Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024

Πονεί η καρδιά μου - Ασπασία Στρατηγού

Μέσα σε όλα τα mail που μου στέλνουν λαμβάνω και τραγούδια. Η φωνή της τραγουδίστριας κ. Στρατηγού μου θύμισε μια εκλεκτή συνεργάτισσά μου που έχει το φωνητικό τάλαντο. Αποφάσισα να το αναρτήσω και ας πούνε ότι θέλουν, γιατί δεν κάνουν και τίποτα άλλο. Της το αφιερώνω της καλλίφωνης πρώην συνεργάτισσας, ευχόμενος να συνεχίσει να συναρπάζει φωνητικά το ακροατήριό της.

Α.Κ.Κ

Στίχους / σύνθεση: Αποστόλης Βαλαρούτσος
Τραγουδά: Ασπασία Στρατηγού
.......
 
Πονεί η καρδιά μου
που ‘σαι μακριά μου, βόηθα Παναγιά.
Πονεί η καρδιά μου
που ‘σαι μακριά μου,
 
Πονεί, στενάζει
να ‘ρθεις φωνάζει, βόηθα Παναγιά.
Πονεί, στενάζει
να ‘ρθεις φωνάζει,
 
Αχ, πονεί η καρδιά και περισσεύει
αχ, βόηθα Παναγιά.

Εκεί στα ξένα στα μαύρα ξένα, βόηθα Παναγιά
εκεί στα ξένα πάρε και μένα
 
Αχ, πονεί η καρδιά και περισσεύει
αχ, βόηθα Παναγιά.
 
Πονεί η καρδιά μου
που ‘σαι μακριά μου, βόηθα Παναγιά.
Πονεί η καρδιά μου
έλα κοντά μου.


Δεν υπάρχουν σχόλια: