Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Αιωνία σου η μνήμη Μητέρα


Μετέβη σαν σήμερα προ τεσσάρων ετών
«εκ του θανάτου εις την ζωήν»
ο πλέον δικός μου άνθρωπος η μητέρα μου
Ευγενία Κωστοπούλου
Για όσα μου πρόσφερε και συνεχίζει να μου προσφέρει
από τα ουράνια σκηνώματα την ευγνωμονώ.

   Υπήρξε υπόδειγμα πιστής χριστιανής μητέρας, και ενσάρκωνε στην ζωή της την αυθεντική πατροπαράδοτη Μικρασιάτικη ευσέβεια, που αγιαζόταν με την προσευχή, την ταπείνωση, την αγάπη, την ελεημοσύνη, την μακροθυμία προς όλους.
   Στήριζες και στηρίζεις με τις ευχές και τις προσευχές σου, την αδελφή μου και εμένα. Η αγκαλιά σου μεγάλη, απέραντη, μοναδική αγκαλιά.  Στους πειρασμούς και στη δυσκολίες, είμαστε σίγουροι ότι μας συντρέχεις, όπως παλιά, όπως πάντα.

Σε ευχαριστούμε, γιατί ήσουν στοργική χριστιανή μητέρα.
Ευχαριστούμε τον Θεό, που σε χάρισε σε μας.
Αιωνία σου η μνήμη, ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΣ!
Καλή αντάμωση! Καλή Ανάσταση!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να έχεις την ευχή της Τάσο. Αυτή πλέον απολαμβάνει την πρόγευση το Παραδείσου. Ήταν αγία και ευλογημένη ψυχούλα. Μου θύμησες αρκετά με αυτά που έγραψες. Της οφείλω πολλά για την αγάπη της -και προς εμένα- στις δυσκολίες μου ήταν πάντα το λιμάνι μου.
Δημήτρης, ο ξάδελφός σου και ανιψιός της.

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός να την αναπαύει τη μητέρα σας.

Αυξέντιος

Ανώνυμος είπε...

Ας είναι αιωνία της η μνήμη.

Αναγνώστης

Ανώνυμος είπε...

Την ευχή της να 'χετε.

π. Geras Imos είπε...

Αιωνία της η μνήμη κ. Κωστόπουλε. Ο Θεός να την έχει κοντά του...

Ανώνυμος είπε...

Να έχεις υγεία και να προσεύχεσαι για την καλοκάγαθη μανούλα σου.
Α.Κ.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Ως ενορίτης Αγίας Παρασκευής μου ήταν γνωστή διότι την έβλεπα όταν πήγαινα πάντα να είναι περίπου στην ίδια θέση με προσήλωση στην προσευχή. Την κοίταζα και έβλεπα πάντα στο προσωπό της μια χαρά.
Όλες αυτές οι γυναίκες που γέμιζαν την εκκλησία με την πνευματικότητά τους φεύγουν. Ο καλός Θεός ας στέλνει άλλες στην θέση τους άλλες για να υπάρχει η παρηγοριά ότι έστω και κάποιες γυναίκες θα είναι στο ναό τις καθημερινές γιορτάδες.

Ανώνυμος είπε...

Αιωνία η μνήμη της.

Ανώνυμος είπε...

Η μητέρα δεν πεθαίνει, πέρα από τον ανθρώπινο θάνατο, είναι πάντα μαζί μας...
Φίλε μου τι σύμπτωση : κι η μητέρα μου κοιμήθηκε στις 9 Δεκεμβρίου , ήταν το 2011...
την νοιώθω πάντα μαζί μου..
Ο Θεός να αναπαύσει την μητέρα σας...

Δρ. ΝΚ

Ανώνυμος είπε...

Πολλές φορές φέρνω στην μνήμη μου την μητέρα μου.
Ο Θεός να την αναπαύσει. Με συγκίνησε ο ζεστός σου λόγος. Λόγο τον οποίο εξωτερικεύεις με σεβασμό και αγάπη.