Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Σας ευχαριστώ για τους 6 μήνες συντροφιάς.


Σήμερα συμπληρώθηκαν 6 μήνες αυτού του χώρου συνάντησης.
Σε όλους εσάς που μου κρατάτε συντροφιά, εκφράζω ένα εγκάρδιο ευχαριστώ.
Αυτό το ημερολόγιο σημειώσεων ξεκίνησε μετά από προτροπή του καλού και εκλεκτού φίλου Χαράλαμπου Στανίτσα. Στην αρχή με συντρόφευε με τεχνικές υποδείξεις ο κ. Σπυρίδων Μαλαφούρης. Τους ευχαριστώ.
Θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνή μου, στους φίλους που συνεργάστηκαν με ποιήματα ή στοχασμούς τους. Και αυτοί είναι: ο Αλεξανδρεύς, ο γ.χ.γ., ο p., ο Στάχυς, ο Ζήνων, η Ίρις, ο Φίλων, καθώς και ο κ. Κωνσταντίνος Λέκκας.
Αρκετά με ενεθάρρυνε και ο φίλος Δρ. Γεώργιος Θεοδώρου.

Αγαπητοί μου, όταν έκανα αυτή την αρχή, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα ήταν για μένα ωφέλιμο γέμισμα του χρόνου μου. Σας ομολογώ ότι υπήρξε παρηγοριά σε δύσκολες στιγμές μου. Κάποιες ώρες γέμισε και την μοναξιά μου. Στο νου μου φέρνω τα λόγια του Βίκτωρ Ουγκώ [Αν ήξεραν οι άνθρωποι τι θα πει μοναξιά, δεν θα έλεγαν ποτέ και σε κανέναν “αντίο”.]

Γι’ αυτό και εγώ δεν σας το λεω το "αντίο".
Όμως σας ξαναλέω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Αυτή ήταν η πρώτη ανάρτηση: http://anastasiosk.blogspot.com/2009/01/blog-post.html

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε Τάσο, και εγώ σου λεω ευχαριστώ για την καθημερινή ηλεκτρονική συντροφιά που μου κρατάς. Καλή συνέχεια.

Ανώνυμος είπε...

6 μήνες λες και ήταν χθες.
Κρατάς καλή συντροφιά κι’ από εδώ, όμως καλύτερη από κοντά.
Σου χρωστάμε πολλά κάποιοι από τους «μαθητές» σου.

γ.χ.γ είπε...

Εμείς σας ευχαριστούμε για όλα όσα μας προσφέρατε και συνεχίζετε να μας προσφέρετε είτε μέσω του ιστολογίου είτε στις προσωπικές μας συναντήσεις..

Ανώνυμος είπε...

κ. Τάσο, εμείς ευχαριστούμε! Για την ποικιλία των θεμάτων κ τον χρόνο που διαθέτετε για την ενημέρωσή μας.

Παρακολουθώ τακτικά το blog και έχω μείνει εντυπωσιασμένος..!

Εμείς ευχαριστούμε για την e-παρέα!

Ανδρ.Παναγ.

Ανώνυμος είπε...

Η παρέα σας είναι πολύτιμη. Γεμίζει και εμένα κάποιο από το χρόνο μου με ωφέλεια. Δεν θα ήθελα να ακούσω το αντίο. Συνεχίστε είστε πλέον μέρος της καθημερινής μας ενασχόλησης.
Μαίρη

Ανώνυμος είπε...

Συνάντηση καθημερινή μεταξύ Θεσσαλονίκης και Πάτρας. Σε παρακολουθώ γιατί μου αρέσουν οι επιλογές θεολογικών και λοιπών θεμάτων. Και εγώ σε ευχαριστώ γιατί κοπιάζεις να βρεις τα θέματά σου. Όσο αντέχεις συνέχισε, καλός είσαι.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ μας "Αναστάσιε", το ευχαριστώ πρέπει να το λέμε εμείς και όχι εσύ. Ευχαριστούμε, λοιπόν, για όλα όσα μας προσφέρεις μέσω αυτού του ιστοχώρου. Ο καθένας διαλέγει αυτό που έχει ανάγκη, αυτό που χρειάζεται για να συνεχίσει τον αγώνα του.
Ευχαριστώ και εγώ προσωπικά για την φιλοξενία σου. Ποτέ δεν περίμενα να δουν το φως της δημοσιότητος κάποια κείμενα που κατά καιρούς έχω γράψει.
Συνέχισε την καλή προσπάθεια που άρχισες. Τους καρπούς της προσπάθειας αυτής ήδη νομίζω πως τους γεύεσαι.
Ευχαριστούμε πολύ και βεβαίως θα τα πούμε και προσωπικώς.

