Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

Το Άγιο Πνεύμα ... - Βλαδίμηρος Λόσκι

 Τα θεία πρόσωπα, δεν επιβάλλουν το καθένα τη δική του παρουσία, αλλά το ένα μαρτυρεί περί του άλλου. Γι΄ αυτόν το λόγο, ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, είπε ότι "ο Υιός είναι εικόνα του Πατρός και το Πνεύμα είναι η εικόνα του Υιού". Κατά συνέπεια το τρίτο πρόσωπο της Τριάδος είναι το μόνο που δεν εικονίζεται σε κάποιο άλλο πρόσωπο. Το Άγιο Πνεύμα ως Πρόσωπο, παραμένει αφανέρωτο, κεκρυμμένο, αποκρύπτοντας τον εαυτό του, μέσα στην ίδια του την εμφάνεια.

Το Άγιο Πνεύμα είναι το βασιλικό χρίσμα του Χριστού, αλλά και όλων των χριστιανών, οι οποίοι καλούνται να συμβασιλέψουν με αυτόν στον μέλλοντα αιώνα. Τότε είναι που το Τρίτο Πρόσωπο, τώρα άγνωστο και μη εικονιζόμενο σε κάποιο άλλο πρόσωπο της Τριάδος, θα φανερωθεί στο πρόσωπο των θεωμένων ανθρώπων: διότι, εικόνα του, θα είναι το πλήθος των αγίων"
Βλαδίμηρος Λόσκι

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΡΕΤΙΚΗ Η ΕΙΚΟΝΑ ΑΥΤΗ.
Δεν το ξέρετε;;;;

Αναστάσιος είπε...

Η εικόνα αυτή της Αγίας Τριάδος είναι Ορθόδοξη. Σας προτρέπω μια προσκυνηματική αποδημία εις Ιερά Μονή Αγίας Τριάδος Αιγίνης την οποία ίδρυσε ο Άγιος Νεκτάριος Επίσκοπος Πενταπόλεως ο Θαυματουργός. Στην Μονή υπάρχει αυτή η ιερά εικόνα της Αγίας Τριάδος. Ο Άγιος Νεκτάριος γνώριζε πολύ περισσότερα από εσάς. Μην σας παρασύρουν οι δοξασίες μερίδας των ΓΟΧ.

Ανώνυμος είπε...

Μάλλον δεν τα γνωρίζετε τα πράγματα καλά, διαχειριστή.

1. Είστε σίγουρος ότι ήταν επιλογή του αγίου Νεκταρίου η εικόνα ή την έφεραν οι μοναχές μετά την κοίμηση του;

2. Οι άγιοι δεν είναι αλάθητοι.

3. Δεν το άκουσα απο τους σχισματικούς ΓΟΧ. Ισα-ίσα μάλιστα γνωρίζω ότι παλαιοημερολογίτες υποστηρίζουν μετά μεγάλου φανατισμού την εικόνα αυτή που βάλατε.

4. Ακούστε τον Ορθόδοξο ομ.καθηγητή Πανεπιστημίου π. Θεόδωρο Ζήση να μάθετε γιατί είναι αιρετική η εικόνα.

Αντινεωτεριστής

Ανώνυμος είπε...

Μην είναι τόσο σίγουρος ότι αποδιδει σωστά το ορθόδοξο πνεύμα για το Τριαδικό Δόγμα...

Χριστιανός

Αναστάσιος είπε...

Προς: 9 Ιουνίου 2020 - 1:09 μ.μ.

Επί του θέματος έχω διαβάσει πολλά υπέρ και κατά, και μπορώ να έχω άποψη. Παρακολούθησα το σχίσμα των ΓΟΧ για το θέμα αυτό και διάβασα πολλά από πολλούς. Ο αείμνηστος Λάμπρος Κτενάς των ΓΟΧ έγραψε πολλά από τις πηγές των Καθηγητών που την περίοδο εκείνη γνωμοδοτούσαν και για τις δύο πλευρές.
Στην θέση σας 2 διαβάζω «Οι άγιοι δεν είναι αλάθητοι» για σας όμως είναι ο Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης. Σιωπώ!!!
Στην θέση σας 1 απαντώ. Υπάρχει φωτογραφία του Αγίου στο Καθολικό με την αρχιερατική στολή του με την εικόνα της Αγίας Τριάδος. Αυτό μαρτυρά ότι ο ίδιος ο Άγιος την τοποθέτησε.
Εις όλους τους Ναούς επί αιώνες αυτή ήταν η εικόνα της Αγίας Τριάδος υπήρχε εις το Τέμπλο και εις τα προσκυνητάρια. Όλοι οι προγενέστεροι δεν γνώριζαν;
Τέλος εις τα Ωμοφόριά τους και τα επιγονάτια οι Αρχιερείς αυτή την εικόνα έβαζαν και όχι νεοτερίζουσα.

Νικόλαος Μεσσαλάς είπε...

Ἀγαπητέ μου Ἀναστάσιε,
Ἡ εἰκόνα τῆς Ἁγίας Τριάδος πού ἔχεις ἀναρτήσει δέν εἶναι αὐτή πού ὑπάρχει στήν Ἱερά Μονή τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου, διότι αὐτή εἶναι μέ βυζαντινή τεχνοτροπία, ἐνῶ ἐκείνη εἶναι δυτικότροπη. Στό Μοναστήρι αὐτό, ὅλες σχεδόν οἱ εἰκόνες εἶναι δυτικότροπες, διότι αὐτό τό κλίμα στήν ἁγιογραφία ἐπικρατοῦσε τότε (μέ ἐπίδραση ρωσική καί δυτική), ὅπως καί σέ Μοναστήρια τοῦ Ἁγίου Ὄρους, ὅπως καί σέ πολλούς Ἱερούς Ναούς τῶν Πατρῶν (Εὐαγγελίστρια, Παντάνασσα, Ἅγιος Ἀνδρέας, Ἱ. Μ. Γηροκομείου, Ἁγία Τριάδα Πατρῶν καί Ζαρουχλεΐκων κ.ἀ.)
Τήν πρώτη χιλιετία τῆς Ἐκκλησίας ΔΕΝ ἔχομε ἁγιογραφία τῆς Ἁγίας Τριάδος, διότι Αὐτή εἶναι τό ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ τῆς Ἐκκλησίας. Αὐτό γίνεται ἀπό τόν 12ο αἰ. καί μετά κυρίως ἀπό τούς Δυτικούς μέ τά Δύο Πρόσωπα καί τό Περιστέρι (δηλ. τό Ἅγιο Πνεῦμα δέν εἶναι Πρόσωπο ἐφόσον εἰκονίζεται ἡ Ἁγία Τριάδα;).
Οἱ ὀρθόδοξοι ἁγιογράφει τό ΜΕΓΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ τῆς Ἁγίας Τριάδος, (ἀπαντῶντας ἔτσι στήν πρόκληση), Τήν ἁγιογραφοῦν μέ ἕνα συμβολικό τρόπο (ὅπως εἶναι καί τό Σύμβολο τῆς Πίστεως) μέ τήν παράσταση τῆς φιλοξενίας τοῦ Ἀβραάμ
Θεολογικά ὁ Πατήρ ΔΕΝ εἰκονίζεται ποτέ ("Σύ γάρ εἶ Θεός ἀνέκφραστος, ἀπερινόητος, ἀόρατος, ἀκατάληπτος"), διότι μόνο ὁ Χριστός μας εἶναι ἡ εἰκόνα τοῦ Πατρός: «ὁ ἑωρακώς ἐμέ ἑώρακε τόν Πατέρα καί πῶς σύ (Φίλιππε) λέγεις δεῖξον ἡμῖν τόν Πατέρα;» (Ἰωαν. 14, 8-9), ἐπίσης λίγο πιό πρίν ὁ Κύριος ἀπευθύνεται στούς Φαρισαίους καί τούς λέγει: «οὔτε τήν φωνήν αὐτοῦ (τοῦ Πατρός) ἀκηκόατε πώποτε οὔτε εἶδος αὐτοῦ (τοῦ Πατρός) ἑωράκατε» (Ἰω. 5,37) καί «οὐχ ὅτι τόν Πατέρα τις ἑώρακεν, εἰ μή ὁ ὤν παρά τοῦ Πατρός, οὗτος (ὁ Υἱός) ἑώρακε τόν Πατέρα» (Ἰω. 6,46), "Θεόν οὐδείς ἑώρακε πώποτε" (Ίω.1,18), "Οὔτε ἐμέ οἰδατε οὔτε τόν Πατέρα μου, εἰ ἐμἐ ἤδειτε καί τόν πατέρα μου ἤδειτε ἄν" (Ἰω.8,19) καί ὁ Ἀπόστολος Παῦλος "Ὅς (Χριστός) ἐστιν εἰκών τοῦ Θεοῦ τοῦ ἀοράτου" (Κολ.1,15).
Στήν Π.Δ. ὁ Θεός, ὅταν προκαλεῖται (παρακαλεῖται) ἀπό τούς Προφῆτες νά τούς παρουσιάσει τό Πρόσωπό Του, ἐμφανίζεται μόνο μέσα ἀπό σύμβολα.. Ὁ προφήτης Δανιήλ εἶδε τόν Χριστόν ὡς τόν Παλαιόν τῶν Ἡμερῶν, διότι στήν Π.Δ. ὅπου παρουσιάζεται ὁ Θεός, Αὐτός πάντα εἶναι ὁ Χριστός (Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός). Ὁ Τριαδικός ὗμνος (Παρακλητικη, ωδη δ' ηχος πλ.α` Κανων Μεσονυκτικου) ὁμιλεῖ καί ἐξηγεῖ ὅτι ὁ προφήτης Δανιήλ εἶδε τόν Χριστόν ὡς κριτήν ἐρχόμενον πρός τόν Πατέρα καί τό Ἅγιον Πνεῦμα, Πού φανερώνει τό ὅραμα αὐτό : «Μυεῖται τῆς Μιᾶς Κυριότητος, τό τριφαές Δανιήλ Χριστόν Κριτήν θεασάμενος πρός τόν Πατέρα ἰόντα καί Πνεῦμα τό προφαῖνον τήν ὅρασιν».
Γιά τόν λόγο αὐτό καί στόν τροῦλο τῶν ὀρθοδόξων ναῶν εἰκονίζεται ὁ Κύριος ὡς Παντοκράτωρ.
Τέλος, ὅταν στήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας εἰκονίζουμε τόν Κύριο, τήν Παναγία, τούς Ἁγίους καί διάφορα γεγονότα ἀπό τήν ζωή τους (ὅπως Γέννηση, Σταύρωση, Ἀνάσταση, Ἀνάληψη, Πεντηκοστή, Ὑπαπαντή, Εἰσόδια, Εὐαγγελισμός, Κοίμηση Θεοτόκου, κ.ἄ.), τούς ἁγιογραφοῦμε μέ κυρίως θεολογική προοπτική, δίνοντας τήν διάσταση τῆς Βασιλείας τοῦ Θεοῦ χωρίς βέβαια καί νά ἀφιστάμεθα ἀπό τό ἱστορικό πλαίσιο (γιά αὐτό τόν λόγο εἶναι καί πολύ σπουδαία τέχνη).
Στήν δυτική ἀναγεννησιακή εἰκονογραφία (κυρίως μέ τήν σύνοδο τοῦ Τριδέντου 1545, ὅπου εἰσάγωνται καί τά ἀγάλματα) ἡ ἁγιογραφία γίνεται πλέον ζωγραφική μέ προοπτική ὄχι θεολογική ἀλλά φυσιοκρατική, ἀνθρώπινη καί κατανοητή ἀπό τήν λογική.
Πάντοτε πρέπει νά ἔχουμε κατά νοῦν, ὅτι ἡ ὀρθόδοξη εἰκονογραφία εἶναι τέχνη, εἶναι τά «τά βιβλία τῶν ἀγραμμάτων» (ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός) καί συνεπῶς πρέπει νά «διαβάζουμε» σ’ αὐτές τήν ὀρθόδοξη θεολογία καί πίστη καί ὄχι τί θέλει ὁ καθένας.
Μέ πολλή ἀγάπη Χριστοῦ καί εὐχές
π. Νικόλαος

Ανώνυμος είπε...

Ε! όχι και αιρετική η εικόνα το παρατράβηξες εσύ. Αν ήταν αιρετική θα υπήρχε στους Ναούς μας; Αίσχος στον βλάστημο εικονομάχο.

Ανώνυμος είπε...

Προς τον διαχειριστή

Υπάρχει μια "διαφορούλα" για την απάντηση σας για το αν ο π. Θεόδωρος Ζήσης είναι αλάθητος. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης μίλησε συγκεκριμένα για την εικόνα και την είπε αιρετική και εξήγησε τους λόγους.
Αντίθετα ο άγιος Νεκτάριος δεν υπερασπίστηκε ποτέ την εικόνα που υπερασπίζεστε τόσο πολύ. Το πιο πιθανό είναι να μην είχε ασχοληθεί με την εικόνα και να μην είχε υπ΄όψη του τους σωστούς λόγους που ο π. Θεόδωρος Ζήσης την ονόμασε ως αιρετική.

Δεν εννοούσα οπότε για το ότι ο ένας είναι αλάθητος (ο π. Θεόδωρος) και ο άλλος δεν είναι αλάθητος (ο άγιος Νεκτάριος) όπως λάθος παρεξηγήσατε την φράση μου ότι ο άγιος Νεκτάριος δεν είναι αλάθητος.
Αλλά ο ένας ασχολήθηκε (ο π. Θεόδωρος Ζήσης) και ο άλλος (άγιος Νεκτάριος) δεν ασχολήθηκε και δεν υπερασπίστηκε την εικόνα.

Αντινεωτεριστής

Ανώνυμος είπε...

Προς Αεριτζή 7:36 μ.μ.
Δεν δέχομαι την βρισιά σου ότι είναι βλάσφημος εικονομάχος όποιος απορρίπτει δυτικότροπες και αιρετίζουσες εικόνες.

Αντινεωτεριστής

Ανώνυμος είπε...

Με πόση ευκολία χρησιμοποιεί ο σημερινός χριστιανός την λέξη αίρεση ή αιρετικός. Αυτό είναι επικίνδυνο. Είναι η καραμέλα την εποχή μας. Ο ευτελισμός της αίρεσης. Με φοβίζει η συνήθεια. Ας το σκεφθούνε όσοι με ευκολία την χρησιμοποιούν για οποιονδήποτε λόγο.

Ανώνυμος είπε...

Κενού περιεχομένου το αοριστόλογο σχόλιο 10:20 μμ. Κανένα επιχείρημα.
Οι σωστοί Αντιοικουμενιστές όπως ο π. Θεόδωρος Ζήσης όταν χρησιμοποιούν την λέξη εξηγούν γιατί και την χρησιμοποιούν σωστά.
Ξέρω ότι υπάρχουν και ακραίοι που το χρησιμοποιούν χωρίς λόγο έχοντας ακραίες απόψεις.

Ανώνυμος είπε...

Για 10:20 μ.μ.

Επικίνδυνο είναι να βλέπουμε να διακινούνται διάφορες αιρέσεις και να μην ονομάζουμε την αίρεση σαν αίρεση. Αυτό είναι το σημερινό πρόβλημα.

Αντιαιρετικός

Ανώνυμος είπε...

Αν η εικόνα της Αγίας Τριάδος αυτή είναι αιρετική τότε το 80% των ναών της Ελλάδας έχουν υποπέσει στην αίρεση αυτή. Με την λογική των ανωτέρω χριστιανών ορθόδοξων δεν πρέπει να πατάω το πόδι μου σε ναό που έχει αιρετική εικόνα. Η βλακεία στον χώρο των θρησκευόμενων είναι πανδημία.

Ανώνυμος είπε...

Ω! Παναγία Τριάς ελέησον τον κόσμον σου
και πάνω από όλους τους βλαμμένους εις το μυαλό χριστιανούς
που παντού βλέπουν αίρεση, αντίχριστον, μασονίαν
και πάσαν άλλην ανοησίαν.
Αμήν.

Ανώνυμος είπε...

Η βλακεία βρίσκεται στα σχόλια σου 10:40 πμ και 10:44 πμ!!!

Δεν σου είπαν ότι υποπίπτουν σε αίρεση οι Ναοί που έχουν την εικόνα, διότι ούτε μπορεί να σκέφθηκαν γιατί δεν είναι ορθόδοξη η εικόνα. Στην αίρεση υποπίπτει αυτός που συμφωνεί με τις αιρετικές απόψεις που υποφαίνονται στην εικονα.

Ανώνυμος είπε...

10:44 πμ
Βλαμμένος είναι ο τρόπος που το δικό σου το μυαλό δουλεύει.
Δεν σου είπαμε ότι παντού υπάρχει η αίρεση, η μασονία και ο αντίχριστος, αλλά εσύ προσπαθείς να μας πεις αλεπουδίστικά ότι πουθενά δεν υπάρχει αίρεση, μασονία και αντίχριστος!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο σημερινός 10:40 και 10:44 πμ δεν αποκλείεται να 'ναι κανένας οπαδός των μεταπατερικών αιρετικών θολολόγων και να πειράζεται οταν μιλούν οι Ορθόδοξοι για τις σύγχρονες αιρέσεις...

Χριστιανός Ορθόδοξος

Ανώνυμος είπε...

Δεν ανακαλώ ότι είσθε βλαμμένοι στο μυαλό πολλοί από εσάς τους ευσεβοφανείς χριστιανούς με τους σταυρούς στο χέρι που φωνάζουν ορθοδοξία ή θάνατος. Ευγνωμονώ τον Τριαδικό Θεό που ζω σε μια κοσμική δημοκρατική Ελλάδα και όχι σε μια χριστιανική τύπου ισλαμικών κρατών. Ο ευσεβοφανής είναι αυστηρός τηρητής των δογμάτων αλλά γι' αυτόν τα δόγματα είναι ξερά, σχηματοποιημένα, αφού δεν τα ζωοποιεί η χάρη της παρουσίας του Θεού που είναι η Αγάπη. Τα δόγματα είναι γι' αυτόν τύποι κι όχι ουσία, λόγια και όχι πάθος, κούφιες διακηρύξεις κι όχι αγωνιώδη βιώματα της ψυχής. Εν ονόματι των δογμάτων είναι έτοιμος να καταδιώξει, να συκοφαντήσει, να εξουθενώσει τους άλλους και λησμονεί πως ο Θεός έχει φύγει από μέσα του αφού έχει πάψει να νιώθει αγάπη και συμπόνια. Γιατί αυτό τον τρόπο τον έζησε η χριστιανοσύνη στην εποχή του μεσαίωνα τον οποίο αποθυμούνε να αναβιώσουν πολλοί από σας στην Ελλάδα για να μπορούν να καίνε βιβλία, εικόνες και μάγισσες για να διαφυλαχθούνε από τα μιάσματα. Μην μου πεις ότι αυτά τα έκαναν οι παπικοί και όχι οι ορθόδοξοι διότι βλέπω πολλούς να ορέγονται την εποχή εκείνη σε μια Ελλάδα χριστιανών ακραίων ορθοδόξων. Όμως δεν μας φοβίζουν οι παλαβομάρες σας γιατί το σύνολο των Αρχιερέων μας είναι σώφρονες με γνώση Θεολογία και όχι μαγικής θολολογίας όπως οι πλείστοι των παρεκκλησιαστικών ακραίων φονταμενταλιστών.

Ανώνυμος είπε...

Πολλά αιρετικά έχουν μπει σε διάφορους μοντέρνους θεολογούντες που δεν γνωρίζουν Ορθοδοξία...
Μην κάνουμε πώς δεν βλέπουμε αιρετικές απόψεις...
Γενικό το σχόλιο..

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν συμφωνεί με την τρικαμηνική λάθος υποχρεωτική αποτείχιση.
Κρατάει σωστή στάση στο ζήτημα της αποτείχισης.

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης προσέχει τί λέει. Ακούστε τον και μετά κρίνετε τον , αν έχετε κάτι σοβαρό να αντιμιλήσετε...

Ανώνυμος είπε...

Πολλούς λαλημένους έχεις διαχειριστή ως αναγνώστες σου. Για την θεραπεία εκτονώσεως που τους προσφέρεις πρέπει ο ΕΦΚΑ να σε επιδοτήσει.
Πολλά ληγμένα παίρνουν σήμερα λόγω φτώχειας οι άνθρωποι. Προτού γίνει δεσπότης ο π. Χρύσανθος στον Λύχνο μας τα έλεγε τα φάρμακα. Τώρα δεν τα ακούω….

Αντίθετος στην αίρεση είπε...

Ακραίος Φονταμενταλιστής του αιρετικού οικουμενισμού είσαι εσύ 11:34 πμ που βλέπεις στους ευλαβείς Ορθόδοξους και όπου δεν σε συμφέρει ...ακραίους φονταμενταλιστές!!!
Τρίζεις τα δόντια σου και βρίζεις γιατί δεν έχεις τίποτα να πεις ουσιαστικό!!! Το μόνο που ξέρεις είναι να σε πιάνει μανία όταν ακούς ορθόδοξο σχόλιο που τσουρουφλίζει τα αιρετικά που λατρεύεις σαν ακράιος φονταμενταλιστής του οικουμενισμού!!!
Είσαι εκτός Εκκλησίας!!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που πρεσβεύεις δεν είναι αγάπη είναι Απάτη, ακραίε φονταμενταλιστή του οικουμενισμού 11:34 πμ που το μόνο που ξέρεις είναι να βρίζεις τους Ορθόδοξους όταν γράφουν τις απόψεις τους και διαφέρουν απο τις δικές σου τις οικουμενιστικές!!!
Αγαπάς τις αιρέσεις και μισείς και συκοφαντείς και βρίζεις τους Ορθόδοξους!!!
Αυτή είναι η ψεύτικη αγάπη σου υποκρίταρε!!!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον πρώτο σχολιαστή 11.47 γιαυτό και εγώ την τύπωσα και την έκαψα με τον αναπτήρα λίγο πριν από τον εσπερινό στο προαύλιο της ενορία μου για να μην μολυνθώ από την αίρεση. Είπα και στον ιερέα μας αν υπάρχει τέτοια στον ναό μας να τις κάψει. Μου είπε ότι έχει την Ορθόδοξη την φιλοξενία του Αβραάμ με τους τρείς αγγέλους και την γυναίκα του την Σάρα. Δόξα τω Θεώ όλα καλά.

Ανώνυμος είπε...

Λαλημένος από τον οικουμενιστικό φανατισμό είναι ο ανώνυμος 10 Ιουνίου 2020 - 11:34 π.μ. με τις πολλές παλαβομάρες που γράφει ακόμα και μέσα σ΄ένα σχόλιο..
Δεν αντέχει καθόλου τον ορθόδοξο αντίλογο και κάνει σαν παλαβός!...

Ανώνυμος είπε...

Οι σώφρονες της Θεολογίας ποτέ δεν δίδαξαν την οικουμενιστική θολολογία της Νέας Εποχής όπως προσπαθεί να μας την πλασσάρει ο ανώνυμος 11,34 πμ που δεν μπορεί να κρατηθεί και πετάει τις μάσκες της "αγαπολογίας" όταν βλέπει ορθόδοξα σχόλια!
Η Ελλάδα είναι Ορθόδοξη με ελευθερία λόγου, αλλά εσύ θα ήθελες άθεο κοσμικό κράτος όπως φαίνεται...
Τον αιρετικό μεσαίωνα σου τον χαρίζουμε εσένα που υπεραγαπάς τους αιρετικούς και κακολογείς τους ορθόδοξους.
Η Ορθοδοξία δεν είχε μεσαίωνα ποτέ, αμαθή οικουμενιστή! Τις οικουμενιστικές προπαγάνδες σου αλλού!!!

Ανώνυμος είπε...

Το μόνο φονταμενταλιστικό σχόλιο που υπάρχει και δημιούργησε έριδες χωρίς λόγο είναι το άδειο απο ουσία πάνω στο θέμα, σχόλιο των 11:34 πμ.
Απο μεταπατερικό θα είναι σίγουρα...

Ανώνυμος είπε...

10 Ιουνίου 2020 - 10:40 π.μ.

Πού βασίζεται η στατιστική σου για το 88% των Ναών ότι έχουν την εικόνα; Σε ποιά έγκυρη έρευνα; Πότε έγινε; Για πες μας.
Ούτε οι μισοί Ναοί μπορεί να μην έχουν την εικόνα και εσύ γράφεις για 88%;;;