Σήμερα η Αγία μας Εκκλησία τιμά τη μνήμη του Αγίου Αμβροσίου, επισκόπου Μεδιολάνων και του Μάρτυρος Αθηνοδώρου.
Ο Άγιος Αμβρόσιος υπήρξε συγκλητικός και διακεκριμένος Ρωμαίος πολίτης. Γεννήθηκε το 340 μ.Χ. Σπούδασε ρητορική, φιλοσοφία και νομικά. Τη θεολογία τη σπούδασε κοντά στο Μέγα Αθανάσιο Αλεξανδρείας, όταν ο Αλεξανδρινός Ιεράρχης βρέθηκε εξόριστος στα Τρέβιρα της Γαλλίας, ένεκα του σταθερού ορθόδοξου φρονήματός του. Στα Μεδιόλανα (το σημερινό Μιλάνο) ο Αμβρόσιος διέπρεψε ως δικαστής και δίκαζε με ακρίβεια και δικαιοσύνη.
Όταν γνώρισε το ιερό Ευαγγέλιο και βαφτίστηκε Χριστιανός, η πνευματική του εξέλιξη και ο πόθος του να υπηρετήσει με ταπείνωση και φιλοτιμία το Θεό και τους ανθρώπους συνέβαλαν να ενταχθεί στον ιερό κλήρο και μάλιστα να φθάσει μέχρι το κορυφαίο διακόνημα της διαποίμανσης της επισκοπής των Μεδιολάνων.
Ο Άγιος Αμβρόσιος ποίμανε άριστα το πλήρωμα της Εκκλησίας και αγωνίστηκε σθεναρά κατά των αιρέσεων του Αρείου, του Σαβελλίου και του Ευνομίου. Τόση ισχυρή ήταν η τόλμη και η παρρησία του, ώστε, όταν ο βασιλιάς Θεοδόσιος θέλησε να μπει στο ναό των Μεδιολάνων, ύστερα από τους φόνους που έγιναν στον Ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης και για τους οποίους ήταν υπεύθυνος, ο Αμβρόσιος, είχε το σθένος να μην του επιτρέψει την είσοδο στον Ναό, παρά μόνο όταν μετάνιωσε ειλικρινά και έμπρακτα.
Με το έργο του και την προσωπικότητά του ο Άγιος Αμβρόσιος διδάσκει διαχρονικά ότι το επισκοπικό αξίωμα είναι διακόνημα προσφοράς και επιμέλειας των ανθρώπων, με σκοπό τη σωτηρία και την ένωσή τους με τον Ιησού Χριστό και τη διαφύλαξη της αληθινής Πίστεως. Ο επίσκοπος οφείλει με σοφία, αγάπη και διάκριση να δείχνει το δρόμο του φωτός και να αντιστρατεύεται το ψέμα, την αδικία και τη δολοπλοκία.
Κοιμήθηκε ειρηνικά το έτος 397 μ. Χ., σε ηλικία 57 χρονών.
Σήμερα γιορτάζουν οι ομώνυμες κοινότητες του Αγίου Αμβροσίου στη Λεμεσό και στην τουρκοκρατούμενη Κερύνεια στις βόρειες πλαγιές του Πενταδακτύλου, από όπου ο προσκυνητής αγναντεύει τη θάλασσα έως τα παράλια της Μικράς Ασίας. Να σημειωθεί ότι στην ίδια κοινότητα, τιμάται την 1η Σεπτεμβρίου και η μνήμη του Οσίου Αμβροσίου, ο οποίος υπήρξε σύγχρονος του Αγίου Δημητριανού της Κυθρέας.
Του Επισκόπου Μεσαορίας
Γρηγορίου
11 σχόλια:
Ο άγιος Αμβρόσιος να μεσιτεύει για την μετάνοια του διαχειριστή και την αντιοικουμενιστική του στροφή!
Προς: 7 Δεκεμβρίου 2020 - 12:47 μ.μ.
Μην κουράζεστε με προσευχές προς τον Τριαδικό Θεό, και τον Άγιο Αμβρόσιο επίσκοπο Μιλάνου, δια εμέ τον ασήμαντο και ουτιδανό δούλο του Θεού. Κοιτάξτε σας παρακαλώ την προσωπική σας διόρθωση ώστε να παραδειγματιστώ από εσάς. Προτιμώ να ακούω τον Πνευματικό μου, που ευλογεί την προσπάθειά μου στο διαδίκτυο, και να με διορθώνει όπου αυτός βλέπει σφάλματα, από αυτόκλητους σωτήρες.
Ο πνευματικός σας είναι αλάθητος και αντικαθιστά τις μεσιτείες των αγίων; Έτσι πιστεύετε;
Αν όχι, αφήστε και τους Χριστιανούς να προσεύχονται στους αγίους για σας.
Προς: 7 Δεκεμβρίου 2020 - 6:43 μ.μ.
Αλάθητος δεν είναι κανένας. Το να μην επιθυμώ τις «ιησουίτικες» κατά την άποψή μου προσευχές του κ. 12.47 είναι προσωπικό μου θέμα. Αν όντως επιθυμούσε να προσευχηθεί ας μην έριχνε το ανυπόστατο φαρμάκι του περί οικουμενισμού. Ανώφελη η προσευχή του αντί να ωφελήσει εμένα καταδικάζει τον εαυτό του. Ο Κύριος το είπε: «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς; ή πως ερείς τω αδελφώ σου, άφες εκβάλω το κάρφος από του οφθαλμού σου, και ιδού η δοκός εν τω οφθαλμώ σου; υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου.» (Μτ. 7, 1-5).
Ο άγιος Απόστολος Παύλος στην Προς Ρωμαίους επιστολή του λέει: «Διό αναπολόγητος ει, ω άνθρωπε πας ο κρίνων· εν ω γαρ κρίνεις τον έτερον, σεαυτόν κατακρίνεις· τα γαρ αυτά πράσσεις ο κρίνων, οίδαμεν δε ότι το κρίμα του Θεού εστί κατά αλήθειαν επί τους τα τοιαύτα πράσσοντας. Λογίζη δε τούτο, ω άνθρωπε ο κρίνων τους τα τοιαύτα πράσσοντας και ποιών αυτά, ότι συ εκφεύξη το κρίμα του Θεού;» (Ρωμ. 2, 1-3).
Ας σκεφθεί ότι με πρόσχημα την προσευχή κατηγορεί και κρίνει ύπουλα και χωρίς αποδήξεις.
«Ώστε μη προ καιρού τι κρίνετε, έως αν έλθη ο Κύριος, ος και φωτίσει τα κρυπτά του σκότους και φανερώσει τας βουλάς των καρδιών, και τότε ο έπαινος γενήσεται εκάστω από του Θεού.» (Α’ Κορ. 4, 5).
Γι’ αυτούς πού κακολογούν και κατακρίνουν τον αδελφό τους ο ψαλμωδός και προφήτης Δαβίδ είπε: «τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών» (Ψαλ. 5, 10). Στον ίδιο ψαλμό πού διαβάζεται στην πρώτη Ώρα ο προφήτης λέει: «απολείς πάντας τους λαλούντας το ψεύδος» (Ψαλ. 5, 7).
Κύριε ελέησον με τον αμαρτωλό δούλο σου.
Εσείς που ξέρετε ότι είναι «ιησουίτικες» προσευχές του σχολιαστή; Είστε καρδιογνώστης;
Για τον εαυτό σας σκεφτήκατε το «Ώστε μη προ καιρού τι κρίνετε, έως αν έλθη ο Κύριος, ος και φωτίσει τα κρυπτά του σκότους και φανερώσει τας βουλάς των καρδιών, και τότε ο έπαινος γενήσεται εκάστω από του Θεού.» (Α’ Κορ. 4, 5);
Και το «Διό αναπολόγητος ει, ω άνθρωπε πας ο κρίνων· εν ω γαρ κρίνεις τον έτερον, σεαυτόν κατακρίνεις· τα γαρ αυτά πράσσεις ο κρίνων, οίδαμεν δε ότι το κρίμα του Θεού εστί κατά αλήθειαν επί τους τα τοιαύτα πράσσοντας. Λογίζη δε τούτο, ω άνθρωπε ο κρίνων τους τα τοιαύτα πράσσοντας και ποιών αυτά, ότι συ εκφεύξη το κρίμα του Θεού;» (Ρωμ. 2, 1-3);
Ή το «Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε· εν ω γαρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε, και εν ω μέτρω μετρείτε μετρηθήσεται υμίν. τι δε βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου, την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς; ή πως ερείς τω αδελφώ σου, άφες εκβάλω το κάρφος από του οφθαλμού σου, και ιδού η δοκός εν τω οφθαλμώ σου; υποκριτά, έκβαλε πρώτον την δοκόν εκ του οφθαλμού σου, και τότε διαβλέψεις εκβαλείν το κάρφος εκ του οφθαλμού του αδελφού σου.» (Μτ. 7, 1-5);
Γιατί μια καλή πράξη της προσευχής την ονομάζετε ύπουλη;
Το μπλογκ σας δεν έχει οικουμενιστικές αναρτήσεις;
Δεν έχει ακόμα και παπικές αναρτήσεις;
Γιατί είναι "ύπουλη" αν κάνει κάποιος προσευχή για να αλλάξει πορεία το μπλογκ σας;
Είναι αυτό κακολογία και κατάκριση;
Αυτά τα έλεγαν οικουμενιστές σχολιαστές πιο παλιά. Μην παρασύρεστε και βλέπετε με κακό μάτι τις καλές προσευχές.
"Ας σκεφθεί ότι με πρόσχημα την προσευχή κατηγορεί και κρίνει ύπουλα και χωρίς αποδήξεις."
Ποιά είναι η κατηγορία και η ύπουλη κρίση; Ότι θέλει να έχει αντιοικουμενιστική πορεία το μπλογκ σας;
Δηλαδή εσείς πιστεύετε ότι το μπλογκ σας έχει αντιοικουμενιστική πορεία;
Χτυπάει τον οικουμενισμό το μπλογκ σας; Τις οικουμενιστικές προσευχές πατριαρχών και μητροπολιτών; Βάζει τις αναρτήσεις των αντιοικουμενιστών;
Χτυπάει την οικουμενιστική ονομασία της αίρεσης του Παπισμού ως Εκκλησίας;
Ακόμα εσείς δεν είπατε κάποτε ότι ταυτίζεστε με τον Α. Κοτταδάκη; Ο Α.Κοτταδάκης δεν μιλάει για Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία; Υπάρχει Εκκλησία εκτός της Ορθοδοξίας;
Οι αναρτήσεις που βάζετε από τον Πάπα είναι μέσα στην κατα την γνώμη σας αντιοικουμενιστική πορεία του μπλογκ σας;
Οι σχολιαστές που προσεύχονται για την αλλαγή πορεία του μπλογκ, για την αντιοικουμενιστική πορεία του δεν το κάνουν για να σας κατακρίνουν, μα ούτε και "ιησουΐτικα" και ύπουλα, το κάνουν από αγάπη και καλή διάθεση και μην τους αποπαίρνετε.
Αλλού ψάξτε για τις "ιησουΐτικες" προσευχές και συμπροσευχές με αιρετικούς....
Αν πιστεύετε ένα σχόλιο/προσευχή είναι γραμμένο για να σας κατακρίνει και να σας κακολογήσει... τότε απλά δεν το βάζετε και τελειώνει το ζήτημα.
Αν δεν και πιστεύω ότι συμβαίνει αυτό στις συγκεκριμένες προσευχές.
Ο διαχειριστής π.χ. αντιπαλεύει προς την περιλάλητη οικουμενιστική Σύνοδο της Κρήτης με συνέχεια είναι των ίσων αποστάσεων δηλ. βάζει και υποστηρικτικά της οικουμενιστικής Συνόδου της Κρήτης άρθρα και άρθρα που την κατηγορούν;
Μπορεί να μας πει ο ίδιος;
"Γι’ αυτούς πού κακολογούν και κατακρίνουν τον αδελφό τους ο ψαλμωδός και προφήτης Δαβίδ είπε: «τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών» (Ψαλ. 5, 10). Στον ίδιο ψαλμό πού διαβάζεται στην πρώτη Ώρα ο προφήτης λέει: «απολείς πάντας τους λαλούντας το ψεύδος» (Ψαλ. 5, 7)."
Αυτά τα να πείτε στους οικουμενιστές πατριαρχάδες και δεσποτάδες που κατακρίνουν τους αντιοικουμενιστές ως φανατικούς και άλλα!!!
Όχι σε αυτούς που κάνουν προσευχή για εσάς για ν΄αλλάξετε προς το καλύτερο.
Δημοσίευση σχολίου