Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Προς μασόνο, θεοσοφιστή και εωσφοριστή - π. Αναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος

π. Αναστάσιος  Κ. Γκοτσόπουλος
Πρωτοπρεσβύτερος
Εφημέριος Ι. Ν. Αγ. Νικολάου Πατρών
τηλ. 6944-213737  - agotsopo@gmail.com

Πάτρα,  25  Σεπτεμβρίου  2015

Γ΄
Ο Πατριάρχης Αθηναγόρας   προς   μασόνο,  θεοσοφιστή  και  εωσφοριστή :
«μελετούμεν αυτό εν μυστική μεθ υμών ψυχική επικοινωνια και αγαλλιάσει, ότι πλουτιζομεθα εκ των υψηλών σκέψεων της ημετέρας Εντιμότητας. Ταύτα δε πάντα... έχουσι τοποθετήσει την υμετέραν Εντιμότητα εις την γενναία και τετιμημενην παρεμβολήν των συμμετόχων και συνεργατών της Μητρός Εκκλησίας εν τη προσπάθεια αυτής εις προώθησιν της ενότητος των Χριστιανών»  (Γ΄).

Στα δύο προηγούμενα μέρη του άρθρου αναφερθήκαμε στην ιδιαίτερα θερμή, προσωπική επιστολή που απέστειλε ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας στον συγγραφέα Κ. Μελισσαρόπουλο. Όπως είδαμε ο Κ. Μελισσαρόπουλος ήταν δεδηλωμένος μασόνος 33ου βαθμού, μέλος του Υπάτου Συμβουλίου του 33ου βαθμού της Ελλάδος, χρηματίσας Κραταιός Μέγας Θησαυροφύλακας της Ιεράς [Μασονικής] Αυτοκρατορίας(!) και εν συνεχεία Κραταιός Ανθύπατος Μέγας Ταξιάρχης αυτής (δηλ. Υπαρχηγός-Αντιπρόεδρος του Σώματος όλων των υψηλόβαθμων μασόνων της χώρας μας),  Επίσης, ο Κ. Μελισσαρόπουλος διετέλεσε επί δεκαετίες (34 χρόνια) πρόεδρος της Θεοσοφικής Εταιρείας εν Ελλάδι (1952-1957 και 1961-1988) καθώς και ιδρυτής (1956) και επί 33 χρόνια Διευθυντής (1956-1988) και συντάκτης του περιοδικού «ΙΛΙΣΟΣ» (επίσημο όργανο της Θεοσοφικής Εταιρείας Ελλάδος)! Επίσης, ο Μελισσαρόπουλος ήταν πολυγραφότατος συγγραφέας πληθώρας αποκρυφιστικών, εσωτεριστικών και θεοσοφικών μελετών και άρθρων, καθώς και μεταφραστής και εκδότης δημοσιεύσεων της Μπλαβάτσκυ, Μπέιλυ, Μπέσαντ, Κρισναμούρτι που έχουν εκδοθεί στην Αμερική από την Θεοσοφική Εταιρία και την LUCIS TRUST (=Εταιρεία του Εωσφόρου). Τέλος, ο Μελισσαρόπουλος, πρώτος αυτός,  αποκάλυψε σε ομιλίες του στη μασονική Στοά σε κλειστό κύκλο υψηλόβαθμων μασόνων ότι ο Μ.Α.Τ.Σ. (ο θεός της μασονίας) είναι ο Εωσφόρος και οι μασόνοι οφείλουν να εργαστούν για να αποκαταστήσουν τη λατρεία του Εωσφόρου στη γη!
Σε ένα τέτοιο συνειδητό αποκρυφιστή, θεοσοφιστή και εωσφοριστή,  ο πατριάρχης Αθηναγόρας έγραψε τα πιο κάτω αδιανόητα για Ορθόδοξο κληρικό :
«Μετά της περί ημάς Ιεραρχίας και του Ι. Κλήρου και του Χριστεπωνύμου Πληρώματος…πολλήν εδοκιμάσαμεν ψυχικήν χαράν κομισάμενοι το υπό τον τίτλο «Τα βήματα της Φιλοσοφίας» σύγγραμμα της ημετέρας λίαν ημίν αγαπητής Εντιμότητας. Και ηρχισαμεν να μελετωμεν αυτό εν μυστική μεθ’ υμών ψυχική επικοινωνια και αγαλλιάσει, ότι πλουτιζομεθα εκ των υψηλών σκέψεων της ημετέρας Εντιμότητας, των ευγενικών αισθημάτων και του πόθου της εξυπηρετήσεως της κοινωνίας και μερικώτερον του ανθρώπου.             Ταύτα δε πάντα συγκροτούσι και την προσωπικήν Βιβλιοθήκην την οποιαν καταρτίζομεν εν τη ψυχή ημών και διατηρούμεν ανεξάντλητον».
Και αν τα ανωτέρω θα μπορούσαμε να πούμε ότι αφορούν στην ίδια την προσωπική πνευματική κατάσταση – τραγική και αξιοθρήνητη, ασφαλώς – του “μεγάλου” Αθηναγόρα, η πιο κάτω φράση του πατριάρχη είναι τραγική για ολόκληρη την Ορθόδοξη Εκκλησία. Γράφει ο Αθηναγόρας το πλέον αδιανόητο: «Και επί πλέον έχουσι τοποθετήσει την υμετέραν Εντιμότητα εις την γενναία και τετιμημένην παρεμβολήν των συμμετόχων και συνεργατών της Μητρός Εκκλησίας εν τη προσπαθεία αυτής εις προώθησιν της ενότητος των Χριστιανών»! Ο μασόνος 33ου βαθμού και θεοσοφιστής και αποκρυφιστής και εωσφοριστής ανήκει «εις την γενναία και τετιμημένην παρεμβολήν των συμμετόχων και συνεργατών της Μητρός Εκκλησίας»!» και μάλιστα «εν τη προσπαθεία αυτής εις προώθησιν της ενότητος των Χριστιανών»;!
Στην προσπάθεια για την προώθηση της ενότητας των Εκκλησιών «συμμέτοχος και συνεργάτης της Μητρός Εκκλησίας» ένας δεδηλωμένος μασόνος 33ου βαθμού και θεωρητικός της θεοσοφίας και του εωσφορισμού με την έγκριση και υπογραφή του “μεγάλου” Αθηναγόρα!
Ίσως για κάποιους αδαείς που πολύ επιφανειακά προσεγγίζουν την Οικουμενική Κίνηση, όπως την βλέπουμε να υλοποιείται στις μέρες μας, να φαίνονται πολύ παράξενα και αδιανόητα τα λόγια αυτά του Αθηναγόρα. Ίσως κάποιοι προσπαθήσουν να ψελλίσουν ότι ο πατριάρχης δεν γνώριζε τι άνθρωπος ήταν ο Μελισσαρόπουλος! Ίσως κάποιοι τολμήσουν να πουν ότι η επιστολή του Αθηναγόρα στον Μελισσαρόπουλο είναι πλαστή! κοκ
Όποιος όμως παρακολουθεί με προσοχή και υπευθυνότητα και πόνο τα θέματα αυτά δεν τον ξενίζει καθόλου το περιεχόμενο και το ύφος της επιστολής του Αθηναγόρα στον αρχιμασόνο και θεοσοφιστή Μελισσαρόπουλο!
Τα αποκαλυπτικά πέντε άρθρα του Μοναχού Αβερκίου με τίτλο «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ» (Α΄-Ε΄) στον Ορθόδοξο Τύπο (τ. 2077/10.7.2015 έως τ. 2081/7.8.2015)[1] και το φυλλάδιο «Αγ. Παΐσιος, σύγχρονος Ομολογητής της Ορθοδόξου Πίστεως», το οποίο Χάριτι Θεού εκδώσαμε, αποδεικνύουν περίτρανα ότι «η σύγχρονη Οικουμενική Κίνηση, όπως την ζούμε είναι πνευματικός καρπός του τεκτονισμού και της θεοσοφίας και αυτών τα άνομα και ανήθικα σχέδια καλείται να υλοποιήσει». Πέραν πάσης αμφιβολίας, η σύγχρονη Οικουμενική Κίνηση, όπως την ζούμε, πορεύεται βάσει του Τυπικού του 32ου βαθμού του τεκτονισμού!
Συνεπώς, το μείζον πρόβλημα δεν είναι αν ο πατριάρχης Αθηναγόρας ήταν 33ου βαθμού μασόνος, όπως κατ’ επανάληψιν έχουν γράψει τα μασονικά περιοδικά, χωρίς – δυστυχώς – να διαψευστούν αρμοδίως[2], αλλά το ότι ο Αθηναγόρας ακολούθησε και προώθησε στο έπακρο την θρησκευτική πολιτική της μασονίας και της θεοσοφίας στην Ορθόδοξη Εκκλησία και, επιπλέον, οικοδόμησε την προσέγγιση της Ορθόδοξης Εκκλησίας με το Βατικανό πάνω σε καθαρά θεοσοφικές, μασονικές προϋποθέσεις και όχι στην Ορθόδοξη Πατερική παράδοση.
Αλήθεια, σε τι διαφέρει η Θεοσοφική Εταιρεία εν Ελλάδι από τον Αθηναγόρα όταν γράφουν:
α) η μεν Θεοσοφική Εταιρεία: «Η Θεοσοφική Εταιρεία δεν επιβάλει κανένα δόγμα, αλλά δείχνει προς την Πηγή της ενότητας πέρα από τις όποιες διαφορές. “Μαζί διαφορετικά” θα μπορούσαμε να περιγράψουμε την άποψη των μελών»[3].
β) και ο Αθηναγόρας στον Μελισσαρόπουλο (βλ. Παράρτημα Β΄): «Ιδού η υψίστη Θεολογία. Εάν δε αφ’ ετέρου υφίστανται εισέτι και τινές Θεολογικαί διαφοραί, ο ήλιος της αγάπης αποχρωματίζει αυτάς και πλησιστίους φέρει ημάς εις την αρχαίαν πίστιν, ότι ανήκομεν εις την αυτήν Θρησκείαν και Εκκλησίαν του Χριστού. Χριστιανοί της Ανατολής και της Δύσεως, καλούμεθα νυν να καλλιεργήσωμεν εν εαυτοίς, ημείς εις τους άλλους, τους φίλους ημών, τους γνωστούς, την γλυκείαν ταύτην συνείδησιν, και ούτω το δυνατόν ταχύτερον, ότι είμεθα αδελφοί, ανήκοντες εις την αυτήν Χριστιανικήν Εκκλησίαν» και πιο κάτω «εις την κίνησιν προς την ένωσιν δεν πρόκειται η μία Εκκλησία να βαδίση προς την άλλην, άλλ’  όλαι ομού προς τον κοινόν Χριστόν, ή  η μία να υποταγή εις την άλλην, αλλ’ ομού να επανιδρύσωμεν την Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν, εν συνυπάρξει εις την Ανατολήν και την Δύσιν όπως εζώμεν μέχρι του 1054, παρά και τας  τότε υφισταμένας Θεολογικάς διαφοράς»!
«Μαζί και διαφορετικά»! Κοινός ο στόχος, πλήρης ταύτιση απόψεων Αθηναγόρα και Μελισσαρόπουλου!
Βάσει των ανωτέρω, εξηγείται απολύτως η θερμή αλληλογραφία και τα φιλόφρονα και θερμά λόγια του Αθηναγόρα προς τον θεωρητικό της μασονίας και της θεοσοφίας: «Μετά της περί ημάς Ιεραρχίας και του Ι. Κλήρου και του Χριστεπωνύμου Πληρώματος…πολλήν εδοκιμάσαμεν ψυχικήν χαράν κομισάμενοι το υπό τον τίτλο «Τα βήματα της Φιλοσοφίας» σύγγραμμα της ημετέρας λίαν ημίν αγαπητής Εντιμότητας. Και ηρχισαμεν να μελετωμεν αυτό εν μυστική μεθ’ υμών ψυχική επικοινωνια και αγαλλιάσει, ότι πλουτιζομεθα εκ των υψηλών σκέψεων της ημετέρας Εντιμότητας, των ευγενικών αισθημάτων και του πόθου της εξυπηρετήσεως της κοινωνίας και μερικώτερον του ανθρώπου.    Ταύτα δε πάντα συγκροτούσι και την προσωπικήν Βιβλιοθήκην την οποιαν καταρτίζομεν εν τη ψυχή ημών και διατηρούμεν ανεξάντλητον. Και επί πλέον έχουσι τοποθετήσει την υμετέραν Εντιμότητα εις την γενναία και τετιμημένην παρεμβολήν των συμμετόχων και συνεργατών της Μητρός Εκκλησίας εν τη προσπαθεία αυτής εις προώθησιν της ενότητος των Χριστιανών»!
«Μαζί και διαφορετικά»! Κοινός ο στόχος, πλήρης ταύτιση απόψεων Αθηναγόρα και Μελισσαρόπουλου!
Μήπως, λοιπόν, βάσει των ανωτέρω εξηγείται απολύτως και η απέχθεια την οποία αισθάνονται όλοι οι σύγχρονοι Άγιοι εναντίον του Οικουμενισμού και των πρωτεργατών του; Κανένας σύγχρονος Άγιος δεν μίλησε θετικά για τον Οικουμενισμό και τους πρωτεργάτες του . αντιθέτως, όλοι όσοι ασχολήθηκαν μαζί του απερίφραστα τον καταδίκασαν! Μπορεί να μην γνώριζαν όλα τα στοιχεία-ντοκουμέντα για τη σχέση και την ταυτότητα Οικουμενισμού-μασονίας-θεοσοφίας, αλλά με τον φωτισμένο και καθαρμένο νου και το Ορθόδοξο αισθητήριο, το οποίο είχαν εξαιρετικά ανεπτυγμένο με τη Χάρη και το Φωτισμό του Αγίου Πνεύματος διέγνωσαν τα τεχνάσματα αυτὰ του διαβόλου και αντελήφθησαν την εκτροπή από την Ορθόδοξη Πίστη και το Ορθόδοξο Ήθος που συμβαίνει στην Οικουμενική Κίνηση.
Πράγματι τα γραπτά μένουν !
Μένουν, για να ελέγχονται δι’ αποδείξεων, πλέον,  όλα τα τα εγκλήματα κατά της πίστεως και της Εκκλησίας, εγκλήματα ενεργούμενα δι’ ενεργειών ή παραλείψεων παντός προσώπου.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ  Β΄
Η επιστολή του πατριάρχου Αθηναγόρα προς τον Κ. Μελισσαρόπουλο δημοσιεύθηκε με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στο θεοσοφικό-μασονικό περιοδικό «Ιλισός» [τ. 13(1968) τεύχ.  63-64  σ. 323-324] (ιδρυτής, και Διευθυντής του οποίου ήταν επί δεκαετίες ο Κ. Μελισσαρόπουλος) με τίτλο:
«Γράφει ο Οικουμενικός πατριάρχης Αθηναγόρας για το βιβλίο του Κ. Μελισσαροπούλου: “Πλουτιζόμεθα εκ των υψηλών σκέψεων”»,
Μάλιστα σε σχόλιό του το περιοδικό «Ιλισός», (στήλη Χρονικά, σελ. 379-380) κάνει ιδιαίτερη αναφορά στο «εσώκλειστον φύλλον» που αναφέρει ο Αθηναγόρας στην επιστολή του στον Μελισσαρόπουλο. Σύμφωνα λοιπόν με το περιοδικό «Ιλισός» ο Αθηναγόρας στο «εσώκλειστον φύλλον»,  αφού δίνει αναφορά στον Μελισσαρόπουλο για τις μέχρι τότε συναντήσεις του με τον πάπα Παύλο Στ΄ γράφει  επί λέξει μεταξύ άλλων :
«Εις και ο ίδιος Ιησούς Χριστός, η ιδία Παναγία Παρθένος, το ίδιον Ευαγγέλιον, το ίδιον Βάπτισμα, η ιδία Πίστις εν Χριστώ, το ίδιον Άγιον Ποτήριον, η ιδία Εκκλησία, η αυτή ζωή, ενταύθα και εν τη αιωνιότητι. Ιδού ο ύμνος των Αγγέλων της Γεννήσεως του Χριστού, ψαλλόμενος σήμερον από κοινού, εν τη Δύση και τη Ανατολή. Ιδού η υψίστη Θεολογία. Εάν δε αφ’  ετέρου υφίστανται εισέτι και τινές Θεολογικαί διαφοραί, ο ήλιος της αγάπης αποχρωματίζει αυτάς και πλησιστίους φέρει ημάς εις την αρχαίαν πίστιν, ότι ανήκομεν εις την αυτήν Θρησκείαν και Εκκλησίαν του Χριστού. Χριστιανοί της Ανατολής και της Δύσεως, καλούμεθα νυν να καλλιεργήσωμεν εν εαυτοίς, ημείς εις τους άλλους, τους φίλους ημών, τους γνωστούς, την γλυκείαν ταύτην συνείδησιν, και ούτω το δυνατόν ταχύτερον, ότι είμεθα αδελφοί, ανήκοντες εις την αυτήν Χριστιανικήν Εκκλησίαν». Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας  τονίζει περαιτέρω στο «εσώκλειστον φύλλον» προς τον Μελισσαρόπουλο,  ότι «εις την κίνησιν προς την ένωσιν δεν πρόκειται η μία Εκκλησία να βαδίση προς την άλλην, άλλ’  όλαι ομού προς τον κοινόν Χριστόν, ή η μία να υποταγή εις την άλλην, αλλ’ ομού να επανιδρύσωμεν την Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν, εν συνυπάρξει εις την Ανατολήν και την Δύσιν όπως εζώμεν μέχρι του 1054, παρά και τας  τότε υφισταμένας Θεολογικάς διαφοράς» («Ιλισός» τ. 13(1968),  τεύχ.  63-64  σ. 379-380).

Αναδημοσίευση από τον ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ,  φ. 2088/9.10.2015,  σ.  1, 6.




[1] http://www.orthodoxostypos.gr/Photos/Pages/2077.pdf . Για την εύρεση όλων των άρθρων αλλάζει μόνο ο αριθμός 2077 σε 2078, 2079, 2080 και 2081.
[2] Είναι αξιοπρόσεκτος ο σάλος που προκάλεσε σε Οικουμενιστικούς κύκλους και μη η δημοσίευση σε φυλλάδιο της επιστολής του Αγ. Παϊσίου που αφορά στα οικουμενιστικά ανοίγματα του πατριάρχη Αθηναγόρα. Εντύπωση όμως προκαλεί ότι όλοι όσοι επώνυμα προσπάθησαν να υπερασπιστούν τον Αθηναγόρα δεν τόλμησαν ούτε καν να αγγίξουν όσα με πολύ πόνο του καταλόγισε ο Άγ. Παΐσιος. Επίσης, οι ίδιοι – που συνδέονται στενά και προσωπικά με το Οικουμενικό Πατριαρχείο και τα στελέχη Του και γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις – προσπάθησαν μεν να απαντήσουν, άμεσα ή έμμεσα,  αλλά τήρησαν αξιοσημείωτη σιωπή για τις μασονικές δημοσιεύσεις ότι ο Αθηναγόρας ήταν τέκτονας . μίλησαν για άλλα στοιχεία της προσωπικότητας του Αθηναγόρα - σωστά και αληθή ίσως - αλλά εκτός της … “ταμπακιέρας”: Οι αγαπητοί και σεβαστοί μου συμπολίτες θεολόγοι κ. Χρ. Τσούβαλης και Παν. Μαρτίνης, αλλά και οι Μ. Πρωτοπρ. Γεωργ. Τσέτσης [το λάθος που βρήκε στα κείμενά μου είναι ότι ο πληθυσμός της Πόλης όταν έγινε Πατριάρχης ο Αθηναγόρας το 1948 ήταν 100.000 και όχι 250.000, που έγραψα εγώ!], ο καθηγ. Γρ. Λαρεντζάκης  κ.ά. σιώπησαν για το θέμα της σχέσης του Αθηναγόρα με τη μασονία. Νομίζω ότι κάτι παραπάνω από μας ξέρουν αυτοί, και συνετώς ενεργούντες σιώπησαν για το σκάνδαλο αυτό και δεν θέλησαν να εκτεθούν…
Μάλιστα, ούτε και ο καυχώμενος για τη βράβευσή του από το Βατικανό, Αριστ. Πανώτης, διέψευσε τα μασονικά δημοσιεύματα περί της τεκτονικής ιδιότητος του Αθηναγόρα… Αυτό και μόνο λέει πολλά… Επειδή όμως κάτι έπρεπε να πει, επέλεξε το ιστολόγιο (θεολόγου και ιεροψάλτη!) που διακρίνεται για την ολοκληρωτική νοοτροπία του, τις ύβρεις, τους λεκτικούς προπηλακισμούς, τη βωμολοχία και την αισχρολογία εναντίον των διαφωνούντων με τις απόψεις του για να μου απαντήσει, υβρίζοντάς με ως «τυμβωρύχο ρασοφόρο», επειδή τόλμησα να μιλήσω για τον Αθηναγόρα (ενώ όταν αυτός κατηγορεί τον κεκοιμημένο Χριστόδουλο, ασφαλώς, δεν είναι!). Επίσης, μη μπορώντας να απαντήσει σε αυτά που πραγματικά εγώ έγραψα, μου απάντησε σε όσα θα ήθελε αυτός να έχω πει εγώ (!) και αναφέρθηκε εκτενώς στην εθνική δράση και προσφορά του Αθηναγόρα στο Μοναστήρι - λες και εγώ αμφισβήτησα την εθνική του ευαισθησία! Δυστυχώς, κάποιοι θέλουν να εθελοτυφλούν: Εγώ έγραψα ότι η ιστορικά αδιαμφισβήτητη αδυναμία του Αθηναγόρα να πληροφορηθεί το τόσο καλά οργανωμένο από κράτος και παρακράτος πογκρόμ του τουρκικού όχλου εναντίον του Ελληνισμού της Πόλης και να ενημερώσει το ποίμνιό του, δεν οφείλεται, ασφαλώς, σε μειωμένη εθνική ευαισθησία και ενδιαφέρον για τον Ελληνισμό – ουδέποτε είπα ή υπονόησα κάτι τέτοιο –  αλλά για μένα έχει καθαρά πνευματικά αίτια ─ δυστυχώς για κάποιους οι πνευματικοί νόμοι λειτουργούν… Αυτό και μόνο έγραψα εγώ, αγαπητοί μου…

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέτεοια και τόση έλλειψη ψυχραιμίας απ τους αντιφρονούντες προς τον π.Αναστάσιο δεν περίμενε να δει κανείς!

Ανώνυμος είπε...

Κάτι έχει αυτός ο κληρικός. Πρέπει να τον πλησιάσει ο Μητροπολίτης του που είναι σπουδαία θεολογική προσωπικότητα και έχει αγάπη να του μιλήσει. Να κουβεντιάσει μαζί του. Έχει παρασυρθεί και εκτροχιασθεί ο π. Αναστάσιος. Πάει από το κακό στο χειρότερο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Π ΑΝΑΣΤΑΣΙΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΣΣΟΝΟΣ....ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΣΤΑ ΓΥΦΤΙΚΑ..(ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ ΙΣΑ ΙΣΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΑΘΕΙΣ)
ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΚΑΤΙ;ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ, ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ, ΠΟΥ ΑΓΡΥΠΝΟΥΝ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΩΦΕΛΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΤΙ ΗΤΑΝ Ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ. ΒΓΑΛΕ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΟΜΙΔΗ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΤΟΝ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟ;ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ;ΠΕΣ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Στον κατήφορο που πήρες π. Αναστάσιε δεν έχεις σταματημό. Ούτε ο δαίμονας δεν θα σκεπτόταν και δεν θα έγραφε τέτοιες μυθοπλασίες. Πως θα λειτουργήσεις αύριο με την χολή που έχυσες εναντίον του Πατριάρχη Αθηναγόρα;

Ανώνυμος είπε...

Η ανοησία του π. Αναστασίου δεν έχει όρια. Τον δικαιολογώ διότι δεν γνωρίζει τι κάμνει!! Ο φανατισμός και νεο-ζηλωτισμός του είναι η αιτία της τυφλώσεως, Λυπάμαι αλλά πρέπει να σταματήσει άμεσα αυτήν την τακτική, μόνο κακό προσφέρει και τίποτε άλλο. Ο μητροπολίτης Πατρών κάτι πρέπει να κάμνει!! Πρέπει να παρέμβει και να του απαγορεύσει να γράφει, διότι δεν ξέρει τι γράφει.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ που γράφεις περί ψυχραιμίας αν σου βρίζανε χυδαία τον πατέρα πως θα αντιδρούσες; Να δοξάζει τον θεό ο π. Αναστάσιος που δεν είμαι Πατρινός διότι θα τον αντιμετώπιζα έτσι όπως γνωρίζω. Δεν θα είχε που να κρυφτεί!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Γκοτσόπουλος διασύρει τον Αθηναγόρα παίρνοντας αφορμή μια επιστολή του.
Ο κ. Κούβελας παρουσιάζει τον π. Ιωάννη Αλεξίου.
Ο κ. Κούβελας παίρνει 10 και ο π. Γκοτσόπουλος 0.

Ανώνυμος είπε...

Ε! λοιπόν ΝΑΙ ο πατριάρχης ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ ήτανε Μασόνος.
Μασόνος ήτανε και ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Που το κακό;
Ο ένας δεν είναι άγιος ο ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΣ
Τον άλλο τον τιμάει ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος ως ΑΓΙΟ.
Αν θες να είσαι ΤΙΜΙΟΣ να λες τα σύκα - σύκα και την σκάφη - σκάφη π. Αναστάσιε.
Τόλμησε να γράψεις για τον ΑΓΙΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΣΜΥΡΝΗΣ αν ΤΟΛΜΑΣ.
Πες πως ήταν μασόνος και άσε τις ομολογίες, τον παλικαρισμό και τον αντιοικουμενισμό για όσους τολμάνε να χάσουν μεγαλεία και μισθό.
Από τσάμπα μάγκες γέμισε η ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ ζωή της Ελλάδας.
Με σεβασμό σας λέω βουλλώστε το στόμα σας διότι με προκαλείς.

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δεν διαμαρτυρήθηκες όταν ο μασόνος Μπιλάλης της στοάς των Πατρών έγραφε στον χαριστήριο τόμο προς τιμήν του Πατρών Νικοδήμου;
Εκεί δεν τόλμησες. Ούτε τώρα τολμάς. Να έχεις χάρη στην λογοκρισία του ιστολόγου. Είχα και έχω πολλά για την γούνα σου. Γεμίσαμε με παλληκάρια της τρύπιας χωρίς αξία δεκάρας.

Ανώνυμος είπε...

Εύγε γέροντα μου

Ανώνυμος είπε...

Ο πνευματικός σας Πατέρας συμφωνεί με την δημοσιογραφική σας ενασχόληση;

Ανώνυμος είπε...

Την ευθύνη για τα όσα λέει ο π. Α. Γκοτσόπουλος την έχουν αυτοί που τον καλύπτουν πλήρως και του αναθέτουν δια της σιωπής πρωταγωνιστικό ρόλο στη συκοφάντηση του Πατριάρχη Αθηναγόρα. Η Εκκλησιαστική καταδίκη του π. ΑΚΓ και των συμμάχων του, θα είναι η καλύτερη και η πλέον πληρωμένη απάντηση στον εντεταλμένο συκοφάντη χειρίστου είδους για την αήθη επίθεση.
Διονύσιος Παπασαραντόπουλος

Ανώνυμος είπε...

Να ανακαλέσετε αυτά που γράψατε και να αρθείτε στο ύψος της ιεροσύνης σας.

Ανώνυμος είπε...

Είναι εντελώς αδιανόητο Ορθόδοξος πατριάρχης να γράφει για "επανίδρυση της Εκκλησίας"! Ανήκουστο και βλάσφημο!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ο Αθηναγόρας φαίνεται ότι υποτιμούσε τις δογματικές διαφορές μεταξύ Ορθοδοξίας και Παπισμού γι αυτό και ανοίχτηκε κατά τρόπο επικίνδυνο και απαράδεκτο προς τους αιρετικούς παπικούς.

Ανώνυμος είπε...

Θα του έκοβαν το μνημόσυνο οι τρεις μητροπολίτες το 1970 εάν δεν είχε διαπράξει σοβαρά περί την πίστη ολισθήματα;

Ανώνυμος είπε...

Προς 2:25: μη μας το κάνεις αυτό! Σκιαχτήκαμε!!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΚΑΘΑ ΧΑΛΙΝΟ ΣΤΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ "ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ"! ΜΥΡΙΑΚΙΣ ΝΤΡΟΠΗ!

Ανώνυμος είπε...

"Ούτε ο δαίμονας δεν θα σκεπτόταν και δεν θα έγραφε τέτοιες μυθοπλασίες" μας είπε 0 2:22. Φίλε ο π.Αναστάσιος παρέθεσε ντοκουμέντα-επιστολές. Γιατί λοιπόν εσύ γράφεις για μυθοπλασίες;

Ανώνυμος είπε...

"Η ανοησία του π. Αναστασίου δεν έχει όρια". "Να δοξάζει τον θεό ο π. Αναστάσιος που δεν είμαι Πατρινός διότι θα τον αντιμετώπιζα έτσι όπως γνωρίζω".

"Με σεβασμό σας λέω βουλλώστε το στόμα σας διότι με προκαλείς". " Να έχεις χάρη στην λογοκρισία του ιστολόγου. Είχα και έχω πολλά για την γούνα σου. Γεμίσαμε με παλληκάρια της τρύπιας χωρίς αξία δεκάρας".
Απ το "ανθολόγιο" των αχαρακτήριστων, σε βάρος του π.Αναστασίου, σχολίων.

Ανώνυμος είπε...

Η εκκλησιαστική καταδίκη κε Παπασαραντόπουλε αφορά πρωτίστως και κυρίως αυτούς που καταπατούν πλειάδα ιερών κανόνων που ρυθμίζουν τις σχέσεις Ορθοδόξων και αιρετικών. Να λείπουν λοιπόν οι σοφιστείες. Στο "σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί". Ούτε θα κλείσει κανείς το στόμα των αντιοικουμενιστικών κληρικών. Ο αντιοικουμενιστικός λόγος δεν πρόκειται να φιμωθεί.

Ανώνυμος είπε...

Οι υβριστές του π.Αναστασίου ακομη και να είχαν δίκαιο στην ουσία της κριτικής τους (που δεν έχουν) το χάνουν εξ αιτίας του τρόπου που γράφουν. Είμαι βέβαιος πως οι κ.κ. Μαρτίνης και Τσούβαλης που επίσης διαφωνούν με τον π.Αναστάσιο ποτέ δε θα έπεφταν σε τόσο χαμηλό επίπεδο.

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΒΛΕΠΩ ΑΠ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ. ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΙΜΩΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥς ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΜΩΣ.

Ανώνυμος είπε...

Ἐπίσης στό τεκτονικό δελτίο “Πυθαγόρας”, τεῦχος 46-47, ἔτους 1994, στίς κοινές ἐργασίες τῶν Στοῶν ἀναφέρει:
«Τήν 9.2.93 μετά τῆς Σ. Στ. “Ἑταιρεία τῶν Φιλικῶν” ἀρ. 116. Ὁμιλητής ὁ Σεβ. τοῦ “Mέλη” ἀδ. Παπαναστασόπουλος, μέ θέμα “Tρεῖς τέκτονες ἱεράρχες στὸν Μακεδονικό ἀγώνα”.
Tήν 9.3.93 μετά τῆς Σ. Στ. “Παῦλος Μελάς” ἀρ. 134. Ὁμιλητής ὁ Σεβ. τῆς Στ. “Mέλης” ἀδ. Ἀντων. Παπαναστασόπουλος μέ θέμα “Xρυσόστομος Σμύρνης - Ὁ Ἅγιος Τέκτων”».
Ὡς μέλος τῆς Στοᾶς “Ἰωνία” Σμύρνης, ἀναφέρεται ἐπίσης καί «ὁ Χρυσόστομος Καλαφάτης Μητροπολίτης Σμύρνης» καί στήν Μασονική Ἐγκυκλοπαίδεια Ν. Λάσκαρι, σελ. 5061 (Ἐπιστ. Νικ. Ψαρουδάκη -12/11/1992 στόν “Ὀρθόδοξο Τύπο”).
http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/03/blog-post_6230.html
Και πολλά άλλα αν ψαξει κανείς λίγο στο διαδίκτυο. Ερώτηση στον πατέρα Αναστάσιο ως πιο ειδικό:ήταν μασσονος ο Χρυσόστομος Σμύρνης, παρακαλώ κατατοπίστε μας αρμοδίως.Νομίζω κάτι γνωρίζετε. Απο ότι ξέρω στη μητρόπλη σας τον τιματε ιδιαιτέρως. Καλώς, κακώς; Γιατί αν ήταν ο Σμύρνης νκαι τιμαται και ως Αγιος τότε τι ασχολούμαστε με τον Αθηναγόρα;

Ανώνυμος είπε...

Γελοία και εμπαθή τα σχόλια κατά του παπα-Τάσου για μία ακόμη φορά. Χαμηλοτάτου επιπέδου.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ντρέπεστε καθόλου να εκφράζετε τέτοιες ύβρεις και απρέπειες προς τον π. Αναστάσιο; Κάθε φορά που δημοσιεύεται ένα άρθρο του αποβάλλετε όλη σας την κακία εις βάρος του στα σχόλια. Είναι ηθικό να λέμε σε κάποιον "βούλωσε το στόμα σου" και πόσο μάλλον σε κάποιον ιερέα; Αίσχος! Μπορεί να μην τον σέβεστε ως άνθρωπο και προσωπικότητα, αλλά σεβαστείτε τουλάχιστον την ιεροσύνη του. Έχετε αναλογιστεί ποτέ πώς μπορεί να αισθάνονται τα παιδιά του διαβάζοντας τα σχόλια; Σ' έναν τέτοιο λεβέντη ιερέα, όπως ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, μόνο έπαινοι ταιριάζουν.

Ανώνυμος είπε...

Περιμένω με αγωνία π. Αναστάσιε την εργασία σας για τον μασόνο Χρυσόστομο Σμύρνης.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος έβρισε χυδαία ποιον 2:25; Τι αβάσιμος παραλληλισμός είναι αυτός από μέρους σου; Από πότε η τεκμηριωμένη κριτική αποτελεί ύβρη;

Ανώνυμος είπε...

Η ψευτομαγκιά πίσω απ την ανωνυμία. "Θα του κάνουν, θα του δείξουν" του π.Αναστασίου κι άλλες τέτοιες φαιδρότητες! Και περιμένουν να τους πάρουμε στα σοβαρά!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ ιδιοκτήτη του ιστοχώρου αυτού.
Σας παρακαλώ σταματήστε την δημοσίευση σκανδαλοθηρικών κειμένων του ιερέα Αναστάσιου Γκοτσόπουλου.
Αποδομούν τον πιστό και δεν οικοδομούν εις Χριστό.
Διώχνουν χριστιανούς από την Ορθόδοξη Εκκλησία προς σχισματικές ομάδες.
Ο συγκεκριμένος ιερέας είναι σε σύγχυση προκαλώντας ανεπανόρθωτο κακό σε χριστιανούς με περιδεή συνείδηση.
Με τιμή
Περικλής Νικολόπουλος
Άνδρος

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 1:59.ΠΑΤΕΡΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΕ, ΠΑΡ'ΟΛΟ ΠΟΥ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο,ΤΙ ΗΤΑΝ, ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΥΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΙ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΩΦΕΛΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΝΕΚΡΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ. ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΛΗΘΕΙΑ.

ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Κάποιος σχολιαστής έγραψε για "εκκλησιαστική καταδίκη" του π.Αναστασίου. Με βάση ποιον ιερό κανόνα; Άλλοι υπόκεινται σε κανονικές ποινές. Όσοι καταπατούν τους ιερούς κανόνες που ρυθμίζουν τις σχέσεις Ορθοδόξων και αιρετικών και όσοι υπογράφουν επαίσχυντα κείμενα στους διαλόγους και τα οικουμενιστικά φόρα.

Ανώνυμος είπε...

Σαν δεν ντρέπεστε αχαρακτήριστοι υβριστές! Νομίζετε ότι μ αυτόν τον τρόπο υπερασπίζεσθε το οικουμενικό πατριαρχείο;