Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΜΑΤΗΝ ΦΥΛΑΤΤΕΙΣ... ΚΟΥΣΤΩΔΙΑ

 ΕΝΟΡΙΑΚΟΣ  ΙΕΡΟΣ  ΝΑΟΣ
ΑΓΙΟΥ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ  ΠΑΤΡΩΝ

ΠΑΣΧΑ  ΚΥΡΙΟΥ  ΠΑΣΧΑ

          ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ  33 μ.Χ.                     ΠΑΤΡΑ  2020 μ.Χ.        

«Μάτην φυλάττεις τὸν Τάφον κουστωδία»

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
καί οἱ πιστοί Τόν ὓμνησαν στόν Ἱ. Ναό Του

«Μάτην φυλάττεις τὸν Ἱ. Ναὸ ἀστυνομία»

Ἀφιερωμένο ἐξαιρετικά στὴν ἀργυρώνητη δημοσιογραφία
τῶν 11.000.000 € γιὰ τὴ διαφήμιση τοῦ  “Μένουμε σπίτι”

Καλή ανάσταση στην πατρίδα και στην Εκκλησία μας...
π. Αναστάσιος
6945-377621

82 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στον πατέρα Αναστάσιο, τον γνήσιο κληρικό, με φόβο Θεού κι όχι φόβο κυβερνώντων.

Ανώνυμος είπε...

Το θράσος και η αναίδεια των ταραχοποιών και ανυπάκουων κληρικών προς την Εκκλησία και τον κόσμο δεν έχει όρια. Κρίμα για την ποιότητα των εκκλησιαστικών ανδρών το 2020.

Ανώνυμος είπε...

Οι παπάδες αυτή την περίοδο δίδαξαν στα παιδιά μας το πώς θα κάνουν καταλήψεις στα σχολεία. Άλλοι που είναι πνευματικοί τους είπαν πως πάνω από τον νόμο είναι Θεός. Τους δίδαξαν να γίνουν οι ταλιμπάν της Εκκλησίας και υπέρμαχοι της ανομίας. Σε όλα αυτά υπάρχει η ανοχή των προϊσταμένων της Εκκλησίας και του νόμου που τα έκανα πλακάκια με τους ρασοφόρους σαν τους γνωστούς αγνώστους των Εξαρχείων. Και οι παπάδες-παράνομοι μας κάνουν και πνεύμα.
Αίσχος.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστουμε τους ιερεις σε ολα τα μερη της Ελλαδας που δε μας στερησαν τη χαρα της Αναστασης, που δε μας αφησαν αλειτουργειτους και ακοινωνητους. Μακαρι κι αλλοι να τους μοιασουν!

Ανώνυμος είπε...

Η ποιόπτητα των εκκλησιαστικών ανδρών είναι εξαιρετική, 11 - 15, διότι η συντριπτική πλειοψηφία υπάκουσε στις εντολές της Κυβέρνησης και της Ιεράς Συνόδου. Να είσαι ήσυχος, έχουμε καλούς και υπάκουους κληρικούς.
Καταλήψεις στα σχολεία, 11 - 22, δεν διδάσκουν οι παπάδες, αλλά οι πολιτικές παρατάξεις που όλοι γνωρίζουμε.
Ούτε τα παιδιά πρόκειται να γίνουν ταλιμπάν, διότι το Κράτος φροντίζει να μην τα διδάσκει Ορθόδοξη Πίστη, αλλά όλα τα θρησκεύματα αναμεμειγμένα, καθώς επίσης σεξουαλική αγωγή, δυνατότητα αλλαγής φύλου στα 15 χρόνια, ανοχή στις "ιδιαιτερότητες", αγάπη για την "πολυπολιτισμικότητα", καί άλλα παρόμοια.
Με τέτοια προοδευτικά μαθήματα δεν γίνεσαι ταλιμπάν.

Ανώνυμος είπε...

Nτροπη. Επιζητεί κ πάλι την δημοσιότητα.

Ανώνυμος είπε...

Αδελφευ, μήπως μπορείς να μας εξηγήσεις τι ακριβώς... εννοείς;

Ανώνυμος είπε...

Αίσχος σε σένα αναιδή ταραχοποιέ ταλιμπάν 11:15μμ και 11:22 μμ πού σκόπιμα μπερδεύεις το φώς με το σκοτάδι !!!

Ανώνυμος είπε...

Θράσος και αναίδεια μεγάλη έχεις εσύ υποκριτή εκκλησιομάχε 11:15 μμ!!!

Ανώνυμος είπε...

Λεβέντης παπάς ο π.Αναστάσιος!Παράδειγμα για όλους μας.Ο Θεός να ευλογεί τον αγώνα που κάνει για το καλό της Εκκλησίας μας.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο παπαΤασο παλληκάρι! Να χαίρεστε την ιεροσύνη σας! Ξαναφωναζω οπως σαν σημερα, Τριτη του Πασχα, πριν 26 χρονια: ΑΞΙΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΑΙΣΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.ΚΟΙΤΑ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΗΚΗ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΞΩΜΟΛΟΓΗΘΕΙΣ.ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΡΙΤΗΚΗ ΣΕ ΠΑΠΑΔΕΣ.ΑΙΣΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

Να σκεφτείς παπά μου μήπως πίσω από όλες σου τις ενέργειες κρύβεται ένας τεράστιος εγωισμός.
Εσυ ξέρεις.... όχι όλες οι εκκλησίες ....

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η ‘’Κουστωδία’’ έσωσε πολλούς από τους συνανθρώπους μας από ανεγκέφαλους θρησκευτικούς λειτουργούς όλων των θρησκευτικών αποχρώσεων. Τους ευγνωμονούμε για τις υπηρεσίες τους για την σωτηρία μας. Έκαναν το ανθρωπιστικό τους καθήκον στο ακέραιο.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΕΛΟΙΟΣ.ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΑΣΕ ΤΙΣ ΓΕΛΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Ποια η σχέση αυτής της κουστωδίας με εκείνη των Ρωμαίων στον Τάφο του Κυρίου; Έχεις χάσει τα λογικά σου παπά και τα κάνεις ένα αχταρμά για να επιπλεύσεις ως λάδι. Η ταπεινότητά μου θα πει ντροπή σε εσένα και στον διαχειριστή που φιλοξενεί κείμενα με αντορθόδοξο και αντιεκκλησιαστικό πνεύμα.

Ανώνυμος είπε...

Ο γνωστός ταραχοποιός των Πατρών γνωστοποιεί με τρόπο θρασύτατο, ότι αν και η αστυνομία λάμβανε τα μέτρα για την σωτηρία των ανθρώπων από τον Κορονοιό, όπως η Μητρόπολη με εγκυκλίους είχε τονίσει αυτός μας λέει: καί οἱ πιστοί Τόν ὓμνησαν στόν Ἱ. Ναό Του.
Μέσα στις τάξεις της Εκκλησίας έχουν παρεισφρήσει αυτονομιστές κληρικοί που δεν σέβονται Θεό, Ανθρώπους, Επίσκοπο και κάνουν παρεκκλησιαστικές ενέργειες.
Η σιωπή η δημόσια και η μακροθυμία της προϊσταμένης αρχής και του κράτους κάνει την φαντασία μας να καλπάζει.
Έφτασε ο καιρός της καταδίκης των παρανόμων ενεργειών.
Στουδίτης

Ανώνυμος είπε...

Έχω κάθε δικαίωμα να κρίνω τους παπάδες 10.40 δεν είναι στο απυρόβλητο. Όταν είναι σε εκτροπή πρέπει να τους κρίνεις για να επανέλθουν στα λογικά τους. Αν υπάρχουν;

Ανώνυμος είπε...

Το παρακράτος των κληρικών σε όλη την Ελλάδα δούλεψε μεθοδικά. Εκκλησίες και παρεκκλήσια λειτούργησαν σε ανώγια και υπόγεια, με πλήθος ανθρώπων τους οποίους οι γκουρού κληρικοί επέλεξαν από τους χιλιάδες χριστιανούς. Πήραν αυτούς που είναι οι παρατρεχάμενοί τους τους οποίους ως μαριονέτες κάνουν ότι θέλουν και γέμιζαν τους ναούς, και τα τυχερά τους. Άγιες μέρες στέρεψαν οι τσέπες από χρήμα μαύρο. Δούλεψαν τα συνθηματικά κτυπήματα της πόρτας, τα κινητά για άνοιγμα της πόρτας και ότι άλλο μεθόδευσαν οι φονταμενταλιστές παπάδες. Το αντάρτικό η αστυνομία δεν θέλει ή δεν μπορεί να το εντοπίσει. Έτσι τώρα καυχώνται δημόσια όσοι έπρεπε να κάνουν την πάπια! Αλλά κατά τον Κωνσταντίνο Καραμανλή: «Η χώρα έχει μεταβληθεί σε απέραντο φρενοκομείο»

ORTHODOXIA ORTHO είπε...

Απλα εχουμε κανει μια χωρα ξενη προς την Παραδοση,γιατι την γεμισαμε με Αντιχριστους νομους.
Τοσα χρηματα για μια καμπανια..Αν δεν ξυπνησουμε,και αλλα θα υποστουμε.Διοτι οι εχθροι γινηκαν πολλοι.Ο πονος μας ειναι τοσος,που λεμε τι θα απογινουν οι επωμενες γενιες!

Η Αστυνομια κανει το καθηκον της...
Μαζι με Τον Κυριο θα πεθανουμε λεγει ο Απ.Παυλος στον Τιμοθεο [β` κεφ 2]....

Ανώνυμος είπε...

Μέσα στις τάξεις της Εκκλησίας, αγαπητέ Στουδίτη, έχουν παρεισφρύσει αυτονομιστές Μητροπολίτες και θεολόγοι, που εκμεταλλεύονται την μακροθυμία της Ιεράς Συνόδου και δηλώνουν ότι η Αγία Λαβίδα μεταφέρει ιούς και μικρόβια.
Εφτασε ο καιρός της καταδίκης αυτων των απόψεων.
Αν συνέβησαν αυτά που λές, 1 - 03, τότε σύμφωνα με την επισημη Κυβερνητική άποψη, θα πρέπει τις επόμενες 15 υημέρες να έχουμε ραγδαία αυξηση των κρουσμάτων. Ετσι δεν είναι ?
Ας περιμένουμε λοιπόν μέχρι τις 4 Μαίου, για να δούμε άν θα συμβή αυτό.

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή σου ταλιμπάν της κοσμικότητας και της εκκλησιομαχίας ανώνυμε 1:03 μμ!!!

Ανώνυμος είπε...

Τους οικουμενιστές τους έκρινες ποτέ σου υποκριτά 12:48 μμ;;

Ανώνυμος είπε...

Δεν περιμέναμε απο τον φανατικό οικουμενίσταρο ψευτοστουδίτη 12:35 μμ , διαφορετική άποψη!!!
Το περιμέναμε να έχει δυσσεβή θέση και να τρίζει τα δόντια του κατα των πιστών.

Ανώνυμος είπε...

Επειδή το λες εσύ 11:29 πμ;;

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που υπάρχει ενότητα μεταξύ των αγωνιστών Χριστιανών! ! Πιθανόν να είναι χειρότερα απο δω και στο εξής, υπάρχουν πολύ που τον διαλαλούν ως "εκλεκτοί του "γέροντα "που δεν υπάκουσε και αυτός, έβαλε τους "εκλεκτούς" απο την κερκόπορτα και έκαναν Ανάσταση και συμμετείχαν στην Θεία Κοινωνία .Εμείς οι υπόλοιποι που υπακούσαμε τι είμαστε γι αυτούς;;;

Ανώνυμος είπε...

"Οι πιστοί τον ύμνησαν στον Ι.Ναό Του"
Η πνευματικότητα των πιστών μπορεί να τους κάνει να Τον υμνούν από μακριά, σαν να βρίσκονται μέσα στον Ι.Ναό Του. Μπράβο στους ενορίτες του Ι.Ναού Αγίου Νικολάου και όλων των των Ι.Ναών της Ελλάδας που προσπάθησαν και το κατάφεραν. Μακάρι να τους μοιάσουμε κι εμείς. Η χάρη του Θεού περισσεύει σε τέτοιες προσπάθειες.

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι 3:18. Καμία κουστωδία δεν μπορεί να αποτρέψει την πνευματική συμμετοχή στην Ανάσταση. Μπράβο στον π.Αναστάσιο που προβάλλει μια τέτοια προσέγγιση. Είναι πολύ σημαντικό ένας ιερέας να νιώθει τη συμμετοχή των ενοριτών του μέσα σε μια φαινομενικά αδειανή εκκλησία. Μου θυμίζει έναν γέροντα ιερέα, αμόρφωτο αλλά βαθειά πιστό,που έκλαιγε κατά το μυστήριο της θείας Ευχαριστίας, γιατί -όπως έλεγε- ένιωθε τους αγγέλους να φτερουγίζουν δίπλα του.
Χριστός Ανέστη! Τίποτα δεν μπόρεσε και τίποτα δεν μπορεί να το αλλάξει. Καμιά κουστωδία, κανένα περιπολικό, κανένας ανθρώπινος νόμος.

Ανώνυμος είπε...

3.52 δεν καταλαβαίνεις τίποτα. Ο Παπα Τάσος βαυκαλιζεται ότι έβαλε κρυφά πιστούς στις 2.00 π.μ. και κάνανε την ακολουθία.

Ανώνυμος είπε...

Την Εκκλησία την εκφράζει όχι η κάθε Σύνοδος, αγράμματε ανώνυμε 2:59 μμ, αλλά αυτοί που ακολουθούν την Παράδοση της Εκκλησίας και ας τους ονομάζεις εσύ "αυτονομιστές" σύμφωνα με την κρατικίστικη σου "λογική".

Χριστιανός

Ανώνυμος είπε...

Κλάμα για αυτούς που λένε "ταραχοποιό" τον πατήρ Αναστάσιο.... ω τι σύμπτωση! Και οι φαρισαίοι τον Χριστό ταραχοποιό τον έλεγαν... χμμμ....

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΒΑΛΤΩ ΚΑΛΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ.ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ Η ΝΑ ΜΗ ΚΡΙΘΕΙΣ.ΝΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΩΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΕΞΩΜΟΛΩΓΗΘΕΙΣ.ΦΤΑΙΣ ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΗΣΟΥΝ ΠΟΤΕ ΣΤΙΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΣ.

Φλαμής Κωνσταντίνος - Δημοσιογράφος είπε...

Συμφωνώ με τον π. Αναστάσιο. Να παραβουμε τους νόμους. Να λειτουργούμε όπως θέλουμε. Ο καθένας υπό τη σημαία του. ο π. Αναστάσιος επικαλούμενος το όνομα του Κυρίου, άλλος που δεν πιστεύει το όνομα του Κλαμπ που έκλεισε και δεν μπορεί να βρει κοριτσια τώρα, άλλος το όνομα του χρήματος που του λείπει από την καφετέρια ή το μαγαζί που έκλεισε, κλπ κλπ. Αλλά έπρεπε να σας ακούσουμε, να ανοίξουν τα πάντα, να μετράμε 150 νεκρους κάθιε μέρα και μετά θα έβλεπε πόσοι από εσάς θα τολμούσατε να μιλάτε. Babylino θα φοράγατε από τον φόβο σας. Σε 24ωρη βάση.

Ανώνυμος είπε...

Δόξα τω Θεώ, έχουμε εκλεκτούς κληρικούς στην πατρίδα μας, οι οποίοι φρόντισαν παρά τα μύρια προβλήματα να ζήσουμε κι εμείς οι λαϊκοί έστω και λίγο την λατρεία της Εκκλησίας μας.
Να σημειώσουμε ότι σε κάποιες περιπτώσεις βοήθησαν με τη διακριτική στάση τους ευλαβείς αστυνομικοί (υπάρχουν πολλοί).
Ζει Κύριος!!!

Ανώνυμος είπε...

Ανάξιο κάθε σχολιασμού το σχόλιο 6:29 μμ!!!
Ανάξιο κάθε σχολιασμού!!!!

Ανώνυμος είπε...

ο π. Αναστάσιος είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση. Η Εκκλησία δεν μπορεί να την αντιμετωπίσει. Δεν θα προσθέσω τίποτα περισσότερο. Ως κληρικός θεολόγος μακροθυμώ και δεν αγανακτώ ακολουθώντας τον Άγιο Μητροπολίτη του.
Δόξα τη μακροθυμία σου Άγιε Πατρών κ.κ. Χρυσόστομε!!!

Ανώνυμος είπε...

Η Ελένη Λουκά βρήκε διάδοχο όχι τηλεοπτικό αλλά ιντερνετικό!
Καλό ε!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΥ ΚΥΡΙΕ ΔΥΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ ΣΕ ΛΕΩ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ.ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΥΘΑΔΗΣ.ΝΑ ΣΕΒΑΙΣΕ ΤΟΥ ΙΕΡΕΙΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ.ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΙΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι θεολόγος. Νόμιζα και νομίζω ότι η εκκλησία είναι ένα σώμα με Έναν Αρχηγό, και ως οικογένεια, όπου δεν υπάρχουν διαφορές, στέκονται όλοι ίσοι, ειδικά μπροστά στο Ιερό Δισκοπότηρο. Ίσως, δεν είναι τυχαία η ισοκεφαλία των Αγίων Αποστόλων στις απεικονίσεις του Μυστικού Δείπνου, με μόνη τη μορφή του Ιησού ψηλότερα από όλες, ενώ η μοναδικές που είναι χαμηλότερα όλων είναι αυτή του «αγαπημένου» που γέρνει προς τον Κύριο, και αυτή του «αρνητή».
Στο Μυστικό Δείπνο, εκεί μπροστά στο Ιερό Δισκοπότηρο, που όλοι μαζί πολύ σύντομα πάλι θα βρεθούμε, τι θα λέμε τότε…; Τι θα σκεφτόμαστε την ώρα που θα σκύβουμε για να πάρουμε Χριστό, τον ίδιο Χριστό όλοι, ο ένας πίσω από τον άλλον;
Φύλαξέ με Χριστέ μου μη νοιώσω «ψηλότερος» των αδελφών μου την ώρα εκείνη, γιατί «ήμουν κι εγώ εκεί…» σε κάποιες ακολουθίες που δεν μπορούσαν να είναι τα αδέλφια μου, κάνοντας υπακοή. Αλλά ούτε το «χαμήλωμα» του «αγαπημένου» δικαιούμαι να νοιώσω, αλλά ούτε κι αυτό του «αρνητή», αλλοίμονο μη νοιώσω.
Κάνε Κύριε να σιωπήσω για να μη πληγώσω για να μη σκανταλίσω.
Δύο βδομάδες πίσω, ξημερώματα Παρασκευής, πέθανε το παιδί της κυρίας Ε. Ξαφνικά. Δεν μπόρεσε να τον συντροφέψει νεκρό. Την είχαν μέσα στο αυτοκίνητο. Έξω, εκεί δίπλα στο δρόμο της εκκλησίας. Δεν έκλαιγε. Ακόμα δεν μπορεί να κλάψει. Την τελευταία στιγμή μόνο άνοιξαν το φέρετρο, για ένα λεπτό και από μακριά να τον δει ο μεγάλος του γυιός, που είχε έρθει από το εξωτερικό για την κηδεία. Οι ελάχιστοι συγγενείς που πήγαν στάθηκαν κι αυτοί έξω από την εκκλησία. Ένας εδώ, άλλος εκεί. Έβρεχε.
Η μάννα προσπαθεί να μείνει στέρεη στην πίστη. Θέλει να πιστεύει ότι ο Χριστός, κι ας μην άναψε το καντήλι του παιδιού της την Μ. Παρασκευή, τον αγκαλιάζει σφιχτά για να μην νοιώθει ότι δεν τον αγαπά η μάννα του. «Το είπε και ο Δεσπότης παιδί μου» μου είπε χθες που της μίλησα, και συνέχισε: «Είπε, ότι αν σας ρωτήσει ο Κύριος γιατί δεν εκκλησιαστήκατε αυτές τις μέρες να του πείτε το όνομά μου. Ο Χρυσόστομος το είπε. Ας πάω εγώ στην Κόλαση κι εσείς στις αυλές του Παραδείσου». Κι έτσι βρίσκει παρηγοριά η μάνα που δεν μπορεί να κάνει όσα θέλει για την ψυχή του παιδιού της.
Κύριε, κάνε να μην την πληγώσω άθελά μου. Ποιος είμαι εγώ; Ένας συγγενής, πρώτου βαθμού, που δεν μπόρεσα να πάω στην κηδεία γιατί απαγορευόταν. Εκκλησιάστηκα όμως, ξανά και ξανά…
Γιατί κρυφές κηδείες δεν υπάρχουν. Εκεί υπάρχει μόνο πόνος και σύγχυση. Μην αξιώσεις Κύριε κανέναν να χάσει δικό του άνθρωπο αυτό τον καιρό. Μήτε παιδί, μήτε γονιό. Δώσε μας την διακριτική αγάπη που ου ζητεί τα εαυτής.
Γιατί δεν έχει να κάνει με τους νόμους και το κύρος της εκκλησίας. Έχει να κάνει με την κοινή Τράπεζα του Μυστικού Δείπνου. Για να ξαναβρεθούμε εκεί όλοι ως αδέλφια.

Ανώνυμος είπε...

Το κρίμα στο λαιμό σας. Αν πεθάνει κάποιος από αυτούς που εσείς και πολλοί άλλοι επίορκοι ιερείς βάλατε παράνομα στους Ναούς θα είναι λόγος για να χαθεί η ιεροσύνη σας από τον ακούσιο θάνατο που προκλήθηκε από την παρανομία σας;
Σε αυτό τι έχει να μας πει ο λόγιος δεσπότης μας; θα το συμπεριλάβει στο βιβλίο με τους λόγους αυτών των ημερών που θα εκδώσει;
Με χαρά άκουσα ότι επαναλειτουργεί η δικαιοσύνη. Επιτέλους να πληρώστε για την έπαρσή σας και για το έγκλημά σας να θέστε την δημόσια υγεία σε κίνδυνο.
Βλατερό

Ανώνυμος είπε...

Αμάν ρε Φλαμή, τι μένος είναι αυτό;;;; Κάποιο κόμπλεξ έχεις με την εκκλησία και με τον Π. Αναστάσιο.... Για ψαξτο λίγο.... δεν είναι φυσιολογικό

Ανώνυμος είπε...

πάντως Ο Κ.Φλαμής είναι ο μοναδικός που τόλμησε να υπογράψει επώνυμα τα όσα έγραψε!!!!
άσχετα αν συμφωνώ ή όχι με τα λεγόμενά του μπράβο του.
Εύγε του, διδάσκει ήθος και τόλμη αυτά που δεν έχουμε εμείς οι χριστιανοί και καλυπτόμαστε πίσω από την ανωνυμία μας.
Ν.Πανταζής

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο στον π. Αναστασιο, αλλα και σε αλλους ιερεις που δεν αρνηθηκαν την πνευματικη τροφη στο ποιμνιο τους. Και ειναι πολλοι. Και στην Πατρα και αλλου. Θα επρεπε να εχει διευθετηθει καλυτερα το θεμα της λειτουργιας των Ναων. Μπορουσαν, αλλα δεν το εκαναν.
Α, κυριε Φλαμη, εχεις μεγααααλη εμμονη με τον π. Αναστασιο. Να το προσεξεις αυτο.

Ανώνυμος είπε...

Κουταμάρες αντίχριστων για βλάκες το σχόλιο 7:23 μμ!!!

Βυρωνιώτης είπε...

Προς όλους:
Υπάρχει μια ξεχασμένη αρετή, που λέγεται "αυτομεμψια".
Ποιός ο λόγος να κατηγορεί ο ένας τον άλλο;
----------------------
Και κάτι ακόμη, πρακτικό αυτή τη φορά.
Γιατί δεν χρησιμοποιείτε όλοι οι ανώνυμοι κάποια σταθερά ψευδώνυμα; Ο blogger παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Στο πεδίο "Υποβολή σχολίου ως..." θα επιλέξετε "όνομα/URL" και θα βάλετε όποιο ψευδώνυμο επιθυμείτε, όπως εγώ πχ χρησιμοποιώ το "Βυρωνιώτης".
Αυτό διευκολύνει πολύ στην ανάγνωση των σχολίων αλλά και στον εντοπισμό του ποιος απαντά σε ποιον...

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !
Αυτός είναι η παρηγοριά μας, το καταφύγιό μας, η αδιάψευστη ελπίδα μας. Αλλά ας αναλογιστούμε
ποιός θα λύσει τους πιστούς από το επιτίμιο: Για πόσο καιρό ακόμα θα μείνουμε αλλειτούργητοι, ακοινώνητοι, αποκλεισμένοι, έξω απο το μαντρί, πεινασμένοι;
Χορτάσαμε από λόγια, θέλουμε έργα. Μήπως ήρθε η ώρα να αναζητήσουμε έξυπνες λύσεις και για την εκκλησία:

Ανώνυμος είπε...

Γελοίος φαίνεσαι Ιούδα ανώνυμε 7:23 μμ κακεντρεχή!

Ανώνυμος είπε...

Χριστος Ανεστη! Ολοι εσεις που μιλατε για παρακρατος κληρικων, ταλιμπαν της εκκλησιας κλπ, ξεχασατε να αναφερετε τη γενια των σπιουνων που ανδρωθηκε αυτες τις μερες. Αυτους τους Ιουδες που παραφυλουσαν καπου κοντα στις εκκλησιες για να δουν ποιος παπας βαζει μεγαφωνα, ποιος λειτουργει με ανοιχτη πορτα, ποιος ανεβαινει τα σκαλια της εκκλησιας... Που εμπαιναν στον κοπο να βγαλουν ακομα και φωτογραφιες, προκειμενου να υπαρχουν ντοκουμεντα για την " αποστασια ". Δυστυχως, η κοινη λογικη αντικατασταθηκε απο το παραλογο... Λιγη αιδως δεν βλαπτει...

Φλαμής Κωνσταντίνος - Δημοσιογράφος είπε...

Δεν εχω καμία εμμονή με τον π. Αναστάσιο. Ειναι και συμμαθητης μου. 6 χρονια στο Πρότυπο Πατρων. Και σε με λέει "χαφιέ"! χαχαχα. Τον αγαπω όμως. Επαναλαμβάνω. Ο νόμος ήταν σαφής. Και αν θα θέλατε να τον παραβιάσουμε όλοι μαζί, ας τον παραβιάζαμε. Αλλα σας το ξαναλέω. Κανείς από εσάς δεν θα κοινωνούσε αμέσως μετά, ή δεν θα πλησίαζε σε απόσταση αναπνοής κάποιο κρούσμα. Είμαι βέβαιος. Και ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι. Εδώ ρομά από τον Ριγανόκαμπο μπαίνουν μέσα σε εκκλησία και τους διώχνουν! Και φυσικά... δεν τους αφήνουν να κοινωνήσουν. Εχει γίνει μπροστά μου αυτό. Και θα "άντεχαν" τους κορονοποιημένους. Στα λόγια καλοί είστε ορισμένοι εδώ μέσα. Στα λόγια. ΑΝ σας πήγαινα να δείτε πως πεθαίνει ενας με κορονοϊό... θα τρέματε από φόβο. Και αν δεν υπήρχε ο Τσιόδρας να ελέγξει την κατάσταση και μετράγαμε 150 νεκρους τη μερα... τότε ένα είναι βεβαιο. Δεν θα πλησιάζατε καν στην λειτουργία που εκανε ο παπα Τασος 2 - 5 τα ξημερώματα. Ωραια "μαγκιά"! Ε και; Σαν να μου λεει οτι στην εποχή της ποτοαπαγόρευσης στις ΗΠΑ θα ήταν ο Αλ Καπόνε. Που είχε μυστικές κάβες παρασκευής αλκοολούχων ποτών. Ημαρτον! Να πάρει παράδειγμα απο τον π. Χαρίτωνα Αθανασόπουλο. Τον ιερέα που συναντούσε τους ασθενείς με κορονοϊό. Αυτός πραγματικά έκανε χριστιανικό έργο. Χίλια μπράβο του. Και επαναλαμβάνω. Αυτα σας τα γραφει κάποιος που ήταν στα Νοσοκομεία όλες αυτές τις ημέρες. Ενώ κάποιοι που εμφανίζεστε ως χριστιανοί.... γράφετε οσα γράφετε απο την "ασφάλεια" του σπιτιού σας! Μακριά από τον κορονοϊό! Για ρωτήστε τον παπα Τασο. Θα μπορούσε να σώσει ένα κρούσμα; Αν κολλούσε σε κάποια μαζική Θεία Λειτουργία; Οχι. Ο Γώγος όμως θα μορούσε. Θα το πάλευε. Αρα σε αυτή την διαδικασία μετράνε αυτοι που φοράνε άσπρες μπλούζες. Τέλος. Ευτυχώς το κατάλαβε ο Μητροπολίτης μας. Και μάλιστα νωρίς. Ο παπα Τασος είναι πιο πιστός από τον Μητροπολίτη; Για πέστε μου....

Ανώνυμος είπε...

Θα δώσει λόγο ο Τάσος την ημέρα της Κρίσης για πολλά που βάζει στο μπλογκ του και σχόλια και άρθρα βλαβερά, αλλά και για το κόψιμο των σχολίων που απαντούν στους ξετσίπωτους είρωνες των Ορθοδόξων πιστών!!

Ανώνυμος είπε...

κ.Φλαμή όλο αυτό το διάστημα έχουμε πειστεί για την πολεμική σας απέναντι στην εκκλησία.
Επειδή αναφέρατε τον διακεκριμένο καθηγητή κ.Γώγο να σας υπενθυμίσω ότι όταν ρωτήθηκε αν πρέπει να κλείσουν οι εκκλησίες είπε ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το λατρευτικό συναίσθημα των πιστών και πρότεινε να παρθούν τα ανάλογα μέτρα (να αραιώσουν οι καρέκλες κλπ.) Όσο για το πολυσυζητημένο θέμα της Θ.Κοινωνίας σας παραπέμπω στην ξεκάθαρη θέση της κ.Γιαμαρέλλου, του κ.Γώγου και πολλών άλλων επιστημόνων καθώς και στην εμπειρία 2000 χρόνων.

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΟΥ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ.ΣΕ ΛΕΩ ΚΥΡΙΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΚΛΙΣΙΕΣ ΩΠΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΜΕ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΥΜΑΘΗΤΗ ΣΟΥ. Ο ΠΑΠΑ ΤΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΑΙΠΕΙ ΝΑ ΣΥΚΩΣΕΙ ΚΑΙ ΦΩΝΗ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ.

Ανώνυμος είπε...

Πολλή αρρωστημένη φαντασία έχει ο/η 7:23 μμ!! Πολλή αρρωστημένη φαντασία και πεζοδρομιακή συμπεριφορά!!
Ντροπή στον διαχειριστή που το έβαλε!

Ανώνυμος είπε...

Ρε τι έχει να γίνει.... θα σφαχτούν μετά την κρίση ιδιαίτερα μέσα στην εκκλησία.... σίγουρα....

Ανώνυμος είπε...

Κ.Φλαμή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !
Επειδή αναφερθήκατε στον διακεκριμένο επιστήμονα κ.Γώγο να σας υπενθυμίσω ότι όταν ρωτήθηκε αν πρέπει να κλείσουν οι εκκλησίες απάντησε ότι δεν μπορούμε να αγνοήσουμε το λατρευτικό συναίσθημα των πιστών και πρότεινε να παρθούν τα ανάλογα μέτρα (να αραιώσουν οι καρέκλες κλπ.).'Οοο για το πολυσυζητημένο θέμα της Θ.Κοινωνίας σας παραπέμπω στην ξεκάθαρη θέση της κ.Γιαμαρέλλου και πολλών άλλων επιστημόνων καθώς και στην εμπειρία 2000 χρόνων.

Ανώνυμος είπε...

Αν ο πιστός που συμμετέχει σε μία Θεία Λειτουργία έχει πιθανότητες να κολλήση κορονοιό (και γιαυτό οι Λειτουργίες πρέπει να απαγορευτούν και οι Ναοί να κλείσουν), ο δημοσιογράφος που καθημερινά τριγυρίζει στα γραφεία εφημερίδων, ραδιοφωνικών σταθμών, τηλεοπτικών σταθμών, ειδησεογραφικών portals κλπ., δεν έχει πιθανότητες να κολλήση κορονοιό ?
Αρα λοιπόν θα πρέπει οι ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί και οι εφημερίδες να κλείσουν, όπως και οι ναοί.
Αντί όμως να κλείσουν, ανακοινώθηκε ότι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης θα επιδοτηθούν με 11.000.000 ευρώ από τον Κρατικό κορβανά, επειδή προβάλλουν την καμπάνια "Μένουμε Σπίτι".
Ολοι αυτοί λοιπόν έχουν ένα λόγο παραπάνω, να θέλουν να είναι όλα κλειστά και οι άνθρωποι στο σπίτι.

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Φλαμής έχει σε ποσοστό 80% δίκιο στα όσα γράφει στο δεύτερο σχόλιο. Αυτό το αποδεικνύει η σώφρον στάση του πραγματικού μαχητού ιερέα της Πάτρας του π. Χαρίτωνα ο οποίος όλο αυτό το διάστημα προσφέρει τις ιερατικές του υπηρεσίες στην πρώτη γραμμή της πανδημίας στο νοσοκομείο του Ρίου χωρίς πυροτεχνήματα με δηλώσεις και αφίσες και ούτε διανοήθηκε ο σεμνός αυτός ιερέας να προβάλει το έργο του. Ας συγκρίνουν την δράση τους την περίοδο της πανδημίας οι ιερείς που σε δικές τους ώρες κλείστηκαν στους ναούς με τις οικογένειές τους και τους φίλους τους με αυτή του π. Χαρίτωνα και μετά να μας κοιτάξουν αν τολμούν εμάς όλους στα μάτια και να μας εξηγήσουν γιατί μας χώρισαν τους πιστούς σε πρώτη και δεύτερη για πέταμα κατηγορία. Ο κ. Φλαμής τολμάει να πει αυτά που εμείς δεν τα λέμε για να τα έχουμε καλά με τον αστυφύλαξ και τον χωροφύλαξ.
Αιδώς ‘’παλαιών Πατρών’’ ιερείς με τις εξωεκκλησιαστικές παρασυναγωγές σας.

Ανώνυμος είπε...

Ασχολίαστο και το αξιολύπητο σχόλιο 10:51 πμ!

Ανώνυμος είπε...

Πώς έγκρινε ο Τάσος το βρωμερό σχόλιο 7:23 μμ;;; Απορώ!!!

Φλαμής Κωνσταντίνος - Δημοσιογράφος είπε...

Aυτός ο ανωνυμος κυριος των 7.25 μ.μ. και που πηγαινει εκκλησία, είναι βέβαιο πως δεν καταλαβαίνει γρι απο όσα λέει ο π. Αναστάσιος. ΑΝ κρινω από την ορθογραφια του που βγάζει μάτι!

Ανώνυμος είπε...

ΛΟΓΟ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ Ο ΤΑΣΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΒΑΛΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Αραγε στη Γεωργία και στις όποιες άλλες ορθόδοξες γειτονικές χώρες που άνοιξαν οι Ναοί για τους πιστούς με μέτρα προστασίας, έγινε τίποτα απο όσα φαντάστηκε και φανταζόταν η φαντασία των διάφορων καλλιεργητών του πανικού;;

Χρύσανθος

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ...ουσίας το να κρίνει κάποιος απο την επωνυμία και οχι απο το περιεχόμενο του κάθε σχολίου...
Και πολύ....θάρρος θέλει να είσαι στην ίδια γραμμή με τις κοσμικές αρχές και εξουσίες του κόσμου...

Χρύσανθος

Ανώνυμος είπε...

Για τους όποιους χειροκροτητές των κυβερνητικών μέτρων.

Απο τον Γέροντα Ευθύμιο πνευματικό παιδί του αγίου Παϊσίου και μάλλον ο συγγραφέας του διάσημου βιβλίου του Γέροντα Ισαάκ για τον Αγιο Παΐσιο :

"Τά μέτρα προστασίας πού ἐπιβάλλει ἡ νῦν κυβέρνηση εἶναι ἀντισυνταγματικά, δυσβάσταχτα, ὑπερβολικά καί ἄνισα πρός τούς Ἕλληνες Ὀρθοδόξους, ἐνῶ ἔχουν δημιουργήση ἕνα κλῖμα τρομοκρατίας, τό ὁποῖο ἐπιδεινώνουν τά ΜΜΕ. Ναί, ὑπάρχει ὁ ἰός καί ἐπιβάλλεται νά προστατεύσωμε τήν ὑγεία μας καί τήν ὑγεία τῶν ἄλλων. Ὅμως ὁ φόβος πρέπει νά ἐκλείψη, διότι στήν κατάσταση τοῦ φόβου ὁ ἄνθρωπος δέν μπορεῖ νά σκεφθῆ καί νά ἐνεργήση λογικά καί διακριτικά."

Ανώνυμος είπε...

Το ποιός είναι με "και με τον αστυφύλαξ και τον χωροφύλαξ", φαίνεται ανώνυμε 3:08 μμ...
Πάντως όχι οι Ορθόδοξοι που κριτικάρουν την κρατική εξουσία!!

Ελληνομνήμων

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΛΕΜΙΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ.ΑΚΟΥ ΕΔΩ ΤΡΑΒΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΟΕΙΣΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΗ ΞΑΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΙΣΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλή μετάνοια στον δημοσιογράφο εύχομαι!

Ανώνυμος είπε...

Η στάση του π Αναστασίου, ζηλωτικη. Πέραν του νόμου, παράκουσε την προτροπή του Μητροπολίτη που προετρεψε ορθά το ποίμνιό να δεχθεί αυτή την απαράδεκτη ομολογουμένως απόφαση της κυβέρνησης για το σφράγισμα στην ουσία των ιερών ναών, ως επιτίμιο. Με την στάση του αυτή ο π. Αναστάσιος θεώρησε ότι υπερείχε των υπολοίπων ιερεων, και τους έφερνε σε δύσκολη θέση. Παράλληλα δημιουργούσε και πρόβλημα στους πιστούς. Τέλος πάντων, θεώρησε αυτή του την ενέργεια σωστή.... Από την άλλη έχουμε τους τάχα και δημοσιογράφους, να προσπαθούν να ξετρυπωσουν από του βοδιού το κέρατο τον κάθε ιερέα που τελούσε θ. Λειτουργία και κοινωνούσε "παρανόμως" πιστούς. Μεγάλη η επιτυχία τους.... πολλά συγχαρητήρια....τους εύχομαι και εις ανώτερα! Βρε σεις τάχα και δημοσιογράφοι, δεν σας μάθανε στη σχολή σας, την διάκριση και πότε κάτι αποτελεί είδηση; Κι αν αποτελεί είδηση στην εποχή του κορονοϊου η θ. Μετάληψη, γιατί δεν αποτελούσε την εποχή της λέπρας, της χολέρας, του Έιτζ και τόσο άλλων ασθενειών; Και γιατί δεν ανατρέξατε στο πως αντιμετώπιζαν οι συνάδελφοί σας, της εποχής εκεινης το θέμα; απλά είστε της αρπαχτής....τι πουλάει σήμερα; η θ.κοινωνια; Αυτό ας βάλουμε πρώτο θέμα. Την Παρασκευή αρχίζει το ραμαζάνι....να δω πόσοι από σας θα έχετε τα κοτσια να πάτε σε τζαμί να ελέγξετε τάχα τι συμβαίνει κυριοι τάχα και δημοσιογραφοι!!!Δεν σας πέρασε καθόλου απο το φτωχό σας μυαλουδάκι, γιατί σε όλο τον Ορθόδοξο κόσμο, η θ. Λειτουργία τελείται κεκλεισμένων των θυρών και στην Ελλάδα ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΑΙ; Ειπαμε να μείνουμε στα επιφανειακά και σε αυτά που "πουλάνε" . Πολεμήστε λοιπόν αγαπητοί οσο θέλετε την Ορθοδοξία, αλλά ανοίξτε τα μάτια σας και σε κανένα συγγραμμα να δείτε ότι ΟΥΔΈΠΟΤΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΑΘΕ ΚΑΤΙ. Η πίστη στέκεται όρθια χάρη στον "Παπαφλέσσα" (που δεν συμφωνώ ως προς τον τρόπο), και στον κάθε Παπαφλέσσα που είναι είναι δίπλα σας εσείς είστε τυφλωμένοι με το μένος κατά του Κυρίου και Θεού Ιησού Χριστού. Σας εύχομαι να ζήσετε και την δική σας πνευματική σας Ανασταση.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 7:45 μμ μην παρασέρνεις τον Τάσο και μην τον κάνεις αλάθητο. Εχει ανάγκη πολλών συμβουλών και διορθώσεων για να γλυτώσει την Κόλαση. Δεν είναι κανένας Πάπας αλάθητος.
Αν και βεβαίως ούτε ο Πάπας είναι αλάθητος. Αιρετικός είναι ο Πάπας.

Ανώνυμος είπε...

Αλλοίμονο στους διώκτες των κληρικών και στους συνεργούς τους!!! Θα λάβουν άνωθεν την τιμωρία απο τον Κύριο αν δεν μετανοήσουν έμπρακτα, όπως διδάσκει και η ιστορία!!

Χριστιανός Ορθόδοξος

Αναστάσιος είπε...

Προς: 23 Απριλίου 2020 - 9:49 π.μ.

Χθες μου σύστησε Κληρικός να αναρτήσω την επιστολή του Μητροπολίτη Κερκύρας προς την Υπουργό Παιδείας (https://imcorfu.gr/ο-μητροπολιτησ-κερκυρασ-προσ/), λέγοντάς μου ότι από εδώ και πέρα θα μιλάει εναντίον της κυβερνήσεως Μητσοτάκη, για το ότι έκλεισε τους ιερούς ναούς, ώστε να μην τον ψηφίσει κανένας σε επικείμενες εκλογές, και θα αγωνιστεί με το διαφωτιστικό του κήρυγμα εναντίων των «ρουφιανιών»….
Τα λόγια σου ταιριάζουν με τα όσα μετά «ιερού πάθους» και αγωνιστικότητας έλεγε ο Κληρικός συνομιλητής μου.

Πως θα έκρινες την παράγραφο του Μητροπολίτη Κερκύρας προς την Υπουργό Παιδείας όπου κάνει αναφορά στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών γράφοντας: «Μετ' ἐκπλήξεως βέβαια, διαπίστωσα τίς ἑπόμενες ἡμέρες, ὅτι στόν Μητροπολιτικό Ναό Ἀθηνῶν, Μεγάλη Πέμπτη βράδυ, Μεγάλη Παρασκευή καί Ἀνάσταση, ὁ ἀριθμός τῶν συμμετεχόντων στίς ἱερές ἀκολουθίες ἦτο ἀνάλογος ἤ καί μεγαλύτερος τῆς συμμετοχῆς στήν ἐντός τοῦ ναοῦ, κεκλεισμένων τῶν θυρῶν γιά τόν λαό, λιτανεία τήν Κυριακή τῶν Βαΐων στήν Κέρκυρα.
Δύο μέτρα καί δύο σταθμά. Φαίνεται ὅμως ὅτι ὅσοι σᾶς εἶναι γενικῶς εὐχάριστοι, ἀπολαμβάνουν προνομίων. Αὐτά διότι μοῦ ἐγράψατε περί τυχόν πικρίας πού ἔχω.»
Εγώ δεν την σχολιάζω. Απλά δημοσιεύω.

Σε άλλο σημείο με αποδείξεις ο Μητροπολίτης Κερκύρας αμφισβητεί την εγκυρότητα της Ιεράς Συνόδου «Τέλος, ἐπειδή ἀναφερθήκατε στήν Ἱερά Σύνοδο καί τόν Μακαριώτατο θέλω νά σᾶς πῶ ὅτι αὐτό τό διάστημα ἔχουμε κατάλυση τοῦ συνοδικοῦ συστήματος.»

Δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Αυτή την περίοδο υπάρχει Ιερά Σύνοδος ή όχι. Πρέπει να πειθαρχούν Κληρικοί και Λαϊκοί στις αποφάσεις Της. Δίκιο έχουν όσοι Κληρικοί έβαλαν πιστό Λαό στις Εκκλησίες αφού δεν λειτουργεί το Συνοδικό Σύστημα ή όσοι πειθάρχησαν σε μια Ιερά Σύνοδο που διατελεί σε «κατάλυση».

Που είναι το σωστό και που το λάθος; Προβλέπω φουσκοθαλασσιές εκκλησιαστικές αν δεν πέσουν οι τόνοι όλων. Καλύτερα σιωπή γιατί η διχόνοια θα μας οδηγήσει σε ανώμαλους εκκλησιαστικούς δρόμους.

Ανώνυμος είπε...

Ο άγιος Κερκύρας το μόνο που έκανε είναι να αμφισβητήσει την εγκυρότητα των συνοδικών αποφάσεων και να υποδείξει τον Αρχιεπίσκοπο στην κρατική εξουσία. Τα δύο αυτά τα έκανε δημόσια. Δείχνει τον δρόμο….
Όσοι πιστοί τον ακολουθούν.

Ανώνυμος είπε...

Τι θα ψηφίσει ο κληρικός αυτός αφού και τα υπόλοιπα κόμματα συμφώνησαν με το κλείσιμο των εκκλησιών. Θα τον συμβούλευα να δοξάζει το Θεό που πήρε η κυβέρνηση τα μέτρα ώστε σήμερα ζουν η παπαδιά του, τα παιδιά του, οι γονείς του. Ας κοιτάξει στην τηλεόραση τι έπαθαν σε Ιταλία, Ισπανία και τώρα σε Αμερική και Μ. Βρετανία. ΑΧ!!!! Είμαστε όλοι αγνώμονες σε αυτούς που μας έσωσαν.
Για τον Μητρ. Κέρκυρας αφήστε τον θα ηρεμήσει και θα ανακαλέσει.

Ανώνυμος είπε...

Διαχειριστή κοιτάξτε.

Εγώ στο σχόλιο μου 9:49 π.μ. μίλησα γενικά για όλους τους διώκτες της Εκκλησίας και τους συνεργούς τους.

Μιας και με ρωτάτε στα απλά ερωτήματα, θα σας απαντήσω.

α. Καλά έκανε ο συνομιλητής κληρικός σας και θα διαμαρτύρεται για το κλείσιμο των Ναών και για την δίωξη των πιστών. Επρεπε να γίνει αυτό που έγινε στους Ναούς της γειτονικής Γεωργίας όπου και η λατρεία ήταν ανεμπόδιστη και κανένα κακό δεν συνέβει.

β. Ο μητροπολίτης Κερκύρας δεν το έκανε για να καταδώσει κανέναν, αλλά για να θίξει τα δύο μέτρα και σταθμά της εκτελεστικής εξουσίας που του προκάλεσαν δικαιολογημένη πικρία. Δεν μπορεί να συγκαταλεχθεί καθόλου στους διώκτες της Εκκλησίας.

γ. Η μικρή Σύνοδος, η Δ.Ι.Σ. δεν έχει κανένα δικαίωμα να έρχεται σε αντίθεση με την μακραίωνη Παράδοση της Εκκλησίας, ούτε και να φιμώνει τον λόγο των παιδιών της Εκκλησίας, κληρικών και λαϊκών. Επρεπε να συγκληθεί όλη η Ι.Σ.Ι. για ν' αποφασίσει με γνώμονα την Παράδοση της Εκκλησίας. Σε αντιπαραδοσιακές αποφάσεις των Συνόδων δεν είναι υποχρεωμένοι να υπακούουν οι πιστοί.

Για τις εκκλησιαστικές φουσκοθαλασσιές που λέτε, αυτές μπορεί να φέρουν διορθωση πολλών πραγμάτων. Ομόνοια στην πλάνη είναι χειρότερη, απο την διχόνοια για την αλήθεια λέει περίπου ένας μεγάλος Πατέρας της Εκκλησίας.

Χριστιανός Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να μην κοιτάξουμε προπαγανδιστή ανώνυμε 12:37 μμ τις ευλογημένες ορθόδοξες χώρες της Λευκορωσίας και της Γεωργίας με τους ανοικτούς Ναούς και την συμμετοχή του ευλαβούς λαού;;;
Δεν συμφέρει την αντιεκκλησιαστική καταστροφολογική προπαγάνδα σου;;;

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπέδειξε ανώνυμε 11:46 πμ τον Αρχιεπίσκοπο στην κρατική εξουσία, απλά έκανε την σύγκριση των δύο μέτρων και σταθμών, όπως είπε και ο ίδιος.
Αλλοι υποδείκνυαν με χαρά τους κληρικούς και τους πιστούς στην κρατική εξουσία.....
Οχι ο Κερκύρας Νεκτάριος.

Ανώνυμος είπε...

Όταν το κάνει ο κόσμος είναι ρουφιάνοι
Όταν το κάνουν οι κρατικοί λειτουργοί με παραγγελίες στον υπουργό δικαιοσύνης είναι ρουφιανιές
Όταν το κάνουν οι δεσποτάδες μεταξύ τους είναι ευλογία Κυρίου και έλεος.
Οι Μητροπολίτες μην ξεχνούν ότι δίνουν διαβεβαίωση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και πάνω από τις λεζάντες των Μητροπόλεων γράφει Ελληνική Δημοκρατία όταν δεν υπακούσουν στις αποφάσεις της Δημοκρατίας τι είναι;
Και οι ιερείς που διορίστηκαν στην θέση που κατέχουν από την εφημερίδα της κυβερνήσεως όταν δεν την υπακούσουν τι είναι;

Ανώνυμος είπε...

Κρίνεις πρόχειρα ανώνυμε 5:54 μμ. Κατηγορείς άδικα τους μητροπολίτες για να δικαιώσεις φαίνεται τους διώκτες της Εκκλησίας.

Ανώνυμος είπε...

Και οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας, οι Πρωθυπουργοί, οι Υπουργοί, οι Βουλευτές, φίλε 5 - 54, που ορκίζονται στο Ονομα της Αγίας Τριάδος για να καταλάβουν τις θέσεις τους, και κατόπιν ψηφίζουν σωρηδόν αντιχριστιανικούς και ανήθικους νόμους, τί είναι ?

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο που εξασφαλίζει την συνοχή (αν υπάρχει) της Εκκλησίας της Ελλάδας 1.02 είναι ο μισθός των κρατικοδίαιτων κληρικών. Αν δεν ήταν δημόσιοι υπάλληλοι θα παρατηρούσαμε το αποτέλεσμα των ΓΟΧ που κάθε ενορία και μοναστήρι πάει μια από εδώ και μια από εκεί. Η πολυδιάσπαση των απόψεων των ηγετών και των χαμηλόβαθμων κληρικών δεν θα οδηγήσει σε καλά αποτελέσματα. Γι’ αυτό και οι παλληκαράδες κληρικοί τα κάνουν υπογείως. Δεν τολμούν να ορθώσουνε ανάστημα για να έχουν τις κρατικές παροχές.
Σήμερα δεν υπάρχουν αετοί αλλά σπουργίτια.
Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 24-4-2020 12:41 π.μ. δεν ξέρω αν μπαίνεις συχνά στο μπλογκ, αλλά την υπογραφή "Ορθόδοξος" την έχω προλάβει εδώ και πάνω από 1 χρόνο. Βρες άλλη υπογραφή από τις πάρα πολλές που υπάρχουν ελεύθερες και μπορείς να σκεφτείς.

Ορθόδοξος