Στάχυς

Ανώνυμος είπε...

Καλή συνέχεια. Το ραντεβού με την συνεργασία του Η/Υ θα συνεχισθεί και όποιος αντέξει. Αν κάποτε κάποιος από τους δύο θα σταματήσει θα υπάρχει μια καλή ανάμνηση. Καλή σου μέρα.

Ανώνυμος είπε...

Αμφίδρομη η οφέλεια και η χαρά. Και συ μας ευχαριστείς και μεις σ΄ευχαριστούμε. Συνέχισε όπως ξεκίνησες. Άλλοι γεμίζουμε το χρόνο μας, άλλοι δημιουργούμε χρόνο για οφέλιμο γέμισμα.
Κα κάτι ακόμα, η ποικιλία των θεμάτων σου μας ξεκουράζει.
Σ΄ευχαριστούμε!

Ανώνυμος είπε...

Να είσαι καλά για την συνέπεια της συνεχούς ενημέρωσης όλους αυτούς τους μήνες που σε παρακολουθώ. Αυτός ο χώρος σου έχει κλέψει χρόνο από πολλές ασχολίες και προσφορές σου. Σε γνωρίζω καλά και μπορώ να σου πω ότι αυτά που εγκατέλειψες ήταν η καλύτερη πνευματική επένδυση που μπορούσες να κάνεις. Έχεις μια ιστορία σε κάποιους χώρους και τώρα έχεις φύγει από αυτούς. Γιατί;

Ανώνυμος είπε...

Αχ ρε Κωστόπουλε σε είχα παρεξηγήσει. Τώρα από εδώ σε γνώρισα καλύτερα. Αν ξεπέρναγες και κάποια γονίδια που έχεις από γνωστό χώρο θα ήσουν και πρώτος. Όμως και τώρα έχεις ξεπεράσει κατά πολύ άλλους σε επιλογές κειμένων. Τελικά θα έλεγα ότι σε πάω!!!!

Ανώνυμος είπε...

Μπορούσες και μπορείς να κάνεις και να παρουσιάσεις περισσότερα θέματα. Όμως φοβάσαι την επισυναγωγή μήπως και σε κάνει αποσυνάγωγο. Παρουσίασε θέματα φλέγοντα. Άφησε να γίνει διάλογος. Μέσα από την ανωνυμία μπορεί να αποκαλύψει ο καθένας μας πολλά. Θα μου πεις ότι εσύ είσαι επώνυμος εμείς εδώ ανώνυμοι. Όμως έτσι σε θέλω μπροστάρι και τολμηρό. Ξεπέρασε κάποιους ευσεβισμούς. Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. Μπορείς προχώρα…..

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα το blog αυτό είναι ένα παράδειγμα που δείχνει πως η τεχνολογία τελικά κάποιες φορές μπορεί να φέρει κοντά τους ανθρώπους και να υποδείξη νέου τρόπους επικοινωνίας.

Σας ευχαριστούμε

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω ότι μέσα σε 6 μήνες ταιριάζει το αντίο. Συνέχισε όσο εμείς συνεχίζουμε να σε διαβάζουμε. Εμένα εκτός όλων των άλλων μου αρέσουν και οι συνεργασίες σου με τους δημιουργούς ποιημάτων. Τέλος σε ευχαριστώ για τα όσα από την αγάπη σου μας προσφέρεις εδώ.

Ανώνυμος είπε...

κ. Αναστάσιε κάποιος από τους φίλους κάνει αναφορά σε όσα έχεις εγκαταλείψει. Καλό θα ήταν να συνεχίσεις τα όσα έκανες και να μην εγκαταλείψεις και αυτή την παρουσία σου. Είμαι από τους αναγνώστες σου του εξωτερικού. Οι ανακοινώσεις που αφορούν την Πάτρα δεν με ενδιαφέρουν. Όμως τα όσα καλά αναρτάς με γεμίζουν με δύναμη στην άνυδρη πνευματικά πόλη που διαμένω. Χωρίς να το καταλάβεις εκτός από τους ανθρώπους που γνωρίζεις έχεις κάνει και μια ευρύτερη παρέα. Μπορώ να πω ότι μου μεταγγίζεις κάθε μέρα και κάτι το τονωτικό για τον αγώνα μου. Αν έλθω Ελλάδα θα προσπαθήσω να περάσω από Πάτρα να σου πω το ευχαριστώ και από κοντά. Είναι το πρώτο μήνυμα που στέλνω. Μου αρέσει να διαβάζω όχι όμως να εκφράζω τα συναισθήματα μου και γραπτά. Θα συνεχίζω να σε διαβάζω. Ο Θεός να σου προσφέρει ότι το ωφέλιμο για την κατάκτηση του Παραδείσου.

Ανώνυμος είπε...

Έξι μήνες είναι μην το κάνεις και θέμα.
Έχεις μέλλον ακόμα.
Στα έξι χρόνια να κάνεις και γιορτή.
Σε χαιρετώ με εκτίμηση και αγάπη.
Χ.Μ.

Αριμαθαίος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε, μέσα στις ευχές των πολλών σου φίλων δέξου και τις δικές μου. Παράλληλα με αυτούς και εγώ σου λεω το ταπεινό μου ευχαριστώ. Ο χώρος αυτός είναι ένας ωραίος κήπος με πολλά λουλούδια. Αναζητώντας κάποιος θα βρει αυτό το άνθος που του ταιριάζει. Φρονώ ότι προσφέρεις εύοσμα πνευματικά άνθη σε όλους όσους προστρέχουμε στον φροντισμένο κήπο σου. Πάντα να είσαι ανθηρός και να μεταφέρεις σε μας ότι η αγάπη σου κρίνει ότι μπορεί να μας αρέσει. Και κάτι ακόμη, σου εύχομαι την ζωή σου να την γεμίζει η αγάπη των φίλων σου.

Κριτής είπε...

Επειδή παρεξηγήθηκα από κάποιους σταμάτησα να γράφω. Όμως δηλώνω παρών. Αξιολογώ και κρίνω χωρίς να ανακοινώνω δημόσια αυτά που σκεύτομαι.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Αναστάσιε χαίρε!!!

Ανώνυμος είπε...

Ματάκια όμορφα πάντα επιτυχίες να έχεις σε όλους τους τομείς με τους οποίους ασχολείσαι.

Ανώνυμος είπε...

Και από μέρους μου πολλές ευχαριστίες για την προσεγμένη και επιμελημένη προσφορά τόσων πραγμάτων. Έξι μήνες είναι μικρός σταθμός για επέτειος. Θα τα πούμε περισσότερο τουλάχιστον στον χρόνο.

Ανώνυμος είπε...

''Νήφε και μέμνησο απιστείν'' - Να παραμένεις νηφάλιος και να θυμάσαι να δυσπιστείς (Επίχαρμος)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι πλέον μια καθημερινή καλή συνήθεια. Όπως επιθυμώ κάθε πρωί να απολαύσω τον καφέ μου έτσι θέλω πάντα να ρίξω μια ματιά να δω τι νέο έχει βάλει. Καλήμερα.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε, έξι μήνες τώρα μας προσφέρεις - θυσιάζοντας από τον πολύτιμο χρόνο σου- πνευματικές ευλογίες , οι οποίες είναι στο χέρι του καθενός να τις δεχτεί και να τις αξιοποιήσει.
Συνέχισε την προσπάθειά σου , έχεις αρκετό δρόμο να διανύσεις, έχεις πολλά να δώσεις. Ξεκίνησες μόνος τα πρώτα βήματα, στη πορεία ηθέλησαν πολλοί να σου κρατήσουν συντροφιά, δε το αρνήθηκες αντίθετα χάρηκες.Έδωσες βήμα σε πολλούς, έκανες χώρο να χωρέσουμε όλοι, μας άφησες να περπατήσουμε μαζί, δέχοντάς μας έτσι όπως είμαστε, δείχνοντάς μας αγάπη και κατανόηση.Για όλα αυτά σε ευχαριστούμε...
Κ-Σ

Ανώνυμος είπε...

Τα καλύτερα θα έλθουν μετά το εξάμηνο. Τώρα είσαι ακόμα στα σπάργανα μην βιάζεσαι. Ας χαρείς όσα ως τώρα μας έχεις δώσει. Καλή δύναμη και καλές υπομονές. Όσο αντέχεις συνέχιζε….

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ιστολόγε τουλάχιστον κάθε βράδυ μου κρατάς και εσύ συντροφιά. Κάνεις καλή παρέα και θα συνεχίσω να σε βλέπω. Να δω ποιος από τους δυό θα κουραστεί πρώτα.

Ανώνυμος είπε...

Είναι χώρος συνάντησης και συντροφιάς λες, και έτσι είναι. Η τεχνολογία εφεύρε νέους τρόπους συνάξεων. Οι πατεράδες μας τα έλεγαν στα καφενεία και στα φιλικά τραπέζια. Εμείς καθόμαστε τώρα με τις ώρες μπροστά στον υπολογιστή. Όλο και περισσότερο δυσκολεύουμε την ζωή μας. Όταν είμαστε φοιτητές το βιβλιοπωλείο «ΖΩΗ» ήταν ο χώρος της καθημερινής συνάντησης πολλών φίλων. Κάποιους έχω να τους δω από τότε. Νοσταλγώ τα μεσημέρια στο βιβλιοπωλείο και κάποια βραδινά στα βράχια της ιχθυόσκαλας. Τι καλά που περνούσαμε τότε στην Πάτρα. Ακριβέ μας φίλε Τάσο κράτα καλά, σε έχουμε ανάγκη έστω και από εδώ. Την ζωή μου την έχεις επηρεάσει θετικά. Εκείνα τα χρόνια…. με στήριξες. Σε ευχαριστώ.

ΥΓ. Το όνομά μου θα στο πω τηλεφωνικά.

Ανώνυμος είπε...

Στην προσωπική σου ζωή είσαι ποιο ζωντανός και κάνεις έντονη την παρουσία σου στην παρέα με τις σκέψεις σου και τα πιπεράτα πειράγματα σου. Εδώ κρατάς σοβαρό ύφος. Θα επιθυμούσα να έβλεπα σχόλια δικά σου. Είσαι ικανός. Γιατί δεν γράφεις; Δικό σου το σλόγκαν «ότι λες πρέπει να αντέχουν την δημοσιότητα». Αφού τα λες γράψτα να τα διαβάζουμε και εμείς.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε,
σε ευχαριστώ από καρδιάς γιατί η αγάπη σου και η εχεμύθιά σου μου επιτρέπει να εκφράζομαι δημόσια από το ιστολογιό σου. Σε ευχαριστώ ακόμα γιατί η ευρύνοιά σου επιτρέπει τη δημοσίευση και ποιημάτων που αλλού θα κόβονταν.
Συνέχισε. Σε ευχαριστούμε
Ζήνων

Ανώνυμος είπε...

Ότι ο Τάσος είναι εχέμυθος αυτό είναι σίγουρο. Όμως έως τώρα δεν νομίζω ότι έχει δημοσιεύσει οτιδήποτε που θα κοβόταν ή θα λογοκρινόταν. Εγώ θα επιθυμούσα να είναι περισσότερο ελεύθερος και να δημοσίευε και κείμενα που θα δεχόντουσαν και την αμφισβήτηση.

Ανώνυμος είπε...

Το καλό είναι πως κρατάς καλή συντροφιά και γι’ αυτό ως τώρα δεν σε εγκατέλειψα. Περιμένω όμως κι’ άλλα τόσο από σένα όσο και από τους συνεργάτες σου.

Ανώνυμος είπε...

Τους ευχαριστείς μεν…. αλλά έχουν καιρό να εμφανιστούν ο γ.χ.γ. και ο Ρ. Τι έγιναν; έκαναν μεταγραφή;

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μου φίλε Τάσο και εγώ σε ευχαριστώ. Μου δίνεις την ευκαιρία να δω τα κείμενα και τα θέματα που κατεβάζεις εδώ και να προβληματιστώ με μερικά από αυτά. Χαίρομαι που αν και καλοκαίρι με τον ίδιο ρυθμό συνεχίζεις να κάνεις αναρτήσεις. Πότε θα πας εσύ διακοπές;

Ανώνυμος είπε...

Με τον γ.χ.γ. έχει καλές σχέσεις ο Τάσος δεν νομίζω να κάνει μεταγραφή αλλού απλά καλοκαίρι είναι και το έχει ρίξει λίγο έξω ο γ.χ.γ. . Εχει και αυτό ανάγκη από καθαρό βουνίσιο αέρα για να δυναμώσει και να πάρει και κανένα κιλό το παιδί.

Ανώνυμος είπε...

Έχω μεγάλο παράπονο γιατί ως τώρα δεν έχει μπει καμιά φωτογραφία από τα χρόνια που είσαστε διευθυντής μας στο οικοτροφείο. Θέλω να δω μερικές φωτογραφίες με φίλους τους οποίους πλέον έχω χάσει ώστε να ξαναθυμηθώ τα παλιά. Για τα εδώ ψυχωφελή και τα υπόλοιπα εκφράζω την ικανοποίησή σου.

Ανώνυμος είπε...

Πάντα να είσαι δημιουργικός. Συνέχισε γιατί σε ώρες μοναξιάς μου κρατάς καλή παρέα και μένα. Δεν πρόκριτε να σου πω αντίο ούτε εγώ. Σου λέγω όμως θερμό ευχαριστώ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ "Αναστάσιε'" χαίρε,

επιστρέφοντας από τις ολιγοήμερες διακοπές μου, έκανα μια αναδρομή στις περασμένες αναρτήσεις και διαπίστωσα ότι έχασα τα εξάμηνα γενέθλια του ιστολογίου σου.
Έχω χρέος λοιπόν, να ευχηθώ και εγώ να συνεχίζεις τις αναρτήσεις σου γιατί μας κρατάνε παρέα, μας ωφελούν, μας θυμίζουν περασμένες καλές στιγμές και μας κρατάνε κοντά σου.
Μπορεί, λόγω υποχρεώσεων, τα περάσματα από το αγαπητό μας βιβλιοπωλείο να έχουν αραιώσει, αλλά το ιστολόγιό σου μας κρατάει παρέα.

Πράγματι σου έδωσα την ιδέα για το μπλογκ, αλλά είχες και περιεχόμενο να δώσεις. Και αυτό είναι το σημαντικότερο.

Καλή συνέχεια και περιμένουμε πολλές πολλές αναρτήσεις ακόμα.

Χαράλαμπος Στανίτσας

Ανώνυμος είπε...

Οι ευχαριστίες είναι δικές μας. Η συντροφιά σου είναι κάτι το διαφορετικό. Σε βρίσκω πάντα όταν σε θέλω και το καλύτερο για όσο σε θέλω. Καλή συνέχεια στην παρέα μας.
Παναγιώτης

Ανώνυμος είπε...

Ναι νομίζω και εγώ ότι η παρέα σου είναι διακριτική. Το καλό είναι ότι μας επισκέπτεσαι όταν εμείς το επιθυμούμε και αυτό είναι ωραίο γιατί δεν μας κουράζεις. Όσο έχεις δυνάμεις δίνε το δικό σου παρών από αυτή την έπαλξη.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ και εγώ για την πνευματική συντροφιά και όχι μόνο που μου κρατάς. Να είναι καλά και ο Χ. Στανίτσας που σου έβαλε την ιδέα. Μπαίνω συχνά, για να μην πω καθημερινά, και κατηγορηθώ από κάποιους ότι μου έγινες συνήθεια.
Φιλιά.
Σ.Κ.

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αναστάσιε,μου έχει γίνει πλέον καθημερινή συνήθεια να επισκέπτομαι τη σελίδα σου και περιμένω ανυπόμονα την κάθε σου νέα ανάρτηση.Συγχαίρω τους συνεργάτες σου και εύχομαι να συνεχίσουν να σε στηρίζουν!Και εσύ Αναστάσιε, συνέχισε να δίνεις ό,τι μπορείς γιατί:"Μονάχα όσα έδωσες για πάντα είναι δικά σου".

χρυσαλίς

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα.
Έξι μήνες είναι λίγοι……
Σε ευχαριστώ για τους κόπους που καταβάλεις ώστε να ενημερώνεις το blog.
Βασίλης