2016/05/blog-post_0.html

Ανώνυμος είπε...

Απόσπασμα ομιλία Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου 26.2.1961


«...μπορεῖ νὰ μαζευτοῦν καὶ χίλιοι ἀκόμη δεσποτάδες καὶ νὰ βγάλουν μία ἀ­πόφασι. Νομίζετε ὅτι ἀρκεῖ αὐτὸ γιὰ νὰ εἶνε αὐτὴ μία ἁγία Σύνοδος; Γιὰ νὰ ὀνομασθῇ μία σύνοδος οἰκουμενικὴ ἢ τοπική, ἐκτὸς τοῦ ὅτι αὐτοὶ πρέπει προηγουμένως νὰ νηστέ­ψουν καὶ νὰ παρακα­λέ­σουν τὸ Θεὸ νὰ ἔλθῃ ἐπ᾽ αὐ­τοὺς Πνεῦμα ἅγιο, χρειάζεται καὶ κάτι ἄλλο. Μπορεῖ νὰ γίνῃ καὶ σήμερα μιὰ τοπικὴ σύνοδος, νὰ μαζευτοῦν ὅλοι οἱ ὀρθόδοξοι· ἀλλὰ γιὰ νὰ εἶνε ἡ συνέλευσίς τους ἁγία Σύν­οδος καὶ ὄχι σύνοδος παρανομούντων, πρέπει, μόλις βγῇ καὶ ἀκουστῇ ἡ ἀπόφασις, ν᾽ ἀναπαύσῃ τὸ λαό. Τί ὅρους ἔχει θέσει ἡ Ἐκκλησία μας! Ἔβγαλε λόγου χάριν ἡ σύνοδος μιὰ ἀπόφασι; πρέπει ὅλο τὸ πλήρωμα, μικροὶ καὶ μεγάλοι, νὰ ποῦν «Μάλιστα, ἐδῶ εἶνε ἡ φωνὴ τοῦ Θεοῦ», νὰ ἐπι­δοκιμάσουν δηλαδὴ αὐτὸ ποὺ ἀποφάσισε ἡ σύνοδος. Ἐὰν ὁ εὐσεβὴς λαὸς διαφωνήσῃ --δὲ μᾶς ἐνδιαφέρουν οἱ αἱρετικοὶ ποὺ διαφωνοῦν, ἐννοοῦμε τοὺς πιστούς, τοὺς μοναχούς, αὐ­τοὺς ποὺ πονοῦν τὴν Ἐκκλησία--, ἐὰν αὐτὸς ὁ λαὸς διαφωνήσῃ, τότε ξέρετε τί θὰ γίνῃ; Ἡ σύνοδος δὲν θὰ εἶνε ἁγία, ἀλλὰ θὰ ὀνο­μασθῇ λῃστρική. Καὶ ἔχουμε τέτοιες συνόδους στὴν ἐκκλησιαστι­κὴ ἱστορία. Ὥστε κριτή­ριο πάνω ἀπ᾿ ὅλα εἶνε ὁ λαός, αὐτὸς εἶνε ὁ φύλακας τῆς Ὀρθοδοξίας.