Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Στον Αλεξανδρέα - Μαρία Π. Μ.


Στον Αλεξανδρέα

Το άγιο χέρι του Θεού, φίλε μου, που ζητούσες,
έχει πολυάριθμες μορφές βοήθεια να μας δώσει.
Άμα ταπεινωνόμαστε στα άστρα ανεβάζει,
μα σαν υψώσω κεφαλή στα τάρταρα με βάζει.

Μικρή μαθήτρια Χριστού για πάντα θέλω να 'μαι,
δεν ξέρω από ποίηση, Αυτός είν' ο Ποιητής μου.
Το χέρι μου, παντοτινά, τον Κύριο ας κρατάει
και τ' άλλο τον πλησίον μου για να τον βοηθάει.

Σου εύχομαι ολόψυχα τα τάλαντα ν' αυξήσεις
και λογοτεχνουργήματα πάντα να μας χαρίζεις.
Μία ψυχή αν ωφεληθεί πολύς θα 'ν' ο μισθός σου
πολλές ψυχές καλύτερα, Παράδεισος εμπρός σου!

Μαρία Π.Μ.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο καθένας πιστός προσφέρει αυτό που μπορεί, προσπαθώντας να είναι κάτι περισσότερο από τις δυνάμεις του. Ο Κύριος βλέποντας την προσπάθεια χαριτώνει τον άνθρωπο ανάλογα.

Ανώνυμος είπε...

Σωτήριες, οι ευχές προς τον "Αλεξανδρέα". Είθε ο Κύριος να χαριτώνει τους ταπεινούς λογοτεχνουργούς, ώστε με το έργο τους να συντελούν στην σωτηρία των πιστών.

Ανώνυμος είπε...

Αλεξανδρέα θέλουμε απάντηση...!!!

Ανώνυμος είπε...

Λιγάκι ζηλεύω για αυτήν την αφιέρωση....
Τυχερέ Αλεξανδρέα.

Ανώνυμος είπε...

Καλό!

Ανώνυμος είπε...

Όπως πάντα γραμμένο με πύρωμα καρδιάς και αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Που είναι ο Αλεξανδρέας βρε παιδιά; Γιατί χάθηκε άραγε; Ετοιμάζει κάτι μήπως;

Ανώνυμος είπε...

Μαίρη μου όπως πάντα γράφεις μέσα από την αγαπώσα καρδιά σου και την γεμάτη ευαισθησίες ψυχή σου.
Σε ευχαριστούμε.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο το ποίημα σας.