Ζήτω ὁ δολοφόνος!
Ἀρχιμ. Δανιήλ Ἀεράκη
Μπορεῖς,
λοιπόν, νὰ σκοτώνης ἀθώους ἀνθρώπους κατὰ συρροήν, καὶ ὕστερα νὰ βάζης ὁμοφρονές
σου νὰ διαδηλώνουν καὶ νὰ ἐκβιάζουν, νὰ βιαιοπραγοῦν καὶ ν᾽ ἀπειλοῦν γιά νὰ δείχνουν σὲ σένα (τὸ δολοφόνο) «ἀνθρώπινη»
συμπεριφορά! Πρόκειται γιά τὴν περίπτωσι Κουφοντίνα, ἐγκεφάλου τῆς
τρομοκρατικῆς συμμορίας «17 Νοέμβρη», ποῦ κατηγορεῖται γιά περισσότερους ἀπὸ δέκα
φόνους καὶ ἔχει καταδικασθῆ σὲ ἐννέα φορὲς σέ ἰσόβια δεσμά.
Βεβαίως
θὰ μποροῦσε κανεὶς νὰ δῆ μὲ κάποια συμπάθεια καὶ τὸν Κουφοντίνα, ἂν ἔδειχνε ἴχνος
μεταμέλειας γιὰ τὰ φρικτὰ ἐγκλήματα. Ἀλλ' ὁ Κουφοντίνας ὄχι ἁπλῶς δηλώνει ἀμετανόητος
γιά ὅσα διέπραξε, ἀλλὰ καὶ φαίνεται συνδεδεμένος μὲ ὁμάδες ἀναρχικῶν καὶ
ἀντιεξουσιαστῶν, πού θεωρητικὰ ὑποστηρίζουν τὴ βία καὶ προβαίνουν σὲ πράξεις
βίας.
Αὐτὸ
τί σημαίνει; Ὅτι δὲν ἰσχύει γιά τὸν Κουφοντίνα ἢ «εὐεργετική» διάταξις ὀλιγοήμερης
ἄδειας σὲ φυλακισμένους, πού ἔχουν διανύσει κάποιο μέρος τῆς ποινῆς τους.
·
Ἐπ' εὐκαιρία νὰ ξανασημειώσουμε, ὅτι ὁ νόμος
Παρασκευοπούλου, πού ἀνοίγει τὶς πόρτες τῶν φυλακῶν καὶ ἀφήνει ἐλεύθερους (ὑπό
μορφὴν ἀδείας ἢ παντοτινὰ γιά διαφόρους λόγους) βαρυποινίτες ἐγκληματίες, ἔχει
κατατρομοκρατήσει τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία. Ἤδη κυκλοφοροῦν ἐλεύθεροι περίπου δέκα
χιλιάδες βαρυποινίτες, πολλοί τῶν ὁποίων εἶναι ἐπικίνδυνοι γιά ἐπανάληψι
τῆς ἐγκληματικῆς τους δράσεως.
· Ἡ περίπτωσις τοῦ Κουφοντίνα εἶναι τὸ ἀποκορύφωμα
τῆς θρασύτητας τῶν δολοφόνων καὶ τῶν ὑποστηρικτῶν τους. Κατὰ πρώτον, ὁ ἴδιος, πὼς
ἤδη ἔχει σημειωθῆ, εἶναι ἀμετανόητος. Ἔχει πωρωμένη συνείδησι. Χαίρεται
ποῦ ἀφαίρεσε τόσες ἀνθρώπινες ζωές!
·
Κατὰ δεύτερον, στὶς δύο προηγούμενες ὀλιγοήμερες
ἄδειες πού ἔλαβε, κατὰ τὴν ἔξοδό του ἀπὸ τὴν πόρτα τῆς φυλακῆς ἔπεσε στὴν ἀγκαλιὰ
δεκάδων ὁμοϊδεατῶν του, πού τὸν χειροκροτοῦσαν καὶ τὸν ζητωκραύγαζαν! Τὸ
νὰ χειροκροτῆς ἕνα ψυχρὸ τρομοκράτη δολοφόνο, σὲ καθιστᾶ συνένοχο, ἀλλὰ
καὶ ὕποπτο, ὅτι καὶ στὸ δικό σου τὸ μυαλὸ φαίνεται «λογικό» νὰ σκοτώνης ἀνυποψίαστους
πολίτες.
·
Κατὰ τρίτον, ἡ ἄρνησις τῆς εἰσαγγελικῆς ἀρχῆς νὰ
δοθῆ καὶ τρίτη ἄδεια ἐξόδου στὸν Κουφοντίνα, πυροδότησε ὁμάδες καὶ ὀργανώσεις ἀναρχικῶν
καὶ ἀντιεξουσιαστῶν, πού ἤδη προβαίνουν σὲ πράξεις βίας καὶ διαδηλώσεις ὑπὲρ
τοῦ Κουφοντίνα. Ὁ περιβόητος Ρουβίκωνας εἰσβάλλει σὲ δημόσια κτήρια, σὲ ὑπουργεῖα,
ὅπως τὸ Ἐθνικῆς Ἀμύνης καὶ τῶν Οἰκονομικῶν, στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας, ἀκόμα
καὶ στὸ ὑπουργεῖο Δημοσίας Τάξεως («Προστασίας τοῦ Πολίτη»!), ἀσχημονεῖ,
βιαιοπραγεῖ, πετάει προκηρύξεις, ρίχνει μπογιές, σπάει πόρτες, καταστρέφει
γραφεῖα, καὶ ὅλα αὐτὰ μὲ τελευταῖο αἴτημα του τὴν... ἀπελευθέρωσι τοῦ
Κουφοντίνα!
·
Κατὰ τέταρτον, ἡ Κυβέρνησις συμπεριφέρεται στὰ
«παιδιὰ» τοῦ Ρουβίκωνα, ἀλλὰ καὶ ἄλλων ἀναρχικῶν ὁμάδων, σὰν νὰ εἶναι... δικά
της παιδιά! Κανένας μέχρι τώρα δὲν ἔχει δικασθῆ καὶ τιμωρηθῆ. Τὰ
ρουβικωνόπαιδα μπῆκαν ἀκόμα καὶ στὴ Βουλὴ ἀνενόχλητα, ἔκαναν ὅ,τι ἔκαναν καὶ ὕστερα,
ἀντὶ νὰ μποῦν σὲ «κλοῦβες» νὰ ὁδηγηθοῦν στὸ αὐτόφωρο, τοὺς ἐπιβίβασαν σὲ ὀχήματα
(ἐντολὴ τοῦ προεδρείου τῆς Βουλῆς!) καὶ τοὺς πῦγαν... σπίτι τους!
·
Τελικὰ σ' αὐτὸν τὸν τόπο θὰ κυβερνοῦν οἱ ἀναρχικοὶ
καὶ ἀντιεξουσιαστές; Ἀστυνομία βεβαίως ὑπάρχει. Ἀλλ' ὅταν τῆς δένουν τὰ χέρια, οἱ
κακοποιοὶ ἀνενόχλητοι θὰ δροῦν.
·
Ὁ Χριστιανισμὸς εἶναι ἐναντίον κάθε μορφῆς
βίας, λεκτικῆς, σωματικῆς, ἀλλὰ καὶ ἰδεολογικῆς. Ὅποιος ἔχει ἐπιχειρήματα, δὲν ἔχει
γροθιές καὶ ὅπλα καὶ βρισιὲς καὶ
καταπίεσι.
Σέβεται
ὁ Χριστιανισμὸς τὴν ἐλευθερία, ἀλλὰ σέβεται καὶ τὴν κρατικὴ δύναμι, πού ἐξασφαλίζει
τὴν ἐλευθερία καὶ τιμωρεῖ τοὺς τρομοκράτες (Ρωμ. 17' 4).
·
Καὶ τοὺς κακοποιοὺς καὶ δολοφόνους ἀγαπᾶ ὁ
Χριστός, ἐφ' ὅσον μάλιστα ζητοῦν ἔλεος καὶ συγγνώμη.
Ληστὴς
ὁ πρῶτος κάτοικος τοῦ παραδείσου! Ληστὴς ὅμως, πού δὲν καυχιέται σὰν τὸν
Κουφοντίνα γιά τὶς ἐγκληματικές του πράξεις, ἀλλὰ μετανιωμένος παραδέχεται: «Ἄξια
ὧν ἐπτράξαμεν ἀπολαμβάνομεν». Συντετριμμένος ζητάει τὴν ἀγάπη τοῦ ἐλεήμονος
Χριστοῦ, καὶ ὄχι τὶς ἀγκαλιὲς ἀναρχικῶν καὶ ὑποψηφίων δολοφόνων, ὅπως ὁ
φρικτὰ ἀμετανόητος ἀρχιδολοφόνος Κουφοντίνας!
2 σχόλια:
Η ασυδοσία κα η ανομία κυριαρχούν στην Ελλάδα. Η φυλακή πρέπει να είναι φυλακή.
Είναι σωστή η κατάργηση της θανατικής ποινής.Δεν αρμόζει σε κοινωνίες πολιτισμένων και πολύ περισσότερο χριστιανικών λαών .Όμως για δολοφόνους και μάλιστα αμετανόητους τα ισόβια θα πρέπει να είναι ισόβια.
Αλλά πως μπορούμε να κρίνουμε,όταν η εκκλησία ανέχεται και σιωπά για εγκλήματα που γίνονται και διαιωνίζονται μέσα στους κόλπους της;(πατριάρχης Ειρηναίος). Γιατί και εκεί δεν δείχνει ανάλογη ευαισθησία;
Δημοσίευση σχολίου