Ημερίδα για τα 50
ΧΡΟΝΙΑ της Β΄ ΒΑΤΙΚΑΝΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
(Λεόντειος
Σχολή Σάββατο 9.11.13)
Παρεμβάσεις του
Μητροπολίτου Δημητριάδος Ιγνατίου (α΄)
κα Μαρία Σικ (συντονίστρια
στρογγυλής τραπέζης) : Να περάσουμε
τώρα στην ερώτηση που έχουμε ετοιμάσει για τον Σεβασμιώτατο Ιγνάτιο :
«Σεβασμιώτατε, αποτελεί πλέον κεκτημένο για μας τους Καθολικούς ο οικουμενικός
προσανατολισμός της Εκκλησίας μας στο σύνολό της και καθενός μας ξεχωριστά. Και
χρειάζεται αγώνα για να φτάσει ο κάθε πιστός να έχει μία οικουμενική συνείδηση
και στάση, ιδιαίτερα εδώ στην Ελλάδα και
ιδιαίτερα με την Ορθοδοξία. Παίρνω αφορμή από ένα συνέδριο που έγινε στην Ι.
Μητρόπολη της οποίας προΐστασθε ως Επίσκοπος, αναφορικά με τις αιρέσεις. Η λέξη
αυτή, έστω και αν ανταποκρίνεται σε μια ιστορική πραγματικότητα ηχεί πλέον
παράφωνα στα αυτιά μας, ιδιαίτερα για αυτές που ονομάζουμε ιστορικές Εκκλησίες.
Εδώ στην Ελλάδα, ίσως είναι η λέξη η πλέον χρησιμοποιούμενη στο εκκλησιαστικό
λεξιλόγιο : αιρέσεις, αιρετικοί, αιρεσιάρχης, παναίρεση του Οικουμενισμού κλπ
και μεταξύ αυτών συγκαταλεγόμαστε και όλοι εμείς. Χωρίς να είναι σκοπός μου να
σας φέρω σε δύσκολη θέση, υπάρχει ελπίδα, να αλλάξει κάτι στην Ελληνική
Εκκλησία στη θεώρηση της Εκκλησίας του Χριστού περισσότερο καθολικής και
λιγότερο παραταξιακής, που θα μας κάνει να αισθανόμαστε περισσότερο άνετα
μαζί σας, εννοώ τους Ορθοδόξους συμπατριώτες μας ; Και, τέλος, υπήρξε δεύτερη σκέψη σε σας, μετά
την έκταση που πήρε στον Τύπο, τώρα τελευταία, η συμμετοχή σας στη σημερινή
ημερίδα ; σκεφτήκατε να μην έρθετε ; (γέλια από το κοινό).
Μητροπολίτης Δημητριάδος
κ. Ιγνάτιος : Σας δικαιολογώ
γιατί δε με ξέρετε καλά ! (γέλια από το κοινό) αλλά θέσατε πολλά θέματα ! Και βέβαια πρέπει να ξεχωρίσουμε μερικά
πράγματα ! Όντως φιλοξενήσαμε ένα συνέδριο της Συνοδικής Επιτροπής επί των
Αιρέσεων στην πόλη του Βόλου και στο συνεδριακό μας Κέντρο, φιλοξενούμενοι της
Μητροπόλεώς μας. Όμως ! αυτή η Επιτροπή ασχολείται με τις αναγνωρισμένες από
την Εκκλησία αιρέσεις και δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί
μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία. Μιλήσαμε για σέκτες, μιλήσαμε για όλα αυτά
που και η Καθολική Εκκλησία, νομίζω, αντιμετωπίζει πολλές φορές, που έχουν
εισβάλλει από την Ανατολή, μιλήσαμε για πράγματα που δεν έχουν να κάνουν με
τους Χριστιανούς αδελφούς μας.
Όταν μιλάμε για την Εκκλησία, και για την Εκκλησία στην
Ορθόδοξη Ελλάδα, θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τις Συνοδικές Αποφάσεις και
όχι την προσωπική άποψη. Ναι ! υπάρχουν προσωπικές απόψεις. Όντως υπάρχει μία
έντονη κίνηση που θέλει να προβάλει το αντιοικου-μενιστικό της πρόσωπο.
Πιστέψτε με όμως ! πολλές φορές
συμβαίνει στη ζωή μας οι λίγοι να κάνουν πολύ θόρυβο. Και αυτή είναι μία πραγματικότητα. Δεν
εκπροσωπούν τη Σύνοδο, δεν υπάρχουν συνοδικές αποφάσεις, δεν διχάζουν τη
Σύνοδο, το κυριότερο απ’ όλα ! Απλώς
χρησιμοποιούν και αξιοποιούν σύγχρονα μέσα προκειμένου να κάνουν αισθητή την
παρουσία τους μέσα, νομίζω, από μία
παραμορφωμένη εικόνα.
Ξέρετε, προσπαθώ και εγώ να εμβαθύνω στα αίτια που οδηγούν
έναν άνθρωπο να πάρει τόσο ακραίες θέσεις. Δεν είναι εύκολο γιατί θα πρέπει
κανείς να είναι καρδιογνώστης. Γενικά όμως, και αυτό αποτελεί προσωπική μου
άποψη, δεν μπορώ να κάνω επιστημονική μελέτη, διαπιστώνω ότι πίσω από
τέτοιες συμπεριφορές υπάρχουν ψυχικά τραύματα, που ίσως τα ξέρει μόνο αυτός που
φτάνει σε ακραίες εκδηλώσεις και ο Θεός. Και γι’ αυτό προσωπικά προσπαθώ,
πάντοτε να δικαιολογώ, αλλά σας παρακαλώ, μη γενικεύσουμε και μη παγιδευτούμε,
γιατί, τελικά, τότε θα πέσουμε στην παγίδα αυτού που προκαλεί όλα αυτά: είναι
αυτός που δε θέλει την ενότητα, είναι αυτός που δε θέλει τη Χάρη του Θεού,
είναι αυτός που δε θέλει να είμαστε αρμονικά Χριστιανοί ! Μη παγιδευτούμε
σ’ αυτό ! (θερμό χειροκρότημα από το
κοινό). Εγώ μπορώ να σας διαβεβαιώσω, επειδή είμαι μέλος της Ιεραρχίας της
Εκκλησίας της Ελλάδος, σε ότι αφορά στο Σώμα της Ιεραρχίας είναι μεμονωμένες οι
περιπτώσεις και βεβαίως εμείς ακούμε, γιατί πρέπει να ακούμε, σεβόμαστε γιατί
πρέπει να σεβόμαστε, και πολλές φορές
χαμογελάμε σαν τον καινούργιο πάπα ! Έτσι
!
(για την απομαγνητοφώνηση : π. ΑΚΓ)
26 σχόλια:
Επιτέλους έλαμψε και η αλήθεια. Ο Μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος τόλμησε να πει αυτό το οποίο φρονεί η Εκκλησία της Ελλάδας δημόσια: «η Επιτροπή ασχολείται με τις αναγνωρισμένες από την Εκκλησία αιρέσεις και δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές οι Καθολικοί αδελφοί μας, ούτε η Καθολική Εκκλησία.»
Ως πότε μια μικρή μερίδα «οι λίγοι» που έχουν « να κάνουν πολύ θόρυβο» θα επιβάλει τον φόβο στο να εκφρασθούν οι ΑΛΗΘΕΙΕΣ της Εκκλησίας;
Ο Σεβασμιότατος έδωσε την απάντηση: «Δεν εκπροσωπούν τη Σύνοδο, δεν υπάρχουν συνοδικές αποφάσεις, δεν διχάζουν τη Σύνοδο, το κυριότερο απ’ όλα !» ας σταματήσουν αυτοί οι λιγοστοί να κάνουν μεγάλο κακό στην ενότητα της «μίας Αγίας και Καθολικής Εκκλησίας».
Ας το ακούσουν καλά: Η Εκκλησία της Ρώμης δεν είναι «αίρεση».
Να πάρει θέση η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και να μας δηλώσει αν συμφωνεί με τις δηλώσεις αυτές του Δημητριάδος. Επιτέλους να κρατήσουν οι οικουμενιστές τις λανθασμένες απόψεις τους για τον εαυτό τους.
Δήλωσε ο Μητροπολίτης Ιγνάτιος «Όταν μιλάμε για την Εκκλησία, και για την Εκκλησία στην Ορθόδοξη Ελλάδα, θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη μας τις Συνοδικές Αποφάσεις και όχι την προσωπική άποψη.»
Η τοποθέτηση αυτή είναι σωστή.
Θα μπορούσε να μας πει ποιες είναι οι Συνοδικές αποφάσεις που λαμβάνει αυτόν υπόψη του για να μην είμαστε και εμείς εκτός Εκκλησιαστικής Γραμμής;
Με αυτή την δημόσια δήλωση μήπως θέλει να πει ότι ο Πειραιώς Σεραφείμ, ο Κυθήρων Σεραφείμ και άλλοι εκφράζουν προσωπικές απόψεις στις παρεμβάσεις τους;
Ο Ιγνάτιος τί γύρευε σε αυτή την συνάθροιση των Παπικών;
Προκλητικά τα λεγόμενα του Ιγνατίου.
Δεν το γνωρίζει πως η σιωπή είναι χρυσός.
Α) Θέλω να μάθω οι απόψεις του κ. Ιστολόγου συμπίπτουν με αυτές του Δημητριάδος.
Β) Ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος γιατί δεν αντέδρασε σε αυτή την απάντηση του Δημητριάδος που υπερβαίνει παρασάγγας τις θέσεις της Εκκλησίας;
Χ. Σ.
Από το α΄ μέρος των παρεμβάσεων του μας έκανε την καρδιά περιβόλι ο δεσπότης. Περιμένω την συνέχεια με ανυπομονησία.
Ξεκάθαρες και σωστές κουβέντες. Θα πρέπει να υπάρχει το θάρρος οι Επίσκοποι της Εκκλησίας να λένε την πραγματικότητα και τα πιστεύω της Εκκλησίας χωρίς «τον φόβο των ιουδαίων» και εννοώ τους σκληροπυρηνικούς ορθοδόξους και καθολικούς που κακό προξενούν στην ενότητα της Εκκλησίας.
Να απολογηθεί στην Ιερά Σύνοδο ο Δημητριάδος για τις αιρετικές αυτές του γνώμες.
Ἀγαπητέ μου Ἀναστάσιε,
Οἱ ἀπαντήσεις τοῦ σεβ. κ. Ἰγνατίου, ἔτσι ὅπως διατυπώνονται, εἶναι παρεξηγήσιμες. Ὀρθῶς λέγει γιά τίς σέκτες , πού εἶναι καταστροφικές λατρεῖες καί ἀλλοιώνουν τήν ὑπόσταση τοῦ ἀνθρώπου (καί ἄρα καταδικασταῖες) καί φυσικά δέν συμπεριλαμβάνονται σέ αὐτές οἱ Παπικοί.
Εἶναι ὅμως λάθος ὅτι οἱ Παπικοί δέν ἔχουν καταδικασθεῖ ἀπό Συνόδους, ἐκτός καί ἐάν ἐννοεῖ ἀπό τίς Συνόδους τῆς Ἱεραρχίας τῆς ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησίας τά τελευταῖα χρόνια.
Μέ ἀγάπη Χριστοῦ
Νικόλαος Μεσσαλᾶς
16-11-13 12:33
Ο Άγιος Δημητριάδος θέλει Συνοδικές αποφάσεις ;
· Σύνοδος 1722, εν Κωνσταντινουπόλει : «να αποδιώχνετε το ψεύδος … να απέχετε μακριά από τις καινοτομίες και τους νεωτερισμούς των Λατίνων, οι οποίοι δεν άφησαν κανένα δόγμα και μυστήριο και παράδοση της Εκκλησίας που να μην το φθείρουν και το νοθεύσουν».
· Σύνοδος 1838 εν Κωνσταντινουπόλει : «να προφυλάξωμεν τα γνήσια τέκνα της Ανατολικής Εκκλησίας από τας βλασφημίας του Παπισμού … τα βάραθρα των αιρέσεων και τους ψυχοφθόρους κρημνούς της παπικής πλάνης των … ίνα γνωρίσητε όσον το διάφορον ημών των Ορθοδόξων από των Κατόλικων, ίνα μη απατάσθε από του λοιπού από τα σοφίσματα και καινοφωνίας των ψυχοφθόρων τούτων αιρετικών … της ματαιόφρονος και σατανικής τούτων αιρέσεως».
· Πατριάρχες Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας, Αντιοχείας, Ιεροσολύμων, 1848 (Ήταν ουσιαστικά Πανορθόδοξη απόφαση με τη συμμετοχή όλων των Πατριαρχών): «από αυτές τις αιρέσεις που διαδόθηκαν σε μεγάλο μέρος της οικουμένης, για τους λόγους που γνωρίζει ο Κύριος, ήταν κάποτε ο Αρειανισμός. Σήμερα είναι και ο Παπισμός … (το Filioque) είναι αίρεση και αυτή που την πιστεύουν αιρετικοί … γι’ αυτό και η μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία ακολουθώντας τα ίχνη των αγίων Πατέρων, ανατολικών και δυτικών, κήρυξε και παλαιά επί των Πατέρων μας, και αποφαίνεται πάλι σήμερα συνοδικώς … ότι είναι αίρεση και οι οπαδοί του αιρετικοί … Επίσης οι συνάξεις που συγκροτούνται από αυτούς είναι αιρετικές και κάθε κοινωνία πνευματική των Ορθοδόξων τέκνων … με αυτούς είναι αντικανονική, όπως ορίζει ο ζ΄ κανόνας της Γ΄ Οικ. Συνόδου».
· Σύνοδος 1895, εν Κωνσταντινουπόλει : «υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές που αφορούν στα θεοπαράδοτα δόγματα της πίστεώς μας και στο θεοσύστατο κανονικό πολίτευμα της διοικήσεως των Εκκλησιών … Η Παπική Εκκλησία …όχι μόνο αρνείται να επανέλθει στους Κανόνες και τους όρους των Οικουμενικών Συνόδων, αλλά στο τέλος του 19ου αι. ευρύνοντας το υφιστάμενο χάσμα, επισήμως ανακήρυξε και αλάθητο … Η σημερινή Ρωμαϊκή είναι Εκκλησία των καινοτομιών, της νοθεύσεως των συγγραμμάτων των Πατέρων, της παρερμηνείας της Γραφής και των όρων των Οικουμενικών Συνόδων. Γι’ αυτό ευλόγως και δικαίως αποκηρύχθηκε και αποκηρύσσεται εφ’ όσον μένει στην πλάνη της».
Και να σκεφτείτε ότι αυτά τα έλεγε η Ορθόδοξη Εκκλησία πριν συγκληθεί η Β΄ Βατικανή !
Ώστε, Σεβασμιώτατε, όσοι διαφωνούν με τα οικουμενιστικά έχουν "ψυχικά τραύματα"!;
Και δεν ντρέπεστε να τα λέτε αυτά σε ημερίδα των Παπικών;!
Πώς να μη σας χειροκροτήσουν μετά οι Παπικοί!
Σε όλους είναι γνωστό το ότι το Filioque δεν είναι δόγμα της καθολικής εκκλησίας. Τα υπόλοιπα που γράφεις 5,33. Η Σύνοδος του 1895 δεν έχει το αλάθητο. Τα πράγματα τώρα έχουν τώρα αλλάξει. Η προσέγγιση είναι ορατή. Το χθες πέρασε. Το σήμερα προχωρά χωρίς παρεξηγήσεις. Όλοι ζητάμε την σύγκλιση και την ενότητα των ορθοδόξων και των καθολικών. Είμαστε αδελφοί της ίδιας εκκλησίας.
Εγώ συμφωνώ ότι έχουν "ψυχικά τραύματα"! οι διαφωνούντες. Μόνο αν δεις το πάθος τους μπορείς να καταλάβεις πως έχουν πάθει ψυχικό τραλαλά.
Γιατί να μας πικραίνει η πραγματικότητα. Ο άγιος Δημητριάδος τόλμησε να πει δημόσια αυτό που άλλοι το λένε στα κρυφά. Τον συγχαίρω για την τόλμη του και για το ότι λέει την αλήθεια παρόλο που γνωρίζει ότι θα του κοστίσει.
ΨΥΧΙΚΑ ΤΡΑΥΜΑΤΑ!
Ειχαν ψυχικα τραυματα οι αγιοι Πατερες της εκκλησιας μας;;;
Ειναι φανερο οτι οδηγουμαστε στην ουνια...
7:02
Δεχομαι οσα λες.Η ερωτηση μου ειναι η εξης:Η ΑΛΗΘΕΙΑ[Ο ΧΡΙΣΤΟΣ] ΕΧΕΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ;;;Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ...
Η Παραδοσις,δεν ειναι νομοι του κρατους που μπορουν να μεταβληθουν.Η Παραδοσις ειναι θεσμος και οι Νομοι Του Θεου ειναι αμεταβλητοι!
Η πιστη στεφανωνει μονο να πεις το ναι! Αν πεις ναι στην αληθεια της Ορθοδοξιας,ολα ειναι δυνατα.Οι Λατινοι , με το κειμενο αυτο θελουν να διορθωσουν εμας...δεν το βλεπουμε;;;Ο,τι ειπωθηκε ,ειναι ξενο προς τα Ορθοδοξα δεδομενα.
Ας πορευονται λοιπον με τις δικες τους σκεψεις και με της καρδιας τους τη σκληροτητα γιατι εχουν πωρωθει.Ακουμεπολυ συχνα στις συναξεις οτι εχουν κανει βηματα ..εμεις δεν το βλεπουμε αυτο.Εμεις βλεπουμε συγκλιση εμας προς αυτους,δυστυχως.Η επικρατηση της αληθειας ,δεν ειναι φανατισμος,γιατι η αληθεια ελευθερωνει ...Εαν λοιπον η σωτηρια ειναι φανατισμος ,με τη λογικη τωρα πια,ειμαστε πολυ ευτυχεις που ειμαστε φανατικοι αφου αυτος ο φανατισμος θα οδηγησει στη σωτηρια μας.Ο πως μας λεγει και ο Μεγας Αθανασιος...οτι και με τη Λογικη μπορεις να αποδειξεις την αληθεια του ευαγγελιου,εφοσον και αυτοι [οι αιρετικοι] την αποδεικνυουν με τη φιλοσοφια και οχι με την Πιστη.το ευαγγελιο,και στην ερημο να πας και να μην γνωριζεις...να μην εχεις ιδεα ,σου φανερωνεται απο Το πνευμα...Δεν ενοχλει καθολου να μας υβριζετε και να μας συκοφαντειτε.Για εσας το λεμε...επειδη η αδελφικη αγαπη ειναι πανω απο ολα.π
Μπορείς να αραδιάσεις πολλούς κανόνες και άλλες αποφάσεις 5,33 μ.μ.. Ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος έχει γράψει πολλά από το χθες. Ξεχνά δυστυχώς την πρακτική του σήμερα. Η Ιερά Σύνοδος έχοντας λάβει υπόψη τους Κανόνες δια της Συνοδικής Επιτροπής επί των Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων έχει πάρει αποφάσεις. Οι αποφάσεις αυτές έχουν σκεπτικό και την εμπειρία την ποιμαντική της Εκκλησίας. Με αυτές τις Συνοδικές Ελλαδικές αποφάσεις αναγνωρίζονται πλήρως τα ιερά Μυστήρια των Καθολικών. Άρα είναι οι Καθολικοί αδελφή Εκκλησία. Για περισσότερες και έγκυρες πληροφορίες να απευθυνθείς στην Συνοδική Επιτροπή που εκφράζει την Εκκλησία και όχι σε απόψεις προσώπων που δεν έχουν καμία αξία
Είναι, πραγματικά, λυπηρό να χαρακτηρίζεται, με περισσή ανευθυνότητα, η αιρετική παρασυναγωγή των παπικών, που αποκόπηκε απ τον κορμό της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, σαν Εκκλησία και τα "μυστήριά "της να χαρακτηρίζονται και θεωρούνται έγκυρα.
Λέγει σχετικά ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: " Όσοι ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού έχουν την αληθινή πίστη, όσοι όμως δεν έχουν την αληθινή πίστη ούτε στην Εκκλησία του Χριστού ανήκουν".
Χρειάζεται άραγε να τεκμηριώσουμε την έλλειψη ορθής πίστεως ή μάλλον τη διαστρέβλωση της ορθής και αληθινής πίστεως την οποία απεργάστηκαν οι παπικοί;
Filioque, πρωτείο, αλάθητο, κτιστή χάρη,βάπτισμα διά ραντισμού, διάσπαση των μυστηρίων του βαπτίσματος και του χρίσματος,μετάληψη για τους λαικούς μόνο του σώματος του Χριστού, στέρηση της Θείας Ευχαριστίας απ τα παιδιά, πουργατόριο, λυσίποινα,υπέρτακτα έργα, περισσεύουσα αξιομισθία των αγίων, άσπιλη σύλληψη της Θεοτόκου, ενσώματη ανάληψή της,μεσιτεία της, Μαριολατρεία γενικότερα, παποκαισαρισμός και ίδρυση του κράτους του Βατικανού κ.ά. που θα μας πάρει χρόνο και χώρο να τα αναπτύξουμε.
Σημειωτέον ότι κάποιες απ τις βλάσφημες και φρικώδεις αυτές ετεροδιδασκαλίες έχουν καταδικασθεί άμεσα( π.χ. το φιλιόκβε απ τη σύνοδο της Κωνσταντινούπολης το 789-790 επί μεγάλου Φωτίου, η διδασκαλία περί κτιστής χάριτος απ τη σύνοδο της Κων/πολης το 1351, η άσπιλη σύλληψη επίσης από την εν Κωνσταντινουπόλει σύνοδο του 1895) και εμμέσως απ την Γ' Οικουμενική που απαγόρευσε ρητά οιαδήποτε προσθαφαίρεση ή αλλοίωση στο Ιερό Σύμβολο.
Κατόπιν τούτου μπορούμε να ισχυρισθούμε σοβαρά ότι οι παπικοί δεν είναι αιρετικοί;
Το αυτό ισχύει και για τη ΔΗΘΕΝ εγκυρότητα των "μυστηρίων" των παπικών.
Λέγει χαρακτηριστικά ο άγιος Συμεών Θεσσαλονίκης: "δεν υπάρχει πουθενά σε αυτούς (τους παπικούς) το Άγιο Πνεύμα, γι αυτό και τα "μυστήριά" τους είναι ΑΧΑΡΙΤΩΤΑ".
Ο δε Μέγας Βασίλειος, επιστομίζοντας σχετικά τους αντιφρονούντες, αναφέρει στον Α' κανόνα του που επικυρώθηκε απ την Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδο τα εξής: "Όσοι χωρίστηκαν από την Εκκλησία, ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, την οποία είχαν. Γιατί με τη διακοπή της Αποστολικής διαδοχής σταμάτησε και η μετάδοση της Χάριτος. Αυτοί λοιπόν, αφού αποσχίστηκαν, έγιναν από κληρικοί λαικοί και ούτε εξουσία είχαν να βαπτίζουν και να χειροτονούν, ούτε πάλι μπορούσαν να μεταδίδουν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, την οποία οι ίδιοι είχαν στερηθεί".
Ας αφήσουν λοιπόν τις σοφιστείες, μεγαλόσχημοι κληρικοί και συνοδοιπορούντες και συν-πλανώμενοι λαικοί, γιατί και την κρυστάλλινης διαύγειας αλήθεια κακοποιούν αλλά και εκτίθενται ανεπανόρθωτα ως στερούμενοι στοιχειώδους σοβαρότητας.
Λ.Ν.
υ.γ.:ποια σύνοδος καταδίκασε τους ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά, τους μορμόνους, τους κουάκερους, τους μεθοδιστές, τους αντβεντιστές και τόσους άλλους αιρετικούς;
Προς 12:56 17/11: φίλε επειδή συνεχώς αναφέρεσαι σε συνόδους και συνοδικές επιτροπές μάθε επιτέλους ότι πάνω απ τις συνόδους ακόμη και τις οικουμενικές ίσταται η εκκλησιαστική συνείδηση η οποία και τις επικυρώνει. Έχεις άκούσει μήπως τίποτε για ληστρικές συνόδους; Επιπλέον κάθε σύνοδος οφείλει επί δογματικών θεμάτων να ακολουθεί τις αποφάνσεις των επτά οικουμενικών συνόδων. Επίσης καλό θα είναι να μάθεις τι έλεγε για τους παπικούς ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, που τους ονόμαζε αιρετικούς, και να μη σπεύσεις να μιλήσεις για γνώμες που δεν έχουν αξία γιατί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.
"ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣΙΝ ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ...ΗΜΕΙΣ ΔΕ ΟΥΔΕ ΔΙ ΑΛΛΟ ΤΙ ΕΣΧΙΣΘΗΜΕΝ ΑΥΤΩΝ,ΕΙ ΜΗ ΟΤΙ ΕΙΣΙΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.ΔΙΟ ΟΥΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΩΣ ΕΝΩΘΗΝΑΙ ΑΥΤΟΙΣ, ΕΙ ΜΗ ΕΚΒΑΛΩΣΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩΣΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΗΜΕΙΣ".
Μάρκου Εφέσου, Ομολογία, P.G.160,32Β
Ο Άγιος Δημητριάδος απάντησε σωστά και υπεύθυνα. Οι κορόνες δεν ωφελούν μάλλον καταστρέφουν την οποία θετική εξέλιξη προσδοκά η Εκκλησία. είναι από τους Αρχιερείς που μπορώ να εμπιστευτώ.
Συνιστα μονιμη "ατακα" των εξ λατινολαγνων Ορθοδοξιας Οικουμενιστων, οτι οι Παπικοι δεν ειναι αιρετικοι.
Ειτε λοιπον απο αμαθεια,(γενικως δεν φημιζονται για την ικανοτητα τους να διαβαζουν πατερικα κειμενα...) ειτε εν γνωσει τους και επωμενως εσκεμενως, αγνουν οτι ο συνοδος του αγιου και μεγαλου Φωτιου, εκηρυξε τους λατινους αιρετικους, οπως και οι ησυχαστικες συνοδοι, ιδιως εκεινη του 1351.
Το προβλημα τους ομως, ειναι ενδεχωμενος αλλο.
Η ιδια συνοδος του μεγαλου Φωτιου, ανεγνωρισε την οικουμενικοτητα της ζ'.
Ωπωτε εχουμε μια δυγλωσια απο τους οικουμενιστες μας.
Πως αποδεχωνται την ζ' αγια και οικουμενικη συνοδο ενω αρνουνται την κηρυξη των λατινων εις αιρεσι, υπο της ιδιας συνοδου.
Νομιζω οτι την απαντηση αυτη, την ωφειλουν στην Ορθοδοξια...
Βλεπετε, οι ιδιοι εορταζουν την ζ' αγια και οικουμενικη συνοδο, τιμουν τον αγιο και μεγα Φωτιο, και γραφουν στα παλαιοτερα των υποδυματων τους, τις αποφασεις Ορθοδοξων συνοδων...
Τα κίνητρα του μεγάλου Φωτίου δεν ήσαν Εκκλησιολογικά αλλά πολιτικά. Δεν χρειάζεται καθόλου να ασχοληθεί κάποιος για το τι είναι οι Ρωμαιοκαθολικοί. Είναι σχισματικοί αδελφοί μας. Αυτό πρεσβεύει και η Εκκλησία της Ελλάδος. Τώρα πάντα υπήρχαν οι απηθούντες στις Εκκλησιαστικές αποφάσεις. Αυτοί θα δώσουν λόγω στον Θεό για την παραπλάνηση των πιστών με τις θεωρίες τους τις αντιεκκλησιαστικές.
Ο αγιος Φωτιος εκανε θεολογια δεν εκανε πολτικη.
Ισως να ειχε το ελατωμα του οτι δεν νοιαζωταν να ευχαριστησει εναν αιρετικο.
Η προσθηκη στο συμβολο, απο μονη της συνιστα αιρεση και εναντιωση σε οικουμενικη συνοδο.
Μετα το αντικειμενο της προσθηκης, συνιστα αιρεση.
Στην αϊδιοτητα της αγιας Τριαδος δεν χωρα θεληση προς υπαρξι.
Και οι λατινοι αυτο ακριβως διδασκουν.
Η λατινικη διδαχη της ηθελημενης παραγωγης του αγιου Πνευματος απο τον Πατερα και τον Υιο, συνιστα παραγωγη θεϊσκου τινος...
Και μετα ακομα και ο σχισματικος δεν μετεχει της Εκκλησιας.
Επομενως, οι λατινοι πρεσβευουν αλλον θεον...
Κανε ενα κοπο να διαβασεις τα δυο εργα του αγιου Γρηγοριου του Παλαμα , για την εκπορευση του αγιου Πνευματος και μετα ελα να συζητησεις την λατινικη αιρεση.
Νομιζω οτι οι σημερινοι οικουμενιστες δεν θα ηθελαν να ειχαν γραφει..
Πολιτικα ηταν τα κριτηρια επιβολης της θεολογικης αιρεσεως του filioque.
Λοιπον θετεις θεμα Εκκλησιας της Ελλαδος.
Καθως ανηκω πνευματικα στην Εκκλησια της Ελλαδος, εχω μια παρατηρηση.
Ειναι δυνατον να αλλοιωθει η ορθοδοξος πιστις και να ακομα να μετεχει της Ορθοδοξιας?
Η θεση της Ορθοσοξιας ειναι σαφης.
Οι λατινοι ειναι αιρετικοι, και αυτο αποφασισμενο συνοδικως.
Η πιστις σε αλλοτριο θεο συνιστα αιρεση.
Και αυτο κανουν οι λατινοι.
Πιστευουν σε ΚΑΠΟΙΟ αγιο πνευμα, προϊον της θελησεως του Πατερα και του Υιου.
Οτι ειναι προϊον θελησεως, δεν ειναι ακτιστο.
Δηλαδη, πιστευουν σε ενα υβριδικο θα λεγαμε σημερα θεο, ενος μιγματος ακτιστου και κτιστου.
Αυτο και μονο αρκει, χωρις την απορεουσα εξ αυτης κτιστης χαριτος, να ορισει τους λατινους ως αιρετικους.
Γιατι εαν παμε στην κτιση χαρη, τοτε ο θεος τους ειναι κτιστος.
Και εαν η Εκκλησια της Ελλαδος εποδεχεται ως Χριστιανους αυτους που πιστευουν σε καποιο θεουλη . μιγμα ακτιστου και κτιστου, τοτε εχουμε προβλημα.....
Εαν καποιος εχει βαλει σκοπον της ζωης να απολαυσει την αμοιβη του απο τον Ρωμαιο ποντιφηκα, κατα την αρχαια συνηθεια των λατινολαγνων ορθοδοξουντων, βεβαιως και παραβλεπει τις συνοδους και τους αγιους οι οποιοι κηρυτουν του λατινους αιρετικους.
Τωρα τι ειδους σχισμα ειναι αυτο χωρις ιερωσυνη, μονο ενα λατινο-λαγνο μυαλο , μπορει να διανοηθει.
Η ησυχαστικη συνοδος του 1351, εκηρυξε τους αποδεχομενους την θειαν χαριν κτιστην, αιρετικους, αποκηρυκτους της Εκκλησιας και χωρις ιερωσυνη.
”Τους δε νυν αναφανεντας και συνοδικως εξελεχθεντας εκεινοις ομοφρονας, και απλως οσοι της συμμοριας αυτων, αποκηρυκτους τε και αποβλητους εχομεν της καθολικης και αποστολικης του Χριστου Εκκλησιας,ει μη μεταμεληθειεν, και τω απο Χριστου αναθεματι καθυποβαλομεν, και τους κοινωνουντας τουτοις εν γνωσει ακοινωνητους εχωμεν, και πασης ιερατικης λειτουργιας τους εχοντας απογυμνουμεν. (Πρακτικα των αγιων και οικουμενικων συνοδων, τομος γ' σελις 572, εκδοσις εκ της Ιερας Σκητεως της αγιας Αννης, αγιου Ορους)
Κατατηστε πρωτα τις συνοδους αυτες και την αγιοτητα του αγιου Γρηγοριου του Παλαμα, και του αγιου Μαρκου του Ευγενικου και του αγιου Νικοδημου του Αγιορειτου, και του αγιου Ιουστινου Ποποβιτς , και μετα συζηταμε εαν οι λατινοι ειναι αιρετικοι ή σχισματικοι
Δεν εχουμε καταλαβει ακομη,πως ο σιωνισμος ελεγχει το παγοσμιο οικονομικο,πολιτικο και εκκλησιαστικο γιγνεσθαι,το τραπεζικο συστημα,τα Μ.Μ.Ε και τους κλεινουμε γονυ...και οχι μονον ,αδειαζουμε και τους αδελφους μας και συλλειτουργους μας,τους βγαζουμε ψυχασθενεις,ρατσιαστες και αντισημιτες.Εχει βγει ο Πειραιως και εχει καταγγειλει χιλιαδες φορες το συστημα αυτο αλλα και την Παναιρεση,που μελημα τηςειναι μια ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ ΑΓΑΠΗ,ΜΙΑ ΑΟΡΙΣΤΗ ΠΙΣΤΗ,ΕΝΑΣ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΘΕΟΣ...Και βρεθηκαν καποιοι εκφραστες της να υποστηριζουν αυτες τις θεσεις,γκρεμιζοντας την πιστη πολλων,ριχνοντας λασπη στους αδελφους που ορθοτομουν και αγνοωντας και την Τριαδικη θεοτητα.Και η ανοχη ...ειναι ανοχη....αλλα και το σκανδαλο >>>>σκανδαλο!π
Δημοσίευση σχολίου