Μερικές φορές δεν χρειάζεσαι περισσότερα σημάδια.
Απλά αναρωτηθείτε:
αυτό μου δίνει ηρεμία
ή μου κλέβει την ηρεμία;.
Ένα ερώτημα στο οποίο πρέπει ο καθένας μας με το χέρι στην καρδιά να απαντήσει.
Δημοσίευση σχολίου
1 σχόλιο:
Ένα ερώτημα στο οποίο πρέπει ο καθένας μας με το χέρι στην καρδιά να απαντήσει.
Δημοσίευση σχολίου