Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

"Δεν είναι βαρύ. Είναι ο αδελφός μου... Είναι η αδερφή μου."

... Στην Ιαπωνία, κατά τη διάρκεια του πολέμου, αυτό το αγόρι κουβαλούσε στην πλάτη του τον νεκρό αδερφό του για να τον θάψει. Ένας στρατιώτης τον παρατήρησε και του ζήτησε να πετάξει αυτό το νεκρό παιδί γιατί θα ήταν πολύ κουρασμένος και δεν θα μπορούσε να προχωρήσει. Εκείνος απάντησε:

Δεν είναι βαρύς, είναι αδερφός μου!

Κατάλαβε ο στρατιώτης και ξέσπασε σε κλάματα.

Αυτή η εικόνα έχει γίνει από τότε σύμβολο ενότητας στην Ιαπωνία.

Ας είναι αυτό το σύνθημά μας:

"Δεν είναι βαρύ. Είναι ο αδελφός μου... Είναι η αδερφή μου."

Αν πέσει, σήκωσέ το.

Ακόμα κι αν κουραστείς, βοήθησέ τον,

Κι αν η υποστήριξή του είναι αδύναμη,

Κι αν έχει άδικο, συγχώρεσέ τον

Κι αν ο κόσμος το εγκαταλείψει, να το κουβαλάς στους ώμους σου, γιατί δεν είναι βαρύς

Είναι ο αδερφός σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: