Από την ποιμαντική αστοχία στην ψευδεπίγραφη
επανεύρεση του ασκητικού πνεύματος
Όπως αναπάντητα παραμένουν και άλλα ζητήματα. Η άσκηση έγγαμου και άγαμου είναι η ίδια; Οι μέριμνες ψυχικές και σωματικές τού έγγαμου για τα παιδιά και τη σύζυγό του δεν αποτελούν άσκηση βαρύνουσα εν Χριστώ; Ο άγαμος τι από όλα αυτά βιώνει και μπορεί να καταλάβει; Πού έγκειται η διαφοροποίηση γάμου και αγαμίας στην καθημερινή τους άσκηση;
Είναι λεπτό και καίριο θέμα η Ορθόδοξη ασκητική. Θέλει πλήθος φροντίδας και χαρισματικής διάκρισης, σε ό,τι γράφουμε και καθοδηγούμε.
Βασίλειος Ευαγγέλου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου