Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023

Ήλθε στον ύπνο μου η μάνα μου

Ήλθε στον ύπνο μου η μάνα μου

«Διψάς;» με ρώτησε
«Όχι μαμά»

«Κρυώνεις;»
«Όχι μαμά»

«Τότε δε με χρειάζεσαι, φεύγω»
«Σε χρειάζομαι,
γιατί αλλιώς θα πάψω να ’μαι παιδί, μάνα» 
της είπα κι έμεινε.

Γ. Λ. Οικονόμου*

Μου λείπεις μαμά, σε σκέφτομαι περισσότερο σήμερα με πολλή αγάπη, γιατί τέτοια μέρα στις 10:10 το βράδυ της Τρίτης 9 Δεκεμβρίου 2014 έφυγε η ψυχή σου για την αιώνια Πατρίδα. Το ότι σε σκέπτομαι δεν είναι κάτι καινούργιο, σε σκεφτόμουν και χθες και κάθε προηγούμενη μέρα, σε σκέφτομαι σιωπηλά παντού και πάντα, συχνά λέω το όνομά σου και δακρύζω για την απουσία σου, το μόνο που έχω είναι αναμνήσεις καλές, σοφές συμβουλές πιστής στον Θεό γυναίκας, και τη φωτογραφία σου σε μια κορνίζα, αλλά και στην καρδιά μου.

Η θύμησή σου είναι το φυλαχτό μου, το οποίο δεν θα αποχωριστώ ποτέ, γιατί με δυναμώνει στην μοναξιά μου.

Ο Θεός σε έχει στα χέρια Του, εγώ σε έχω στην καρδιά μου, όσο κι αν σου λέω ότι σ’ αγαπώ, να ξέρεις ότι πάντα σ’ αγαπώ περισσότερο, το ίδιο και η κόρη σου και αδελφή μου Αγγελική.

 Μαμά!  Αιωνία η μνήμη σου.  


Αναστάσιος Κ.Κωστόπουλος

*«Για το άλφα της στέρησης» (εκδ. Κύμα, 2021)

Στην μνήμη της κατέθεσα σήμερα 10.000 ευρώ αντί ιερού μνημόσυνου.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αιώνια η μνήμη της.Να ζήσετε να τη θυμάστε εσείς και η αδερφή σας.Η ευχή της να σας συνοδεύει πάντοτε στη ζωή σας.

Ανώνυμος είπε...

Μάνα είναι μόνο μια!
Και κάθε μία ξεχωριστή! Η απουσία της αναντικατάστατη! Η παρουσία της καταλυτική στη ζωή μας, δώρο του Θεού στον κάθε άνθρωπο. Δεσμός ιερός που δε λυεται! Να έχετε την ευχή της, φυλαχτό και παρακαταθήκη πάντοτε και να πρεσβεύει στη μεγάλη μας ΜΆΝΑ: " Ανοίξτε Παναγιά μου, ναας έχεις όλους στη μητρική αγκάλη σου"!

Ανώνυμος είπε...

Και στην δικιά μας σκέψη η θεία ήταν στα παιδικά μας χρόνια η καταφυγή μας σε δυσκολίες μας αγκάλιαζε με αγάπη και στοργή. Πάντα είναι στην σκέψη μας και στην προσευχή.
Αιωνία της η μνήμη
Τα ανίψια από Αυστραλία.

Εωράκαμεν είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε, η αγάπη για τη μητέρα σου «ζωγραφίζεται» μέσα από το υπέροχο κείμενό σου, ένα κείμενο εξόχως συγκινητικό που μόνο όποιος αγαπάει βαθιά και αληθινά μπορεί να το συντάξει! Η ευχή της πολυαγαπημένη μητέρα σου ας συντροφεύει τη ζωή σου πάντοτε!

Ανώνυμος είπε...

Να έχεις την ευχή της! Να σε φροντίζει από κει που είναι πολύ περισσότερο και πολύ καλύτερα από ότι εδώ στη γη.
Διότι τώρα δύναται απερίσπαστη να ασχολείται μόνο με καθαρά έργα αγάπης ζητώντας από τον Κύριο να μας χαρίσει τη βασιλεία Του.
Είχα την ευλογία να γνωρίσω την εκλεκτή σου μητέρα και ελπίζω να δέεται και για μένα στον Κύριο.
γδμ

Ανώνυμος είπε...

Γλυκά και τρυφερά λόγια γιού προς την μητέρα του.
Ο Θεός να της χαρίζει τον Παράδεισο.

Μου άρεσε και το ποίημα!