Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Ραδιοφωνική εκπομπή "ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ" στο ράδιο Δαμωδός από τον κ. Δημήτριο Στανίτσα

Αύριο ξεκινάει, Θεού θέλοντος, η εκπομπή "ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ" που θα κάνω κάθε Τρίτη 7.30 - 9 το απόγευμα, στο ραδιοφωνικό σταθμό των δασκάλων και νηπιαγωγών Κεφαλληνίας και Ιθάκης (http://www.damodos.gr/ -εκτέλεση με winamp)!
Η εκπομπή θα ασχολείται με θέματα επικαιρότητας και πολιτικής, ψυχαγωγία, σάτιρα και άλλα.
Φυσικά, κατά τη διάρκεια της εκπομπής μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μου στα δικά μου τηλέφωνα 6974812998 (σύνδεση) και 6975460631 (what's up). Περιμένω λοιπόν τα δικά σας σχόλια και παρατηρήσεις για τα τεκταινόμενα καθώς και τις δικές σας μουσικές επιλογές (όσα κομμάτια διαθέτω στη συλλογή μου)!!!!
Αύριο, λοιπόν, συντονιζόμαστε στον Δαμωδό και ...............καλή αρχή!

Ευχαριστώ!
Δημήτριος Γ. Στανίτσας

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγχρητήρια!!!
Καλή δύναμη και καλή ραδιοφωνική χρονιά!!!
Ωραίος τίτλος...Ενδιαφέρουσα εκπομπή θα είναι!!!

Ανώνυμος είπε...

Πρωτότυπος ο τίτλος της εκπομπής σας κ.Δημήτρηηη...!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλή επιτυχία να έχεις και αυτή την χρονιά. Όταν είμαι στον υπολογιστή να είσαι σίγουρος ότι θα σε επιλέγω για συντροφιά.

Ανώνυμος είπε...

;;;;;;;;ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!

Ανώνυμος είπε...

καταρχας αυτη η φωτο ειναι απο το γυμανάσιο;;;μαλλον ψαχνατε κ.Τασο καποια φωτο που να δειχνει αγριεμένος από την ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ καποιων...

κατα δευτερον...απορια..μονος θα την κανεις την εκπομπή μητσο;;;

σε παμε....καλη δυναμη...κ ελπιζω να μην σε παιρνουν με τις πετρες καθως θα γυρνας αργοστόλι-σαμη οι "ενοχοι".......

τα ασματα τι περιεχομαενου θα ειναι;;;;φοβαμαι μην σκανδαλιστω...

Ανώνυμος είπε...

στο λεω απο τωρα το τραγουδι..να μην χρεωνομαστε κιολας...

Dust in the wind...

Ανώνυμος είπε...

εμενα παιζει στο windows..

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τη στήριξη που μου δείχνετε.Θέλω να ευχαριστήσω και τον κ.Τάσο που ανταποκρίθηκε θερμά στην χάρη που του ζήτησα!Η μουσική θα είναι και ελληνική και ξένη.Την εκπομπή θα την κάνω μόνος μου αλλά θα έχω και επισκέπτες.
Πάντως το τραγούδι δεν θα είναι dust in the wind!
Μάλλον θα σας εκπλήξει(πάντως θα είναι σχετικό με τη σημερινή κατάσταση)!

Δημήτριος Γ. Στανίτσας

Ανώνυμος είπε...

Καλή η παρουσία σου η ραδιοφωνική. Άκουσα μεγάλο μέρος της εκπομπής και μου άρεσε. Συνέχισε δυναμικά.

Ανώνυμος είπε...

τελεια εκπομπη αλλα μια μικρη υποδειξη αν μπορεις να την πεις υποδειξη.Καλο ειναι να μην αναφερομαστε ονομαστικα σε ανθρωπους υπουργους πρωθυπουργους κλπ....
π.χ. να λετε στο υπουργειο εκεινο εγινε αυτο το κακο, ή σε αυτη την περιπτωση ο υπουργος κατα την γνωμη μας ειπε λαθος κλπ..
Δηλ. οχι ονομαστικα γιατι πολλα ακουγονται και εχουν γινει!
Παντως ηταν τελεια η εκπομπη, γελασα, προβληματιστικα..
Καλη συνεχεια Μητσοοοο!!!!

Ανώνυμος είπε...

Συνέχισε ακάθεκτα, ανεξάρτητα και δυναμικά.

Ανώνυμος είπε...

κι εμενα μου αρεσε πολυ η παρουσία σου...δεν το καταλαβα αυτο για το τραγουδι dust in the wind!
μπραβο κυριε Τασο που τολμησατε να διαφημίσετε αυτην την εκπομπη...
μου αρεσει γιατι στηρίζετε πολυ τους νεους ανθρωπους...

Ανώνυμος είπε...

Για το τραγούδι συγγνώμη παρανόησα.
Ευχαριστώ όλους όσους με άκουσαν.Σας περιμένω και την άλλη Τρίτη με τις δικές σας παρεμβάσεις!
Όντως ο κ.Τάσος στηρίζει τους νέους και τις προσπάθειές τους!

Δημήτριος Γ. Στανίτσας