Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2023

ΑΠΟΛΟΓΙΑ - Μιχ. Δ. Στασινόπουλος

 

ΑΠΟΛΟΓΙΑ
 
Κύριε, εἶπε ὁ Δικαστής,
σοὺ δίνω πίσω τὴ Δικαιοσύνη σου,
πού μου τὴν εἶχες ἐμπιστευθεῖ
γιὰ νὰ κρίνω τοὺς ἀνθρώπους.
 
Κύριε, εἶπε ὁ Δάσκαλος,
σοὺ δίνω πίσω τὴ Διδαχή σου,
πού μου τὴν εἶχες ἐμπιστευθεῖ
γιὰ νὰ φτιάχνω ἐλεύθερους ἀνθρώπους.
 
Κύριε, εἶπε ὁ Ἱερέας,
σοὺ δίνω πίσω τὸ Λόγο σου,
πού μου τὸν εἶχες ἐμπιστευθεῖ
γιὰ νὰ ζητῶ τὴν ψυχὴ τῶν ἀνθρώπων.
 
Κύριε, εἶπε ὁ Στρατιώτης,
σοὺ δίνω πίσω τὸ Ξίφος σου,
πού μου τὸ εἶχες ἐμπιστευθεῖ,
γιὰ νὰ πολεμῶ τοὺς ἐχθρούς σου.
 
Κύριε, εἶπαν κι’ οἱ τέσσερεις,
συγχώρεσέ μας
γιατί, ὅλοι μαζί,
τοῦτον τὸν καιρό,
σ’ ἔχουμε προδώσει.

Μιχ. Δ. Στασινόπουλος

2 σχόλια:

Χ.Κ. είπε...

Καταπληκτικό!!!

Γιάννης Ιωαννίδης είπε...

Αν το αξίωμα σού το είχε δώσει ο Κύριος, ναι. Αν το πήρες από φιλοδοξία, δεν πρόδωσες αυτόν, αλλά προδόθηκες εσύ ο ίδιος, από το υπερφίαλο εγώ σου.