ΤΑ ΦΑΒΟΡΙ (μαθητὲς πλὴν τοῦ Ἰωάννη,
Πέτρος καὶ θερμοκέφαλοι ὀπαδοὶ) ἐξαφανίστηκαν κιόλας πρὶν τὴ σταύρωση.
ΤΑ ΑΟΥΤΣΑΪΝΤΕΡΣ (Ἀριμαθαίας καὶ
γυναῖκες μετὰ τῆς Θεοτόκου) κατήγαγαν λαμπρὴ νίκη.
Πόσο ὄμορφα τὸ περιγράφει ἡ ὑμνολογία
μας:
Πέπαυται τόλμα Μαθητῶν, Ἀριμαθαίας
δέ, ἀριστεύει Ἰωσήφ.
Ὅπου φωνὲς καὶ φανατισμὸς ὁμολογιῶν ποὺ δὲν ζητήθηκαν, ἐκεῖ ἐγωισμός, καὶ τάση ἐπίδειξης καθαρότητας τῆς "ἀμωμήτου ἡμῶν πίστεως". Μόλις ἔρθει ἡ ὥρα τῆς εὐθύνης ποὺ ἀπαιτεῖ πραγματικὴ ἀνδρεία καὶ θάρρος, οἱ φανατικοὶ γίνονται λαγοί, ἐνῶ πολλοὶ ἀπὸ ἐκείνους ποὺ οἱ ψευτοομολογητὲς δυσφήμιζαν
καὶ κατέκριναν, στέκονται τελικὰ στὸ ὕψος τῶν περιστάσεων.π. Εφραὶμ Τριανταφυλλόπουλος
5 σχόλια:
Συγγνώμην, αλλά εδώ γίνεται αντιστροφή της πραγματικότητας.
Μολις ήρθε η ώρα της ευθύνης για τους Ιεράρχες (επιβολή Επιτιμίου για όσους εψήφισαν Αντιευαγγελικούς νόμους), έσκυψαν το κεφάλι καί εσιώπησαν, αφήνοντας πίσω μόνο μία εγκύκλιο για να διαβαστεί στους ναούς.
Καί επί πλέον, ενώ την Μεγάλη Εβδομάδα καί το Πάσχα αρκετοί από τους ενόχους προσήλθαν στους ναούς, ουδείς τούς εμπόδισε, αλλά καί ουδείς ανεφώνησε έστω "για τα μάτια", το "Ουκ έξεστιν σοι ..."
Πού είναι "η πραγματική ανδρεία καί το θάρρος" καί ποιοί ακριβώς έγιναν λαγοί ;
Καλό... Στα λόγια οι ιερείς μας είναι πρώτοι
Ποιός μπορεί να εμποδίσει την είσοδο σε ναό του οποιουδήποτε ;
Το μόνο που μπορούν να κάνουν οι κληρικοί είναι να μη δώσουν τιμητικές θέσεις.
Όμως ο δήθεν ζηλωτής και επόμενος τοις πατράσι,μητρ.Κερκυρας ασπάσθηκε τον Κασσελάκη και τον "άντρα " του. Στο Αίγιο οι έτεροι "Καππαδόκες" ο λαβρος πρ.Καλβρύτων ,ο Πατρών ,ο Καλαβρύτων κλπ ετίμησαν τους παριστάμενους πολιτικούς ......
Αλλιώς το καταλαβαίνω. Φαβορί ήταν αυτοί που στέκονταν μπροστά μπροστά στη λειτουργία και είχαν τιμητική θέση λόγω αξιώματος και οι οποίοι έγιναν λαγοί, όταν ήρθε η ώρα της ομολογίας, δλδ ψήφισαν ναι. Αουτσάιντερ, όπως πάντα, ο απλός λαός που στέκεται πιο πισω, δεν κάνει πίσω όμως την ώρα της κρίσεως!!
Ο πρώτος που εμπόδισε την είσοδο σε ναό ήταν ο Κύριος, όταν εμπόδισε την Οσία Μαρία την Αιγυπτία να εισέλθει στον ναό της Αναστάσεως στα Ιεροσόλυμα, λόγω σαρκικών αμαρτημάτων.
Σήμερα οι Κληρικοί επιτρέπουν την είσοδο στο ναό σε όσους νομοθετούν σαρκικά αμαρτήματα.
Πώς μπορεί να δικαιολογηθεί αυτή η διαφορά ;
Υπάρχει καί η περίπτωση του Αυτοκράτορος Θεοδοσίου, τον οποίον απέκλεισε ο Αγιος Αμβρόσιος Επίσκοπος Μεδιολάνων, λόγω μαζικών φόνων, που είχε διατάξει στη Θεσσαλονίκη.
Ο Θεοδόσιος εισήλθε στον ναό μετά από 7 μήνες, αφού προηγουμένως εξομολογήθηκε δημοσίως τα αμαρτήματα του καί έλαβε συγχώρηση από τον Αγιο Αμβρόσιο.
Παραδείγματα αποκλεισμού υπάρχουν, απλώς σήμερα δέν λαμβάνονται υπ' όψιν ....
Δημοσίευση σχολίου