1. Έχει καταντήσει γραφικότητα η απόδοση
επιθετικών προσδιορισμών και χαρακτηρισμών για το μάθημα των Θρησκευτικών από
θεολόγους, ανάλογα με το ποιο ιδεολογικό ταμπούρι έχει πιάσει ο καθένας. Για
χρόνια είχαμε το μάθημα “που προδίδει την πίστη και προωθεί την πανθρησκεία”,
τώρα έχουμε το μάθημα “που είναι ομολογιακό και κατηχητικό”. Περί του δήθεν
κατηχητικού μαθήματος έγραφα το μακρινό 2012 (https://theologosnaf.blogspot.com/2012/10/blog-post_11.html).
Ξαναζεσταμένη σούπα...
2. Οι μαθητές μας και η πραγματικότητα της σχολικής τάξης έχουν
ξεπεράσει προ πολλού τις θεωρητικολογίες, τις φαγωμάρες και τις λογής
αγκυλώσεις θεολόγων και “εκπροσώπων”.
3. Οι μαθητές δεν παίρνουν απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών,
αλλά από τον καθηγητή. Γι΄αυτό και βλέπεις σε σχολεία με μεγάλο ποσοστό
αλλοθρήσκων, αλλοδόξων και θρησκευτικά αδιάφορων μαθητών, όπου ο θεολόγος είναι
μάγκας και μερακλής και η θεολόγος τυπάκι και μορφή, οι απαλλαγές είναι
μηδενικές.
Καλή αρχή στη νέα μας σχολική χρονιά...
Ξαναζεσταμένη σούπα...
Παναγιώτης Ασημακόπουλος
Θεολόγος καθηγητής
Πηγή: theologosnaf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου