Τρίτη 5 Μαρτίου 2024

Ἀπορία παιδιοῦ… - Κ.Π.

   Ἀπορία παιδιοῦ…

Παιδί: - Εἶμαι τόσο μπερδεμένο ἐδῶ μαζί σας. Δὲν ξέρω τί εἶμαι, τί μου συμβαίνει…

Νὸ 1,2: - Μὰ γιατί παιδί μας; Σοῦ λείπει κάτι;

Παιδί: - Δὲν εἶμαι παιδί σας. Πῶς γεννήθηκα; Ἀπὸ ἐσᾶς τοὺς δύο; Πῶς γίνεται αὐτό; Ἀδύνατο νὰ συμβεῖ! Τί μοῦ λείπει; Μοῦ λείπουν ὅλα: ὁ πατέρας μου καὶ ἡ μάνα μου, τὰ ἀδέλφια μου, ἡ οἰκογένειά μου…

Νὸ 1,2: -Μὰ ἐγὼ εἶμαι σὰν πατέρας σου: Μῆτσος ἐγὼ καί σὰν μητέρα σου ὁ Τάκης… Εἴμαστε μία νόμιμη σχέση καὶ οἰκογένεια…

Παιδί: - Ποιὸς τρελὸς ἔγραψε τέτοιο νόμο; Ἐμένα μὲ ρώτησαν ἂν τὸ θέλω; Ἐσεῖς μὲ ρωτήσατε ἂν σᾶς θέλω; Γιατί ὁ Μῆτσος νὰ παριστάνει τὸν πατέρα μου καὶ ὁ Τάκης τὴ μητέρα μου; Ἐγὼ βλέπω πιὸ τρυφερὸ τὸν Τάκη γιὰ μητέρα καὶ πιὸ αὐστηρὸ τὸν Μῆτσο γιὰ πατέρα. Τί λέω τὸ δύστυχο! Τί μπερδεμένο ποὺ εἶμαι μαζί σας. Χάνω τὰ λογικά μου…

Νὸ 1,2: -Τί λὲς παιδί μας; Ἐμεῖς ἀποφασίζουμε μόνο γιὰ τὸ δικό σου καλό…

Παιδί: - Ἐσεῖς ξέρετε ποιὸ εἶναι τὸ δικό μου καλό;

Νὸ 1,2: - Ναί! Νὰ σὲ ἀγαπᾶμε καὶ νὰ σοῦ παρέχουμε τὰ πάντα!

Παιδί: - Ἀφοῦ μὲ ἀγαπᾶτε, ὅπως λέτε, θέλω νὰ ξέρω ποιὸς εἶναι ὁ πατέρας καὶ ἡ μητέρα ποὺ μὲ ἔφεραν στὴ ζωή. Ἀπὸ ποιὸ ἵδρυμα μὲ ἀγοράσατε;

Νὸ 1,2: - Αὐτὸ δὲν γίνεται, εἶναι ἀπόρρητο καὶ παράνομο.

Παιδί: - Καὶ δὲν εἶναι παράνομο νὰ ζῶ μὲ δύο ἄντρες;

Νὸ 1,2:- Μὰ παιδὶ μᾶς ἐμεῖς σὲ μεγαλώνουμε τόσο ὄμορφα καὶ ὁμαλά…

Παιδί: - Δὲν εἶμαι παιδί σας. Δὲν ζῶ κανονικὰ μαζί σας. Πονάω. Τουλάχιστον νὰ εἶχα ἀδελφὸ καὶ συνεννοοῦμαι μὲ αὐτόν…

Νὸ 1,2: - Πανεύκολο αὐτό. Θὰ τὸν υἱοθετήσουμε σύντομα. Νὰ ἔρθεις μαζί μας νὰ τὸν διαλέξεις ἐσύ, ἂν θέλεις..

Παιδί: - Θὰ μὲ τρελάνετε. Αὐτοκινητάκι εἶναι νὰ τὸ διαλέξω; Δικό μου ἀδελφὸ θέλω! Αἷμα μου! Τί δὲν καταλαβαίνετε…

Νὸ 1, 2: - Μὰ σήμερα, σ’ αὐτὴ τὴν ἐξέλιξη τοῦ πολιτισμοῦ ἔχουμε πολλὲς ἐπιλογές…

Παιδί: - Ἐγὼ δὲν θέλω τέτοιες ἐπιλογές. Θέλω τὸ σωστό. Τὸ κανονικό…

Αὐτὲς δὲν μοῦ ἀρέσουν. Μοῦ πῆραν τὴν ψυχή. Ἔχω δικαιώματα. Θέλω δικό μου πατέρα, δική μου μητέρα, δική μου φυσιολογικὴ οἰκογένεια! Θὰ μὲ βοηθήσετε ἂν μὲ ἀγαπᾶτε… Εἶμαι δυστυχισμένο! Γιατί δὲν μὲ καταλαβαίνετε; Δυστυχισμένο!

Ἔκλεισε δυνατὰ τὴν πόρτα πίσω του καὶ ἔφυγε….

           Ἕνα φυσιολογικὸ παιδί!!!!

Κ.Π.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εν πολλοίς τα ίδια θα μπορούσε να πει και ένα οποιοδήποτε υιοθετημένο παιδί ενός ζεύγους ετεροφυλοφίλων. Ο θεσμός της υιοθεσίας γενικά βάλλεται από μια τέτοια "επιχειρηματολογία".

Ανώνυμος είπε...

Θα μπορούσε να είναι πραγματική συζήτηση.
Πέραν αυτού η σιωπή;

Ανώνυμος είπε...

θα μπορούσε… υπάρχει η διαφορά για ένα παιδί υιοθετημένο από ζευγάρι (άνδρας-γυναίκα) και άλλο από δύο ομόφυλους. Πώς να το κάνουμε κάπου δεν πάει καλά το πράγμα. Προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι ‘’παιδί’’ σε δύο άνδρες ή δύο γυναίκες. Άλλο η υιοθεσία από κανονικό ζευγάρι και άλλο από ομόφυλο.

Ανώνυμος είπε...

Το πιθανότερο είναι, αυτός ο διάλογος να μήν πραγματοποιηθεί ποτέ, διότι οι νούμερο 1 καί 2 θα έχουν φροντίσει (με τήν βοήθεια μοντέρνων ψυχιάτρων καί ψυχολόγων) το παιδί να μεγαλώσει με βάση τις αρχές των ΛΟΑΤΚΙ, οπότε θα είναι δύσκολο να διακρίνει το φυσιολογικό από τό μή φυσιολογικό, το οποίο θα τού παρουσιάζεται σάν "επιλογή" ή σάν τρόπος ζωής διαφορετικός μέν αλλά εξ ίσου αποδεκτός με τον άλλον.
Σε αυτό θα βοηθήσει καί η κρατική αντιρατσιστική νομοθεσία, που καθιστά αδύνατη ή δύσκολη την έκφραση γνώμης διαφορετικής από την γνώμη του κράτους καί των ελεγχόμενων μέσων ενημέρωσης.
Ο Θεός να βάλει το χέρι Του καί να βηθήσει αυτά τα παιδιά, να ξεφύγουν από την μαύρη μοίρα πού τούς έχουν ετοιμάσει.

Ανώνυμος είπε...

Ανεξάρτητα από το αν μπορούσε να πει τα ίδια ένα παιδί υιοθετημένο από ετερόφυλο ζευγάρι
με το κείμενό σας Φίλε 5 Μαρτίου 2024/10.46 π. μ.
"ΒΡΩΜΑΕΙ"
ανοχή και προώθηση της ομοφυλοφιλίας
και κουτοπόνηρο "κρύψιμο" πίσω από τη δήθεν υπεράσπιση του θεσμού της υιοθεσίας ...
Τεράστια η διαφορά της δύσκολης ζωής ενός παιδιού
με ετερόφυλο ζευγάρι
με τη ζωή του σε ομοφυλόφιλο "ζευγάρι"...
Κι ας είστε από εκείνους που βρίσκουν λεκτικά ή άλλου είδους τεχνάσματα με τα οποία ξεγλιστράτε και δε θέλετε να δείτε την αλήθεια ...
Κρίμα ...

Ανώνυμος είπε...

Τι ακριβώς εννοεί το κείμενο;

Ανώνυμος είπε...

Το κείμενο αυτά που εννοεί τα λέει ξεκάθαρα. Οι απορία σου είναι εκ του πονηρού. Με απλά λογια θα σου έλεγα το ότι είναι «νόμιμο» δεν είναι ηθικό. Να ξυπνήσουν οι πολίτες και να ζητήσουν την αχρήστευση αυτού του «νόμου» με συνονθύλευμα ψήφων.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ευγενικός ο διάλογος τα παιδιά σήμερα τα λένε έξω από τα δόντια και σε αφοπλίζουν με την κριτική τους. Δεν είναι απομονωμένα ζουν στην βρωμιά της κοινωνίας και ζητούν την αλήθεια και γιαυτό και καταδικάζουν τα αφύσικα