Από χρόνια οι Κυβερνήσεις με την εκάστοτε Αντιπολίτευση, είχαν ταχθεί υπέρ της νομιμοποιήσεως
των ομοφυλοφίλων. Έγινε το λεγόμενο σύμφωνο συμβίωσης, επί της προηγούμενης
κυβέρνησης, και τώρα προχώρησε -ως γνωστό- η παρούσα κυβέρνηση στον
ψευδεπίγραφο ‘’γάμο’’. Η Εκκλησιαστική ηγεσία όλα αυτά τα χρόνια έρεγχε
μακάρια. Είχε σοβαρά θέματα, πανηγύρια, χοροστασίες, εκλογές αρχιερέων κλπ. Όταν
έφτασε ο κόμπος στο χτένι, και κατατέθηκε το επαίσχυντο νομοσχέδιο, αφήνουν τον λήθαργο και ξεκινούν τον ολιγοήμερο
‘’ανένδοτο’’ με σταυρούς, εικόνες, παρακλήσεις, σε δρόμους, πλατείες, αίθουσες
και ναούς. Μας προσκάλεσαν με απανταχούσες. Ήμουνα στην Ελλάδα και έλαβα μέρος.
Εποίησαν ουδέν. Από ετών γνώριζαν, και σε λίγες μέρες περίμεναν θαύμα που δεν
έγινε.
Και τώρα αρχίζει το θέατρο του παραλόγου….
Την Κυριακή της Ορθοδοξίας οι Συνοδικοί πηγαίνουν μόνοι τους και γιορτάζουν χωρίς πολιτικούς. Είπαμε δόξα τω Θεώ κάνουν αντίσταση οι Εκκλησιαστικοί ηγέτες. Τα θαύματα κρατούν μια μέρα, τα μεγάλα τριήμερο. Αλλά τη επαύριον της αντιστάσεως, που ήταν η εορτή της 25η Μαρτίου, να οι Δοξολογίες και οι ασπασμοί των Αρχιερέων με την Πολιτική ηγεσία. Στην παρέλαση παίρνουν την τιμητική τους θέση και ‘’όλα μέλι γάλα’’.
Δεν παρακολουθώ ειδήσεις, αλλά πληροφορήθηκα:
α. Δεσπότης ‘’μαχητικός’’ το βράδυ της Αναστάσεως μαγουλοφιλήθηκε με
κάποιον πολιτικό και τον ομόφυλο ''σύζυγό'' του. Τους έδωσε μάλλον αναστάσιμο ασπασμό
και στους δύο, διότι υπερίσχυσε το «Συγχωρήσωμεν πάντα τη Αναστάσει!» Ω!!! της φιλανθρωπίας
του! και του συμβιβασμού(;).
β. Άλλος επαναστάτης Δεσπότης
της Μακεδονίας, που μιλάει από άμβωνος και τον προβάλουν για τις θέσεις του -τις
ακραίες για αυτούς- οι τηλεοπτικοί δίαυλοι, υποδέχθηκε Υπουργό (από αυτούς που
ψήφησαν), τον έβαλε στο δεσποτικό πολυτελές αυτοκίνητο δίπλα του, και πήγαν για
δέκα λεπτά σε ίδρυμα της μητρόπολης. Μετά έγινε η φιλοξενία στο μητροπολιτικό
μέγαρο. Τα λόγια τα παχιά της ‘’αντίστασης’’ ήταν πριν την ψήφιση, γιατί όπως είπε
ο Δεσπότης, ο Υπουργός θα ενισχύσει το ίδρυμα. Όλα για τα τάλαρα.
γ. Προχθές με τιμές
υποδέχθηκαν σε ναό πόλεως, που εόρταζαν την πολιούχο τους, κάποια υφυπουργό, ο τελετάρχης κληρικός
την έβαλε σε κεντρική τιμητική καρέκλα-πολυθρόνα, πίσω της οι βουλευτές που
ψήφησαν, στην τρίτη σειρά βουλευτές που δεν ψήφησαν. Αξιοκρατικά δηλαδή. Όλα καλά
ως και την λιτανεία της θαυματουργού εικόνας. Μετά το πρόγραμμα είχε γεύμα, οι
Δεσποτάδες πήγαν να φάνε μόνοι τους, και όχι στου Δημάρχου το τραπέζι με τους πολιτικούς «ουκ
εισήλθον εις το πραιτώριον, ίνα μη μιανθώσιν». Δηλαδή, το ότι έδωσαν τιμητικές
θέσεις στο Ναό στους πολιτικούς που ψήφισαν το νομοσχέδιο, και δεν τους είπε ο
τελετάρχης: καθήστε όπου βρείτε, όπως λένε σε μας τους ποπολάρους, δεν το
τόλμησαν να το πράξουν, αλλά το να φάνε μαζί τους ήταν ‘’αντίσταση’’. Δεν τρώμε και κουτόχορτο
οι ποπολάροι.
Θυμήθηκα τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών που δεν τον πήγαινα διότι εσφαγίασε
με τις Συντακτικές πράξεις του 1974 του δικτάτορα Ιωαννίδη Αγίους Αρχιερείς για
να αναρριχηθεί στο θρόνο, αλλά ομολογώ πως σε κάποιες περιπτώσεις ήταν ΑΝΔΡΑΣ ο
Σεραφείμ. Τότε με τον Νόμο Τρίτση για την Εκκλησιαστική περιουσία, έδωσε εντολή
την 25η Μαρτίου την Δοξολογία να την κάνει ο τελευταίος στην τάξη
ιερέας του Μητροπολιτικού Ναού. Μετά πήγε και είδε τον Πρωθυπουργό και το θέμα
τελείωσε. Αυτές είναι αντιστάσεις έστω και αν τότε ήταν για τα τάλαρα.
Α.Κ.Κ.
9 σχόλια:
Καλά τα γράφεις.
«Ώρα ημάς εξ' ύπνου εγερθήναι» οι κατοικοεδρεύοντες στο Κολονάκι.
Ο αγώνας από την πολυθρόνα είναι ο καλύτερος.
Σε κάποια ταινία εποχής «Η Τιμή και το Χρήμα» με πηγή τον Κωνσταντίνο Θεοτόκη στην Κέρκυρα στο Μαντούκι ο πρωταγωνιστής Ανδρέας φωνάζει στον δρόμο με τις κουτσομπόλες να τον κοιτάζουν «Ανάθεμά τα, τα τάλαρα!» εφώναξε μου την θύμησες τη ταινία εποχής.
Τολμάς και γράφεις αυτά που πολλοί από εμάς δεν τολμούν.
Αναστάσιε ακριβολογείς !
Θα προσθέσω μόνο, ότι όταν ο Μητροπολίτης πρώην Καλαβρύτων Αμβρόσιος αφώρισε Μητσοτάκη, Κεραμέως, Χαρδαλιά, ουσιαστικά επειδή έκλεισαν τους ναούς για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα (καί το Πάσχα) η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ΕΣΠΕΥΣΕ να εκδώσει ανακοίνωση, ότι ο Αφορισμός είναι άκυρος, επειδή δέν ήταν συνοδικός, αλλά προσωπικός από έναν μόνον Μητροπολίτη.
Ούτε καν τούς άφησε να προβληματιστούν για 2 - 3 μέρες, αλλά έσπευσε αμέσως να τούς αναπαύσει, για να μήν στενοχωρηθούν !
Τέτοια κατάσταση υποταγής στην Εξουσία θυμίζει την περίοδο της Βαυαροκρατίας, όταν η Εκκλησία ήταν υπό την επίβλεψη της Αντιβασιλείας.
Ισως έχουμε γυρίσει πάλι εκεί.
Κάποτε, επί Βασιλευομένης Δημοκρατίας όπου στο τέλος οι ιεροψάλτες έλεγαν το πολυχρόνιο του βασιλιά,ο μακαριστός Αυγουστίνος Καντιώτης διέκοψε καί σταμάτησε τον ψάλτη ,να μήν ψάλλει το πολυχρόνιο. Εκείνες τις ημέρες ο βασιλιάς υπέγραψε ένα νομοσχέδιο τής κυβερνήσης, υπέρ της μασονίας αν δεν κάνω λάθος.
Ο Καντιώτης έγινε "θηρίο"... μετά από λίγο ο νόμος καταργήθηκε...
Ο Μακαριστός Σεραφείμ καποτε σε συνέντευξη στον Τράγκα, γύρισε προς την κάμερα καί είπε: "ρωτάω τούς θεολόγους καθηγηταδες,ο πάπας είναι εκκλησία;....κλπ
Σωστά τα γράφεις...
Έφτασε ο καιρός του διαζυγίου Ελληνικής Δημοκρατίας και Εκκλησίας Ελλάδος. Τώρα είναι η ευκαιρία. καθένας να τραβήξει τον δρόμο του. Οι κρατικοί αξιωματούχοι να πηγαίνουν για τον εαυτό του στην εκκλησία και όχι ως εκπρόσωποι του Κράτους. Καμιά πρόσκληση κληρικών σε Προεδρία Δημοκρατίας, Βουλή, Υπουργεία, εγκαίνια κλπ. καθένας στα του οίκου του. Μακριά και αγαπημένοι.
Πρός Ανώνυμο 9 - 51
Ο μακαριστός Σεραφείμ, εκτός από την συνέντευξη, είχε στείλει επιστολές σε όλους τους Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος, για να απαντήσουν στο ερώτημα "Ο Πάπας είναι εκκλησία ;", καί έλαβε απαντήσεις από πολύ λίγους.
Οι περισσότεροι δέν απάντησαν.
Προς Ανώνυμο 12 - 46
Εάν γίνει αυτό που λές, τότε οι Πολιτικοί θα πρέπει να έχουν την ίδια μεταχείριση με τους απλούς πιστούς καί στα Πνευματικά θέματα, δηλαδή δέν είναι δυνατόν να νομοθετούν κατά του Ευαγγελίου καί να παραμένουν ατιμώρητοι.
Θα πρέπει να τούς επιβάλλονται τα ανάλογα Επιτίμια, εφ' όσον είναι μέλη της Εκκλησίας.
Αυτό θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο από την αρχή.
Δημοσίευση σχολίου