Α.
Διασωληνωμένος στον Ευαγγελισμό χτυπημένος βαριά από κόβιτ
19 έμαθα από σπόντα, αναζήτησα, και διάβασα ότι είναι ο φίλτατος όσο και
σεβαστός Μητροπολίτης Μάνης Χρυσόστομος Γ΄, ανεμβολίαστος δυστυχώς! Και
ανήσυχος αναλογίστηκα ότι «σαν πονάει η κεφαλή»! Τι για τον ίδιο, τους περί
αυτόν και ευρύτερα μπορεί να συμβεί! Και βάλτε με το νου σας τι ή γιατί
συμβαίνει με το ... «σώμα»! Τα παιδιά της Αγάπης, οι χριστιανοί, τα κάναμε
θάλασσα! Μιλάμε σαν φουσκωμένοι κούρκοι, εξηγούμε θεολογικά ... αυτό που ο Θεός
εστί-Αγάπη. Αλλά το ένα μετά το άλλο δείχνουν την καρδιά μας -τη ζωή μας-
άδεια από αυτήν!
Φυσικά εύχομαι-προσεύχομαι ο Δεσπότης να γίνει καλά. Αν φύγει, αυτό θέλησε η Αγάπη του Θεού, θα πω. Το θέμα είναι, αν από το ένα ή το άλλο, θα έχω συναγάγει, και ακολουθήσει το χριστιανικά ορθό! Η ζωή μας είναι στα χέρια του Θεού, λέμε. Αλλά η Αγάπη του δε μας έδωσε το νου, επί του προκειμένου ούτε τους γιατρούς, για να κάνουμε του δικού μας κεφαλιού! Μάλιστα, όταν μας έχει στήσει "εις τύπον και τόπον" της δικής Του Κεφαλής!
Β. Παραμονή Αγίου Δημητρίου και παρακολουθώ
Τηλεόραση. Βλέπω τους πιστούς να προσέρχονται στον Εσπερινό να προσκυνήσουν. Για
να τηρηθούν τα Ιατρικά πρωτόκολλα και η Ευλογία της Συνόδου, Αστυνομικοί στην
είσοδο μοιράζουν μάσκες για διευκόλυνση. 1. Κυρία πρώτη. «Μου έδωσαν μάσκα για
να μπω. Ήταν σαν να μου είπαν χωρίς μάσκα δεν μπορώ να μπω. Έφυγα! 2.
Άλλη κυρία. Ασπάζεται την εικόνα με τα χείλη της, δίχως να φοράει μάσκα. Τη
ρωτάει δημοσιογράφος σχετικά. «Μα είναι της θρησκείας μας, δεν το ξέρετε, η
εικόνα δεν μεταδίδει τον ιό» απαντά.
Χαίρε χάος αμέτρητο!
Αθανάσιος Κοτταδάκης
20 σχόλια:
Το χάος είναι αμέτρητο.
Ακούς από διάφορες κυρούλες τα ποιο απίθανα πράγματα.
Έλεγε μια κυρούλα σε εκπομπή από την τηλεόραση σε ζωντανή μετάδοση έξω από τον Άγιο Δημήτριο σήμερα. Ότι οι μάσκες και τα μέτρα στο ναό είναι αντιευαγγελικά. Το απαγορεύουν τα δόγματα της εκκλησίας!!!!! Άκου εκεί τα δόγματα. \
Και το αποκορύφωμα όλων τα πάντα είναι αγια στην εκκλησία «και η σκόνη είναι αγία» είπε δύο τρεις φορές. Αυτή την ανοησία την έχω ακούσει κ. Κοτταδάκη και σε κήρυγμα επισκόπου, περί «αγίας σκόνης του ναού» άλλη φορά το επανέλαβε σε κήρυγμα και κληρικός. Την κυρούλα την δικαιολογώ για τις ανοησίες της. Η ημιμάθεια είναι αμάθεια. Όμως το να λέει τέτοιες ανοησίες-βλακείες επίσκοπος και να μην τον επαναφέρουν στην τάξη των μοναχών είναι να απελπίζεσαι….
Τότε δεσπότη αδέσποτε αφού η σκόνη είναι αγία όπως διακήρυξες να γνωρίζεις ότι αμαρτάνεις που πετάει ο κάθε νεωκόρος την σκόνη στα σκουπίδια. Θα του πρότεινα του δεσπότη και του παπά το νερό από το σφουγγάρισμα να το πίνουν ως αγίασμα γιατί είναι άγιο.
Τι θα ακούσω ακόμα Θεέ μου!!!
Χρήστος.
Θανάσιμη αμαρτία για τους χριστιανούς είναι ο φανατισμός. Πολλοί έχουν φανατιστεί και δεν ακούν τίποτα και κανένα. Καθένας τον χαβά του. Μας περιμένουν περισσότερες δύσκολες μέρες για να γίνει η ανοσία. Καλό κουράγιο σε όλους μας.
«Κύριος ποιμαίνει με καὶ οὐδέν με ὑστερήσει.»
(Ψαλ. κβ΄1)
Ἐγώ ἀντιθέτως δέν χόρταινα νά βλέπω αὐτή τή λαοθάλασσα στή συμπρωτεύουσα, πού πλημμύρησε τόν Ϊερό Ναό καί τά πέριξ αὐτοῦ γιά νά ἐκφράσει τῆ βαθειά της πίστη καί νά ἀποδώσει μέ εὐλάβεια τήν ὀφειλόμενη καί πρέπουσα τιμή στόν Πολιοῦχο της, στόν ἐλευθερωτή της, στόν δικό της Ἅγιο πού εἶναι συνάμα καί «ὁ μέγας φρουρός τῆς Θεσσαλονίκης, ὁ ρύστης ἐν τοῖς κινδύνοις ὁ ἐξαίρετος, πρόμαχος ὁ κράτιστος», ὁ Ἅγιος Μεγαλομάρτυρας Δημήτριος ὀ καί Μυροβλήτης ἐπωνομαζόμενος.
Βλέπει ὁ Θεός καί διακρίνει τήν καλή προαίρεση ἀπό τήν ἐπίδειξη, τήν εὐσέβεια ἀπό τήν εὐσεβοφάνεια, τήν πίστη ἀπό τήν ἀπιστία καθώς καί τό πρόσωπο ἀπό τό προσωπεῖο τῶν προσερχομένων πιστῶν εἴτε μέ μάσκα εἴτε χωρίς μάσκα.
Σέ θέματα πίστεως καί οἱ μέν (μέ μάσκα) δέν σώζονται καί οἱ δέ (χωρίς μάσκα) δέν χάνονται ἑάν ἀμφότεροι δέν προσέρχονται μέ ταπεινό φρόνημα στό Ναό.
Ἡ σιγουριά πού φέρνει ἡ χρήση τῆς μάσκας καί ἡ ὑπεροψία πού δημιουργεῖ ἡ μή χρήση της εἶναι γεννήματα τοῦ ἰδίου νομίσματος πού λέγεται ἀλαζονεία, ὑπερηφάνεια, κομπασμός.
Κι αὐτά εἶναι πού κολάζουν τόν ἄνθρωπο.
Ὅσο γιά τόν Ἐπίσκοπο Μάνης τόν κ. Χρυσόστομο Γ΄, εὐχόμαστε καί προσευχόμαστε γιά τήν γρήγορη ἀνάρρωση καί τήν ταχεία ἐπάνοδό του στό πολυσχιδές ποιμαντικό του ἔργο.
Ταπεινός, σεμνός καί μετριόφρων, μέ τή στάση πού κράτησε περί τοῦ φλέγοντος θέματος τοῦ ἐμβολιασμοῦ καί γενικώτερα τῆς πανδημίας τοῦ κωρονοϊοῦ, πάντοτε μέ διακριτικότητα καί σεβόμενος τήν ἐλευθερία τοῦ κάθε πιστοῦ, οὔτε προκάλεσε οὔτε προσβλημάτισε ἀλλά οὔτε καί δίχασε τό λαό πού τοῦ ἐνεπιστεύθη ὁ Κύριος νά διαποιμάνει.
Ἄς τόν σεβαστοῦμε κι ἐμεῖς σ’αὐτή του τήν ἐπιλογή.
Θεόδωρος Σ.
Του Μάνης τα προσπερνώ. Όπως λέμε οι κοσμικοί ‘’όπως έστρωσε να κοιμηθεί’’.
Ως προς το 2ο σκέλος ότι και να γράψεις θα είναι λίγο. Κατάντησε η Εκκλησία της Ελλάδας προστατεντικού τύπου κακέκτυπο. Πάει η ενιαία διδασκαλία. Κάθε ιερέας-πάστορας διδάσκει όμως τα νομίζει και κάθε πιστός με την εθελοθρησκεία τα ερμηνεύει όπως θέλει. Εκεί οδήγησαν το Σκάφος της Εκκλησίας οι ρασοφόροι. Τώρα έχουμε βαρκούλες που αράζουν στο λιμάνι αλλά δεν έχουν Σκάφος
Δεν το βλέπει η λεγόμενη Ιεραρχία ή η άλλη η Ιερά Σύνοδος που καταντήσαν μόνο να τους απασχολούν ευτελή θέματα.
Κωνσταντίνος
Σε δεκαπέντε μέρες που θα υπάρχει ξανά έξαρση τα παπαγαλάκια θα λένε ότι δεν φταίει ο εορτασμός του Αγίου Δημητρίου αλλά τα γήπεδα, οι πορείες, τα σχολεία και άλλα.
Τους συνιστώ να λαμβάνουν «Αγία Σκόνη Ναού» τρεις φορές την ημέρα. Το πρωί νηστικοί για την αγιότητα της υπόθεσης.
Όσιος Σωφρόνιος τού Έσσεξ †
~ Θα σας πω κάτι φοβερό. Όταν ζούμε ως χριστιανοί στον κόσμο αυτό, πειθόμαστε ότι η σκέψη του κόσμου δεν συμπίπτει πουθενά με τον Χριστό. Και η πορεία της δικής μας σκέψεως δεν συμπίπτει καθόλου με τη σκέψη του κόσμου.
Πρόσφατα διαβάσαμε στον Βίο του Μεγάλου Παχωμίου ότι...
όταν η μία ή η άλλη επιδημία αφαιρούσε πολλές ζωές μοναχών, αυτοί το θεωρούσαν ως συγκομιδή αγίων. Ενώ για άλλους αυτό αποτελεί συμφορά... (...)
Στην αρχή του πολέμου, όταν ήδη υπήρχε απειλή της εισβολής των Γερμανών και των Βουλγάρων στην Ελλάδα, ήρθε στη μνήμη μας κάποια προφητεία, ότι θα έρθουν εχθροί και θα εξολοθρεύσουν όλους τους αγιορείτες μοναχούς...
Και τις αντιδράσεις προκλήθηκαν! Ήμουν ακόμη στο μοναστήρι. Όλοι φοβούνταν τον καιρό εκείνο.
Ο πνευματικός μου όμως αρχιμανδρίτης Κήρυκος είπε:
– Ω! Με μας δεν θα γίνει αυτό! Αυτό συνέβη με τον Παχώμιο, με άλλους μοναχούς, με άλλους Πατέρες χάρη στην αγία ζωή τους. Εμείς όμως, έτσι όπως ζούμε, μπορούμε να είμαστε σίγουροι πως ο Κύριος δεν θα επιτρέψει να συμβεί αυτό σε μας!
Βγήκα στην έρημο, και εκεί κάποιος Καρουλιώτης είπε:
– Όταν έρθουν να με σκοτώσουν, θα πω: «Δώστε μου το όπλο σας να το φιλήσω, πριν αυτό με φονεύσει!».
Είχα μαζί μου έναν μοναχό, υποτακτικό κάποιου σπουδαίου ασκητή, του Καλλινίκου, και συνομιλούσαμε γι’ αυτό το θέμα. Τότε είπε:
– Να τι σκέφτομαι: Αν αυτοί έρθουν, πρέπει να μας εξολοθρεύσουν όλους. Να άφηναν όμως μόνο τα σπίτια και τα βιβλία.
– Και γιατί αυτό; ρωτώ.
– Διότι, όταν δουν τα σπίτια και τα βιβλία, θα πουν:
«Εδώ ζούσαν άγιοι άνθρωποι… Αν όμως μείνει ζωντανός έστω και ένας από εμάς, θα τους κάνει όλους να περιφρονούν όλα αυτά τα βιβλία, όλα αυτά τα άγια…»
Όταν ήμουν μικρό παιδί στο σχολείο, άκουσαν έναν ιερέα που διηγούνταν σε μας τα παιδιά για τα μαρτύρια των πρώτων αιώνων. Ήταν νέος και υπέροχος ιερέας με ακαδημαϊκή μόρφωση...
Ακούοντάς τον συλλογίστηκα:
«Τι κρίμα που τώρα δεν είναι δυνατοί οι διωγμοί εναντίον των χριστιανών και δεν μπορούμε να γίνουμε μάρτυρες για τον Χριστό!»
Απόσπασμα από το βιβλίο: Αρχιμανδρίτου Σωφρονίου – ''Οικοδομώντας τον ναό του Θεού μέσα μας και στους αδελφούς μας''. Τόμος Α’, Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Έσσεξ, 2014.
Εύγε στο Θεόδωρο Σ.
Πολύ ποιοτικό σχόλιο εν αντιθέσει με τα δύο πρώτα διχαστικά και ποιοτικά χαμηλά σχόλια.
Κατάπτυστο το σχόλιο του 8:55.
Ασεβέστατο, αυθαίρετο και ειρωνικό.
Όταν λέμε ασπαζόμαστε τις ιερές εικόνες και τα ιερά λείψανα εννοούμε ότι τα χείλη μας ευλαβικά εφάπτονται αυτών.
Τα χείλη μας και όχι η μάσκα. Ασπάζομαι με τα χείλη και όχι με τη μάσκα.
Τόσο δύσκολο να το καταλάβουν αυτό μερικοί;
Ούτε υποκλίσεις κάνουμε,αλλά ασπασμούς.
Μιλάμε, επιτέλους, για στοιχειώδη πράγματα.
Θα καταργήσουμε και τα στοιχειώδη;
Θα τα ισοπεδώσουμε όλα;
Προς 27 Οκτωβρίου-8:55: ο ναός του αγίου Δημητρίου έχει απαντήσει (και φέτος και πέρυσι) στα φληναφήματα των κοσμικών δημοσιογράφων, με τους οποίους δυστυχώς συντάσσονται και κάποιοι σχολιαστές εδώ μέσα, ορθόδοξοι χριστιανοί κατά τα άλλα...
Διάβασέ το, καλό θα σου κάνει.
https://www.typosthes.gr/thessaloniki/262056_thessaloniki-i-ekklisia-ag-dimitrioy-gia-metra-se-emas-pali-ypermetros-zilos
"Οπου Θεός βούλεται, νικάται φύσεως τάξις".
"Η τιμή της εικόνος επί το πρωτότυπον διαβαίνει".
Οποιος προσέρχεται στην πανήγυρι με πόθο να τιμήση τον Αγιο Δημήτριο ή όποιον άλλον Αγιο εορτάζει, και ακουμπά τα χείλη του στην εικόνα ή στα Αγια Λείψανα, θα επιτρέψη ο προσκυνούμενος Αγιος να ασθενήση ;
Είναι εχθροί μας οι Αγιοι ; Μάς μισούν ;
Ασφαλώς η εποχή μας είναι Λογικοκρατούμενη - Ρασιοναλιστική και η απλοική Πίστη τείνει να εξαφανιστή και να αντικατασταθή από την πίστη στο μικροσκόπιο και στην σύριγγα με το φάρμακο - σωτήρα.
(Αυτό εξ άλλου εκμεταλλεύονται και οι διάφορες Εξουσίες και νομοθετούν Νόμους αντιχριστιανικούς, αλλά και αντίθετους στην ανθρώπινη φύση. Γνωρίζουν ότι δεν θα συναντήσουν αντίσταση από τον σημερινό "λογικό" άνθρωπο).
Η προσκυνήτρια με την απλή δήλωση "η εικόνα δέν μεταδίδει τον ιό" μάς επαναφέρει στην παλαιά τάξη και μάς υπενθυμίζει ότι εκτός από την πίστη στην επιστήμη, υπάρχει και η Πίστη στην Θεία Χάρη.
Τι είπε ο Κύριος στο σατανά; "οὐκ ἐκπειράσεις Κύριον τὸν Θεόν σου"! (βλ. Λουκ. δ΄ 1-13)
Αυτό ως μια απάντηση του Χριστού σε έκτακτη περίσταση.
Ως προέκταση στους 10.17 και 10.28
Έχεις ένα τρόπο κ. Κοτταδάκη να πικραίνεις τους φανατικούς που τους αρέσει το σκοτάδι. Ότι και να γράψεις η γκλάβα τους δεν αλλάζει. Δεν το έχεις καταλάβει ότι έχουν την αλήθεια τους. Αυτό το φτάνει. Θέλουν να ζουν στην παραμυθένια σκέψη τους.
Ως φοιτητής είχα τον σήμερα Μάνης υπεύθυνο στην ΧΦΕ (Χρήστο Παπαθανασίου) στο κάλεσμα του Χριστόδουλου αποφάσισε με την γνώμη του π. Μαστρογιαννόπουλου να αφήσει τη ΧΦΕ και την εργασία του στο δικαστήριο και να γίνει ιερέας. Στις χειροτονίες του επί Χριστοδούλου ήμουν. Το γιατί δεν έκανε το εμβόλιο δεν γνωρίζω. Έχω να το δω τρία χρόνια. Τον θεωρούσα προοδευτικό μυαλό αλλά το ράσο τους αλλάζει σε συντηρητικούς. Του εύχομαι να γίνει καλά και να αλλάξει πορεία να ξαναγίνει ο Χρήστος του καλού καιρού.
«Μα είναι της θρησκείας μας, δεν το ξέρετε, η εικόνα δεν μεταδίδει τον ιό» με την λογική της γυναίκας αυτής ούτε και ο άνθρωπος μεταδίδει τον ιό γιατί είναι ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ. Να πάει να βοηθήσει ανθρώπους χωρίς μάσκα αφού δεν υπάρχει μετάδοση και να διδάξει με την πράξη της και μας. Με τα λόγια κτίζω ανώγια και κατώγια.
Εγώ δεν πήγα σε πανήγυρη. Πήγα σε ενορία που φορούν όλοι μάσκα. Γιατί τα γράφεις αυτά κ. Κοτταδάκη. Άφησε τους ανθρώπους να πεθάνουν ως μάρτυρες χωρίς νοσοκομειακή περίθαλψη. Όταν ακούω ότι αρρωσταίνουνε και πεθαίνουνε δεσποτάδες, ηγούμενοι και εκ της συνοδείας τους, ιερείς, ηγουμένισσες και η συνοδεία τους καθώς και λαϊκοί που δεν πιστεύουν στην μετάδοση του ιού χαίρομαι γιατί και αυτοί πήγαν χαρούμενοι για του Χριστού την πίστη την αγία.
Αν!!! λέω αν!!!! μοίραζαν στους ευσεβείς την σωστική «Αγία Σκόνη» των Ναών τότε τα ιερά παγκάρια δεν θα πλήρωναν τέλη απορριμμάτων στον δήμο. Πολλά τα οφέλη. Παρακαλώ ο Αρχιερέας που το πρότεινε να τα επιβάλει. Πάντα είναι αναγκαία κάποια τέτοια όπως το ιατρικό νερό του Καματερού παλαιότερα που έσωσε ζωές;;;;;;;;!!!!!!!!!
Πρός τον Ανώνυμο 10 - 52
Ο πιστός που εισέρχεται στο ναό και κατεβάζει προς στιγμήν τη μάσκα για να προσκυνήση την εικόνα ή τα λείψανα του Αγίου, δέν ανεβαίνει στη στέγη του ναού για να πηδήση κάτω και να εξακριβώση άν ο Αγιος θα τον σώση. Δεν έχει τέτοια πρόθεση.
Προσκυνεί με σεβασμό την εικόνα ή τα λείψανα για να τιμήση τον Αγιο και να λάβη Χάρη.
https://youtu.be/j_acAH7ByI0
Καλό είναι να ακούσουμε προσεκτικά τι λέει αυτός ο άνθρωπος όλοι μας .
Πέρασαν δύο χρόνια με τον ιό να αγκαλιάζει θανατηφόρα τον άνθρωπο και πολλοί δεν κατάλαβαν ότι δεν κινδυνεύει η πίστη αλλά ο άνθρωπος. Είμαι νοσηλεύτρια σε ΜΕΘ αν κάνατε μια επίσκεψη οι αμφισβητίες τότε θα αλλάζατε γνώμη. Κινδυνεύω για σας αλλά όλο και περισσότερο πιστεύω ότι ένα ποσοστό δεν αξίζει τις προσωπικές μου θυσίες. Έχει σκληρύνει η καρδιά μου για όλους τους ανεμβολίαστους που πρέπει να περιποιηθώ χωρίς να το αξίζουν.
Εμβολιασμένοι και ανεμβολίαστοι να κάνουμε αγάπη: αυτό προτείνω εγώ.
Καλή Αυριανή!
Δημοσίευση σχολίου