Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Να φτιάξω έναν κόσμο από Εσένα

Προσευχή αλλιώτικη στον μόνο Σωτήρα. Κάθε στίχος, εχθρός της φιλαυτίας. Θηλιά στην ύπαρξη που περιχαρακώνεται και ταυτόχρονα πιστεύει - θρησκεύει. Θηλιά στο ιερατείο μας που λαλεί κουραστικά πολύ και κωφεύει ακόμα πιο πολύ. 

Ποίημα πέρα από τη θεολογική κόπωση των καιρών. Στη σιωπή μόνο ακούγεται... Σ' αυτήν την κρυψώνα των όντως αμνών...

Ε. Β.

Μουσική: Δημήτρης Γλέζος
Στίχοι: Αντώνης Κατσαμάς
Ενορχήστρωση: Βαγγέλης Καραπέτρος
Φωτογραφία εξωφύλλου: Ευαγγελία Θωμάκου (cVaGGiNet)
 
Στίχοι:
Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
τον κόσμο αυτόν που χτίστηκε για χάρη μου
που έγινε θηλιά για το χατίρι μου
 
Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
και καν' τον να ματώσει από το ψέμα
να σκύψει το κεφάλι και το βλέμμα
 
Έλα και ράγισε τον κόσμο
έλα και ράγισε εμένα
έλα και ράγισε τον φόβο μου
να φτιάξω ένα κόσμο από εσένα
έλα και ράγισε τον κόσμο μου
έλα και ράγισε εμένα
 
Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
να πέσει η μάσκα που μου φόρεσε
να αλλάξει η ζωή που δεν με χώρεσε
 
Έλα και ράγισε τον κόσμο μου
τον κόσμο αυτόν που ξέρει το καλό μου
μα θέλει την ψυχή και το στανιό μου
 
Έλα και ράγισε τον κόσμο
έλα και ράγισε εμένα
έλα και ράγισε τον φόβο μου
να φτιάξω ένα κόσμο από εσένα
έλα και ράγισε τον κόσμο μου
έλα και ράγισε εμένα


Δεν υπάρχουν σχόλια: