Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ Ἐκκλησιαστικαί εἰδήσεις 13 Μαρτίου 2018


ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ
Ἐκκλησιαστικαί εἰδήσεις

Ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης πρός τόν Πάπαν Φραγκῖσκον

Α. Θ. Παναγιότης, Πατριάρχης, ἐπί τῇ πέμπτῃ ἐπετείῳ ἀπό τῆς ἐκλογῆς τῆς Α. Α. τοῦ Πάπα Φραγκίσκου εἰς τόν Θρόνον τῆς Πρεσβυτέρας Ρώμης, ἀπέστειλε πρόν τήν Α. Ἁγιότητα θερμόν ἀδελφικόν συγχαρητήριον Μήνυμα, δι’ οὗ ἐξαίρεται τό γεγονός τῆς συμπτώσεως τῶν βασικῶν προσανατολισμῶν τῆς Παπωσύνης Αὐτῆς μετά τῶν πρωτοβουλιῶν τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου εἰς τά μείζονα ζητήματα τῆς ἀποκαταστάσεως τῆς διαρραγείσης ἑνότητος τοῦ Χριστιανικοῦ κόσμου, τῆς ἀντιμετωπίσεως τῆς μεταναστευτικῆς κρίσεως, τῆς προστασίας τοῦ φυσικοῦ περιβάλλοντος καί τῆς ἀναχαιτίσεως τοῦ φονταμενταλισμοῦ.

Ἐν τῷ σεπτῷ Πατριαρχικῷ Μηνύματι ὑπομιμνήσκονται αἱ πραγματοποιηθεῖσαι ἐπαφαί μεταξύ τῶν δύο ἐκκλησιαστικῶν ἡγετῶν κατά μέν τό ἔτος 2014 ἐν Ἱεροσολύμοις, ἐπί τῇ συμπληρώσει 50ετίας ἀπό τῆς ἱστορικῆς συναντήσεως εἰς τούς Ἁγίους Τόπους τῶν Προκατόχων Αὐτῶν ἀοιδίμων Πάπα Παύλου ΣΤ’ καί Πατριάρχου Ἀθηναγόρου, κατά δέ τό ἔτος 2016 ἐν τῇ νήσῳ Λέσβῳ, πρός ἀφύπνισιν τῆς Διεθνοῦς Κοινότητος ἀναφορικῶς πρός τήν μεταναστευτικήν τραγωδίαν εἰς τό Αἰγαῖον πέλαγος καί τήν εὐρυτέραν περιοχήν.   
* * *
          Τό ἀπόγευμα τῆς Τρίτης, 13ης Μαρτίου, Α. Θ. Παναγιότης, Πατριάρχης, συνοδευόμενος ὑπό τοῦ Σεβ. Μητροπολίτου Βεροίας, Ναούσης καί Καμπανίας κ. Παντελεήμονος καί τοῦ Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτου κ. Γερασίμου Φραγκουλάκη, μετέβη εἰς τόν ἐν Harbiye ΡΚαθολικόν Ναόν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί παρηκολούθησεν ἐκ τιμητικῆς θέσεως τήν ὑπό τοῦ Σεβ. Ἀρχιεπισκόπου Novi κ. Paul Fitzpatrick Russell, Νουντσίου τοῦ Βατικανοῦ ἐν Ἀγκύρᾳ,  τελεσθεῖσαν Λειτουργίαν, ἐπεὐκαιρίᾳ τῆς ὡς ἄνω ἐπετείου.
* * *
Α. Θ. Παναγιότης, Πατριάρχης, ἐδέξατο εἰς ἀκρόασιν:

Τόν Σεβ. Μητροπολίτην Βεροίας, Ναούσης καί Καμπανίας κ. Παντελεήμονα, συνοδευόμενον ὑπό τοῦ Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτου κ. Ἀθηναγόρου Μπίρδα, Πρωτοσυγκέλλου αὐτοῦ, καί τῶν Ὁσιωτ. Μοναχῶν κ.κ. Γερασίμου καί Ἀντωνίου, ἐκ τῆς ἀδελφότητος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Δοβρᾶ, ἐπιδώσαντα Αὐτῷ τό πόνημά του, ὑπό τόν τίτλον «Δογματικά Σαλπίσματα Ἁγίου Ἰωάννου Δαμασκηνοῦ», ἀφιερωθέν εὐλαβῶς εἰς τήν διαγενομένην εἰκοστήν πέμπτην ἐπέτειον ἀπό τῆς ἀναρρήσεως τοῦ Παναγιωτάτου εἰς τόν πάνσεπτον Οἰκουμενικόν Θρόνον τῆς Κωνσταντινουπόλεως.
Τόν Σεβ. Μητροπολίτην Μυριοφύτου καί Περιστάσεως κ. Εἰρηναῖον, Ἐπόπτην τῆς Περιφερείας Βοσπόρου, μετά τῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Ἐπιτροπῆς τοῦ Ἱ. Ναοῦ Εὐαγγελι-στρίας τῆς Κοινότητος Βαφεοχωρίου, κομίσαντας Αὐτῷ τόν εἰθισμένον ἄρτον, ἐπί τῇ ἐγγιζούσῃ πανηγύρει τοῦ Ἱ. Ναοῦ.
Τόν Θεοφιλ. Ἐπίσκοπον Ἀμορίου κ. Νικηφόρον, Ἡγούμενον τῆς ἐν Θεσσαλονίκῃ Ἱερᾶς Πατριαρχικῆς καί Σταυροπηγιακῆς Μονῆς Βλατάδων, συνοδευόμενον ὑπό τῶν Ἱερολ. Διακόνων κ.κ. Παντελεήμονος Τσαβλίδου, ἐκ τῆς ἀδελφότητος αὐτῆς, καί Πέτρου Dawidziuk, ἐκ Πολωνίας, Μεταπτυχιακοῦ Φοιτητοῦ ἐν τῇ Θεολογικῇ Σχολῇ Θεσσαλονίκης.
Τόν Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτην κ. Γεράσιμον Φραγκουλάκην, ἐκ τῆς . Μητροπόλεως Γερμανίας.
Tόν Ἐξοχ. Πρέσβυν .τ. κ. Yalım Eralp, Πρόεδρον τοῦ Συλλόγου «Defne Türk – Yunan Dostluğu», μετά τῶν Ἐντιμ. κ.κ. Atilla Zenciroğlu, Ἰατροῦ, Ἀντιπροέδρου, καί Στυλιανοῦ Μπερμπέρη, Μέλους, ἐκζητήσαντας τήν Πατριαρχικήν εὐλογίαν πρός διοργάνωσιν κατά τό προσεχές θέρος ἐν τῇ νήσῳ Λέρῳ φωτογραφικῆς ἐκθέσεως, μέ θέμα τήν Ἴμβρον.  
Tόν Ἐλλογ. κ. Engin Akyürek, Καθηγητήν Ἀρχαιολογίας τοῦ Πανεπιστημίου Koç, ἐπιδώσαντα Αὐτῷ τό πόνημά του, ὑπό τόν τίτλον «Alakent Church. A Byzantine Monument at Myra (12th – 13th Centuries)».
Τόν Ἐλλογ. κ. Σταῦρον Ἀνεστίδην, Ὑποδιευθυντήν τοῦ Κέντρου Μικρασιατικῶν Σπουδῶν, ἐξ Ἀθηνῶν.
Τόν Ἐντιμ. κ. Mustafa Taviloğlu, Ἐπιχειρηματίαν, ἐντεῦ-θεν, ὑποβαλόντα ἀντίτυπα ὑπαὐτοῦ χρηματοδοθεισῶν ἐκδόσεων ἔργων περί τῆς ἀρχιτεκτονικῆς εἰς τήν περιοχήν Μαύρης Θαλάσσης.
Τήν Ἐλλογ. Καθηγήτριαν κ. Εὐγγελίαν Ἀχλάδη, Συντονί-στριαν Προγραμμάτων ἐκμαθήσεως τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης παρά τῷ ἐνταῦθα Γεν. Προξενείῳ τῆς Ἑλλάδος, ὑποβαλοῦσαν Αὐτῷ τό ὑπαὐτῆς ἐκδοθέν ἡμερολόγιον εἰς τά καραμανλίδικα, ὑπό τόν τίτλον «Seferberlik Hatıraları».
Ὅμιλον συζύγων τῶν Ἀξιωματικῶν τῆς Σχολῆς Ἐκπαιδεύσεως Πιλότων τῆς Τουρκικῆς Ἀεροπορίας, ἐντεῦθεν.
* * *
          Α. Θ. Παναγιότης, Πατριάρχης, ἐξεπροσωπήθη ὑπό τοῦ Πανοσιολ. Μ. Συγκέλλου κ. Ἀμβροσίου, κατά τήν διοργανωθεῖσαν ὑπό τοῦ Γεν. Προξενείου τῆς Ἑλλάδος ἐν τῇ Πόλει «Β’ διάλεξιν κύκλου ὁμιλιῶν», ὑπό τόν τίτλον «Ὁ ἦχος τῆς Πόλης», καθ’ ἥν ἐμπεριστατωμένας εἰσηγήσεις ἐπαρουσίασαν οἱ Ἐλλογ. κ.κ. Ἀλέξανδρος Χαρκιολάκης, Διευθυντής τοῦ Συλλόγου «Οἱ φίλοι τῆς Μουσικῆς», ἐπί τοῦ θέματος «Ἔργα μέ θέμα τήν Κωνσταντινούπολη», καί Hakkı Alper Maral, ἐκ τοῦ διδακτικοῦ προσωπικοῦ τοῦ Πολυτεχνείου «Yıldız», ἐπί τοῦ θέματος «Ὁ ἦχος τῆς Κωνσταντινούπολης: Ἐμπορευματοποίηση καί μάρκετινγκ», ἐν τῷ Σισμανογλείῳ Μεγάρῳ, τήν Τρίτην, 13ην Μαρτίου.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ στον οικουμενιστή πατριάρχη! Ντροπή και σε όσους ιστολόγους προβάλλουν τις κατά καιρούς απαίσιες δηλώσεις και πρωτοβουλίες του!

