Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

​ Δώδεκα ανεμβολίαστοι ιερείς θα τεθούν σε τρίμηνη αργία από την επόμενη Τρίτη

 Δώδεκα ιερείς της αρχιεπισκοπικής περιφέρειας θα τεθούν σε τρίμηνη αργία από την επόμενη Τρίτη, καθώς δεν ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Αρχιεπισκόπου να εμβολιαστούν για τον κορωνοϊό.

Από τους εκατόν-είκοσι-τρεις ιερείς της αρχιεπισκοπής, οι είκοσι-επτά είναι ανεμβολίαστοι. Από αυτούς, δέκα-πέντε εμβολιάστηκαν ή εξασφάλισαν εξαίρεση για ιατρικούς λόγους.

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος δήλωσε στο ΡΙΚ πως οι περισσότεροι είναι και θεολόγοι και ότι παρασύρουν πιστούς να μην εμβολιαστούν.

Στέλνοντας το μήνυμα ότι είναι πρωτάκουστο να μην υπακούουν τον Αρχιεπίσκοπό τους, τόνισε ότι οι τρεις μήνες εκτός Εκκλησίας, μπορεί να γίνουν έξι, ή μπορεί και να καθαιρεθούν.

Ο Μακαριώτατος εξέφρασε, επίσης, την άποψη ότι υπάρχουν και άλλα κίνητρα πίσω από τη στάση μερικών ιερέων, εκμεταλλευόμενοι, όπως είπε, την κλονισμένη υγεία του.

Πηγή: ΡΙΚ

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μνήσθητι Κύριε των καλών Ποιμένων και ΑΞΙΩΝ Αρχιερέων της Εκκλησίας Σου:
Χρυσοστόμου Αρχιεπισκόπου Κύπρου
Γερμανού Μητροπολίτου Ηλείας
Ας γίνουν πρότυπα και για τους άλλους αρχιερείς Σου.

Ανώνυμος είπε...

Ο αυταρχισμός και η καταπίεση δεν πρέπει να έχουν θέση στην Εκκλησία του Χριστού, που κηρύττει την ελευθερία και τον σεβασμό της ανθρώπινης προσωπικότητας.
Μήπως επιστρέψαμε στην εποχή της δουλείας, όταν ο άνθρωπος δεν είχε την εξουσία του εαυτού του, αλλά ήταν απλώς res (πράγμα, αντικείμενο) ;
Δεν μάς εκπλήττει, όταν η Κρατική Εξουσία λαμβάνει τέτοιες αποφάσεις. Και στην Ελλάδα το ίδιο έγινε με τους Υγειονομικούς.
Αλλά όταν το κάνει η Εκκλησιαστική Εξουσία (που πρέπει να είναι Διακονία, όχι Εξουσία με την κοσμική έννοια) τότε προκαλείται θλίψη και απαρέσκεια για τα πρόσωπα που αποφασίζουν.

Ανώνυμος είπε...

Δώδεκα ανεμβολίαστοι ιερείς, δώδεκα σύγχρονοι μάρτυρες! Δόξα τω Θεώ!

Ανώνυμος είπε...

8:52, συλλυπητήρια!

Ανώνυμος είπε...


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 31 Ιανουαρίου 2022 - 8:52 π.μ.

Ο Χριστός απαγορεύει στους ποιμένες να καταδυναστεύουν το ποίμνιο, και σεις επαινείτε αυτό που απαγορεύει ο Χριστός.

Ανώνυμος είπε...

Ποιον ιερό κανόνα παραβιασαν για να τιμωρηθουν;

Ανώνυμος είπε...


Δώδεκα ανεμβολίαστοι ιερείς,.....
Αναρωτήθηκες, άν τυχόν έγιναν αιτία, να μολυνθούν
και να πεθάνουν και άλλοι ανεμβολίαστοι....;;;

Ανώνυμος είπε...

Θεωρώ ότι η "ποινή" επιβάλλεται όχι διότι δεν εμβολιάστηκαν αλλά με αφορμή το γεγονός ότι δεν εμβολιάστηκαν.

Δεν είναι τιμωρία για τον μη εμβολιασμό, αλλά επιτίμιο για την ανυπακοή και απείθεια προς τον Μητροπολίτη, την Σύνοδο, την εκκλησία ολόκληρη.

Δεν είναι λάθος ένα τέτοιο επιτίμιο ούτε εκτός εκκλησιαστικής παραδόσεως.

Είναι καλύτερο, λένε οι Πατέρες (οι παλαιότεροι αλλά και οι σύγχρονοι) να υπακούς στην εκκλησία ακόμα κι όταν αυτή έχει λάθος, απ' το να διαχωρίζεις τη θέση σου (να βγαίνεις εκτός) όντας σίγουρος ότι είσαι σωστός.

Διότι η εκκλησία έχει οδηγό το Άγιο Πνεύμα (σε αυτό, τουλάχιστον, πρέπει να συμφωνούμε) οπότε πολύ γρήγορα θα βρει το δρόμο το σωστό ενώ αυτός που διαχωρίζει τη θέση του (και βγαίνει εκτός) ακόμα και αν έχει δίκιο, ειναι εκτός εκκλησίας και εκτός της σωτηριώδους προστασίας του Αγίου Πνεύματος. Μόνος, με τον εαυτό του, και ότι σημαίνει αυτό...

Η εκκλησία, λοιπόν, με αγάπη επιβάλλει επιτίμιο για να ξυπνήσει τις υπνωμένες (ίσως και πλανεμένες) συνειδήσεις, να τις βοηθήσει να δουν την αλήθεια και να επιστρέψουν στο ορθόδοξο εκκλησιαστικό πνεύμα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό αφορά ποιμένες που θουν να ζουν εις βάρος (επιβαρύνοντας) το ποίμνιο. Δεν έχει καμια σχέση, εδώ...

Ανώνυμος είπε...

ή 12 εγωιστές που βάζουν την δική τους γνώμη πάνω από δεσπότη και σύνοδο και πατριάρχη και εκκλησία;

Ανώνυμος είπε...

Ξεχνάς ότι 'τα πρόσωπα που αποφασίζουν' λέγονται Ιερά Σύνοδος και συνέρχονται εν προσευχή και εν Αγίω Πνεύματι.

Άρα η όποια 'απαρέσκειά' σου φτάνει μέχρι το Άγιο Πνεύμα...

Για να μαζευτούμε, λίγο...

Ανώνυμος είπε...


Οι δέκα λεπροί του Ευαγγελίου διέμεναν έξω από τις πόλεις ,
για να μη μολύνουν και τους συνάνθρώπους τους από τη μεταδοτική τους ασθένεια.
Ο ΚΎΡΙΟς μας αφού τους εθεράπευσε ,τους έδωσε την εντολή να επιδείξουν τους υγιείς πλέον εαυτούς των και στους Αρχιερείς , ώστε έτσι τεκμηριωμένα ,να μπορούν να επικοινωνούν , να τους αποδέχονται οι συντοπίτες τους , αλλά και να μη έχουν κανένα ενδοιασμό ότι μπορεί να γίνουν αφορμή να μολύνουν κάποιο συνάνθρωπό τους.

Ανώνυμος είπε...

Ξεκάθαρα πλέον λοιπόν το θέμα ανάγεται σε πνευματικό.

Γιατί επιβάλλεται επιτίμιο στους ποιμένες και όχι και στο ποίμνιο ταυτόχρονα; Ο αρχιεπίσκοπος είναι ποιμένας ή απλά εργοδότης; Αν ενδιαφέρεται για το ποίμνιο δεν μπορεί να περιορίζεται μόνο στους ιερείς. Πρέπει να βάλει επιτίμιο και για τους λαϊκούς. Θα τολμήσει; Αν τολμήσει θα έχει εν συνεχεία ποίμνιο; Η απόφαση αυτή γιατί δε λήφθηκε από τη Σύνοδο αλλά μεμονωμένα για την αρχιεπισκοπική επαρχία;
Γιατί τώρα και όχι νωρίτερα αυτά τα μέτρα; Μήπως γιατί δεν ήταν σαφή τα αποτελέσματα του εμβολίου; Αλλά και τώρα που έχουν αποκαλυφθεί σε ένα βαθμό παρενέργειες και ότι οι εμβολιασθέντες νοσούν και μεταδίδουν και τελικά ξεκάθαρα δεν είναι θέμα κοινωνικής ευθύνης όπως αρχικά πλασαρίστηκε, αλλά ατομικής προστασίας;

Όσον αφορά στη σύγκριση covid με λέπρα δείχνει μάλλον επιπόλαια. Είναι σα να συγκρίνουμε τα παιδιά μας που δεν έχουν 200 παιχνίδια αλλά 199 με τα παιδιά της Αφρικής ή μιας παλαιότερης εποχής που δεν έχουν/είχαν να φάνε. Μιας και στη συντριπτική πλειοψηφία τους άνθρωποι νεότερης ηλικίας περνούν την ασθένεια με ελαφρά συμπτώματα.

Αλλά ενδιαφέρον θα είχε η θεολογική άποψη πλέον τη εκκλησίας για την ύπαρξη της ασθένειας γενικά στη ζωή του ανθρώπου. Έχει αλλάξει κάτι; Κάποιος που νοσεί αποκλείεται να είναι μέσο μετανοίας για τον ίδιο και τους γύρω του; Γιατί δεν είχε κάνει η εκκλησία καμπάνια για τους λοιπούς εμβολιασμούς; Γιατί να υπάρχουν εκκλησίες μέσα στα νοσοκομεία που είναι τόποι μιαροι και επικίνδυνοι για την υγεία; Μήπως μας οδηγεί στο θάνατο με την ποιμαντική της αυτή;

Ανώνυμος είπε...

Πρός Ανώνυμο 31 Ιανουαρίου 11 - 18
Αν διαβάσεις προσεκτικά το άρθρο θα δείς ότι δεν πρόκειται για Συνοδική Απόφαση, αλλά για γνώμη του Αρχιεπισκόπου.
Επομένως δέν ισχύουν αυτά που γράφεις.

Ανώνυμος είπε...

Πρός Ανώνυμο 31 Ιανουαρίου 10, 52
Για να μπορέσουν οι 12 Ιερείς να γίνουν αιτία να μολυνθούν άλλοι, θα πρέπει να έγιναν πρώτα αυτοί φορείς του ιού και κατόπιν να τον μεταδώσουν σε άλλους.
Προκύπτει από κάποιο test ότι αυτοί έγιναν φορείς του ιού ;
Εξ άλλου αν είχαν γίνει οι ίδιοι φορείς, θα είχαν λάβει Πιστοποιητικό Νόσησης και θα απαλάσσοντο από την ποινή της τρίμηνης αργίας.
Οπως φαίνεται λοιπόν, πρόκειται για υγιείς ανθρώπους.

Ανώνυμος είπε...

Όταν και τα κόσμια σχόλια δεν αναρτώνται, αυτό τελικά σημαίνει ότι ο ιστολόγος είναι στρατευμένος. Δεν είναι ένας από εμάς, τους απλούς ανθρώπους, που αναζητούν απαντήσεις για την αλήθεια των πραγμάτων και των καταστάσεων μέσα από το διάλογο. Απλά προσπαθεί να δείχνει ένας τέτοιος.

Chatzigeorgiou George είπε...

Ποτέ δεν κατάλαβα αυτήν την μεταφυσικοποίηση του εμβολίου. Παρερμηνευουν την διδασκαλία της εκκλησίας, τους λόγους της αποκαλύψεως, βλέπουν παντού σφραγίσματα, αντιχριστους, κλπ. Εμείς οι χριστιανοί ορθόδοξοι ως μέλη της εκκλησίας του Χριστού έχουμε σφραγίδα. Η σφραγίδα αυτή λέγεται άγιο βάπτισμα και άγιο χρίσμα. Στόχος του χριστιανού είναι να ανανεώνει συνεχώς αυτήν την σφραγίδα με την μετάνοια, την μυστηριακή ζωή, την τήρηση των εντολών του Χριστού, τον αγώνα να καθαρίσουμε την καρδιά μας από τα πάθη, να θεραπεύσουμε τον νου μας που είναι ο οφθαλμός της ψυχής ώστε να οδεύει προς τον Θεό, κ.λ.π. Τώρα τι θα γίνει τα χρόνια του εσχατου αντιχριστου δεν γνωρίζω. Εγώ προσωπικα θέλω να ασχοληθώ με τον Χριστό. Δυστυχώς οι απόψεις πολλών πνευματικών ανθρώπων όλο αυτό το διάστημα δεν προέρχονται από την ορθόδοξη θεολογία και εκκλησιολογια, αλλά από την δυτική θεολογία (τον σχολαστικισμο). Δυστυχώς τα πάθη της κενοδοξίας και της ανθρωπαρέσκειας μας συνοδεύουν μέχρι τα βαθειά γεράματα, πολλές φορές μέχρι τον τάφο. Θέλουμε μόνο να μαζεύουμε οπαδούς. Ο Χριστός όμως θέλει υιούς. Και πραγματικά τέκνα του Χριστού είναι εκείνα που κάνουν υπακοή στην μητέρα εκκλησία η οποία είναι ο ίδιος ο Χριστός παρατεινόμενος εις τους αιώνες. Το λυπηρό είναι ότι άνθρωποι οι οποίοι σχεδόν αυτοκτονούν, να τους ονομάζουν κάποιοι μάρτυρες και ομολογητες. Κρίμα. Κρίμα. Ο Θεός να μας λυπηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Το εξαιρετικά ασυνεχές και διπρόσωπο της κατάστασης με τα εμβόλια γίνεται κουραστικό!

Εσείς θέλετε να ασχοληθείτε με το Χριστό και έρχεστε να σχολιάσετε σε ένα θέμα που δεν είναι θεολογικής φύσεως.
Ο αρχιεπίσκοπος θέτει σε αργία κάποιους που επέλεξαν να μην προβούν σε μια ιατρική πράξη.

Στενοχωρείστε ότι οι άνθρωποι σχεδόν αυτοκτονούν και τους χαρακτηρίζουν μάρτυρες. Αυτό μόνο οι υπέρμαχοι των εμβολίων το υποστηρίζετε δημιουργώντας ένα κλίμα που θα θέλατε να υπάρχει για να στηλιτεύσετε. Ακόμα και για τον επίσκοπο Αιτωλίας Κοσμά ο κόσμος δεν τον τιμά για τη στάση του απέναντι στα εμβόλια. Τον τιμά για τον αγιασμένο βίο του. Τουναντίον γίνεται προσπάθεια να σπιλώσουν το όνομά του ακυρώνοντας τον πρότερο βίο του, αναδεικνύοντας ότι δεν εμβολιάστηκε.

Προσωπικά αν πειθόμουν θα περίμενα ίδια στάση από την εκκλησία σε άλλους τρόπους και σε άλλου είδους (πνευματικές) αυτοκτονίες που έχουν χρονίσει.

Μιλάτε για σχολαστικισμό και δε σας ενοχλεί ότι:
αν έχεις εμβολιαστεί τρις είσαι ακίνδυνος, μέχρι νεοτέρας βέβαια,
αν έχεις εμβολιαστεί δις είσαι ακίνδυνος για 6 μήνες και μετά είσαι και πάλι επικίνδυνος,
αν έχεις αρνητικό τεστ 48 ωρών είσαι ασφαλής αλλά 1 δευτερόλεπτο μετά το 48ωρο καθίστασαι υγειονομική βόμβα,
αν κάποιος νοσήσει πρέπει επειγοντως να βρούμε όσους ήρθαν σε επαφή και
φυσικά δεν ξεχνάμε να καθαριζόμαστε σχολαστικά.
Όλη αυτή η αντιμετώπιση δείχνει σχολαστικισμό έναντι του εντοπισμού του ιού.

Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι το: "Ο Θεός να μας λυπηθεί"!