Δευτέρα 18 Μαρτίου 2024

Μια αληθινή ιστορία - "συγγνώμη" "ΜΕΤΑΝΟΙΑ"


Μια αληθινή ιστορία

Ρώτησε ο Επίσκοπος τον φίλο του Α.

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Α.;

Καλή! Απάντησε, αυτός. Αγωνιστής χριστιανός είναι και προσφέρει και στην Εκκλησία και στους συνανθρώπους του, ό,τι μπορεί.

Ο Επίσκοπος φάνηκε ότι δεν επείσθη.

Πέρασε λίγος καιρός και ο Α. λέει στο φίλο του: Ξέρεις, ήρθε ο Γ. και μου είπε ότι τον έστειλε ο Επίσκοπος να μου ζητήσει συγνώμη! Και απορούσε ο Α. γιατί;!

Ο φίλος του Α. εκείνο το βράδι ευχαρίστησε τον Θεό στην Προσευχή του: Θεέ μου, Σε ευχαριστώ για αυτό που έζησα σήμερα.

Ο Γ.  είχε συκοφαντήσει τον Α στον Επίσκοπο. Ο Επίσκοπος φρόντισε να μάθει την αλήθεια!

Και έστειλε τον Γ. να ζητήσει συγγνώμη από τον αδικημένο Α.!

Είμαστε σε περίοδο «πνευματικού αγώνα»! Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ, για την οποία πολύς λόγος γίνεται αυτό το διάστημα, αυτή είναι: «να ανακαλύπτουμε λάθη και αδικίες και να προβαίνουμε στην αποκατάσταση!

Είναι απαίτηση του Αγίου Θεού από μας!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

 Περίοδος Τριωδίου 2024

Μοσ. Χρ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά να μιλάς για μετάνοια και συγγνώμη. Δύσκολο να το πραγματοποιείς γιατί προϋποθέτει ταπείνωση.
Κατά τα άλλα… καλά σαρακοστή.

Ανώνυμος είπε...

Είναι όπως λέει ο συντάκτης αληθινή ιστορία. Δεν την αμφισβητώ. Είναι όμως η εξαίρεση της εξαιρέσεως συγκρίνοντας και τον εαυτό μου. Αδελφοί μου είμαστε κάλπικοι χριστιανοί χωρίς ελπίδα διορθώσεως.

Ανώνυμος είπε...

Αυτή η ιστορία αξίζει περισσότερο από εγκυκλίους Μητροπολιτών για την Μεγ. Τεσσαρακοστή.
Με δίδαξε.