Ανώνυμος είπε...

μετέβη εἰς τόν ἐν Harbiye ΡΚαθολικόν Ναόν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί παρηκολούθησεν ἐκ τιμητικῆς θέσεως τήν ὑπό τοῦ Σεβ. Ἀρχιεπισκόπου Novi κ. Paul Fitzpatrick Russell, Νουντσίου τοῦ Βατικανοῦ ἐν Ἀγκύρᾳ, τελεσθεῖσαν Λειτουργίαν, ἐπ’ εὐκαιρίᾳ τῆς ὡς ἄνω ἐπετείου.
Συμπροσευχες!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Άστους κ. Ιστολόγε να λένε. Ου γαρ οίδασι τι λέγουσι

Ανώνυμος είπε...

Που την είδες την Συμπροσευχή. Το ότι παραβρέθηκε δεν σημαίνει ότι προσευχήθηκε.

Ανώνυμος είπε...

Πάντα θα υπάρχουν οι σύγχρονοι φαρισαίοι που θα τους ενοχλεί ο διάολος όπως έκαναν και ασκούσαν κριτική και στον Σωτήρα Χριστό. Ο φαρισαϊσμός βρίσκει οπαδούς πάντα στους ακραίους που δεν επιθυμούν τίποτα άλλο εκτός από την αυτοδικαίωσή τους.

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΤΕ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΜΑΚΡΙΑ.ΤΑΣΟ ΕΣΥ ΤΑ ΒΑΖΕΙΣ ΑΥΤΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΗΜΕΝΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΑΥΤΟ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΟΛΟ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ.ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΘΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥ.ΣΠΥΡΟΣ.

Αναστάσιος είπε...

Προς: 14 Μαρτίου 2018 - 10:14 π.μ.

Αγαπητέ κ. Σπύρο.
Τιμούσα και θα συνεχίσω να τιμώ τον θεσμό του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Σεβόμουν και θα συνεχίσω να σέβομαι την Α.Θ.Π. τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο.
Η άποψή σας είναι λανθασμένη, και οι κατηγορίες τόσον οι δικές σας, όσο και άλλων είναι άδικες, διότι η πορεία του Πατριάρχου κ. Βαρθολομαίου είναι ριζωμένη και προσηλωμένη στην Ορθόδοξη Πίστη. Παραμένει και τα 26 έτη της πατριαρχίας του ακούραστος μαχητής και θεματοφύλακας των ζώδυρων ναμάτων της ορθοδόξου πίστεως, αγωνίζεται για την ενότητα των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών, έχει δε προσδώσει στο Οικουμενικό Πατριαρχείο ουσιώδη οικουμενική διάσταση και έχει τοποθετήσει την Ορθόδοξη Εκκλησία στο προσκήνιο του διαλόγου για την επιστροφή στην Αλήθεια των χριστιανικών εκκλησιών.
Αναστάσιος Κωστόπουλος

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΤΑΣΟ.ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΣΕ ΣΕΒΟΜΑΙ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ.ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΗ.ΟΙ ΑΠΩΨΗ ΣΟΥ ΣΑΙΒΑΣΤΕΣ.ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΦΟΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΣΥΛΗΤΟΥΡΓΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ.ΟΤΙ ΠΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΗΝΟΣ.ΝΙΒΟ ΤΑΣ ΧΗΡΑΣ ΜΟΥ.ΣΠΥΡΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπη προς ολους,ναι!
Χωρις την αληθεια ομως .... οχι!
Η πιστη κ η αγαπη ειναι δωρεες του αγιου Πνευματος!
Η εμμονη στην αληθεια''Εγω ειμι η αληθεια και η οδος αι η Ζωη'',δεν αποτελουσε ποτε φονταμενταλισμο,,,,, ''Γινου πιστος αχρι θανατου και δωσω σοι τον στεφανον ζωης[Αποκ2-10],γιατι να θεωρειται στις ημερες μας,αφου και ο Παυλος ειπε να αυξανουμε αληθευοντες εν αγαπη,αλλα και ο Ιωαννης,ο μαθητης της αγαπης μας τονιζει πως παντες οι εγνωκοτες την αληθειαν,αγαπουν τους αδελφους εν αληθεια.
Ο θεσμος του Πατριαρχειου της Κων/λεως ειναι σεβαστος,φθανει να ορθοτομει κ να ορθοδρομει τον λογον της αληθειας.
Εχει το δικαιωμα ο λαοςνα κρινει εαν οι προσπαθειες των οικουμενιστικως φρονουντων,της Ραβεννας,του Porto Alegre ,του Πουσαν ,προσκαλεσαν τους παντες στην Ορθοδοξια και επιβεβαιωσαν την αληθεια της πιστεως η οι θεολογικες αυτες συμφωνιες ηταν οντως αντορθοδοξες .Εαν η μετα πατερικη θεολογια,εχει καμμια σχεση με την Πατερικη  Ορθοδοξη γραμμη ,
και εαν αυτη[η μεταπατερικη θεολογια] συμφωνει πως εξω απο την Μια,Αγια,Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια, ΔΕΝ υπαρχει σωτηρια και αφου δεν υπαρχει,για ποιο λογο αναγνωριστηκαν ολες αυτες οι αιρεσεις ως ''εκκλησιες'';παραβαινοντας τους ηδη τεθεντας ορους των αγιων Οικουμενικων συνοδων;
Η αληθινη μετανοια απο τον φοβο και την πιστη γενναται μας νουθετει ο αββας Ισαακ.Δεν ειδα ουτε μετανοια ουτε φοβο ουτε πιστη,οποτε ποια ενοτητα ειν αυτη!
Μηπως Ο Θεος δεν εχει βαλει δυναμεις αντιστασεως στο πιστο λαο, αυτος ο λαος προσηλωμενος στο δογμα ,δεν εγινε πιο προσεκτικος;
Και στη Συνοδο του 1274,τοσο ο Πα πας ,οσο κ η Βυζαντινη αντιπροσωπεια διακηρυξαν την επανενωση,βασισμενη στην αμοιβαια αλληλοανοχη των Ανατολικων κ Δυτικων εθιμων κ συνηθειων,αλλα τοσο δυσκολο ηταν να πεισει το λαο ο Παλαιολογος που και θεωρηθηκε προδοτης της Πιστεως...
Ο Οικουμενισμος δεν εχει σχεση καμμια με την Ορθοδοξη Πιστη,ειναι παναιρεσις,κατηγορουμενη απο αγιους συγχρονους [Ιουστινο Ποποβιτς,οσιο Παισιο κλπ].
Ειναι μια νεα αιρεσις η οποια θετει σε κινδυνο την Ορθοδοξη πιστη κ ζωη κ τη σωτηρια !

Το να αλλαξει σταδιακα η αντιληψη περι της Ορθοδοξου εκκλησιολογιας,ινα μη απομονωθουμε,τουτο οδηγει στο θεοπνευστο του αγιου Γρηγοριου του θεολογου''αγνοησαντες την ευσεβη πιστη,εξετραπησαν''.
Μηπως δεν ελαλησαν οι αγιοι Πατερες υπο Πνευματος αγιου;