Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Παρθένα Κουτμερίδου: “Προσπάθησα να την πείσω να εμβολιαστεί” – Τι λέει ο γυναικολόγος της


Θλίψη έχει προκαλέσει ο θάνατος της Παρθένας Κουτμερίδου, κόρης του πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Στάθη Κουτμερίδη, που έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό. Ο γυναικολόγος της μίλησε στο “Live News” και επέρριψε ευθύνες στον σύζυγο της γυναίκας, η οποία ήταν στον έβδομο μήνα κύησης, και τον πνευματικό της για την απόφασή της να μην εμβολιαστεί.
 
“Τη συμβούλευσα να κάνει εμβόλιο αυτή και ο σύζυγός της από την πρώτη στιγμή. Από την πρώτη στιγμή, γιατί είμαι φανατικά υπέρ του εμβολιασμού όχι μόνο στις έγκυες γυναίκες, όχι μόνο σ’ αυτές που παρακολουθώ εγώ, αλλά και στις άλλες οι οποίες με συμβουλεύονται λόγω της ιδιότητάς μου ως ειδικός επιδημητικός και με παίρνουν εκατοντάδες τηλέφωνα για να μου ζητήσουν τη γνώμη μου” επεσήμανε ο γυναικολόγος της γυναίκας που έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό.
 
“Εγώ είμαι υπέρ του εμβολιασμού, έχω εμβολιάσει όλους στην οικογένειά μου, έχω εμβολιαστεί ο ίδιος, έχω εμβολιάσει το προσωπικό μου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, επανειλημμένα και φορτικά προσπάθησα να πείσω αυτήν τη γυναίκα, που δεν είναι μόνο μια πελάτισσά μου αλλά μια καλή μου φίλη, όχι τώρα, αλλά πολλά χρόνια, μια γυναίκα την οποία εκτιμώ αφάνταστα, και ο πατέρας της, οι οποίοι είναι προσωπικοί φίλοι εδώ και πολλά χρόνια” επεσήμανε και πρόσθεσε:
 
“Προσπάθησα να την πείσω αλλά, απ’ ό,τι καταλαβαίνω, ο σύζυγός της, που είναι φανατικός αντιεμβολιαστής, και η οικογένειά του, δεν έχουν εμβολιαστεί, την απέτρεψαν, δεν ξέρω με ποια κίνητρα, την απέτρεψαν να εμβολιαστεί πιθανώς λόγω κάποιου πνευματικού; Δεν γνωρίζω παραπάνω. Αλλά η γυναίκα, επανειλημμένα και φορτικά την έχω συμβουλεύσει παρόντων μαρτύρων, άνθρωποι του περιβάλλοντός μου.
 
Τι είπε ο γυναικολόγος για τον σύζυγο και τον πνευματικό της
Φτάσαμε σε ένα σημείο που ο σύζυγός της δεν ερχόταν πάνω να παρακολουθήσει το μωράκι στις επισκέψεις, γιατί ήταν παρεξηγημένος μαζί μου, επειδή επέμενα να κάνουν εμβόλιο! Αυτή είναι η αλήθεια έχω το θάρρος της γνώμης μου, είμαι γιατρός και είμαι τόσα χρόνια μάχιμος γιατρός και έχω το θάρρος της γνώμης μου” επέμεινε ο γυναικολόγος της Παρθένας Κουτμερίδου, που δεν ήθελε να κατονομαστεί και επανέλαβε ότι ο ίδιος συστήνει σε όλες τις γυναίκες να εμβολιαστούν.
 
Στο ερώτημα τι απαντούσε εκείνη όταν της σύστηνε φορτικά να εμβολιαστεί, ο γιατρός σημείωσε ότι εκείνη έλεγε ότι θα το κάνουν μετά τον τοκετό και οι δύο. “Φοβόταν! Λυπάμαι, μία εγκυμοσύνη που ήταν τόσο πολύτιμη… Προσωπικά δεδομένα δεν αποκαλύπτω. Όπως και η ηλικία της ήταν λάθος και επίσης δεν προσπαθώ να σας πω κάτι” Ο πατέρας της είναι προσωπικός φίλος εδώ και πολλά χρόνια, είμαστε συμπατριώτες, είμαστε φίλοι, η συγκεκριμένη η Πάττυ ήταν προσωπική μου φίλη εδώ και πολλά χρόνια, δεν ήταν μόνο πελάτισσά μου” υπογράμμισε και τόνισε ότι η γυναίκα διασωληνώθηκε στο Ιπποκράτειο και εκεί έγινε και η καισαρική.
 
“Υποπτεύομαι ότι ο πνευματικός της είναι αυτός που υποκίνησε και τον άνδρα της. Δεν ξέρω κατ’ αρχήν πώς εμφανίστηκε αυτή  φημολογία ότι ο γιατρός της είπε να μην κάνει εμβόλιο. Εγώ ποτέ δεν το είπα, ποτέ, το δηλώνω ευθαρσώς και έχω και μάρτυρες” ξεκαθάρισε ο γιατρός. “Θλίβομαι, έχω απέραντη οδύνη” είπε.
 
 
Σημειώνεται πως η Πάττυ, όπως τη φώναζαν οι δικοί της άνθρωποι, νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του “Αγίου Λουκά” Θεσσαλονίκης για περισσότερο από έναν μήνα. Ήταν έγκυος στον 7ο μήνα, όταν νόσησε με κορονοϊό.
 
Εισήχθη στο Ιπποκράτειο, όμως λόγω της εγκυμοσύνης της μεταφέρθηκε στον “Άγιο Λουκά”. Οι γιατροί κατάφεραν να πάρουν το παιδί με καισαρική και έδιναν μάχη να κρατήσουν στη ζωή και τη μητέρα, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφεραν.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί μπλέκουν οι παπάδες σε χωράφια που δεν είναι δικά τους. Τι λόγο θα δώσει τώρα στον Θεό ο παπάς αυτός που έμμεσα την σκότωσε την μάνα που δεν πρόλαβε να κρατήσει το παιδί της στην αγκαλιά της ;;;;;;;

Γιάννης Ιωαννίδης είπε...

Την γνωρίζαμε...Μοιάζει σχεδόν απίστευτο!!

Ανώνυμος είπε...

Λίγη σοβαρότητα δεν βλάπτει πρώτε ανώνυμε.
Πώς αποφαίνεται η αφεντιά σου ότι εάν εμβολιαζόταν η εν λόγω κυρία θα είχε διαφορετική εξέλιξη η υγεία της;
Δεν γνωρίζεις ότι κάθε περίπτωση εξατομικεύεται και ότι δεν μπορούμε με αν και πιθανολογίες να θεμελιώσουμε αποδείξεις;
Και ποιος μας εγγυάται ότι εάν εμβολιαζόταν δεν θα πέθαινε κάτι από τις παρενέργειες που αυτό έχει;
Δεν βαρεθήκατε να αποφαίνεσθε για την κάθε περίπτωση ανεμβολίαστου;

Ανώνυμος είπε...

Πόσοι ανεμβολίαστοι σε όλη την επικράτεια έχουν νοσήσει από Covid και πόσοι πέθαναν από αυτή;
Θα μας τρελάνετε;