Μέ
ἀφορμή τόν Πάπα
ὑπό Ἀρχιμ. Βασιλείου Μπακογιάννη
Ὁ Πάπας αὐτές τίς μέρες (4-6η Δεκεμβρίου) ἐπισκέπτεται τήν πατρίδα μας. Ἄς διαλογισθοῦμε, ἄν ὡς Ἐκκλησία εἶναι πρέπον, νά τιμήσουμε τόν Προκαθήμενο τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς Ἐκκλησίας ἤ νά τόν περιφρονήσουμε.
Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος τούς αἱρετικούς, ἀρειανούς τῆς ἐποχῆς του, τούς ἀποκαλοῦσε φίλους καί ἀδερφούς. «Μή, φίλοι καί ἀδελφοί. Ἐγώ σᾶς ἀποκαλῶ ἀκόμα ἀδερφούς, παρόλο πού σεῖς δέν ἔχετε πιά μαζί μας ἀδερφική σχέση» (Θεολογικός Α,5. P.G. 36:17). Ἔτσι «φίλο καί ἀδερφό», θά ἀποκαλοῦσε ὁ Ἅγιος καί τόν Πάπα, θά τόν ἀγκάλιαζε ὡς ἀδερφό, καί θά ἤθελε νά ἔχει μαζί του ἀδερφική σχέση. Ἔτσι, χωρίς ἀπωθημένα, ἐν ἀγάπῃ λειτουργοῦν οἱ ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ.
Στή Βυζαντινή ἐποχή, οἱ αἱρετικοί, πού ἔμεναν στήν Πόλη, στίς μεγάλες γιορτές τῆς Ἐκκλησίας μας, πήγαιναν στόν Ναό, ὅπου λειτουργοῦσε ὁ Πατριάρχης, πρός παρακολούθηση τῆς Θ. Λειτουργίας! Ὁ Πατριάρχης τούς καλοδεχόταν(!), τούς εὐλογοῦσε, καί στό τέλος τούς ἔδινε τό ἀντίδωρο!
Μά δέν
ἦταν συμπροσευχή;! Οἱ Ἱ. Κανόνες τίς ἁπλές
συμπροσευχές μέ αἱρετικούς, τίς θεωροῦν πλημμέλημα.
Καί γι'αὐτό δέν καθαιροῦν τόν Ἱερέα
γιά τέτοιες συμπροσευχές! (ΜΕ΄ Ἁγίων Ἀποστόλων). Ὅμως, ὅταν ὁ Ἱερέας, Τετάρτη, Παρασκευή,
Μ. Τεσσαρακοστή, «οὐ νηστεύει»
(καταλύει λάδι), καθαιρεῖται...! (ΞΘ΄ Ἁγίων
Ἀποστόλων). Δηλαδή, γιά τόν Ὀρθόδοξο Ἱερέα
εἶναι βαρύτερο ἁμάρτημα ἡ κατάλυση τῶν νηστειῶν, παρά ἡ ἁπλῆ συμπροσευχή μέ αἱρετικό! (Περισσότερα: Ἡ
αἵρεση εἶναι μία. «Θαβώρ», 2021, σελ. 67-75).
Καί ἔπρεπε ὁ Πατριάρχης νά δίνει τό «ὀρθόδοξο» ἀντίδωρο σέ αἱρετικούς; Ξεχνᾶμε, ὅτι οἱ πατέρες μας, οἱ παππούδες
μας, παραμονή καί ἀνήμερα τῶν Φώτων, ράντιζαν τά ζωντανά τους μέ Μεγάλο Ἁγιασμό! Λοιπόν; Ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστανοί, πρόβατα, μουλάρια, γουρούνια, γαϊδούρια, μποροῦμε νά τ΄ «ἁγιάζουμε», αἱρετικούς
ἀνθρώπους ὄχι;!
Ἡ Ὀρθοδοξία δέν κινδυνεύει ἀπό τόν Πάπα...
28 σχόλια:
Δεν μας τα λες καλά Π. Βασίλειε!
Σε επιστολή που έστειλε, την 4η Απριλίου στην εικονική συνάντηση της Παγκόσμιας Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) την άνοιξη του 2021, ο Πάπας Φραγκίσκος κατέθεσε επίσημα την ''επείγουσα ανάγκη για ένα παγκόσμιο σχέδιο, που μπορεί να δημιουργήσει νέους ή να αναζωογονήσει υπάρχοντες θεσμούς...
Ιδίως εκείνους της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης'', ένα νέο σύστημα «παγκόσμιας διακυβέρνησης» και «καθολικών εμβολίων» για τη θεραπεία του κορανοϊού Covid-19, και άλλα “πιεστικά προβλήματα”...
Σε άλλα νέα.. Σε μια αμφιλεγόμενη κίνηση κατά την καθολική “εκκλησία”, ο πάπας Francis, υποστήριξε ξεκάθαρα και τάχθηκε υπέρ των τεχνολογιών RFID Chip και το εξαιρετικό δυναμικό που διαθέτουν για την ανθρωπότητα.
Ο Επίσκοπος της Ρώμης εξήγησε στους παρευρισκομένους τον ενθουσιασμό του για την εμφύτευση RFID και πως θα καταστεί στο άμεσο μέλλον , υποχρεωτική η διαδικασία εμφύτευσης για όλους τους εργαζόμενους και τους κατοίκους του Βατικανού.
Εχω γνωρίσει ανθρώπους που δεν έχει καμία σχέση με Εκκλησία, εξομολόγηση και θεία κοινωνία. Καταλαβαίνουν όμως ξεκάθαρα τι διαβάζουν εδω. Την σύμπλευση του πάπα Ρώμης εις ολα, με τις επιταγές της Νέας τάξης πραγμάτων.
Απο την άλλη τώρα, ιερείς που είναι και πνευματικοί και εξομολόγοι και πνευματικοί καθοδηγητές στα πνευματικά τούς τέκνα, αν τούς ρωτήσεις αυτό που είναι οι κατ εξοχήν αρμόδιοι να απαντήσουν, δηλαδή ποιοί είναι σήμερα οι πρόδρομοι του αντιχρίστου, (αναφέρει ο Απ. Ιωάννης στήν Αποκάλυψη του, πως σε κάθε εποχή υπάρχουν οι πρόδρομοι του ανόμου που προετοιμάζουν το έδαφος), αν λοιπόν τεθεί το ερώτημα...
Τότε ξαφνικά εμφανίζεται η άγνοια και η απουσία διακρίσεως του υποτιθέμενου πνευματικού πατρός να κατονομάσει τούς σύγχρονους προδρόμους και εργάτες του αντιχρίστου επι γης, και να προφυλάξει και να ασφαλίσει τα πνευματικά του τέκνα.
Αγαπητέ π. Βασίλειε.. Απευθυνόμενος ο Χριστός προς τον ευρύ κύκλο των 70 μαθητών του λέγει: "Όποιος ακούει εσάς, ακούει εμένα. Όποιος απορρίπτει εσάς, απορρίπτει εμένα. Κι όποιος απορρίπτει εμένα, απορρίπτει Αυτόν που μ' έστειλε.." (Λουκ.10.13).
To πρόβλημα στήν σύγχρονη Εκκλησία το έχει κατονομάσει ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος. Υπάρχουν λειψές εμπειρίες της χάριτος, άγνοια της ορθής λειτουργίας της νοεράς ενέργειας στήν καρδιά, απουσία βιώσεως της Πεντηκοστής, ελλάμψεων του Ακτίστου Φωτός.
Ως εκ τούτου, αντί για Αγιοπνευματική ομοφωνία, υπάρχει η πολυφωνία του στοχασμού. ''Εγω το βλέπω έτσι το θέμα...'' Σημασία έχει πως το παρέδωσε ο Χριστός και πως βίωσαν την Αλήθεια Του οι Άγιοι. Ως σύγχρονη Εκκλησία θαλασσοδέρνουμε στο ''τι θα πεί ο κόσμος...'' Μας λείπει η ταπείνωση να πούμε ''Οτι πείς Εσυ Χριστέ μου..''.
Ο Θεός να φωτίζει ολούθε. Εύχεστε.
ΥΓ. Αν επιθυμεί ο π. Βασίλειος ας μας κατονομάσει εκείνος τούς σύγχρονους προδρόμους του αντιχρίστου επι γής.
Επιτέλους διάβασα και κάτι σωστό. Λυπάμαι όπου οι Μητροπολίτες μας είναι αδιάβαστοι.
Με λόγια τα είπε όλα ο π. Βασίλειος. Ο σούπερ - Ορθόδοξοι δεσποτάδες της Κόνιτσα, του Πειραιά και των Κυθήρων δεν τα έχουν διαβάσει. Αν έχουν αντίθετη άποψη από τον άγιο Γρηγόριο τον θεολόγο ας την κατοχυρώσουνε με μια απάντηση. Μέχρι στιγμής ο μόνος που μας μεταφέρει την θεολογική άποψη και την παράδοση της ορθοδοξίας είναι ο π. Βασιλειος.
Ο π. Βασίλειος είναι η φωνή της Ορθοδοξίας
Προφανώς κε Ρόδη εσείς είσθε έμπλεως θείας χάριτος και γνωρίζετε άδηλα και κρύφια!!!!!!!!!!!!
ΙΦ
Να έλθει. Έπρεπε η Εκκλησία της Ελλάδος να τον φιλοξενήσει με αγάπη και όχι ως ένα ανεπιθύμητο που κάνει ανεκτή την παρουσία του. Επί Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου δεν τόλμησε κανένας μα μιλήσει τώρα οι δεσποτάδες γίναν κοκόρια. Ο Χριστόδουλος ήταν άρχοντας στον τρόπο και είχε γνώσεις δεν φοβόταν όπως οι σημερινοί αγράμματοι δεσποτάδες. Έπρεπε ο πάπας Φραγκίσκος να επισκεφθεί την Πάτρα να πάει στον περικαλλή ναό των Καθολικών και να πάει να προσκυνήσει τα ιερά Λείψανα του Αγίου Ανδρέα που μας έδωσαν οι Παπικοί. Για να κτισθεί ο Ναός των Ορθοδόξων ο νέος του Αγίου Ανδρέα πλήρωναν το χαράτσι και το ευάριθμο πλήθων των ρωμαιοκαθολικών της Πάτρας. τα Λείψανα των Αγίων Αποστόλων είναι όλων των Χριστιανών.
Σπούδασα στην Ιταλία και διαπίστωσα την ευγένεια των παπικών. Ντρέπομαι για την αγένεια εμάς των ορθοδόξων της ταυτότητας.
Πέτρος Αραβαντινός
Όταν στο Ελλαδιστάν κάνουν κουμάντο οι Ανδρέας, Σεραφείμ, Κοσμάς, Σεραφείμ και οι φίλοι τους γοχ τότε άστα να πάνε. Δεν θα δει ποτέ άσπρη μέρα αυτός ο τόπος.
φίλε, 1 Δεκεμβρίου-12.11μ.μ,γράφεις ότι ο πατήρ Βασίλειος δεν τα λέει καλά, δηλαδή θα σου τα έλεγε καλά ΑΝ ΕΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ και ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ...
Ας έλθει ο άνθρωπος καλοδεχούμενος. Τιμή για την Ελλάδα η επίσκεψη χριστιανού ηγέτη.
Δώστε μας την πηγή όσων γράφετε.
Γιώργος Μαρκακης
ΟΙ πηγές τις οποίες αναφέρει ο π. Βασίλειος κ. Μαρκάκη πιστεύω ότι είναι σωστές. Αυτές τις γράφει στο άρθρο του
Αγίου Γρηγορίου Θεολόγου (Θεολογικός Α,5. P.G. 36:17).
(Γενναδίου Σχολαρίου, «Άπαντα τα ευρισκόμενα», τ. ΙV. Paris, 1935, σελ. 202).
ο (ΜΕ΄ Αγίων Αποστόλων) είναι γνωστός από το Πηδάλιο , το ίδιο και ο (ΞΘ΄ Αγίων Αποστόλων).
Το βιβλίο των εκδόσεων ΘΑΒΩΡ δεν το έχω διαβάσει αλλά και εκεί θα έχει πηγές.
Τι παραπάνω θέλεις να μάθεις για πηγές. Τα λέει όλα .
Σωτήριος Χατζηκώνστας
το σχόλιό μου αφορούσε τον κ Ρόδη
Γ. Μαρκάκης
Για το θέμα του πάπα ας έχει κύρια πηγή του τον Άγιο Μάρκο ευγενικό και τον πατρο-Κοσμά ο γέροντας ...ο Πάπας θα είναι χειρότερη αιτία δεινών με το που έρθει στη χώρα μας ....
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 1 Δεκεμβρίου 2021 - 6:56 μ.μ.
ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ, ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
Aγαπητέ κ. Μαρκάκη, προφανώς δεν βγάζω πράγματα απο μυαλό μου, ούτε εχω κάτι προσωπικά με τον πάπα.
Εχω με τις ιδέες που προβάλει: Ο Πάπας Φραγκίσκος ζητά «παγκόσμια διακυβέρνηση» και «εμβόλια για όλους» σε επιστολή του προς την Παγκόσμια Τράπεζα και το ΔΝΤ . Ο σύνδεσμος είναι ενεργός και θα βρεί κανείς την πηγή.
Aλήθεια τώρα θα αλλάξει κανείς απο εσάς άποψη για τον πάπα διαβάζοντας το άνωθεν;
Προσωπικά θεωρώ οι περισσότεροι είσαστε υπέρ και της μίας Παγκόσμιας κυβέρνησης, και τις ενώσεως όλων των θρησκειών... Και δεν έχετε κανένα θέμα να γίνει και η ζωη σας ελεγχόμενη εις ολα απο έναν αριθμό, που θα έχετε πάντοτε μαζί σας, πρός επίδειξη και έλεγχο μέσω αυτού, και όταν έρθουν τα χρόνια θα δεχτείτε και την εισαγωγή αυτού του αριθμού μέσω της τεχνολογίας ενός μικροτσίπ στο σώμα.
Κάθε μου αναφορά γίνεται για την υπεράσπιση της Αλήθειας και μόνο εξ απόψεως της Ορθοδόξου Αγιοπατερικής παραδόσεως.
Και εξ αυτής της απόψεως, της Αγιοπατερικής, ο πάπας είναι πρόδρομος του αντιχρίστου.
Είναι αυτός που θα ηγηθεί μίας πανθρησκείας, και θα αναγνωρίσει έναν νεο ''Μεσσία''. Ο έχων νου, ας λογαριάσει ποιός θα είναι μελλοντικά αυτός.
Όταν μόνοι μας δεν μπορούμε ή δεν θέλουμε να αντιμετωπίσουμε τις κακοδαιμονίες μας τότε ψάχνουμε για αποδιοπομπαίους τράγους.
Ιφ
«Μά δέν ἦταν συμπροσευχή;! Οἱ Ἱ. Κανόνες τίς ἁπλές συμπροσευχές μέ αἱρετικούς, τίς θεωροῦν πλημμέλημα. Καί γι'αὐτό δέν καθαιροῦν τόν Ἱερέα γιά τέτοιες συμπροσευχές! (ΜΕ΄ Ἁγίων Ἀποστόλων).»
Ἀπό τό «ΠΗΔΑΛΙΟΝ» τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου μεταφέρω κατωτέρω τόν ΜΕ΄ Κανόνα τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων (σελ 50,51).
ΜΕ΄ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΣ ΚΑΝΩΝ
« Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος αἱρετικοῖς συνευξάμενος, μόνον, ἀφοριζέσθω, εἰ δέ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς, ὡς Κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω.»
Ἑρμηνεία.
Ὁ παρών Κανών διορίζει, ὅτι ὅποιος Ἐπίσκοπος, ἤ Πρεσβύτερος, ἤ Διάκονος ἤθελε συμπροσευχηθῇ μοναχά, ἀλλ’ὄχι καί νά συλλειτουργήσῃ μέ αἱρετικούς, ἄς ἀφορίζεται. Ἐπειδή ὅποιος μέ τούς ἀφωρισμένους συμπροσεύχηται (καθώς τοιοῦτοι εἶναι οἱ αἱρετικοί) πρέπει νά συναφορίζηται καί αὐτός, κατά τόν ι΄ τῶν αὐτῶν Ἀποστόλων. Εἰ δέ καί ἐσυγχώρησεν εἰς τούς αἱρετικούς αὐτούς νά ἐνεργήσουν κἀνένα λειτούργημα, ὡσάν Κληρικοί, ἄς καθαίρηται, ἐπειδή ὅποιος Κληρικός συλλειτουργήσει μέ καθῃρημένους (καθώς τοιοῦτοι εἶναι καί οἱ αἱρετικοί, κατά τόν β΄ καί δ΄ τῆς γ΄), συγκαθαιρεῖται καί αὐτός, κατά τόν ια΄τῶν Ἀποστόλων. Πρέπει γάρ τούς αἱρετικούς νά μισοῦμεν καί νά ἀποστρεφώμεθα, ἀλλ’ὄχι ποτέ καί νά συμπροσευχώμεθα μέ αὐτούς, ἤ νά συγχωροῦμεν εἰς αὐτούς νά ἐνεργήσουν τι Ἐκκλησιαστικόν λειτούργημα, ἤ ὡς Κληρικοί, ἤ ὡς ἱερεῖς.
Συμφωνία
Ὁ δέ ξε΄Ἀποστολικός λέγει, ὅτι ὅποιος ἐμβῇ εἰς συναγωγήν αἱρετικῶν διά νά προσευχηθῇ, Κληρικός μέν ὤν, ἄς καθαίρηται, Λαϊκός δέ, ἄς ἀφορίζηται. Ἡ δέ ἐν Λαοδικεία, κατά μέν τόν ς΄αὐτῆς, δέν συγχωρεῖ νά ἐμβαίνουν οἱ αἱρετικοί εἰς τήν ἐκκλησίαν, κατά δέ τόν λβ΄ «δέν πρέπει, λέγει, νά λαμβάνη τινάς τάς παρά τῶν αἱρετικῶν εὐλογίας, ἡ ὁποίαις εἶναι ἀλογίαις, καί ὄχι εὐλογίαις, ἀλλ’οὐδέ πρέπει νά συμπροσεύχηταί τινας μέ αἱρετικούς ἤ σχισματικούς κατά τόν λγ΄τῆς αὐτῆς. Ὁ δέ λδ΄ἀναθεματίζει τούς ἀφίνοντας τούς μάρτυρας τοῦ Χριστοῦ καί πορευομένους εἰς τούς ψευδομάρτυρας τῶν αἱρετικῶν. Ὁ δέ θ΄ Τιμοθέου δέν συγχωρεῖ νά στέκωνται παρόντες αἱρετικοί ἐν τῷ καιρῷ τῆς θείας λειτουργίας, ἔξω μόνον ἄν ὑπόσχωνται νά μετανοήσουν, καί νά ἀφήσουν τήν αἵρεσιν. Ἀλλά καί ὁ θ’τῆς ἐν Λαοδικείᾳ ἀφορίζει τούς Χριστιανούς ὁποῦ πηγαίνουν εἰς τά κοιμητήρια, ἤ μαρτύρια τῶν αἱρετικῶν διά νά προσευχηθοῦν, ἤ χάριν ἰατρείας τῶν ἀσθενῶν αὐτῶν. Ἀλλ’οὔτε πρέπει νά συνεορτάζῃ κἀνείς Χριστιανός μέ τούς αἱρετικούς, οὔτε νά δέχηται τά παρ’αὐτῶν πεμπόμενα εἰς αὐτόν δῶρα τῆς ἑορτῆς των, κατά τόν λζ΄τῆς αὐτῆς ἐν Λαοδικεία.»
Ὡς ἐμφαίνεται ἀνωτέρω, ἀπό τήν ἑρμηνεία καί τήν συμφωνία πού παρατἰθεται εἰς τό Πηδάλιον, τό νόημα καί τό πνεῦμα τοῦ Κανόνος εἶναι τό ἐξῆς:
Ναί μέν δέν καθαιρεῖται πλήν ὅμως «ὅποιος μέ τούς ἀφωρισμένους συμπροσεύχηται (καθώς τοιοῦτοι εἶναι οἱ αἱρετικοί) πρέπει νά συναφορίζηται καί αὐτός»
Μετά τοῦ προσήκοντος σεβασμοῦ.
Θεόδωρος Σ.
Ο φανατισμός δεν αφήνει να ακουστού οι νηφάλιες φωνές που λένε την αλήθεια. Συνέχισε π. Βασίλειε να μας διδάσκεις όλους μας. Η φωνή ενός επιστήμονα Θεολόγου είναι απαραίτητη στην εποχή που η θεολογία είναι άγνωστη σε συνοδικούς.
Τι ρωτάς Μαρκάκη θα βρει την ευκαιρία ο Ρόδης να αραδιάσει φαντασιώσεις διαφόρων για άρες μάρες κουκουνάρες. Πολλοί είναι αυτοί που ζουν με τις φαντασιώσεις τους.
Πολύ σωστά τα λέτε π. Βασίλειε!
Αρκεί βέβαια να προσθέσουν και οι άγιοι οικοδεσπότες το υπόλοιπο από την φράση του Αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου: "...Ἐγώ σᾶς ἀποκαλῶ ἀκόμα ἀδερφούς, παρόλο πού σεῖς δέν ἔχετε πιά μαζί μας ἀδερφική σχέση" !!!
Την ευχή σας.
«Ἀκούσατε ταῦτα, οἱ ἱερεῖς, καὶ προσέχετε,
ἐνωτίζεσθε, διότι πρὸς ὑμᾶς ἐστὶ τὸ κρίμα» (Ὠσηέ, Ε´, 1).
«Οὐαὶ αὐτοῖς, ἐνύσταξαν οἱ ποιμένες» (Ναοὺμ Γ´, 18).
Καὶ ταῦτα, διότι δὲν εἶσθε οἱ ποιμένες οἱ καλοί, οἱ θυσιάζοντες τὴν ζωήν των ὑπὲρ τῶν προβάτων καὶ ὁδηγοῦντες αὐτὰ εἰς τοὺς εὐώδεις λειμῶνας τῆς ἀθανάτου ζωῆς. Σεῖς εἶσθε «οἱ μισθωτοὶ ποιμένες», καὶ κατὰ τὸ πανάγιον στόμα τοῦ Κυρίου «ὁ μισθωτὸς ποιμὴν οὐκ ἐστὶ ποιμήν» (Ἰω. Ι´, 12). Εἶσθε μισθωτοὶ τῶν ἀρχόντων τοῦ κόσμου τούτου, διὰ τὴν δόξαν καὶ διὰ τὸν πλοῦτον τῶν ὁποίων ἐργάζεσθε.
Καὶ ἅπαξ εἶσθε δοῦλοι τοιούτων κυρίων, εἶσθε ὡπλισμένοι μὲ τὰ ὅπλα τῆς βίας, μὲ τὰ ὁποῖα ἀπειλεῖτε τὰ πιστὰ πρόβατα τοῦ Χριστοῦ, διὰ νὰ τὰ ἀναγκάσετε νὰ σᾶς ἀκολουθήσουν.
Ἀλλά, αὐτὰ τὰ μακάρια πρόβατα ἀπεκδέχονται τὸ μαρτύριον ὡς λύτρωσιν καὶ ὡς ἀψευδὲς σημεῖον, ὅτι θὰ λάβουν τὸν ἀμάραντον στέφανον ἀπὸ τὸν ἀγωνοθέτην Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν.
Ναί! Εἴμεθα ἕτοιμοι νὰ μαρτυρήσωμεν μετὰ χαρᾶς καὶ ἀγαλλιάσεως ὑπὲρ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, τὴν ὁποίαν κρατῶμεν ὡς τὸν μέγαν θησαυρόν. Μακαρίζομεν ἑαυτούς, διότι θὰ διωχθῶμεν καὶ θ᾿ ἀποθάνωμεν ὑπὲρ πίστεως καὶ ἀληθείας.
Ἀκονίσατε τὴν μάχαιραν τῆς αἰσχύνης. Ἀποστείλατε τὰ ὄργανα τῆς βίας, τὰ ὁποῖα σᾶς δορυφοροῦν, καὶ μὲ τὰ ὁποῖα εἶναι πάντοτε πάνοπλος ἡ ἀποστασία. Ἤδη ἐνεφανίσθη τὸ αἱματωμένον φάσγανον τῆς βίας, διὰ νὰ ἐνσπείρῃ τὸν τρόμον εἰς τὰς ἁγίας καρδίας τῶν γερόντων, τῶν ἀσκητῶν καὶ ἐρημιτῶν, οἱ ὁποῖοι ἔζησαν ἐν δοκιμασίαις, ἐν στερήσει, ἐν ἀπαρνήσει τοῦ σαρκίου των, διὰ νὰ εὐαρεστήσουν τὸν Κύριον. Τὸ φρικτὸν πρόσωπον τῆς βίας ἐμφανίζεται, ὡς τὸ τῆς μυθικῆς κεφαλῆς τῆς Μεδούσης, εἰς τὸν ἡγιασμένον Κῆπον τῆς Παναγίας. Καὶ ὄπισθεν αὐτοῦ τοῦ φοβήτρου εὑρίσκεσθε σεῖς, «οἱ ποιμένες οἱ μισθωτοί», οἱ τρίδουλοι τῶν ἀρχόντων τοῦ σκοτεινοῦ κόσμου τοῦ χρήματος, τῆς ἀθεῖας, τοῦ ἐκφυλισμοῦ καὶ πάσης ἀκολασίας.
Σπαράξατε τοὺς ἀθώους καὶ ἁγίους ὁμολογητάς, ἀφοῦ ἐγίνατε λύκοι σεῖς οἱ ἴδιοι οἱ ποιμένες. Κατασπαράξατε τὴν ἁγίαν Ὀρθοδοξίαν μέσα εἰς τὸ Κολοσσαῖον, εἰς τὸ ὁποῖον παρίστανται οἱ Καίσαρες τῆς σημερινῆς κακούργου ἀθεῖας.
Ἀλλὰ εἶναι καιρὸς πλέον, ν᾿ ἀποβάλετε τὴν δορὰν τοῦ προβάτου, καθ᾿ ὅσον αὕτη οὐδένα ἀπατᾶ πλέον.
Ὃ ποιεῖτε, ποιεῖτε τάχιον!
Φώτιος Κόντογλου
Αύριο 3/12 εορτάζουμε τον Όσιο Ιωάννη, επίσκοπο Κολωνίας, τον Ησυχαστή. Στον βίου του που έχει επιμεληθεί ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης μεταξύ άλλων διαβάζουμε:
[...] Ένας Xριστιανός Oρθόδοξος επήγε μίαν φοράν εις τον Άγιον, πέρνωντας μαζί του και ένα ετερόδοξον Mονοφυσίτην, ζητώντας να δώση και εις τους δύω την ευλογίαν του. O δε Όσιος, εις εσένα, είπεν, ως εις ευσεβή και Oρθόδοξον δίδω την ευλογίαν μου. Eις τούτον δε, ευλογίαν δεν δίδω, έως ου να επιστρέψη από την αίρεσιν του Σεβήρου. Tαύτα ακούσας ο Oρθόδοξος εκείνος, εξεπλάγη διά το διορατικόν και προορατικόν χάρισμα του Aγίου. O δε ετερόδοξος Mονοφυσίτης, έγινεν ωσάν εκστατικός, και άλλος εξ άλλου. Όθεν οψέποτε ελθών εις τον εαυτόν του, έπεσεν εις τους πόδας του Oσίου, παρακαλών αυτόν να τον διδάξη, τι να πράξη. O δε Άγιος σηκώσας αυτόν επάνω, και διδάξας τα πρέποντα, τον εκατάπεισε, να αναθεματίση μεν κάθε αίρεσιν, και αυτήν την του Mονοφυσίτου Σεβήρου, από την οποίαν εκρατείτο, να προσέλθη δε εις την καθολικήν Eκκλησίαν (σσ: την Μίαν, Αγίαν και Καθολικήν Εκκλησία). Kαι έμπροσθεν πάντων να ποιήση τον αναθεματισμόν αυτόν των αιρέσεων, και ούτω να διαμένη αχώριστος εις αυτήν. Aφ’ ου δε ταύτα είπεν, ευλόγησε και τους δύω, και τους ασπάσθη με φίλημα άγιον και προσευχηθείς δι’ αυτούς, απέστειλε και τους δύω εις τους οίκους των χαίροντας. [...] (Από τον συναξαριστή του Αγίου Νικοδήμου)
Αυτή είναι η πρέπουσα στάση των ορθοδόξων έναντι των αιρετικών! Ο Άγιος Ιωάννης δεν του απηύθυνε καν το λόγο! Υπέδειξε την πλάνη του αιρετικού και τον κάλεσε σε μετάνοια! Και τότε μόνο άνοιξε την αγκαλιά του για τον πρώην, πια, αιρετικό...
Ανώνυμος είπε: Τι ρωτάς Μαρκάκη θα βρει την ευκαιρία ο Ρόδης να αραδιάσει φαντασιώσεις διαφόρων για άρες μάρες κουκουνάρες. Πολλοί είναι αυτοί που ζουν με τις φαντασιώσεις τους. 2 Δεκεμβρίου 2021 - 1:03 π.μ.
Σήμερα 2 Δεκεμβρίου, του πολυγαπημένου μας Αγίου Πορφυρίου του καυσοκαλυβίτη, και θυμήθηκα μερικές απο τις ''φαντασιώσεις'' που για πολλούς καθώς φαίνεται είχε και ο Άγιος:
Αἴφνης κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς νυκτός, κατὰ τὸν Δεκέμβριον τοῦ 1987, ὄτε ἠσχολούμην, μὲ τὴν κατόπιν ἐντολῆς τῆς Ἱ. Κοινότητος, ὡς Ἀρχιγραμματεύς, σύνταξιν τοῦ σχεδίου τῆς ἐπιστολῆς...
δι’ ἢς ὁμοφώνως ἡ Ἱ. Κοινότης ἀντέδρασεν εἰς τὴν Πατριαρχικὴν ἐπίσκεψιν ἐν Ρώμη καὶ τὰ ἐκεῖ γενόμενα ἐν τῷ ναῷ τοῦ Ἁγίου Πέτρου, ἀκούω τὸ τηλέφωνον, καὶ τὸν Γέροντα Πορφύριον νὰ... ὁμιλῆ.
«Τί γράφεις, μωρέ;» Γράφω, Γέροντα, τὴν ἐπιστολήν, ἢν προτίθεται ἡ Ἱ. Κοινότης νὰ ἀποστείλη, ὡς διαμαρτυρίαν, εἰς τὸν Παναγιώτατον Πατριάρχην Δημήτριον, διὰ τὴν ἐπίσκεψίν του εἰς τὴν Ρώμην.
Καὶ συνεχίζει: «Διάβασε τὸ γράμμα νὰ ἀκούσω». Ὁ ὑποφαινόμενος εἰς τοιαῦτα δύσκολα δογματικὰ θέματα ποτὲ δὲν ἔγραφε πρὸς τὸν Πατριάρχην, χωρὶς νὰ συμβουλευθῆ τὸ ἀρχεῖον, πλούσιον εἰς τοιαῦτα θέματα, τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος, ἔνθα ἐξεφράζετο τὸ διαχρονικὸν φρόνημα τοῦ Ἁγίου Ὅρους.
Ἔγραφα λοιπόν: «Πῶς, Παναγιώτατε, μετέβητε ἐν τῷ ἀμοίρῳ τῆς Χάριτος Ναῷ τῶν ἀπ’ αἰώνων αἱρετικῶν; Ἡ Ρώμη δὲν ἔχει τὴν Χάριν τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, οὔτε ἔγκυρα μυστήρια».
Καὶ ὁ πατὴρ Πορφύριός μου ἀπαντᾶ:
«Ὡραία τά γράφεις. Θά ἀρέση ἡ ἐπιστολή εἰς τόν Πατριάρχην.
Δὲν μπορεῖς νὰ εἴπης εἰς τοὺς Παπικούς, ὅτι ἔχουν Χάριν καὶ Μυστήρια.
Δὲν ἔπρεπε ὁ Πατριάρχης νὰ μεταβῆ εἰς τὴν Ρώμην, διότι αὐτοὶ κερδίζουν, χωρὶς νὰ διορθώνωνται καὶ ζημιοῦται ἡ Ὀρθοδοξία.
Ὁ Παπισμός εἶναι μόνον ὑπερηφάνεια...
Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι μόνον ταπείνωσις. Ἔβλεπον μὲ τὸ διορατικὸν χάρισμα τὸν ναὸν τοῦ ἁγ. Πέτρου καὶ τὸ Βατικανὸν κατέβαλε κάθε προσπάθειαν νὰ ἐντυπωσιάση μὲ τὴν τελετουργίαν. Ὁ Πατριάρχης ἵστατο σοβαρὸς καὶ σκεπτικός...».
Ταῦτα καταθέτω εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, κατ’ ἐνώπιον Κυρίου, ὅτι μοῦ εἶπε ἐπὶ λέξει ὁ ἅγιος τοῦ Θεοῦ καὶ προορατικὸς προφήτης Πορφύριος.
«Τὰ μωρά τοῦ κόσμου ἐξελέξατο ὁ Θεός, ἴνα καταισχύνη τοὺς σοφούς», ἴνα ἐκφρασθῶ κατὰ τὸν ἅγιον Ἀπόστολον Παῦλον.
Τό φρόνημα λοιπόν τοῦ ἁγίου Πορφυρίου, ταυτίζεται μέ τό Ἁγιορειτικόν φρόνημα τοῦ Ἀθωνικοῦ μοναχισμοῦ. Τοῦ ἱερομονάχου Δαμασκηνοῦ
(Ἱ. Κ. Φιλαδέλφου, Ἅγιον Ὅρος)
Φαντασιόπληκτη λοιπόν διαχρονικά και η επιστασία του Αγίου Όρους με επιστολές διαμαρτυρίας πρός πατριάρχες για τα οικουμενιστικά τούς ανοίγματα, ''φαντασιόπληκτος'' και ο Άγιος Πορφύριος, και ο Άγιος Παΐσιος που ούτε το πάτερ ημών δεν ήθελε να πεί με καθολικούς.
Ο Θεός να φωτίζει, όλους μας.
Όλοι οι σύγχρονοι άγιοι και γεροντάδες είχαν κοινή γραμμή στο θέμα του παπισμού ...Δυστυχώς σήμερα υπάρχουν πολλοί που θέλουν να μας δείξουν ότι έχουν μεγαλύτερη αγάπη από αυτούς και αραδιάζουν ιστορίες ....δλδ τι θέλει να μας πει ο πατήρ Βασίλειος ότι αν ζούσε ο άγιος Γρηγόριος θα έβαζε τον πάπα στο ναό και θα επέτρεπε να απαγγείλει το πάτερ ημών και το σύμβολο της Πίστης ή θα παρότρυνε τους ψαλτάδες να του ψλουν πολυχρονία...
Αξιότιμε κ Ρόδη,
σας ευχαριστώ για την παράθεση της πηγής από την οποία αντλήσατε όσα γράψατε. Επειδή δεν πρόκειται για απευθείας σύνδεσμο του ίδιου του Βατικανού αλλά για άλληα (άγνωστη σε εμένα σελίδα) θα μου επιτρέψετε να λάβω τον χρόνο για να ελέγξω την αξιοπιστία της. Ξέρετε φαντάζομαι ότι ό,τι γράφεται στο διαδίκτυο δεν είναι και οπωσδήποτε αληθές. Θα το ελέγξω αναλυτικά και θα απαντήσω.
Επιτρέψτε μου ωστόσο να σχολιάσω την ακολουθούσα παράγραφό σας:
Αντιγράφω: "Aλήθεια τώρα θα αλλάξει κανείς απο εσάς άποψη για τον πάπα διαβάζοντας το άνωθεν;
Προσωπικά θεωρώ οι περισσότεροι είσαστε υπέρ και της μίας Παγκόσμιας κυβέρνησης, και τις ενώσεως όλων των θρησκειών... Και δεν έχετε κανένα θέμα να γίνει και η ζωη σας ελεγχόμενη εις ολα απο έναν αριθμό, που θα έχετε πάντοτε μαζί σας, πρός επίδειξη και έλεγχο μέσω αυτού, και όταν έρθουν τα χρόνια θα δεχτείτε και την εισαγωγή αυτού του αριθμού μέσω της τεχνολογίας ενός μικροτσίπ στο σώμα."
Ήθελα να σας ρωτήσω από πού ξεκινά αυτή η εντύπωσή σας;; Μας γνωρίζετε; Γνωρίζετε τα πιστεύω μας στο τώρα και τις ενέργειές μας στο μέλλον;
Νομίζω ότι μας αδικείτε για να μην πω ότι πέφτετε στο αμάρτημα της συκοφαντίας. Αλλά αυτό θα το συζητήσετε με τον πνευματικό σας.
Καλό βράδυ και εις το επανειδείν.
Γιώργος Μαρκάκης
Αγαπητέ κ. Μαρκάκη, αν κάποιος δεν συμφωνεί με τον πάπα και την Παγκόσμια κυβέρνηση που διακαώς χρόνια τώρα το Βατικανό προωθεί,με σχετικές δηλώσεις απο την εποχή ακόμη του πάπα Ιωάννη Παύλου του Β', (τις έχει μεταδώσει μέχρι και το δελτίο ειδήσεων του Στάρ, την εποχή εκείνη)..
Αν κάποιος έχει κατανοήσει τι ακριβώς πράττει ο παπισμός, δεν θα μου ζητούσε πηγές φερόμενος ως ''ανήξερος'' για αυτές, χάριν εντυπώσεων, και δημιουργία αυτός υποψίας συκοφαντίας ή επιθυμών να βγάλει ''ψεύτη'' τον γράφων.
Τελικά ποιός προσπάθησε να διαβάλει ποιόν; Ποιός κάνει τον ΄΄ανήξερο'' κύριε Μαρκάκη; Καθόλου βέβαια δεν ενοχλήθηκα, και απάντησα ευπρεπώς, μην εξετάζοντας το πάθος που έκρυβε η διάθεση του λόγου.
Και αν επιθυμείτε, μπορείτε να κάμετε τον ανήξερο δεν λεω, αλλά να προσέχετε θα έλεγα με ακρίβεια τον λόγο: ''Προσωπικά θεωρώ οι περισσότεροι..''
Oι περισσότεροι... οι εδω σχολιαστές και υπερασπιστές του παπα. Το αυτό και εχω διαπιστώσει μετά απο πλήθος σχολίων σε διάφορα θέμματα, δεν είναι νεο, μην μου συγχίζεστε παρακαλώ.
Εσείς μπορείτε να βγάλετε τον εαυτό σας απέξω, αν δεν συμφωνείτε με οσα προτάσσει το Βατικανό. Σας ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας, με αγάπη.
Ήλθε ο Πάπας στην Ελλάδα. Ο π. Βασίλειος δικαιώθηκε. Ορισμένοι άλλοι ακολούθησαν το γράμμα και όχι την ουσία.
Δημοσίευση σχολίου