Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

Τί ζητείτε, όταν ερχόσαστε κοντά μου; -

Τί ζητείτε, όταν ερχόσαστε κοντά μου; έπαναλαμβάνει σε κάθε εποχή ό Κύριος. Μήπως νομίζετε, ότι ό Χριστιανισμός εξαντλείται με τις βυζαντινές εικόνες πού κρεμάτε στα σαλόνια σας; Λησμονείτε πώς είναι για κατάνυξη και όχι για επίδειξη; Και όταν έρχόσασθε κοντά μου, για να με υπηρετήσετε στα πρόσωπα των αδελφών μου «των ελάχιστων», επιδιώκετε τη δόξα τη δική σας ή τη δική μου; Την αυτοπροβολή ή την ταπεινή διακονία;

Τί ζητείτε όλοι εσείς πού με κηρύττετε; Επευφημίες και χειροκροτήματα και κοσμικά μεγαλεία; Μήπως θεωρείτε «πορισμόν είναι την εύσέβειαν», ευκαιρία υλικού πλουτισμού και λησμονείτε πώς είσθε υπηρέτες εμού του φτωχού Ναζωραίου; Ζητείτε κερκίδες ή σκάμματα; Ζητείτε θριαμβευτικές αψίδες ή αγωνιστικούς στίβους και σύγχρονα Κολοσσαΐα; Σύμβολό σας έχετε αναπαυτικούς θρόνους ή τον αιματοβαμμένο Σταυρό; Λαμβάνετε τον σταυρό και ακολουθείτε οπίσω μου; Τότε «δύνασθέ μου είναι μαθηταί». 
Περιοδικό ΖΩΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια: